son fiat durumu hakkında ne düşünüyorsunuz.(fiyatlar birbirine çok yaklaştı.)
1.honda korkudan zam mı yapamadı?
2.hyosung ucuz satma politikasını bıraktı?
3.bu paraya ikisinden birini almak yerine 3. bir farklı tercihe yönlenicem?
son fiat durumu hakkında ne düşünüyorsunuz.(fiyatlar birbirine çok yaklaştı.)
1.honda korkudan zam mı yapamadı?
2.hyosung ucuz satma politikasını bıraktı?
3.bu paraya ikisinden birini almak yerine 3. bir farklı tercihe yönlenicem?
Arkadaşlar teşekkürler, hayırlı olsun dilekleriniz için.
Motor servisten çıktı. Gayet iyi. Kaskımı, ceketimi, dizliğimi, eldivenimi de düzerek çıktım mahallenin yollarına. Bindiğim gibi pişman oldum. Niye derseniz bu yaşıma kadar motor almayı greciktirdiğime. 40-50km hızlarda bile böle güzel hisler yaşayacağımı bilsem hiç beklemezdim. Neyse ilk günün sounda GT250 tercihimden pişmanlık duyacağım tek şey milletin nazarından saklamakta zorlanmam oldu. Bir de isminden dolayı herkes Çinli zannediyo. Yok buna para verceğine şunu alsaydın gibi laflar da geldi. Onları sallamadım bile zaten. Bu yazımı benim gibi seçim yapacak bir arkadaş okursa eğer; Başlangıç motoru adayı olarak ybr125,tvs150,cbf150 motorların üzerine bindim sadece, kullanmadım fakat seçim yaparken boy faktörüm(1,90), diğerleri altımda biraz ufak kaldı,fiyat performans göstergesi-250likler arasında, ve tabiki en önemlisi tip olarak tam istediğim gibi olması(motora binmeme en fazla muhalefet eden kişi, anneme güzel mi diye sorduğumda fazla güzel demesi de cabası kaldı)
Özer kardeşim beklentilerim neydi bi kere hız değildi kesinlikle, 0-120 arası (iki uca da rahat ulaşabilmesi)iyi performans göstermesi idi, gittiği gibi durabilme kabiliyeti, denge,konfor, yakıt tüketimi vs. idi. Çoğunu karşılacak gibi duruyor. Fakat servis bunun yedek parçası çok pahalı dedi gözümü korkuttu siz nedersiniz.
gözüm kapalı honda derim ölüsü yeter
hondanın sadece adı var
cbf250 gt250 nin yanın da bisiklet gibi duruyor
bir de işin yola çıkınca olan kısmı var yani performans
her türlü yol ve yolcu şartın da hyo fark atıyor
ben de daha önce cbf150 vardı cbf 250 almayı düşünürken
istanbul a geldiğim bi gün baktım yol kenarın da bir cbf 250 sahibi başın da çalışır durumda. arkadaş motor un yanın da dikilmiş sürekli hafif hafif gaz veriyor (cbf150 ile aynı şeyi ben de yapardım mecburiyetten) gittim konuştum
ne yapıyorsun diye motoru ısıtıyormuş ve en az 5 dk ısıtmadan yola çıkamıyorum diyo. yoksa olmayacak bir yerde motor stop edermiş. ben de bunlar sadece cbf150 cilerin başına geliyor sanırdım
ne demişler
honda hayat onda
demekle olmuyor
motorun hayırlı olsun naturus doğru tercih yapmışsın
Gözünün kapalı olduğu belli olur işte o zamangözüm kapalı honda derim ölüsü yeter
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
valla aynen bende honda aldım adı var dıye allahtan kurtuldum boyuna stop edıp duruyodu arkadasta tvs dıye bı marka var bole guzel makına olmaz ya rezıl edıyo benı valla yanımdan ole bı gecıyo sankı 250 lık gıbı cbf 150 alacaklar sakın almasın derım
Ben de sonunda pzt motoruma kavuşuyorum. GT 250 KıRMıZı
Çook heyecanlıyım. Ah bi yarın akşam olsa...
Aşka düştüm ben de geldim
Naturus: Aynen! GT250R yi almakta 40 yaşıma kadar beklediğime çok pişmanım!
