Honda CBF 250 vs Hyosung GT 250
Reklamlar
-
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Reklamlar
-
ERGENE adlı üyeden alıntı
Ben Vasat bir 250 lik motora binmek istiyorum diyorsanız Honda cbf 250 alın yok ben 250 lik motor istiyorum ama gösterişli olsun performansı yüksek olsun
diyorsanız Hyosung alın. Marka olarak 250 cc konusunda Hyosung Malesef Hondayı eziyor arkadaşlar diğer cc ler için Honda derim ama 250 cc bariz Hyosung..........
Bence ergene olayı özetlemiş arkadaşlar. her 2 motoruda inceledim bende. hyosung sadece görüntü değil malzeme kalitesi olarakda üstün.cbf motoru hobi olarak değil işimi görsün mantığıyla kullananlara yönelik yapılmış bir motor.honda kullanan arkadaşlarım bile cbf e kıyasla hyosungu öneriyorlar.global motor yedek parça işini ciddiye alıyor bildiğim kadarıyla. 250 de tek geçerim
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
-
garacava; ben sıfır alırım büyük ihtimal arkadaşım
Hiç bişeyin kullanılmış olanını sevmem de
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
dishy adlı üyeden alıntı
garacava; ben sıfır alırım büyük ihtimal arkadaşım
Hiç bişeyin kullanılmış olanını sevmem de
Transalp'in sıfır satış fiyatı 17.000 YTL civarlarında olsa bile yine de sıfır almayı düşünüyordum,ikinci elini hayatta almam dersin şimdi sen.
-
Evet almam, prensip meselesi, ilk ve sadece benim olmalı
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
bncede dishy e kesınlıkle katılıyorum
[i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
[b]Denize ve Özgürlüğe[/b]
-
-
HYOSUNG Tabe ki 25
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
siz de deneyin
ryangt adlı üyeden alıntı
dolayısıyla insanlar bu iki motordan hondayı sadece HONDA olduğu için tercih edecekler,Hyosung'u ise Honda'dan daha üstün olduğu için mi tercih edecekler?
evet aynen öyle. motosikleti zevkli ve heyecanlı yapan ve ömür boyu sevdiren şey adrenalindir. ikisine de bindim. hyosung'ta daha fazla heyecan duydum. cbf'mi sattım ve hyosung alıyorum. aynı kategoride daha hızlısı varken markası var diye daha fazla katlanamam. marka onların olsun. yarın satmaya kalkınca satamazmışım. sanki yarına çıkacağımız garanti mi? risk almayan zevkte alamaz. tabi bu benim düşüncem. herkese saygım sonsuz. sağlıcakla kalın cbf'çiler. mola yerinde bekliyorum.
-
Hyosung alırsanız satamassınız diyenlere bakmayın arkadaşlar.Yok öyle bişey.Benim hyosung'u(gt250 comet) internete ilan verdim 3.günde hemde emsallerine göre iyi sayılacak bir fiyata 6 binytl 'ye sattım.O satamam davası marka ilk geldiğindeydi,marka tanındı güven kazandı o dava kapandı artık.Alın zevkle binin
-
Süper Moderatör
TAMER
+ 1
Benim cometi almaya ta Ankara'dan geldiler
-
Süper Moderatör (BBRR)
bende cometimi ilanı verdikten tam 2 gün içinde sattım. Alan arkadaş milastan geldi hatta bir gün önce İzmirde 2 adet comet bakmış .. yani hyosung almak için 2 günde toplam 600km den fazla yol yapmış.. dün msnden sordum sana sattığım fiyattan geri verirmisin diye .. abi 650 comet düşünüyom ama sana aynı fiyattan vermem çok memnunum dedi .. satabilirmiyim diye düşünenlere
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
hyosung demek istiyorum ama kararsızım karar vermenin zor olduğunu düşünüyorum, comet in beygiri yüksek ama cbf nin ürettiği tork daha yüksek, comet biraz daha ağır (+10 kg pek önemli degil sanırım), cbf deki kampananın bir eksi oldugunu pek düsünmüyorum,
gerçi yeni nesil çift v silindir ve sıvı sogutmayı cbf nin hava sogutma klasik tek silindiri ile karsılastırdıgımda en iyisi ben comet diyim
-
cometi inceleme fırsatı bulduğumda ,ilk farkettiğim sadece aynalarının pek hoş görünmediği idi.
Bunun dışında nefis bir makine.
güzel bakan , güzel görür.
-
Hyosung dünya çapında bilinen bir G.Kore markası hatta isimleri de comet ile anılır olmuş. Özellikle Avustralya'da çok rağbet görüyor.
Burada top global motorun elinde. Kısa zamanda çok para kazanma hırsına girer ve bayi servis altyapısına önem vermezse Hyosung ağzıyla kuş yakalasa kimse almak istemez.
Çinli markalar konusuna gelirsek, hazır uzakdoğu dolaylarına gitmişken, ben pek güvenmiyorum bu markalara ama aslında ithalatçılara güvenmiyorum. Çinde her kalite mal var fakat bizim girişimciler en kalitesizini yaptırıyorlar adamlara. Sebep ise pazarlaması kolay olsun kar marjı yüksek olsun.
Yani Çinliler zorla getirip satmıyorlar burada. Bu bütün sektörlerde böyle. Uyanığın biri gidiyor en ucuz kalitesiz ne var, onu alıp satmaya getiriyor. Sonra Çinliler kalitesiz üretiyor demek durumunda kalıyoruz.
