Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 16 Aralık 2024, 02:53
Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 15 Aralık 2024, 14:59
Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 15 Aralık 2024, 14:32
Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 15 Aralık 2024, 14:28
Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 03 Aralık 2024, 14:20
Aynı motora sahip Classic 350 sahibi olarak şunları söyleyebilirim; Motor 2 sübaplı ve hava soğutmalı. Aynı zamanda yüksek stroklu bir motor. Yani tork düşük devirlerde epeyce yüksek. Azami...
Tarih: 03 Aralık 2024, 12:07
Şöyle söyleyeyim, mukayese olması açısından 19 hp 18 NM 156 kg Hero X - pulse ile 20 hp 27 NM 195 kg Classic 350 yi mukayese edersem, Royal enfield 100 e çok rahat çıkıyor ve 110 ile uzun süre...
Tarih: 03 Aralık 2024, 11:45
Anketi doldurdum. Arada şunu hissettim: https://i.ibb.co/qgJ8PGY/FB-IMG-1718121309422.jpg Bu ara maden yeri geldi söyleyeyim; biz karbon salınımını azaltalım diye sinekten yağ çıkarmaya...
Tarih: 27 Kasım 2024, 15:28
Anketi doldurdum. Arada şunu hissettim: https://i.ibb.co/qgJ8PGY/FB-IMG-1718121309422.jpg Bu ara maden yeri geldi söyleyeyim; biz karbon salınımını azaltalım diye sinekten yağ çıkarmaya...
Tarih: 27 Kasım 2024, 15:11
Anketi doldurdum. Arada şunu hissettim: https://i.ibb.co/qgJ8PGY/FB-IMG-1718121309422.jpg Bu ara maden yeri geldi söyleyeyim; biz karbon salınımını azaltalım diye sinekten yağ çıkarmaya...
Tarih: 27 Kasım 2024, 14:42
Burada azami tork ve verdiği devir dışında önemli husus, tork eğrisi. Tork azami devrine sivri bir tepe ile mi çıkıyor yoksa platoya yakın bir şekil mi sergiliyor. Çok dik eğrili ise, yani kısa bir...
Tarih: 07 Kasım 2024, 09:18
Burada azami tork ve verdiği devir dışında önemli husus, tork eğrisi. Tork azami devrine sivri bir tepe ile mi çıkıyor yoksa platoya yakın bir şekil mi sergiliyor. Çok dik eğrili ise, yani kısa bir...
Tarih: 05 Kasım 2024, 16:13
Ben de her şeyin otomatize olup bilgisayara bağlanmasını sevmiyorum. Yeni teslalarda fren ve direksiyon da drive by wire olacakmış. Yani bir sorun olsa yazılımda, ya da kötü niyet olsa hacklense...
Tarih: 05 Kasım 2024, 00:38
SYM daha mantıklı görünüyor. Yalnız sıvı soğutmalı olmasına rağmer gücü X Pulse den az ya da yakın. Tommy bende de SYM Wolf 125 Classic vardı. Çok yakışıklıydı ama kalite pek iyi sayılmazdı.
Tarih: 04 Kasım 2024, 18:41
Ben de her şeyin otomatize olup bilgisayara bağlanmasını sevmiyorum. Yeni teslalarda fren ve direksiyon da drive by wire olacakmış. Yani bir sorun olsa yazılımda, ya da kötü niyet olsa hacklense...
Tarih: 04 Kasım 2024, 15:58