Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Suzuki DL650 mi BMW F650 GS mi ?

Katılımcı sayısı
41. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Suzuki DL650

    22 53.66%
  • BMW F650 GS

    19 46.34%

Suzuki DL650, BMW F650GS

    REKLAM ALANI
  1. #1
    kim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda
    Merhaba arkadaşlar. 650cc lik bir enduro araştırmasındayım Bana asagıdaki motorlardan hangisini önerirsiniz....
    Suzuki DL650, BMW F650GS arasında kaldım.


    1: Boy 1.65,bunu dikkate alınız lütfen en önemli durum
    2: %40 asfalt ve uzun yol. %60 starbilize yol. bozuk yollarda rahat ve peformanslı kullanım
    3: Uzun yolda konforlu olsun. Titreşim olmamalı..
    4: Servis ve yedek parca fiyatları katlanılabilir durumda olacak.
    5: 2 motor için de kronik sorun duymadım. Kronik sorunları varmı.?
    7: Sürat takıntım yok. Zaman zaman otobana cıktıgımda 120-130 km gibi hızlarda guven vermeli.

    Bu konularda bana yardımcı olursanız, açıklamalarınız yanı sıra anketide işaretlerseniz memnun olurum şimdiden tesekkürler.
    7 Tepe Motosiklet Kulübü


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Stabilize yol ve boy sorununu dikkate almazsak DL 650.
    Titreşim ve parça fiyatlarını dikkate almazsak da F650.

    İşiniz zor, bir şeylerden feragat etmeniz gerekecek gibi görünüyor.

  3. #3
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    %40 asfalt, %60 stabilize gibi bir kullanım planınız varsa DL'yi aklınızdan çıkarın derim. Zira bir enduro'dan bahsediyorsunuz. %60 ciddi bir oran. Arazi kabiliyeti daha yüksek olan 640 adv ya da xtz660 tenere (bunlarda da boy kurtarmayacak muhtemelen, ama bunun için çeşitli çözümler var) gibi seçenekler daha gerçekçi olacaktır. Ama sadece bu iki seçenek söz konusuysa f650gs derim

  4. #4

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    85 cm sele yüksekliği ile DL650 bizim gibi 1.65-1.70 boyunda adamlar için handikap...F650 GS daha doğru bir seçim olacaktır...

  5. #5
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Atladığımız mevzu boy 1.65.. Bu motorların her ikisi de hatta önerilen Tenere, 640Adv yi bu arkadaşımızın konforlu ve güvenli sürmesi imkansız. Enduro tarzında güvenli ve konforlu sürebileceğinizi düşündüğüm tek motor F650CS.

    Buradan boyunuzu ve iç bacak boyunuzu girip seçtiğiniz motosiklet üzerinde iken ayaklarınızın yere basma durumunuzu görebilirsiniz.

    http://cycle-ergo.com/
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  6. #6
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    1-1.65 boy ile her iki motosiklette uygun değil sana.
    2-Asfalt yol için V-strom,stabilize için f 650 GS derim.
    3-Uzun yolda her ikiside konforludur.
    4-V-strom un yedek parça ve servis ücretleri daha makul.
    5-V-stromda benim kullandığım yıllarada(2006-2007)buji yakma sorunu vardı.Bilhassa nemli havalarda motoru çalıştırıp iki çizik kadar ısınmadan stop ederseniz,bir daha çalıştırmak mümkün olmuyordu.Bujilerin sökülüp temizlenmesi yada yenisi ile değiştirilmesi gerekiyordu.
    6-Sürat konusunda otobanda her ikiside 180 i rahat ve konforlu bir şekilde görür.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  7. #7
    kim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda
    Evet malesef boy durumu sıkıntı, F650 GS nin sele alçaltıldığını okudum bu şekilde kullanan varmı acaba ?
    7 Tepe Motosiklet Kulübü

  8. #8
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alçak seleler var evet. Süspansiyonu en düşük konuma getirip alçak sele yaptırırsan bir ihtimal kullanabilirsin. Ama bacak boyun gerçekten önemli bu durum için
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  9. #9

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    F650 derken sıfır km ve iki silindirli olandan mı söz ediyoruz yoksa tek silindirli eski modelden mi ?

  10. #10
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    1)F 650 GS Hangi kasa (Tek Buji,Çift Buji?)2008 sonrası ve öncesi
    2)Bmw nin sorunsuz modellerinden biri 650 CS SCARVER 50beygir 62 tork.2004 son üretim ve 2005ler çift buji(2sparks)titreşim daha az.yakıtta.iyi ABS ELCİK ISITMA BOY sorunu YOK
    hem tura hemde araziye birazcık girer.her ne kadarda enduro sınıfına sokmuşlarsa.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  11. #11
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    değerli dostum 1. 70 boyumla KTM hariç kullanmadığım enduro kalmadı diyebilirim... f650gs,r1150gs,r1200gs (test) dl650, transalp vb. size tavsiyem f650gs dir, ister yeni kasası isterse eski kasası ... dl650 almıştım ve şehir içerisinde bir kaç denemeden sonra fazla risk almak istemediğim için değiştimek zorunda kaldım...bu boy ile f650gs ve transalp xl700(şuan kullanıdığım) alçak seleli modeli işinizi görür ama transalp de ayak burunlarınızın yere temas etmesini beklemeyin yeterli tecrübeniz varsa tek ayağınızı yere koyarak çok rahat kontrol edebilirsiniz, yok ise işiniz zor....

  12. #12
    HB76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    BMW F 650 GS sattı, beklemede
    1: Boy 1.65,bunu dikkate alınız lütfen en önemli durum (Kesinlikle F650GS)
    2: %40 asfalt ve uzun yol. %60 starbilize yol. bozuk yollarda rahat ve peformanslı kullanım (Kesinlikle F650GS)
    3: Uzun yolda konforlu olsun. Titreşim olmamalı.. (F650GS)
    4: Servis ve yedek parca fiyatları katlanılabilir durumda olacak. (F650GS)(Bakım aralığını bir düşün)
    5: 2 motor için de kronik sorun duymadım. Kronik sorunları varmı.? (F650GS)
    7: Sürat takıntım yok. Zaman zaman otobana cıktıgımda 120-130 km gibi hızlarda guven vermeli. (F650GS)

    duygusal davranmış olabilirim (3.maddede) ama GS al pişman olmazsın diyorum
    HOŞGELDİN ZEYNEP


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler