gt250r güzel dizayn edilmiş fakat comet tam bir tasarım rezaleti motor sadece iri cok kaba duruyor cbf250 destetik ver ama comette sadece kaba bir irilik mevcut
gt250r güzel dizayn edilmiş fakat comet tam bir tasarım rezaleti motor sadece iri cok kaba duruyor cbf250 destetik ver ama comette sadece kaba bir irilik mevcut
abi cbfden güçlü ama motor aynı 1960 lıların modellerine benziyo ya
vallaha benim motora cbf motoru olan iki ardaşımda bindi ikiside hondadan çok iyi dedi.bu kadar iyi olmasa gelip burda polimik yapmam.hondada iyi motor ama hyosung un hakkını vermek lazım.bendede honda var.kimse çıkıpta 600 lük birgrupta hyosung u övmüyor dikkat edersen
Hyosung diyorum.
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
CBF250 ye vereceğim paraya, Çift silindirli, yağ soğutmalı,29 HP,Ön fren Çift Disk,Arka fren tek disk,Dijital göstergeli,çin malı olmayan,Racing tipi sağlam bir motosiklet aldım.Markası çokta önemli değil
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
bazı arkadaşlar işte şurdan duydum demişler ben duymadım birabir görüyorum ..tüm cbf lerde ortak sorun olan bi zincir şıkırdaması var nedenini burdaki servis bile anlamadı ..gt de bu şıkırrtı yok dediğim gibi tam 6600 km kullandım 20000 km ye ulaşmış arkadaşlar var sorun yok .. sorun yaşayanlar genelde gt250 r kullanıcıları ..motor yapı olarak R6 dan farksız ee şimdi adam asılıyo en kötü yanı Hyolarda redline agirince devir kesici olmaması yani motoru çok rahat bi şekilde 12 /13 bine dayıyabiliyosunuz..buda tabi krank ve pistonlarda sorunlara neden oluyor.. oysa aynı motoru kullanan gv lerde bu sorun hiç görülmemiş.. yani sorun birazda kullanıcı profili ile alakalı ..
Gt nin görünüşüne gelince bnenim gördüğüm en şık nakedlerden biri ..hatta suziki gs500 ve kawa er5 le çok benziyor biribirlerine ama valla comet daha şık .. benim açtığım bir konu vardı bbrr firarda diye motoru görüpte resim çekilmek isteyen bayanların resimlerinin olduğu .. işte o resimleri çekerken bazen cbf te orda oluyodu bilader benim motora bakan oolmuyo diye deliriyodu..hatta akşamları kız arkadaşı ile çıkacakken bana cbf i bırakıyo cometi alıyodu acaba görünüşü çok kötü olan bu motor hatunlarda neden böle bir etki bırakıyor
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
abi görüntü meselesi tamamen zevk işi...mesela senin 600cc sınıfında Bandit çok hoşuna gider benim Fazer diğer arkadaşımın cbf600...bu olay görecelidir yani...zevklerle renkler tartışılmaz...
başka bi açıdan baktığımızda malzeme kalitesi olarak Honda güç olarak Hyosung ön plana çıkıyo..
Motorda sizler kadar deneyimle değilim ama en azından teknik verilere vede forumlarda okuduklarıma dayanarak diyebilirimki +1 Sana tamamen katılıyorum syrıana
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
ampul patlaması gibi bir sorun
startore bağlı olduğu için sürekli olarak düzensiz voltaj geldiği için yüksek devirde ampuller ömrünü tamamlayıp çalışmaz hale geliyor. forum içinde cbf başlığında bu konu ile ilgili açıklamayı MD den bir kuryenin açıklaması olarak eklemiştim. 5 - 6 ay sonra 2 kişi daha bu şekilde ampul patlaması nedeni ile sorun yaşadılar. ampuller akü bağlantılı olmuş olsa bu şekilde düzensiz voltaj sorunu yaşamayacaklardı. akünün sadece marş motorunu çalıştırması ve ayakla çalıştırma düzeneğinden feragat edilmesi nedeni ile far ampulleri direk olarak dinamodan gelen akımla besleniyor. honda Türkiyeyi Devir saati olmayan bir motor getirdiği için ayrıca kınıyorum.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Piyasaya yeni çıkan bir marka, hele bir de önceki distribütörü problemli ise malesef eleştiri merkezinde olmaktan başka şansı yok.
