honda cbf 250
hyosung iyi motordur yedek parcayı iyi araştır
hyosung
http://www.nbcmotors.com/hyosung/spo...50R/gt250r.htm
honda
http://www.honda.com.tr/motosiklet/m...4&extra=Teknik
bana önerileriniz ve yardımlarınız doğrultusunda bu iki motordan birini almaya kara verdim ama hangisini alacağıma daha veremedim
istediğim motor 1 veya 2 yıl beni idare tesin sorun yapmasın yeni başlıycam zaten honda daha kaliteli ama hyosung sorun yaparmı bilmiyorum yaparmı acaba ?
Tabi ki GT 250 R görünüş ve performans bakımından hyo çok daha iyi bence.
honda dan şaşma derim hyosung gereksiz derecede kaslı sadelikten ve kaliteden yanayım yanayım.
[FONT="Tahoma"]HAYK[/FONT]
kendimin diye demiyorum:P
kesinlikle GT250R
En tehlikeli an, [COLOR="Red"][B]ZAFER[/B][/COLOR] anıdır!!!
34 EF 2238
[COLOR="Red"]B[/COLOR] Rh+
bence ikisini karşılaştırmak için gidip üstüne bin farkı göreceksin. bence hyosung al kalitesini göreceksin
"Mevzubahis Vatansa Gerisi Teferruattır." M.Kemal Atatürk
bu iki motor karşılaştırılamaz.birin naked diğeri grenajlı. eğer sorun cbf 250 ile gt250 arasındaki kıyas ise onunla ilgili zaten başlık var
==============================
==============================
bu konuda çok karşılaştırma yapıldı.
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=23120
yukarıdaki linkte istediğiniz marka ve model motorun özelliklerini bulabilir ve istediğiniz motorlada karşılaştırabilirsiniz.
istediğin motoru istediğin motorla karşılaştırabilirsin çünkü adam bu iki motor arasında kalmış zaten geçen maxiscooter la chopper karşılaştırması vardı mesela önemli olan kullanıcının istekleri race race vs vs ile ancak teknik değerler olarak karşılaştırılabilir arkadaş burda 2 si arasında kalmış ki benim tavsiyem GT250R alman hiç pişman olmıcaksın 4000 km de 0 sorunla yola devam ediyorum...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
gt250 daha güçlü denmiş fakat cbf250 nin torku 22 nm, gt250 ise 21nm.
ayrıca gt250 maksimum torku 7500 devirde cbf250 6000 devirde üretiyor.
aynı şekilde gt250 maksimum gücü 10250 devirde cbf250 8000 devirde üretiyor.
gt250r için normal ama gt250 ve özellikle GV 250 Aquila için tork normal değil. özellikle cruiser bir motosikletin düşük beygirlerde yüksek tork üretmesi istenir.
yani yüksek beygir var fakat gt250r başlığındaki test yazılarında da yazıldığı gibi kullanıcılar düşük devirlerde motorun gaza ani tepki verememesinden şikayetçi.
yani kıyaslama yaparken biraz da güç ve tork oranına bakmak lazım bence
yani honda yüksek devire çıkmayı bilmiyor mu?
şimdide hyosung Aquila 650 ile honda shadow örneğini alırsak:
hyosung Aquila 650
honda shadow 750
ne yani şimdi custom bir motosiklet 70hp güç üretti diye iyi mi oldu? bi de devire bakın sanki racing motor gibi. tork derseniz beygirine göre çok düşük ve çok yüksek beygirlerde maksimum tork ve beygir üretilmiş.
her zaman cruiser ya da custom bir makinenin düşük devirlerde yüksek tork üretmesi beklenir yazılır.
fakat hyo 7000 devirde honda 3000 devirde üretiyor. yani güce bakmak yeterli değil. en yüksek beygirli makineler iyi olsaydı racinglerden başka binmek için neden olmazdı? 750cc shadowun beygiri 45,8hp.
bu yüksek devirlerde motorun diğer düşük devir motorlara göre yıpranmasına ve düşük km lerde yenilenmesine neden oluyor. aksini iddia eden olmaz sanırım. bir cbr1000rr ve africa twin kıyaslandığında sorunsuz yapacağı km ler ne olur söylememe gerek yok sanırım
güç yerine hangi devirde üretiliyor yazılsa daha iyi bence. hyosungun sitesi açmıyor ve NBC motorun sitesinde de devir yazmıyor. hatta tork hiç yazmıyor.
motor gücü diye birşey yoktur. hatta ustalar der: xxx motoru şu devirde şu beygiri üretebilen bir motora sahip. ram değil ki 256mb yaz geç.
bikez.com dan buldum verileri.
bi de gt250r testinde yazan verilere göre 4,5lt tüketiyormuş gt250r. yüksek devirlerin cabası da 4,5lt tüketim olsa gerek.
cbf250nin yakıtı ve düşük devirde tork ve güç üretimi daha iyi
aksini iddia eden varsa açıkgörüşlülükle bekliyorum
örnekler biraz karışık oldu ama maksat düşük devirlerde motor gücü ve torkunun dayanıklılığa oranını açıklamak. hatam varsa acemiliğime verin.
bilgilerimizi paylaşalım öğrenelim daha çok öğrenelim. lütfen açıklamalı cevap yazalım. benim gibi merak edenler varsa bilgi alışverişi olsun
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
arkadaşlar bende125cg vardı geçen hafta sattım bende bunlardan birini almayı düşünüyorum ama fiyatlatı çok fazla acaba arabamı alsam diye düşünmedim desem yalan olmaz fakat motoru çok seviyorum hondanın fiyatını sordum 7.920ytl kış indirimi olurmu diye bekliyorum belki promosyon yapılırda biz de nasipleniriz diye sizce düşermi kışa fiyat?
şimdi yılmazz kitaba veya sayfaya bakarak motor karşılaştırılmaz verdiğin bilgiler tecrübeye dayanmalı ...600 cc bir motorda 48.5 beygir demek o motorun resmen traktör gibi çalışması demek honda shadowa ardından bide aquila ya bin aradaki farkı görürsün zaten başlık amacı dışına çıkmış ...burda kıyaslanan cbf 250 ve gt 250 ...gt 250 yi aldıktan sonra cbf i kardeşimin isteği haricinde hiç bırakmadım ....
Aradaki farkı burda anlatmam imkansız ...cbf 250 de vites araları çok düşük birde kalkıyosun hemen 2 ve biraz daha ardından hemen 3 ...gt 250 de durum aynı değil ...3 e geçmen için 70 km/h yi görmen lazım yani şehir içinde 4, vitese geçmen pek olası değil max 3. viteste seyredersin (eğer çok düşük devirli kullanmıyosan) her iki motorda bize ait yani birini diğerine kıyaslamam gayet objektif...ben bu motoru saatmayı düşünmesemde kardeşim gt 250 kullandıktan sonra cbf aldığına pişman...hem görüntü hem güç kıyaslamasında arada dağlar var ...2 hafta gt 250 kullanan biri cbf 250 ye binerse inanın noldum olur ..cbf altında kaybolup gidiyo ...bu yüzden tecrübesiz ve eğitimsiz birine kesinlikle gt 250 önermiyorum ...3. viteste çok rahat 135 km/h gören bir makine deneyimsiz ve eğitimsiz birnin altında ciddi tehlikedir... cbf bu hızı 6. viteste zorlanarak görüyo ...yakıt sarfiyatıda inanın bana dikkate alınmayacak kadar az bu iki motor arasında km de max 10 kuruş farkediyo...
bu yüzden kıyaslama yapan arkadaşlarda en az bu iki motorada binmiş olma şartı aramak bence yeterli olacaktır ...her iki motorada binen ve hala cbf 250 diyen olursa onla tartışacak çok şeyimiz olur....
bu arada yılmaz hiç zorlanmadan 140 yapıyo ...160 ı da aynı rahatlıklla yapar hem yol tutuşu hem performansı buna uygun ...cbf te 135 gördüğünde motorda titreşim oluyo ...bu çok normal çünki tek silindir bi motor...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaşlar Hyosung Iyi Marka Olabilir Inceledğim Motor Cometin Parça Kalitesi Cbf Ye Göre Daha Basit Olduğu Aşikar Bunu Kimse Inkar Edemez Motor Alirken Bide Gelecek Düşünülmeli Cbf Her An Satilabilecek Bayilerin Havada Kapacaği Motor Fakat Comet Taninmadik Servis Sorunu Olan Marka Daha Tipli Olabilir Ama Gelecek Garantisi Olmayan Bi Motor Ilerde Elde Kalma Olasiliğini Parça Sorunun Göze Alabiliyosan Cometi Al Fakat Honda Sahibi Olduğun Zaman Geriye Bakmaycaksin Cünkü Kendini Kanitlamiş Oturmuş Bi Marka
honda tbaikide karsılastırma bile olmaz çinler ucuz güzel ama ikisi arasında hondayı alt edmez
Daha çok para ödemek istiyorsanız, Honda.
Daha modern tasarımlı bir motor istiyorsanız, Hyosung.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)