250cc SS racing motor seçimi için yardım edermisiniz?
Reklamlar
-
Çok fazla olmasada 5 - 6 yıldır motor kullanıyorum.
Sadece ulaşım - zevk olarak değil mesleki anlamdada motoru seçmişimdir
Bu güne kadar hiç mobilet tarzı motor kullanmadım kullanamadım el debriyaja alışmış herbindiğimde düştüm
YBR 125 - CBR 125 - 150 model motorlar kullandım ama yetmiyor artık sanırım..Evet evet yetmiyor artık aynalarım kapanmadan 140 ı geçmek istiyorum..
Aklımda 250cc bi kaç motor var bana yardımcı olmanızı istiyorum
Kawasaki ZZR 250
Honda CBR 250
Kanuni ST 250 (2007 üstü )
Hyosung 250 (2003 - 2007)
Bunlar arasında cizgisi en çok hoşuma giden ve bana uygun bir fiyatı olan hyosung yani kanun St (2007 de kanuni ile birleşmişler yeni oalrak ekran ve enjeksiyon eklenmiş)
Sizlerden yorum bekliyorum özellikle dedigim markalar hakkında kullanıcı iseniz buna muhtacım diyebilirim
Şimdiden teşekkür ederim
Reklamlar
-
Hiç birini kullanmadım ama okuduklarımdan bildiklerim en hızlısı kawasaki,en çok yakanı hyo,en kalitelesi honda cbr(altın elbilesi adam bu segmentte en az yakan vr en kaliteli modelin cbr250 olduğu hızının tatmin edici olduğunu fakat en hızlısı olmadığının kesin olduğunu söylemişti).Benim terciğim cbr250 olurdu neden dersen yakıt ve kalite,kawasaki yi ben direk ibrelerinden eliyorum zaten,hyo yu ise yakıtından dolayı ama honda da ibre de çok güzel yakıtta e kaliteli de bence tipi de çok güzel tabi bu zevk meselesi bide dedim ya ben okuduklarımı izlediklerimi ve kendi seçimimi anlattım inş. yardımcı olmuşumdur.
-
Bahsettiğin motorlar forumun en çok konuşulan topicleridir.okusan daha yararlı olur.herkesin kendi motorunu övmesine bayılıyorum diyorsan devam edebilirsin.Arada merkürler,jupiterler fark da yok ne istiyorsun araştır ve al.Hangisi sana en yakındır.Sen bilirsin bunu.Tavsiye istersen üstteki arkadaşın fikirlerine katılıyorum aynı sebepler ile cbr tercih ederim seçeneklerim bunlar olsa idi.
-
ST Kanuni gt 250 r almalısın.
-
dediklerinden başka 250 racing kalmadıki zaten
hyo iyidir, tork, kaslı yapısı v.s tatmin eder..
-
Açıkcası benim için en iyisi 250cc ve uygun olanı fiyatlı olanı çünkü coğu kişinin bilmediği bir ilde karabük'te oturuyorum
En düzgün yol 4km den ibaret..ve diger yollar 4x4 ler için diyebiriz.Hedefimde sadece 1 - 2 sene kullanmak, çünkü her ne kadar merkezde otursamda yollar sıfır motor pahalı motor demeyecek..
Bu yüzden görünüşünü sevdigim motorları sundum ve servisi varmıdır kullanımı nasıldır onu merak ediyorum..
-
fiyat / performans için honda (su soğutmalı tek silindir)
gösteriş ve gerçek ss tarzı bir model için hyo (hava / yağ soğutmalı v2 silindir)
bütçe problemi yok, en güçlü en hızlı modeli almak istiyorum dersen ninja. (su soğutmalı paralel 2 silindir)
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
ah şu kawasakinin daha iyi göstergeleri olcaktı hiç düşünmeden onu sölerdim ama içime sinmiyor bir türlü, benim tercihim cbr 250r'dan yana olurdu.
-
Şimdi paradan yana problem yok ama yaşadığım şehir acımayacak motora..Kimse beni yanlış anlamasın oturduğum sitede 3 tane zihinsel engelli var ve bunlar araba ve motor hastasi
şuan sabah 8,30 muhtemelen şimdi baksam biri motorun üstündedir.Artık bisiklet zinciriyle bağlıyorum düşmesin diye..Azami ağırlığı 150 kg olan motor üzerlerine düşerse kesin bir sakatlık olur..Bu yüzden Hem bana SS tadı-görseli verecek hemde bir kaza sonrası benzini döküp yakabileceğim bir motor olacak =)
Hyosung un görseli beni tatmin ediyor farlarını beğenmiyorum bir tek.Ama krank ısınması sonucunda kırılıyormuş sanırım bundan dolayı düşünmeden edemiyorum
-
birbirine çok yakın motorlar bunlar.
bütçene hangisi uyuyorsa, işine hangisi geliyorsa onu al
ana kıstaslar şunlardır:
performans: zx250r>gt250r>cbr250
görsellik: gt250r>cbr250>zx250r
not: 150-160 kmh nin üstüne zorlamadığın sürece hyosungta krank sorunu yaşamazsın
-
Asocial adlı üyeden alıntı
Şimdi paradan yana problem yok ama yaşadığım şehir acımayacak motora..Kimse beni yanlış anlamasın oturduğum sitede 3 tane zihinsel engelli var ve bunlar araba ve motor hastasi
şuan sabah 8,30 muhtemelen şimdi baksam biri motorun üstündedir.Artık bisiklet zinciriyle bağlıyorum düşmesin diye..Azami ağırlığı 150 kg olan motor üzerlerine düşerse kesin bir sakatlık olur..Bu yüzden Hem bana SS tadı-görseli verecek hemde bir kaza sonrası benzini döküp yakabileceğim bir motor olacak =)
Hyosung un görseli beni tatmin ediyor farlarını beğenmiyorum bir tek.Ama krank ısınması sonucunda kırılıyormuş sanırım bundan dolayı düşünmeden edemiyorum
Hocam ninja'yı tavsiye etmem o zaman. hele yeşil rengini asla. hergün üzerinde başka birini yakalarsın
ordaki yolların durumu nasıldır bilmiyorum ama ninjanın amortisörleri çok sert ve yoldaki en ufak bir pürüzü bile hissettiriyor.
hyosung'u çok azda olsa deneme şansım oldu. amortisörleri biraz daha yumuşak ama parça fiyatları (kuralkan'dan alırsan eğer) pahalı. hyosungsource'un fiyatları iyi.
ninja'nın parçalarından bahsetmiyorum bile.
Honda'nın yedek parçaları -şaşırtıcı bir şekilde- bu iki motordan daha ucuz.
eğer motorun devrilme, zarar görme gibi bir riski varsa naked hyosunglara da göz at derim. hoş göz zevkilne hitap etmiyor olabilir ama bu da ayrı bir seçenek.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)