İkinci olarak belki patlayan ampül yüzünden yolda kalmazsınız ama debriyaj devreden çıkarsa pek kolay atlatabileceğinizi sanmıyorum.
Üçüncü nokta ise hyo'da nasıl mekanik problem çıkabildiği? Yıllardır dünya çapında satışı yapılan ve belki de daha önceleri de başka markalar tarafından üretilmiş olan motosiklet ve parçalarının denenmiş olmasından ötürü Türkiye piyasasında hiç sorunsuz bir halde olması gerekmez mi? Bu modeller yıllardır kullanılan ve beğenilen modeller ama Türkiye'ye gelince problemler ortaya çıkıyor... Çin malları bile nedense daha çok kabullenilmiş durumdalar. Çünki çok ucuz fiyata alabiliyorsun ve alırken düşünmeden alıyorsun. Alanlar kafa yormuyorlar. Ama hyo fiyat olarak japonlara daha yakın olduğundan ve ikinci elde daha çok değer kaybedeceğinden alanlar yada almayı düşünenleri daha çok düşünmeye sevkediyor. Belki fiyatlarını japonlarla kıyaslarken birkaç bin ytl de değer kaybetme farkı konulmalı.
Sonuç olarak ben de hyo ya sıcak bakıyorum ama vites kutusu olsun beyin değişimi olsun bu zamana kadar gelmemesi gereken problemler. İnsan acaba Türkiye'ye özel üretim mi yapıyorlar demeden edemiyor. Belki duymuşsunuzdur bazı ürünler değişik piyasalara değişik kalitede üretilir. Fiyatta rekabetçi olması için.
biloo bunu diyen çok oldu malzeme kalitesi ..efendim nedir malzeme kalitesi kriterin ..disk fren kampana fren mi.. yoksa gidonda kullanılan rulmanmı ..cbf nası rulman kullanıyo bilmiyom ama hyo konik rulman kullnıyo bilen bilir en pahalı rulmandır konik rulman ..çünki ölümsüzdür yani asla bilye dağıtmaz..alman malı philips ampül varmış benim rx te 7 yıl sonra patlayınca açtık.. cbf in ampülü nedir açın bi bakın derim ..evet malzeme kalitewsimi dedi birileri .. bilooo atma din kardeşiyiz ..
içinizde belkide en çok honda kullananlardan biriyim .. ne yalan atacam .. ha ama şehir içi trafikte cbf daha iyi çünki boyutları ufak her yere girebiliyo.. bir üstünlüğü o bence doğruya doğru
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Barış abi (BBRR) Hyosung GT250 kullanıcısıdır,arkasından CBF250 almıştır.Burada yorum yapanlar arasında ondan daha iyi, bu iki makineyi kıyaslayacak yoktur kanaatindeyim.Biz sadece mantığımıza ve zevkimize yatan motosikleti aldık,kullanıyoruz vede yorumunu yapıyoruz...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Arkadaşlar sizlere güvenerek aldım GT250i 2006 model. Daha ehliyetim bile yok ona da yazıldım. başlangıç motorum olacak bakalim hayırlısı. Yeni başlayan biri olarak pek karşılaştırma yapamam belki ama forumda okuduklarım sonrası oluşan beklentilerimi karşılayıp karşılamadığını yazacağım. gerçi birkaç gündür serviste duruyo. sağ ön amortisörü keçeden yağ kaçırıyomuş eski sahibi vermiş servise garanti kapsamında değişiyor. Dün gelen yeni keçe de yağ kaçırmış. Neyse geç olsun güç olmasın yarın bi gelsin de bi güzel temizliyim keratayı.
Hayırlısı olsun, güle güle kullan arkadaşım.Beklentilerin nedir bilmiyorum ama eğer performans arıyorsan, Türkiyede 250cc' naked'ler arasında en iyisi diyebilirim.Günümüzde çin malı motosikletler dahi temiz kullanıldığı zaman uzun yıllar dayanabiliyorsa,Hyosung'u bu konuda tartışmaya sokmak dahi gereksiz olur...Tekrar hayırlı olsun.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Hayırlı olsun naturus. Özer024 sana aynen katılıyorum. Son satış rakamlarını bilemem ama ikinci elde hiçde sanıldığı kadar değerde kaybetmiyo hyo lar gördüğüm kadarıyla.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)