Hayırlı uğurlu olsun, ve dediğin gibi allah nazardan saklasın.
Yedek parça konusunda ben bır sıkıntı yaşamadım, ama henüz 12,000 km deyim, ve ne bileyim debriyaj diskleri yada fren pabuçları gibi şeyleri henüz değiştirmedim, fiyatlarını bilemiyorum.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
ben genellikle bu tip karşılaştırma topiclerine yazmam ama cbf kullanıcısı olarak bildiklerimi belirtiyim en azından,bu bahsettiğin ısıtma problemi bende olmuyor aksine nazar deymesin motorum daha 1 kez stop etmedi,sabah aksam farketmiyor jigle 1,5 dakka acık kalsın fazlasıyla yetiyor,ayrıcam farımdan cok memnunum acayip güzel aydınlatıyor ve cok güçlü ,arkanın da kampana olmasına cok takmasın arkadaşlar malesef trafıkte cok kotu bır durumda test etmek zorunda kaldım,inanın kampana demezsiniz mutlak bır kazadan kurtuldumburda honda hayat onda gıbı seyler yazıldıgı ıcın bu tıp topıclere yazmıyorum genelde yanlıs anlasılmasın, ayrıca barış abinin bu konuda genel bır gorusu var kesınlıkle katılıyorum onada
Ride your way
honda cbf 250 ciler,hala honda nızın honda lığından başka elle tutulur gözle görülür bi üstünlüğünü ortaya koyamadınız.
tutturdunuz bi honda diye.başka bi numaranız yok
ben de bi süre ikisi arasında tercih yapma durumun da kaldım. şimdi ise yan yana bile koymam.hyo çok üstün.
iki motor u yan yana düşünün.göz zevki açısından.kesinlikle comet çok daha çekici.
ya performans.kapıdağ şenliği dönüşü bursa ya uğradık ve bursa çıkışında ki son ışıklar da tesadüfen yanıma bir twister yanaştı.en önde yanyanayız.açtım vizörü ve arkadaştan rica ettim
-varmısın bi kapışalım(bunu yapmak doğru olmayabilir ama oldu bi kere)
sağolsun beni kırmadı ve tamam dedi.
yeşilin yanmasıyla birlikte bastık gaza...
tahminen iki km lik rampayı geçtikten sonra twiterci arkadaşa teşekkür etmek için bi süre beklemem gerekti
yani görünüm,performans,yol tutuş,frenleme,teknik özellikler,kullanım rahatlığı, fiyat gibi konularda comet ile cbf250 yi neden ve nasıl tartışabiliyorlar anlamış değilim.
cbf in yakıt tüketimi nedir bilmiyorum ama comet kullanım tarzına göre 3.3 litre ile 5 litre arası yakıyor.160 km/h ulaşıyor. dik rampalar da bile gayet iyi hızlanıyor.burası çok dik miş biraz ağırdan alayım demiyor
Ben 250 comet alma arefesindeyim. 250 cbf ile kararsız kaldım. Topici görünce sevindim bi solukta okudum. Kararım comet oldu, BBRR'ye gerçekçi yorumları için teşekkür ederim . Son olarak sormak istediğim şey; Uzun yolda vibrasyon nasıl? Sık mola vermek gerekir mi ? Molasız 200 km gitsem çok yorar mı ? (Montum,belliğim var). Cevaplarsanız çok memnun olurum, saygılarımla..
(ayrıca orcunmavis ve özero24'ede teşekkürler)
Hız tutku olmamalı...
arkadaşım sen ne kadar boş konuşan bi adamsın yaa...neymiş yan yana koy kesinlikle GT250 göz zevki açısından daha çekiciymiş...o insana göre değişir...bana görede GT250 teneke gibi duruyo...grenajla şişirilmiş race havası verilmiş ama gerçekte 250cc olan zavallı bi motor...yani şahin görünümlü kartal gibi bişey...bide neymiş CBF250'yi 5 dk.ısıtmak gerekiyomuş...ben jikleyi açtıktan 20-30 saniye sonra motor 3-4 devir arasına geliyor...kim söylemişse sana bunu fena sallamış...belki o arkadaşın kullandığı motor arızalıdır...
sanırım motorunu yeni aldın sana uçak gibi geliyo...heveslisin yani anladık...ama bu kadarda boşboğaz olunmaz...herkesin zevki kendine sen onu beğenirsin ben bunu...görünüm olarak ve malzeme kalitesi olarak kesinlikle CBF250 çok daha üstün...GT250'ler şişirilmiş grenajdan başka bişeye benzemiyo...performansa ve yol tutuşa gelince...hızlanması ve son hızı beygir gücüne göre tatmin edici...yol tutuşu ise süper...saatte 5 km hızla bile giderken ayağımı yere koymuyorum dengeyi düşün artık...
sanırım daha kaliteli olduğundan ve fiyat olarak GT250'den pahalı olduğundan bu motoru bu kadar çekkemiyosun...keşke kıyaslamalarını her iki motoru kullanıpta yapsaydın...yarın birgün motorunun herbir tarafından acayip acayip sesler geldiğinde servise gidipte sorduğunda onların bile cevap bulamaması durumda inşallah bu durumu gelip buraya yazmazsın...çünkü bu kadar yazdıklarından sonra seni topa tutarlar...
birde honda'nın sadece adı yok...geniş servis ağı...yedek parça kalitesi ve sağlamlığını her konuda kanıtlamış bi piyasa imajı var....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Titreşimler aslında daha çok düşük devirlerde hissediliyor. Uzun yolda ve 6000 devirin üzerinde yağ gibi gidiyor.
Yani uzun yol daha iyi! (Ben hatta uzun ve virajlı yolları seviyorum!)
Geçen hafta sonu 1 günde 350 km yaptık arkamda eşimle.. sorunsuz.. Ama mola verdik bol bol..
20 yaşında olsak belki molasız da yapabilirdik ama durup çöpşiş yemek veya çay içmek de ayrı bir keyif
SERVİS AĞI: Birisi Honda'nın servisini methetmiş. Bence servis ağı, aslında asıl para kaynağı. Motordan çok yedek parçadan kazanıyorlar. Aynen yazıcı üreticilerinin mürekkepten, vidyo oyun konsolu ureticilerinin oyunlardan kazandığı gibi.
Size bir tüyo: Birçok bakım servisi, birçok markaya birden bakıyor. Yani falanca markanın servisi iyi demek biraz abes oluyor bu durumda.
JİKLE: Havalar ısındıgından beri hiç kullanmıyorum. Çalıştırıyorum, 10 saniye sonra evimden çıkan dik yokuşu tırmanıyorum. Ne tekleme var ne bişey..
Selamlar, sevgiler, -turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
tigermbz dostum merak etme tek silindirli olduğunu unutmuyorum...performans ve teknik özellikler olarak GT250'nin üstün olduğunu kabul etmemek için kör veya şasi olmak lazım zaten...
bende hiç hyo kullanmadım...zaten yorumlarıma dikkat edersen teknik konularda hyo şöyle honda böyle gibi bi yorumdada bulunmadım...sadece CBF250 üzerinde yoğunlaştım...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
syrıana
cbf250 sana daha güzel görünebilir kuzgun a da yavrusu kartal görünürmüş. zevk meselesi diyelim.
5 dk ısıtma meselesini de cbf in sahibi söyledi. cbf 150 de de aynı dert var bunu kullandığım 6 ay boyunca ben de yaşadım.ve cbf 150 şu an kiracım da olduğu için sabah bereber çıkacağımız zaman o nun benden 3-5 dk önce marşa basması gerekiyor.cbf 150 yi de sıfır almıştım ama senin de dediğin gibi belki o da arızalıdır.
sonra senin grenajla şişirilmiş zavallı dediğin comet gerektiğinde seni yolda geçiyor sonra ilerde kenera çekip bekliyor ve ardından tekrar gelip yanından geçiyor peki bu arada sen ne yapıyorsun. eminim içinden şöyle diyeceksin
-bu iş cbf250 ile olmayacak cbf 500 alayım o zaman görüşüğrüz.
ayrıca her iki motor u da kullananların görüşleri de var forum da cbf üstün diyen gördün mü ?