G.Korenin kalitesi ise herkes tarafından biliniyor, o ayrı...
-
boyle bı kıyaslamada ben hondayı seçerim parça kalitesi ve servisiyle arayı acıyor aradaki hp farkı bnm için cokda onemli deil şunuda soliim ikisi ne kadar yakıo bilmiorum ama ezbere honda daha az yakıodur diebilirim eminimde oledir ...
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
-
Elegant adlı üyeden alıntı
...
Çinli markalar konusuna gelirsek, hazır uzakdoğu dolaylarına gitmişken, ben pek güvenmiyorum bu markalara ama aslında ithalatçılara güvenmiyorum. Çinde her kalite mal var fakat bizim girişimciler en kalitesizini yaptırıyorlar adamlara. Sebep ise pazarlaması kolay olsun kar marjı yüksek olsun.
Yani Çinliler zorla getirip satmıyorlar burada. Bu bütün sektörlerde böyle. Uyanığın biri gidiyor en ucuz kalitesiz ne var, onu alıp satmaya getiriyor. Sonra Çinliler kalitesiz üretiyor demek durumunda kalıyoruz.
G.Korenin kalitesi ise herkes tarafından biliniyor, o ayrı...
elegant, Çinli motor olayını çok iyi özetlemişsiniz tebrikler.
-
Arkadaşlar, dünki yazım üzerine forumdaki Hyosung kullanıcı forumlarını araştırdım ve görünen o ki Global motora biraz daha zaman vermek lazım. Daha tam pişmemiş.
-
01 Nisan 2007, 18:52
#280
hyosung balon değil
Hyosung Motors Tarihçesi
1978 - HYOSUNG MOTORS & MACHINERY INC. kuruldu.
1979 - Japonya'dan SUZUKI MOTORS CORP. ile teknik işbirliği
1980 - Changwon Fabrikasının Tamamlanması / "GP125" ve "FR80" piyasaya çıktı.
1982 - Motosiklet ihracatına başladı.
1987 - "Love 50" üretildi.(Kendisine ait ilk model)
1988 - Ar & Ge Merkezi kuruldu.
1994 - "SUPER CAB" (50 cc scooter), "CRUISE I" i (125 cc Amerikan Tarzı) üretildi.
1995 - "CRUISE II" (125 cc Amerikan Tarzı), "SUPER Cab Plus" (50 cc scooter) üretildi.
1996 - "EZ 100" (100 cc scooter), "MIDAS" (110 cc under bone) üretildi.
1997 - "SENSE" (50 cc scooter), "GF125" (125 cc motosiklet) üretildi.
1998 - "CRUISE II CLASSIC", "RX 125" (125 cc arazi), "SD90" (100 cc scooter) üretildi.
1999 - "SF 50" (50 cc scooter), "MIDAS II" (110 cc under bone) üretildi.
2000 - "Aquila 125 / 250 (V-çift motor), "VETERAN" (100 cc scooter) üretildi.
2001 - "TF-50/90" (ATV) üretildi.
2002 - "MS1-125/150", "MS-II", "RT125" (dağ bisikleti), "GT125/250" (V-çift motor) üretildi.
2003 - "GTC50" Korenin ilk 650 cc motosikleti "6F50 Rally" (50 cc scooter), "MIDAS II" (150 cc şasi), "TE-100" (100 cc ATV)
suzuki teknolojisinin güvenini veriyor bana hysung, honda nın teknik olarak tek büyük rakamı vites sayısında 6 vites,hyosung 5 vites. bunun dışında her yorumda nerdeyse geçiyo, disk frenler , 29 hp, çift silindir, yağ soğutma, 150 kg, lastik ebatları, hepsi hyosungda büyük, karizda en az bi 500 lük motor kadar fazla, şehrinde yada yakın bi ilçende bi servisin varsa da bence servis sorunu da bitiyo, türiyede hiç servsi olmasın ama bana yakın bi servis olsun yeter, hepsine sıraylamı gidecem bi de ybr 250 geliyo onunda gördüğüm tek fazlası enjeksiyonlu olması
yolcu olarak bindiğim arkadaşımın cbf 250 motorunda 140 km/h hızda bile hız göstergesinin fotoğrafını çekecek kadar rahat yolculuk ettiğim motorun sahibinin ışıklarda karşılaştığım makinalardan en korktuğum gt250 demesi hyosung sever olarak çok hoşuma gitmişti,
biraz arayınca cvbı buldum, hyosung, üstten çift eksantrikli 8 supaplı, 2 adet Mikuni BDS 26 karbüratörle donatılmış, hava ve yağ sogutmalı 90 derece V2 motora sahip. Motor 10.000 devirde 29 HP güç üretirken, 7300 devirde 20.5 NM tork üretmekte. bundan çıkan sonuçlar.
1 - 250 lik kıyaslamada kafamı allak bullak edecek yeni ürün ybr 250 enjeksiyonlu tek 250 lik oluyo.
2- honda 8000 devirde 22 hp üretiyo ve tork olayında honda daha başarılı malesef = 6000 devirde 22Nm üretiyo burda hysung a toz attırıyo.
honda tork da üstün yeni ybr-250 yakıt sisteminde üstün ama ben yinede hysung alacammmmm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler