Mondial 150 mcx-Honda cbf 150
Reklamlar
-
Hem sıfır Mondial MCX 150 Roadracer hemde en son sıfır Honda CBF 150 alan ve hala kullanan birisi olarak;
1. Honda CBF 150 bende teknik donanım olarak tam bir hayal kırıklığı yarattı.
Mondial MCX 150 Honda CBF 150
1. Acil stop düğmesi var. 1. Acil Stop düğmesi yok ( ilk defa olmayan bir motor kullanıyorum ve hala alışamadım. Extra sipariş ettim taktıracağım)
2. Yan ayak standart geliyor, müşürlü. 2. Yan ayak için extra 25 Tl ödüyorsunuz ve müşür yok. Ayak açıkken gidebiliyorsunuz.
3. Farları canavar gibi. 3. Far yetersiz.
4. Arka fren disk ( O kadar önemlimi bilmiyorum) 4. Arka fren kampana
5. Kesinlikle daha seri. 5. Gitsemmi acaba diye nazlanıyor sanki.
6. Vites göstergesi var. 6. Vites göstergesi yok.
7. 150 cc lik motorda bence 16 kuruş yada 18 kuruş yakmasının bir farkı yok. Yakıt bu iki model için tercih sebebi için kıyas olamaz.
Gelelim niye aldım o zaman'a. Honda CBf 150 daha kalıplı motor. Daha alırken 100 TL fark verip Michelin lastik taktırdım. Yolu tutuyor adeta. Suzuki İnazuma alacaktım ama maddi gücüm elvermedi. Birde İnazuma alanlar nedense hemen elden çıkartıyorlardı ve anlam veremiyordum.
Bu iki motor arasında kalanlar sakın olaki Mondial'i yabana atmayın. Keşke mondiyi satmasaydım dediğim çok olmuştur.
Herkese saygılar ve kazasız belasız sürüşler dilerim.
Bmw F650, Bmw R1150GS, Hyanax100, MCX150 Roadracer, Honda CBF 150
Reklamlar
-
09 Haziran 2014, 00:10
#42
Geçenlerde babamın yeni aldığı mcx 150 yi sürdüm. Tork yeterli bence. Rampada yorulmuyor. Hatta iki kişi olsanız bile yormuyor.
Çıkıp gidiyor. Emsallerine göre Vites göstergesi olması artı bir durum. Hızlanmaları gayet iyi birçok yeni model arabayla kapıştım kalkışta. 2 saatten fazla sele üzerinde kalırsanız oturma bölgenizin ağrıdığını göreceksiniz. Sele rehetsız. Lastikler berbat, can düşmanı.
önemli bir konu hız göstergesi. GPS ile ölçtüm %10 fazla gösteriyor. Yani 100 gösterirken aslında 90'la gidiyor. Göstergede
en fazla 120'yi görebilmiş kardeşim fazla hız beklemeyin. Ama 100'e kadar iyi tırmanıyor.
Yakıt konusuna gelirsek; kardeşimle iki kişi bindik. dağ tepe dolaştık. yeri geldi çamurda drift yaptırdık. düzlüklerde gazı sonuna kadar açtık.
Motor daha yeniydi rodajını tamamlamamıştı. Galiba ilk 1000 kkilometresini tamamlamamıştı. 100 km'de 4 litre yaktırabildik. sakin kullanımda ve ilerleyen zamanlarda daha da düşer diye tahmin ediyorum.
ybr veya cbf kullanmadım. bi karşılaştırmada bulunamayacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Frenlerinden bahsetmeyi unutmuşum.
O lastiklere rağmen frenler gayet iyi çalışıyordu.
Özellikle arka frenin disk olması kendini hissttiriyordu.
İyi bir lastik takılırsa hem yol tutuşunda hem fren mesafesinde ciddi bir gelişme görülecektir.
-
11 Ağustos 2014, 19:36
#43
-
11 Ağustos 2014, 20:04
#44
Bendede mc var. Gayet seri bir motor. 70 tl lik benzinle 380 km gidiyorum. Genelde basiyorum. Memnunmuyum derseniz fiyatina gore hakkini veren bi makine. Gayet tatminkar
-
Boy sıkıntım var derken ? Kısa olarak mı uzun olarak mı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)