o kadar yazmışsın ama yazdıklarının için de cbf in üstünlüğünü gösteren hiç bişey yok.sadece yazdıklarım sana biraz dokunmuş ve honda fanatikliği yapmışsın o kadar.
arkadaşım bakıyorumda yine boş konuşmaya devam ediyosun...kesinlikle honda fanatikliği falan yapmıyorum...yarın birgün hem kendimin hem servisin çözemediği bi sorun yaşarsam herkesten önce ben topa tutarım honda'yı...
bide kargaya yavrusu şahin görünürmüş falan gibi boş laflarada gerek yok sonuçta senin altındakide 250cc unutma...sadece v-twin ve çift silindir oluşu onu biraz daha güçlü kılmış o kadar biri 29 diğeri 22 beygir...aryıca üstünlük sadece teknik özellikle ölçülmüyo...GT250 beni yolda geçse ne olur geçmese ne olur...motora yarış yapmak içinmi biniyoruz arkadaşım...ama sen o maksatla biniyosun sanırım o zaman sen onu kısa yoldan sat bitane R6 falan al o kesmez seni...
evet dediğin gibi büyütmek istesem ya CBF500 alırım yada Fazer ama senin gibi ışıklarda gördüğüm kimseyle yarış yapma gibi falan bi merakım olmaz...çünkü motora keyif için binenlerdenim...yarış için binenlerden değil...
ayrıca GT250 nin CBF250'den üstün olduğunu(teknik özellik olarak) kabul etmeyen kimsenin olacağını sanmıyorum...ama sadece bunla değerlendirmemek gerekir...yedek parça kalitesi...sağlımlığı...dayanıklılığı gibi konulardada honda'nın daha iyi olduğunu söylemeye gerek yok sanırım...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Çin malı motorlarda da disk fren vardı arkada ben gittim kampana frenli cbf aldım. Bazı çin mallları görünüş olarak daha iyi fakat kalite demek değildir.
Madem bu kadar iyi Konya'da polisler neden hyosung almadı da CBF250 aldı. Hyosung önce büyük iller dışında adam gibi servis yapsın.
Yüksek beygirin etkisini sübap keserek alanlar oldu zamanında. Yani her iki motorun kişilere göre avantajı vardır, hyosungcular bir olmuş cbf sanki çok berbat bir motor gibi konuşuyorlar.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
GT250R kullanıcısı olarak lafa karışmadan edemiyorum.
Honda yılların markası, adı var ve Türkiyede gerçekten iyi yer edinmiş bir firma.Fakat bana göre CBF250 tam bir fabrika hatası .Görüntüde 125cc motosikletleri andırıyor.Teknik özelliklerine baktıktan sonra böyle bir motosikletin sıfırını nasıl 8000 ytl eder diyorum.Markayı ön planda tutup bu kadar parayı veren arkadaşlarada şaşıyorum.
Günümüzde 1 yaşındaki CBF500 ler dahi 9000 ytl ye kadar bulunurken, sen git 8000 ytl ye CBF 250 al.Tabii para ve zevk meselesi...
Hyosung firmasını daha tanımıyorken Honda Plazaya gittim.Motosikletlere baktım ozaman ilk defa CBF250 ve CBF500 görmüştüm.CBF500 e bayılmıştım.Çünkü makine her yönüyle fiyatının hakkını veriyordu.CBF250'nin fiyatını sorduğumda ise,buna vereceğim parayla, ybr125 alırım daha iyi dedim.Çok basit bir örnek vereyim CBF 6 vites 140 km/h yaparken GT250-GT250R 5. viteste 175 km/h yapıyor.Düşünsenize GT250-GT250R'ın 6 vites olduğunu.Ayrıca Bülent, CBF250'de 5 km/h'da ayaklarımı yere koymuyorum demiş.Ben onu scooter'da yapıyordum.GT250R da nezaman tam olarak duruyorum ozaman ayaklarını yere indiriyorum.Sadece arka lastiği CBF250'nin 2 lastiğine bedel.
Bana göre CBF250 8000 ytl fiyatının hakkını veremeyen bir makina.O makinanın hakkı 5500-6000 ytl dir.(Sıfırı için konuşuyorum)
Hepinize kazasız sürüşler dilerim...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)