Yakıtta cimri 600 cc tur motoru arıyorum. düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum ?
Yakıtta cimri 600 cc tur motoru arıyorum. düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum ?
Murat DİRİK
Pozitif Kurye & Dağıtım & Reklam
yürekçe(sencer abi) F 800S Kullanıyordu.85 BEYGİR Makina Naked.habire çok az yakıyor diyordu..çift silindir kayış aktarmalı..onu tavsiye ediyorum.çoğu 600cc motorlar 4 silindirli..
cbf 600 bandit 600 vs....tdm 900 de öneririm.ama 900cc
2020 'Tracer 900 İcon Blue
ER6N veya ER6F öneririm, en az yakan 600cc motosikletdir. Ben şehir dışında 4 lt ye kadar düşürebiliyordum, şehir içinde ise 5 lt civarlarında yakıyor.
F650 GS...
yeni modelleri uzun yolda
90km sabit hızla 3,5 Lt yakıt tüketiyor..
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
yamaha xj6 diversion içinde (77hp) 3.5-3.7 litrelerden bahsediliyor...ama bu iş senin elinde...gaza gelmezsen yeni nesil motosikletlerin hepsi az yakıyor...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
kardes verilen lt.degerlerine en az 2 lt.daha ekle sen.
F650GS ve G 650GS 100Km de 3,5LT yakarlar hiç ekleme çıkarma yapmanıza gerek yok. Denemeden etmeden işkembeyi kübradan sallamayalım. Hele hele Scarver falan alırsan 2004 üstü 650cc 50Hp kayış aktarmalı 3.2Lt gibi efsanevi bir yakıt tüketimi vardır.
YOU WILL NEVER WALK ALONE
fazer600 üde tavsiye ederim...
yüksek devirli kullanmadığın müddetçe az yakan bir motor...
tur içinde gayet konforlu ve rahat bir motor..
Honda transalp nasıl fikri olan var mı?
700 cc düşünürsen Deauville önerebilirim.
Yakıtı düşüktür.
Fakat sadece asfaltta kullanman gerek.
Birde 2007 modellerinde kronik şaft sorunu var.
Zaten bende bu yüzden sattım
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Arkadaşlar birgün motorumu büyütebilirim diye bir araştırma yapmıştım..ve benim son kararım(2007) suzuki v storm 650dl olmuştu..anladığım kadarıyla kendi sınıfında en az yakan motorlardan biri(ortalama 6 litre)..bir de yorumlarda suziki parçalarının honda ve bmw'den daha düşük olduğu yazıyordu.2007'den sonrasında abs varmış ancak bana fiyatları biraz pahalı geldi..3-4 sene bekleyip bi 2007 vstorm almayı planlıyorum
[COLOR="#008080"]''Her suç topluma sorulmuş bir sorudur''[/COLOR]
hyosung gt650, neredeyse aynı motora sahip ve daha keyifli bir motor olmasına rağmen yakıt sarfiyatı 4 - 6 litre arası, anca sürekli çok yüksek devirde kullanırsan 6 litreden fazla yakıyor.
normal her gün kullandığım halde şehir içinde 5 - 6 litre yakıyor. izmire gidip geldiğimde ortalama 4.5 litre yakmıştı.
gt650 al tavsiyesinde bulunmuyorum. ancak vaktinde kısa bi süreliğinde v-strom sahibiydim. kısa bir süredir de gt650 sahibiyim. ikisini kıyasladığımda v-strom'un tek iyi tarafı malzeme ve işçilik biraz daha kaliteli.. ama keyif performans vs. vs. bakımından düşündüğümüzde v-strom gt650 nin eline su dökemez.
eğer yakıtta cimri yüksek cc bir motor arıyorsan, yakıtta cimrilik 2 pistonla veya tek pistonla olur.
ya tek pistonlu endurolara bak, yada gt650, sv650, er6 gibi modellere bak derim... er6 hakkında net bir bilgim yok. ancak kullandığımdan biliyorum bakımı yerinde bir gt650 oldukça ekonomik yakıyor. v-strom yaklaşık 3 hafta bende kaldı. yakıt sarfiyatına pek dikkat etmemiştim. yaklaşık 1200 km yol yaptım v-stromla...
v-strom hakkındaki kanaatlerim, oldukça rahat, ancak rahat olduğu kadar da hantal. üstelik, v-strom'un işçiliği ve kalitesi ile gt650'nin işçilik ve kalitesi arasında çok ciddi bir fark yok.
er6, her açıdan daha kaliteli bir işçilik ve malzemeye sahip. v-strom tavsiye etmem. eğer v-strom düşünüyorsan, v-strom alacağına temiz ikinci el enjeksiyonlu bir gt650 bak derim.
er6'nın performansını bilmiyorum. hiç kullanma şansım olmadı. yakıt ekonomisinin iyi olduğunu biliyorum. yaklaşık olarak gt650 ile benzer yakıyor.
ben de gt650 araştırırken epey ikilemde kaldım.
yakıt, konfor ve performans bakımından eleye eleye elimde şu üç motor kaldı : gt650, er6, sv650...
sv650'ye hiç ısınamadım. o yüzden araştırmadım bile.
gt650 seçmemdeki tek sebep V motor oluşu hastalık de, bağımlılık de... ama o sıralı motor sesini sevmiyorum...
bir de V motor her zaman daha torklu oluyor. bu yüzden gt650 ile 5. viteste hiç vites değiştirmeden çok düşük süratlere ve çok yüksek süratlere çıkabiliyorsun.
gt650'nin V motor oluşu ve vites oranları ile torku arasındaki bu güzel ilişki gt650 yi tercih etme sebebim.
eğer V motormuş I motormuş takmıyorsan er6'dan başka motor şu istediğin spec'leri karşılamaz sanırım.
not: ben enduroları sevmem v-strom antipatim buradan geliyor olabilir.
!?
sessizsakin kardeşim yazdıkların çok bilgilendirici olmuş çok teşekkürler...gt650 çok güzel bir motormuş v storma göre fiyatı da uygun Burdan bir kaç soru daha sormak istiyorum gt650 ile ilgili...Artçı için de rahat bir motor mu ? Endura tarzı motorların en güzel yönü yükünü alıp gezebiliyosun bu motora çanta gider mi ? bu motor'u kanuni mi üretiyor ? bakım masrafları nasıl genel bir değerlendirme yapabilir misin ?
[COLOR="#008080"]''Her suç topluma sorulmuş bir sorudur''[/COLOR]
Bu sorunu bildigim kadarı ile ben yanıtlamaya calışayım. GT ye canta takılabilir. Yedek parca ve servis konusunda biraz sıkıntılı oldugunu duymuştum. Tum naked lar artcı için yeterince rahat denilebilir. Eger Enduro tarzı bişiler duşunuyorsan Versys onerebilirim ER6N ile aynı motor kullanılıyor. Fiyat olarak biraz pahalı ama hemen her yola girer. Gezilerinin keyfini surersin.
NOT: Sitede GT650 hakkında pek iyi seyler soylenmiyor ama karar sizin....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Hiç gsr 600 adı geçmemiş
Yakıtta cimri 600cc tur motoru arıyorum?
Sorusunun en tatminkar cevabı (Kesinlikle kendi kullandığım için değil) 650cc olan er6n veya er6f dir.
Soru; Son hızı en fazla olan, sesi en iyi olan,en dayanıklı,en yakışıklı gibi göreceli bi soru değil.
Saygılar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)