yedek parça sıkıntısı olamadıkça alınır gt 250.. görünüş bakımından yani herşeyi üstün. ben de düşünuyorum. şimdi araştırıyorum. kışa girerken alacağım birazdaha indirimli olur yani...
hysong gt 250 r ne kadar yakıyor bilen varmı arkadaşlar..
yardımcı olursanız sevinirim
arkadaşlar hysong ne kadar yakıyor. bilen varsa yazarsa sevinirim
selam.. 250 motor oldugundan bircok daha buyuk motordan daha az yakıyor.
bir depoyla 400km gittiğini anlatıyorlar hyosung yahoogroups'da.
Sanırım 100 km de 3.0 - 3.5 litre yakıyor..
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Hyosung ile Honda kıyaslanır mı demek ile Intel ile AMD ve Nvidia ile ATI kıyaslanır mı demek arasında hiç bir fark yok, yani bal gibi kıyaslanır. Sizler ismini hiç duymadınız diye marka kötü mü oluyor ? Hyosung'un tercih edilmemesini gerektiren en önemli sebep işte bu ön yargılı, garantici zihniyettir. Dünyada kabul gören pek çok marka, firma veya teknoloji bu sebepten Türkiye'de hak ettiği ilgiyi görememiştir. Örnek isterseniz, bundan 15 sene önce dizel otomobiller hakkındaki düşünceler, 3-4 sene öncesine kadar AMD işlemciler veya otomobil markası olarak Seat. "Reklamı fazla yapılan mal iyi maldır" düşüncesinden bir türlü kurtulamadık gitti. Bugün ev sineması sitemlerinde Sony mi, Onkyo mu deseniz kaç kişi Onkyo lehine oy kullanır acaba ? Dolayısıyla Comet'i de satmak istediğinizde yeterince tanınmadığı için elinizde kalması büyük olasılıktır. Yoksa teknik olarak bu motor her açıdan CBF 250'den üstün. Yedek parça konusunun da çok fazla kafaya takılmaması gerekir, sonuçta kaza durumu hariç kaç defa yedek parçaya ihtiyaç duyarsınız ki ? Distribütör firma motoru tamamen sahipsiz bırakmasın yeter. Yatak sardıran Hyosung'ları da kimse örnek göstermesin, eminim %99 kullanıcı hatası vardır.
Resimlere bakarsak, bence Hyosung daha çok tek kişi dolaşmaya uygun gibi duruyor. Bahsettiğim elden çıkarma problemi yüzünden maalesef ben de alacak olsam Honda'yı tercih ederim. Tabii bu düşüncelerim sadece bu iki modelin kıyaslaması için geçerli. Yoksa genel anlamda, motosiklet üreticisi olarak bakarsak Honda tabii ki Hyosung'dan daha iyi bir markadır.
Şimdi bir de bunlara ybr 250 ekleniyor. Ortalık daha çok kızışsın.
http://www.yamaha-motor-europe.com/p...eet/ybr250.jsp
hyosong daha güzel bence.
hondada da yedek parça sorunu yok değil.
benim eniştemin de cbf 500 ü var. bir aydır amortisör bekiyor.
patlatmışta
bir arkadaşımız fark olarak hyosong da tek disk var yazmış.
evet. ama ikinci disk için uygun yer var. 30 ytl ye takıyorlar.
kesinlikle hyosong.
[RIGHT][B][I][SIZE="2"][COLOR="Silver"]..[COLOR="Gray"]::[COLOR="DimGray"]TO[COLOR="Black"]L[COLOR="DimGray"]GA[COLOR="Gray"]::[COLOR="Silver"]..[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/I][/B][/RIGHT]
Görüntü ve performansları değerlendirildiğinde Hyosung ciddi bir biçimde öne çıkıyor.Sadece bu iki artısı için bile Hyosung'un riskini alırım.Honda bisiklet gibi duruyor, ayrıca spesifik parçalarda Honda'da da sıkıntı olduğu söyleniyor.
cbf ybr den daha güzel GT250 CBF den daha güzel...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
Kulaktan dolma bilgiler ve önyargılı yaklaşımlarla ancak bu motorları almak isteyenlerin kafasını karıştırırsınız.Bu iki motor hakkında,hele hele hiç bir motor hakkında bilgisi olmayan kişiler HONDA ismini daha çok duydukları için ''Honda al o daha iyidir diyerek ancak gereksiz yere forumu şişiririler.
Şimdi ben neden Honda cbf250 değilde Hyosung gt250'yi tercih ettim onu anlatayım;
Motorumu yükseltmeye karar verdiğimde tüm markaların 250 lik modellerini inceledim,motosiklet.net ve diğer bir çok siteden forumları okudum.Hyosung hakkında hiç bir bilgim yoktu görmediğm için Hyosung'u ilk duyup gördüğümde herkes gibi çok beğendim fakat çin malı motorlar furyası başladığından pek güvenmedim ilk başta hani adı da çin mallarına benziyor yaSonra güney kore malı olupta kaliteli bir marka olduğunu da öğrenince daha yakından incelemeye başladım.Sonuç olarak hiç de yabana atılmayacak geçmişi olan bir firma olduğunu sadece Türkiye'de yeni bir marka olduğunu buna rağmen dünyada (Amerika,Almanya,Avusturya,yunanistan ...)bilinip kullanılan bir marka olduğu sonucu ortaya çıktı.Ayrıca hyosung'un sadece motorsiklet değil;otomobil inşaat kimya,tekstil sektörlerinde de faliyet gösterdiğini öğrendim ve ni hayet marka olarak güvenimi kazandı
Motoru bir de üstüne binip test etmeye karar verdim.Fuarda sadece üzerine oturma fırsatım olmuştuAklımda ki diğer motor cbf 250 yi arkadaşımda olduğu için zaten kullanmıştım.Geriye bu iki motor arasında karar vermek kalmıştı.Sonunda hyosung gt250 comet alan ve çok memnun olduğunu gördüğüm bir arkaş sayesinde de hyosung'u test etim ve tamam benim motorum bu dedim.Motorsiklet servisleriyle de konuştum onlardan da olumlu cevaplar alınca gt250 comet aldım.Diğer nedenlerine gelince;
1-)Öncelikle,motor üzerinde mutlu olduğumu hissettimi ki bence en önemli aşama bu.İlk test ettiğimde resmen sırıta sırıta dolaştım motorda Cbf de bu hazzı hissetmedim açıkcası bunun sebebide aralarında ki ciddi görüntü ve estetik farkı olsa gerek hyosung bu açıdan gerçekten ilgi çekici ve insanların ilgisini toplayan bir motor.Cbf kullanırken kimse size dönüp bakmaz ama hyosunda bakışlar hep üzerinizde Tabiki motor almak için bu yeterli bir sebep değil ama önemli bir sebep.Sırf bu yüzden,cbf alıp da gözü hyo da kalanlar var nede olsa kalitesini ispatladı artık ve yedek parça sorunuda gayet iyi ve daha da iyileşiyor
2-)Performas olarak üstünlüğü.Ben sürati seven biri değilim ama gerektiğinde kısa süreli hızlanmalara hayır demem o yüzden hyo tercihim oldu.comette yaptığım son sürate gelince 170km(şiddetli rüzgarın olmadığı bir hava,önde de siperlik takılı,aşağı hafif eğimli bir yol)bassam daha da hızlanabilirdi sanki ama zorlamak istemedim motoru.Düz yolda 160-165 yapabilen bir motor;fakat cometlerde siperlik lazım yoksa bu hızlarda rüzgar çok siddetli oluyor.
3-)Distribütör firmanın gayet ilgili ve müşeri memnuniyetine önem veren bir firma olması.Bu sayede marka kısa sürede Türkiye'de tanındı ve prestiji hızla artıyor.Yakın zamanda 4 büyüklerin arasına girer bu gidişle ozaman bu fiyatlara zor buluruz gibi geliyor bu motorları
4-)Yoğun trafikte cbf kadar olmasa da yeterli derece pratik ve kullanışlı.Sonuçta cbf daha ufak boyutlara sahip ama hyosng da cüssesine göre gerçekten kullanımı çok rahat ve kıvrak bir motor.
5-)İkinci eli hondaya göre pek tutmuyor doğru ama bu istikrarla devam ederse o da tutar.Bir de ikinci elini düşünerekte gidip istemediğim üzerindeyken mutlu olmadığım bir motora binmek istemem.Sonuçta motor sadece ulaşım değil bir zevk aracı.
Şu an 2000km deyim ve motorumdan çok şükür memnunum.Sitede 10bin km yi devirmiş arkaşlar var onlardan da ciddi bir problem çıkmadı.
Sonuç olarak ileleyen zamanlarda Hyosung la ilgili ciddi bir problem yaşamassam,motorumu yükseltmek istediğmde alacağım motor yine hyosung'un 650 lik lerinde biri olur.
Herkese motorlarıyla mutlu,kazasız ve belasız sürüşler dilerim.
Benim de arkadaşımın spor 250Gt'si var. YAkından incelediğimde vardığım onu şu: Hyosung'un granajları kraker gibi. Zaten arkadaşım da bundan şikayet etti. Motora bağlı olduğu vida yerlerinden hep çatlamış. Bazıları ilerlemiş zamanla ve kırıklara neden olmuş. Ayrıca görünüşünü ben de beyeniyorum çok ama bu görünüşün altında yatan gerçek şu , motorun kasasıyla granaj arasında bayağı bir açıklık var, Yani adamla cüsseli göstermek için bunu yapmışlar... Arka tarafa baktığımda ise gözüme çarpan ilk şey perçinlerle geçme kıç tarafı oldu. Hiç hoşuma gitmedi. Herkesin tercihi kendinin tabiki , benim düşüncelerim de bu. Ama bunu tercih eden herkese de saygım var...
Not: Comet olarak okumamışım Gt 250R sandım , kusura bakmayın... Comet hakkkında bilgim olmadığından yorum yapamicam
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bilgi vereyim.Comet ve gt 250r aynı motorlar:yani birinde granaj var diğerinde yok biri ön çift arka tek disk diğeri ön arka tek disk+dijital gösterge.Yani demek oluyor ki gt250comet granajsız haliyle bile iri bir motorken gt250r a granaj takıp araya mesafe koyarak motoru iri göstermek için genişletmişler demek tamamen uydurma bir anlatım olur ve senin yetersiz bilgini ortaya koyar.Motorun grenajı kreker gibi de o kadar motor ustasıyla konuştum yorumlarını aldım hiçi biri böyle bir şeyden şikayet etmedi onlar inceledi göremedi de sen mi farkettin bunu ki o da ayrı bir konu.Hyosung formunda onca gt250r kullanan var hangisinin granajı kraker gibiymiş bir sor.Böyle uydurma ve subjektij yaklaşımlar yapmak kimseye yarar sağlamaz.
çok araştırdım sordum hyosung dan yanayım şuan hatta bu sene konyaya gitmeden almayı orda turlamayı plalıyorum mz 301 ile geziyorduk bunun görünüşü daha hoş ;)
Her iki motoruda hem uzunyolda hemde şehir trafiğinde test edip avantajlarını ve dezavantajlarını daha objektif görme imkanımız oldu..otoban ve şehirlerarası yollarda Gt cbf e oranla daha rahat bir performans sergiliyor. İkisi arasındaki güç ve performans farkı daha açık bir şekilde görünüyor ..her iki motorda uzun yolda gayet başarılı ..Hız limitleri zaten belli otobanda 110 şehirlerarasında 80 ..bu limitler dahilinde altınızda ha bir cbf 250 olmuş ha bir hayabusa hiç bir şey farketmez ama ben bastımmı 300 km/h yi görürüm kurallar bana işlemez derseniz oda sizin bileceğiniz bi şey ..gt 250 yi İstanbulda 4000 bakımına sokunca 2 gün cbf i kullanma imkanım oldu şehir içi trafikte boyutunun gt 250 cometten ufak olmasından dolayı çok daha kolay bir kullanım sergiliyor ..Eğer amacınız ağırlıklı olarak istanbul trafiği gibi yoğun bir trafikte kullanmaksa cbf daha avantajlı .Boyutları ufak olduğundan daha kıvrak ..ama trafik rahatlayıp önününüz açılınca gt hemen kafayı öne doğru atıyor.yakıt tüketimlerinde ise hemen hemen dikkate alınmayacak kadar bir fark var biz bunu %10 olarak tespit ettik yani biri 10 lt yakarken diğeri 9 litre yakıyor
biri honda 8000 ytl diğeri hyosung 6900 ytl her ikiside yaklaşık 2011 km lik son gezimizde tık demedi bizi hiç üzmedi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
butun yazilanlari okudum ama hic kimse gt250r nin kac yaptigini maxsmum surratnin saattle kac km oldugunu yazmamis elimde brosurude war oradada yazmiyo birisi yardimci olabilirmi acaba max surrati nedir cok merak eidyorum kac yapiyo bu motor 29hp guc eretiyo ama 160 kilolukta bi cussesi war kac yapiyo bu motor arkadas soylermisiniz lutfen
imzam yok parmak bassam olurmu
250r ile comet in oturuş pozizsyonları aynımı?
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
abi comet250r yani racing modelinin son surratini merak ediyorum kadrani kaci gosteriyo motor kac basiyo hic kimse bu bilgiden bahsetmemis malesef
imzam yok parmak bassam olurmu
biri tek silindir 250 cc titreşim fazla tork diğerine göre biraz daha az diğeri çift silindir tork muhteşem titreşim az kalite olarak bilemiycem ama hyousong yabana atılıcak bir marka değil ben olsam hyousong derdim tabi honda fanatikleri için değişir
Gilera Runner 180 KN filter ////////:cat:
istanbul / kavacık
ne derseniz deyin honda hayat onda.....
:bounce: [COLOR="Blue"][B][U]HIZIMA KAPILMA[/U][/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)