başlık amacına ulaşamıyor kilitleyelim en iyisi
başlık amacına ulaşamıyor kilitleyelim en iyisi
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
bence çok güzel kıyaslamalar yapılıyor. ve bence honda eski kalitesinde değil. tek olmak için rakipsiz olmak gerekir. ama güçlü rakipler karşısına çıktıkça fiyat ve dolayısıyla kalite olarak honda ödün veriyor. bugün cbf 150 yi yakından inceleyip üstüne çıktım. her tarafı mika (fiber bile değil), vites ayaklığı bir garip ( mekanızma motorun dışında, vidalarla, pullarla boğulmuş bir iki kısa demir parçası), göstergeler dandik, bırakın devir saatini, normal bir saat bile yok. vllahi pek çok çinli scooterın göstergesi bile fiyatları 2000ytl civarında olmasına rağmen dijital... cg 125 bile çok daha sağlam görünüyor. yazık olmuş. Beyler, honda böyle giderse silinecek... yazık oldu. haaa, ama 15000ytl bastırınca kralını bile alırsın honda da derseniz, o kadar paraya ben çok daha iyisini alırım. ve yeni sloganım HONDA, HAYAT BİTMİŞ ONDA!!!...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
dijital gösterge bence sadece makyajdır. yani motorun rengi tipi ayrı konu motoru ayrı konu.
100bin km yi geçmiş titanlar cbf ler, 300bin km yi geçen africa twinler, transalpler...
kalite budur. honda kötü motor asla yapmaz fakat fiyat ayarlamasında sorunu var. cbf250 in sıfırı gerçekten pahalı
@yürekçe
arkadaşım honda cbf150 de 100bin kmleri rahatlıkla görür eminim. sen bakma diğer mallarının dijital göstergelerine, telefon göstergelerine...
hondanın tek sevmediğim yanı fiyatı onun dışında hiç bir motoruna kötü diyen olmadı. yani sen çok beklersin hondanın bitmesini.
çin motorlarını da makyajlarla sattılar. parlak renkleri telefon göstergeleri... ama motoruna bakan olmadı 20bin km de yenilendi motorlar.
bana göre motorun dayanıklılığından sonra gelir dış özellikleri.
şunu da söyleyeyim eski motorların hepsi daha sağlam (özellikli demiyorum) yeni motorların grenajlarının çoğu plastik ya da ona yakın maddeler (r6, cbr600f) yani hafif malzemeler motorun performansını artırmak için yapılıyor genelde.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
biri malzeme kalitesimi dedi
bakın gösterge paneli cbf te harika bunu belirterek başlıyim ...arka fren kampana cbf te yazık 250 cc bi motora 8000 ytl alıyosun ama arka frene disk takamıyosun ...yalnız hyoda gri kasa ile siyah kasada ciddi kalite farkı var
yeni çıkan siyah kasalar çok daha kaliteli işlenmiş ..ön amartisörü tutan gri döküm parça gri kasalarda çapaklı yani taşlaması sorunlu ama siyah kasada bu yok pürüzsüz ...
Cbf 250 ciiden çok iyi bir motor deviri comete göre az olduğundan daha dayanıklı olacağıda kesin ...ama bu honda olduğundan değil ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
[QUOTE=BBRR;441631]biri malzeme kalitesimi dedi
bakın gösterge paneli cbf te harika bunu belirterek başlıyim ...
sence hyosung'un mu yoksa honda nın göstergesi mi?
ben şahsen honda dan tamamiyle kalite beklerim. düşünün ki BMW neden mercedes'in önüne geçti? bir ferrari neden hala ferrari? ya da bir sezen aksu neden hala sezen aksu?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
ii maşallh parası olan alsın banada hediye alabilir farketmez yani kabul ederim
Hondayı alsa ii olur
[QUOTE=BBRR;441631
SENDEN BİR RİCAM OLACAK,
zevkim hyosung comet diyor
ama bana çanta takılabilecek bir makina lazım.
hyosung GV 250 bu tercihe uygun diye düşünüyorum ama
7,250ytl ya bunu ya da bu fiyata yakın bir makina düşünüyorum.
önerilerin nelerdir?
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Ben Mart 2007 de alacam inşallah motorumu,
Tecrübem yok ama çok okudum bu forumları; hem honda hem hyosung , resimleri koydum karşıma baktım saatlerce, şikayetleri memnuniyetleri okudum dinledim , servislerine gittim satış temsilcilerini dinledim, yolda gördüğüm hemen hemen tüm hyosung kullananlara sordum, honda sürücüleri ile konustum.
Ve herkesin hayalini kurduğu, gönülden baglı olduğ bir motor vardır ama BEN, Hyosung GT250 veya GT250R alacagım....
bencede hyosung çünkü iki motoruda kullanandan al haberi demişler.
sonuçta honda diğer diyorlar ama zaten honda bunu suistimal etmeye başladı gibi fiyatlarıyla.
racing mi comet mi diye karar veremediysen yardımcı olayım
eğer şehir içinde ve trafikte çok kalıcaksan cometi tavsiye ederim hem oturuş hemde direksiyon açısından çok daha rahat edersin yok otobanda falan gidip gelicem sürekli diyorsan racing modeli daha uygun olur senin için
hmm super oldu bu bilgi giallorosso, bu açıdan hiç düşünmemiştim aslında benim kriterim hep cep le ilgili oldu; parayı denkleştirip denkleştirememekle yani .Ben sürekli sehir içinde kullanacağım motoru; işe gelip giderken. O nedenle herhalde 250 daha iyi olacak . Cepte para kalırsa aksesuara yatırırız napalim
Bu arada bir ekleme yapayim sarı comet çok güzel duruyo beeee....
sarısı çok güzel bu aletin güneş vurunca içindeki simler ortaya çıkıyor kırık bir sarısı var.
ben şahsen grenaj ve racing tip motor sevmem zaten o yüzden naked modeli tercih ettim tabi sonuçta yine sana kalmış birşey bunun gidonu 10-15cm daha yüksek daha dik bir oturuşun var enduro tarzı.
barış abinin de dediği gibi ne kadar çok grenaj o kadar çok çizik
sonuçta karar senin ve cebinin
ama hangisini alırsan al sarı al
anlamadığım bi konuvar ya nasıl oluyoda honda ile hyosungun malzeme kalite farkını görmezden geliyosunuz iki motorum debriyajını bile sıksanız fark ortaya cıkıyo hondanın fiyatı fazla bu doğru ama hyosung ile kesinlikle kıyaslanacak bi markadeğil bu marka fanatikliğinden değil kalite farkından bilinçi tüketici olmak lazım ilerde motor başına bela olduğu zaman görünüşü seni kurtarmayacak.
Barış abi senin comet ile birlikte yanyana (ayrınıtılı gözükecek şekilde) fotosu var mı cbf in?Aradaki boyut farkının ne kadar olduğunu merak ediyorum ama yanyana ikisini birden görme fırsatım olmadı şimdiye kadar...Comet elbette daha kalıplı ama aralarındaki oranı görmek açısından istiyorum.Eğer elinde öyle bir foto yoksa bile çekebilme ihtimalin var mı abi?Çok şey istiyoruz senden ama idare et artık
L.SAHİN
bence bilmediğin konularda pek yorum yapma gt her konuda cbf i sulu götürür susuz getirir..biri v motor diğeri tek silindir..
bir motorda kaliteyi ne belirler ...frenlermi ...eğer öle diyosan gt de arka fren disk ...
lastiklermi...gt hem ön hem arka lastiği çok daha geniş...
motor gücümü... biri 22 hp diğeri 29 hp ..
kıstasın nedir ...ama üstünde honda yazsın yeter diyosan , bence yetmez ...8000 ytl alıp hala arka freni kampana yapıyosan ve insanları adının daha büyük olmasından dolayı kendine hala tüm şartlara rağmen yönlendirebiliyorsan ....hala bu arkadaşa aman ha sakın hyosung düşünme dedirtecek kadar güven kazanmışsan ..bence acil kendine çeki düzen ver ...
tercihini hondadan yapanlara bakıyorum markası honda demekten başka bir özellik gösterememişler ...
Yetmez markasının honda olması ...ben biniciyim ...çok daha fazlasına bakarım ...etiketlerini sök öyle bak motora ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
abiler bunların ikinci elleri nekadardır yaw bilen warsa lütfen bende düşünüom ama ikinci el olur anca
BBRR ağzına sağlık... "etiketlerini sök öyle bak motora.." bunu herkes küpe etsin kulağına bence...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)