beto_977
motorları yağ soğutmalı ..bu yüzden hararet sorunum hiç olmadı ..tabiki kalite bir yağ kullanmak şart..zaten motorunuz ne soğutmalı olursa olsun yağınız kalite olsun
Jazzbass
6 sene sence tatmin edici değilmi ..40 senemi geçmeli, üstünden
beto_977
motorları yağ soğutmalı ..bu yüzden hararet sorunum hiç olmadı ..tabiki kalite bir yağ kullanmak şart..zaten motorunuz ne soğutmalı olursa olsun yağınız kalite olsun
Jazzbass
6 sene sence tatmin edici değilmi ..40 senemi geçmeli, üstünden
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Markalar çabuk oluşmaz barış abi taktir edersin ki. Sen şimdi hyosoung a süper de desen olağan üstüde desen toplumda birileri o ne be motormu bak sen honda al yamaha al kawasaki al falan biliyorsun işte. Bu açıdan zaman lazım dedim hyosoung a. Ama cidden comet 250 yi geçen bizim barın önünde gördüm edirneye gelmiş birisi. Çok kalıplı çok karakterli arkadaş Tekerlekleri çok beyendim 500lük 600lük makina gibi
[COLOR="Red"][B]"Korkularının üzerine gidebildiğin kadar yeni birşeyler öğrenirsin."[/B][/COLOR]
bence cbf 250 taş gibi motor
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
sizce hangisi geçer max hızlarını bilen varmı bu makinaların
yaşar okusana baştan itibaren
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
ok baştan okuyorum
geçen gün hyosung gt 250 r'ı bayide inceledim sanki plastik çıt kırıldım gibi geldi parçaları
Özellikleri ne olursa olsun.Bence motorsiklet konusunda iki markanın eline hiç kimse su dökemez.Bu durum her segmentte geçerlidir.Birincisi BMW diğeri de Honda.Ayrıca makinaların son süratlerine bakıp da karar vermeyin.Küçük hacimli olmasına rağmen hız yapabilen pek çok motor var.Ancak unutmamak lazım, HP'si yüksek motorların ömrü daha kısa olacaktır.
Bu arada GT 250'nin maksimum torkunu bilen varmı?Merak ettim.Yazarsanız sevinirim.
bence ne olursa olsun honda
makina on numara ama gt 250 daha sonra parça sorunu yaşaya bilir....
arkadaslar bende hyosung 250 ile cbf2520 arasında kararsız kalmıs vaziyetteyim özellik ve görüntü acısından hyosung önde ama esas ögrenmek istediğim hyosung kullanıcılarından parcada gercekten sorun yasadınızmı? herkes bişeyler söyluyor ama ben su sorunu yasadım diyen pek yok gibi
İkisi kıyas götürmez. Japon ile çin hiç bir olur mu ?
Al hondayı kafan rahat etsin
Vento - CBF600sa
Evet evet cbf 250 alın. Ne de olsa honda. Hem daha fazla verin, hem daha düşük özellikli bi aletiniz olsun. Ben de sokakta görünce güleyim "aa bak bu da hondacıymış, hyosung dururken honda almış" diye.. Boyunuz 1.80den uzunsa iki kere güleyim hatta
[i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
[b]Denize ve Özgürlüğe[/b]
honda daha sağlamdır. buna kimse karşı gelmez heralde. cbf250 uzun süreli dayanması için ve çok km yapması için tasarlanmış. gt250 daha sport ve motor ömrü kesinlikle daha az olacaktır. (aynı koşullarda kullanılırsa)
gt250 teknik özellikler açısından daha iyi, honda daha sağlam ve uzun ömürlü diyorum
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
ben hyosung derim hem daha güçlü hem de v silindir titreşim çok az.ama karar senin
Yanlış bilgi var.Motorun sağlamlığı ve çok km yapması devirli kullanım ve motor yapısıyla ilgilidir.Her iki motorunda devir kullanımları birbirine yakın,yani tipileri dışında fazla bir sportluktan bahsedemeyiz.Her iki motorda da DOHC Motor kullanılmıştır keza hyosungta iki silindir DOHC varken Honda da tek silindir DOHC var.DOHC motorlar ömürlük motorlardır.Honda ile de hyosung ile de motor yapısı bakımından çok km yapıbilir.
selam,basıntan beri topic'i okudum.honda'cıların kendini beğenmiş olduklarına bir kez daha kanaat getirdim. hyo'nun bu karsılaştırmada daha iyi oldugunu kabul edemiyorlar,sindiremiyorlar.iki motosiklete de üşenmeden gittim baktım.ben de hyo almaya karar verdim. bazı arkadaşlar hemen 2.el muhabbeti yapmış;arkadasım hemen satacaksan motoru ne diye alıyorsun! motosiklet zevkini yaşamaksa amacın kendi gönlünün istediğini almaya calışacaksın,beynin "2.eli daha iyiymiş,cabuk satarım bunu al" diyorsa zaten motosikletci degilsin. tek cümle olarak "honda al" diyenleri hiç kaile bile almıyorum. servis olayına da söyle bakıyorum;ducati'nin türkiyede kaç bayiliği servisi var? az olması kalitesini düşürüyor mu? parca mevzusu ise daha bi sacmalık,arkadasım sen adam gibi kullan motosikletini parca ihtiyacın olmasın.kaldı ki adamların elinde tüm parcalar var yok diyenler gidip bi zahmet servisler ile konuşsunlar,kulaktan dolma bilgilerle kimsenin acıkca söylüyorum hisleriyle oynamasınlar cünkü motosiklet gönül işidir. kurye adamın ne motosiklet kullandıgı beni ilgilendirmez cünkü onlar motosikleti sadece iş için kullanıyorlar. eline bi bez alıp motosikletini silmek,sakin sakin kullanıp rüzgarı hissetmek,hayattan zevk almak motosiklet tutkusunu tatmak işte bunlar için motosiklet almalıyız. uzun oldu kimseyi kırmak istemedim,hatam olduysa affola.
Hayırlı olsun kardeşim.Güzel bir seçim yapmışsın .Zevkle kullanacağın Hacmine göre gayet güçlü,kaliteli ve gösterişli bir alet.Kazasız belasız zevkli sürüşler dilerim...
arkadaşım devirle ilgili bunu demek istedim ben de. hyosung en yüksek beygirini üretirken cbf ten daha çok devir çeviriyor. teknik özelliklerden de belli zaten. ayrıca hyosung kullanıcıları düşük devirlerde performansı az fakat devir yükselince birden değişiyor diyorlar.
hyosung daha az dayanır aynı kullanım koşullarında.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
bence honda bende heveslendım gıttım bayısıne abıcım dedım honda cbr 125mı yoksa bumu dedım sen sen ol hondadan sasma dedı onun ıcın ıster cbr olsun ısterse cbf olsun hıc farketmez honda derım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)