Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kuba KB150-25 mi Mondial MH125 drift mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı KASPINARLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O bakımdan haklısın lazer kardeşim,fakat ben vitesten atmayı değil de motoru stop etmeyi sormuştum,motor açısından sorun olurmu demek istedim,mesela arabanın frenleri tutmuyor çalışmadığı zaman,bu gibi yani.
    motorlar araba gibi değil yani bisiklet gibi senin kuvvetinle frenler tutar kontağa bağlı değil yani birşey olmaz ancak motorun dişlileri boşta olsa döneceği için yağlama olmassa motor açısından az sıkıntı olabilir diye düşünüyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Motosikleti
    lifan discovery 150-9j
    hocam bozuk yollarda dağda köyde kullanacaksan bençe kuba al derim bide parça sıkıntısı olacağını zannetmem saten standart oluyo bu modelden kanuni nin de var mondialında var aroranın da var elbette parçası bir yerden bulunur saten temiz binilirse kolay kolay sorun çıkarmaz Hocam mademki bozuk yollarda kullanacaksın cross veya enduro modellerinede bak derim nede olsa onlar bozuk yollar için dağ tepe deme her yere sür tabiki son karar sizin hocam Hocam birde yanlış anlamadıysam rampa aşağı motoru giderken stop etsem sorun olur mu diye sormussun hiç bir sorun olmaz 1. vitesten boşa alıp stop edersen sorun olmaz motorlar araba gibi değil fren konusunda ama 5. viteste giderken birden boşa alırsan belki zarar verebilir

  3. #23

    Üyelik
    01 Kasım 2011
    Motosikleti
    Mondial 125-KT idi satıldı.
    efe 123 kardeşim sağol cevapların için,bütün sorularımı tek mesajda cevaplamışsın.Endurolar pahalı kardeşim bir de tip olarak sevmiyorum.Bir de yol o kadar bozuk değil,hani asvaltımsı bişey ama yer yer çukurlar var,birazda stabilize yol var,yani cross motorluk yol değil.Parça sıkıntısı yaşamam heralde,burada servisi ve bayisi var.Gelen cevaplar doğrultusunda fikrim KUBA dan yana oldu.Hepinize çok teşekkür ediyorum,İNŞALLAH bayram dönüşü hallederim,sonra yine yanınızdayım.

  4. #24
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    kuba cg150 sport al hocam balansörlü titreşim mitreşim yok

  5. #25

    Üyelik
    01 Kasım 2011
    Motosikleti
    Mondial 125-KT idi satıldı.
    KUBA nın sıfırı olmuş 2900 TL civarı arkadaşlar,bayiyle konuştum elinde KUBA kb150-25 1500 KM de temiz 3 aylık bir motor varmış xenon far varmış üstünde 2000 TL ye veririm dedi,noter masrafı sigorta falan 100 TL de öyle gider 100 TL de ıvır zıvır desen toplam 2200 e alırım.Ha unutmadan ikinci eli de 12 ay taksitle verecek,taksitli olması işime geliyor.Sıfır alsam 2900 motor + 250 TL plaka ruhsat falan + 50 koruma demiri 3200 Falan yapıyor 2000 TL uygunmudur sizce,daha pazarlık yapmadım belki 100 TL daha indirebilirim.Yorumlarınızı alalım arkadaşlar.

  6. #26
    Attalos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba KB150-25
    daha ne olsun. zaten plaka, ruhsat, ötvye giden vergi havay giden para. hiç kaçırmayın derim. motora iyice bakın, test sürüşü yapın içinize sinerse eğer düşünmeyin bile hemen alın.

  7. #27

    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    New York USA / Izmit Turkey
    Motosikleti
    su anda yok
    Kaspinarli kardesim kucuk motorlarda pek deneyimim yok son 20 yildir 1200-1300 cc motorlara sahip oldum ama gecen kis ABD'den Turkiye'ye yerlestikten sonra ben'de kuba 150-20 almayi dusunuyorum gorunusu daha klasik cift egzos olmasi motorun yanmis gazlari atarak gaha rahat nefes almasini sagladigi icin hararet sorunu olmaz. diger Lazer arkadasin dedigi gibi karburatorleri keihin Honda Goldwing GL 1200 motorsikletimde dort tane keihin vardi cok saglam ve ayari bozulmaz ustelik samandiralari dusunulerek yapilmis bogulma tasma yapmaz dunyadaki en iyi motorsiklet karburatorudur (Bing haric) vites konusuna gelince 1973 den bu yana yaklasik 1 milyon kilometrenin uzerinde tecrubem var ABD'yi dogudan batiya iki kuzey guney en az dort defa gectim ve allaha sukur simdiye kadar durdugum yerde bile yan yatmadim motorsiklet vitesi otomobile benzemez (Squential) yani sirali gecer Bos vites 1 ile 2 arasindadirbosa aldiginda motoru durdurursan yeniden starterle calistirmadan ve motora gecirecegin vitesin yeterli devrini vermezse vitese geciremezsin cok zotlarsan'da Caart ve disleri siyirir veya kirar en son yapacagin sey giderken motoru bosa alip kontak kapatmak olmali. Ayrica motorlar cok nadir'de olsa surus esnasinda motor, zincir, sanziman arizalarindan kilitlenebilir ben yillardir en iyi motorlarda bile her zaman sol elimin bir parmagini debriyaj kolu uzerine koyarak kullanirim ve sol elimi gidon'dan cekmem cunki o anda debriyaji sikarsan kesinlikle hayatini kurtarir bu da bir tavsiyedir butun motorcu arkadaslarin aklinda olsun Not: Motor stop ettiginde frenlerin tutma kabiliyetinde hic bir azalma olmaz cunki araba gibi motordan vakum alip frene yardimci olan Westinghouse sistemi yoktur. Yeni motorun hayirli olsun Kazasiz belasiz arizasis binmeni dilerim.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)