Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangisi?

Katılımcı sayısı
334. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hyosung GT650R

    136 40.72%
  • Kawasaki ER6F

    193 57.78%
  • Diğer (mesajınızda belirtiniz)

    5 1.50%
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki ER6F - Hyosung GT650R

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS


    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg





    Motor: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 90° L-twin.
    Motor Hacmi: 647cc.
    Çap x strok: 81.5 x 62.5mm.
    Sübap Sistemi: DOHC with four overhead valves per cylinder.
    Maks. Güç: 58.5kW (79 HP) at 9 000rpm.
    Maks. Tork: 68.1Nm at 7 500rpm.
    Ateşleme: Digital electronic.
    Marş Sistemi: Electric.
    Kavrama: Cable-operated multiplate wet clutch.
    Şanzıman: Six-speed, constant mesh gearbox with 525 chain final drive.
    Süspansiyon: 41mm inverted cartridge forks adjustable for compression and rebound damping at front, gas charged monoshock adjustable for preload at rear.
    Frenler: Twin 300mm discs with TCTC twin-piston floating callipers at front, 225mm disc with TCTC twin-piston floating calliper at rear.
    Lastikler: Ön: 120/60 - ZR17 tubeless radial. Arka: 160/60 - ZR17 tubeless radial.
    Aks Açıklığı: 1430mm.
    Sele Yüksekliği: 780mm.
    Kuru Ağırlık: 195kg.
    Yakıt Kapasitesi: 17 litres.
    Daha Fazla Resim

    Fiyatları birbirine çok yakın olan bu iki motordan hangisini tercih ederdiniz?
    Onur Yollarda
    www.seytanicadi.org | www.instagram.com/seytani.icadi | www.youtube.com/channel/OnurYollarda


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok
    gerçekten zor bi karar...

    hyosung diyorum..( race, kawasaki'den hızlı, tipi daha hoş.. gerisi boş )
    [B]- Akil ile hiz ayni orantida olamaz. Biri yuksekse, biri mutlaka dusuktur. -[/B]

  3. #3
    BoneXXX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Launceston - Avusturalya
    Motosikleti
    Bir Gun Bende Esecegim...
    Hyosung hayrani olarak birkac resim eklemek istiyorum, grafik resimlerden ziyade gercek fotograf resimler daha cok hosuma gidiyor, umarim sizinde hosunuza gider.



    [b]***BIR GUN BENDE ESECEGIM...[/b]

  4. #4
    birolbirinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    bursa/karacabey
    Motosikleti
    ramzey 125 - kanuni tiger
    ER-6 çok farklı bir makine ya onu gördüğünüzde seviyorsunuz işte bu motor benim olmalı diyorsunuz yada hiç beğenmiyorsunuz ama ben beğendim hyosung un 250 r typ race modeline bakmaya gittiğimizde diğer modelleride vrdı pekde hoşuma gitmedi doğrusu imkanım olursa ben kawa r-6f alırım dengesi kullanımı kolay motora rahat hakim olabiliyorsunuz. ve yabancı sitelerde aldığı oylar iyi gerçi türkiyede bir muamma ölü sezonda olduğumuz için o kadar yollarda rastlıyamıyoruz. butun her şey bu yıl sezon sonunda kasım aralık aylarıdan netleşir bizde motorları denem fırsatı buluruz. ve gerçek sonuçları verebilirz. ama tip olrak görüntü olarak benim kafamda bir er-6 f oluştu.

  5. #5
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Hysoung abi başka yolu yok . Öyle çiçek şeklinde disk koymayla olmuyor işte . Motor dediğinde horse power olacak , parçası ucuz ama kaliteli olacak. Onun için onLy Hysoung ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  6. #6
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    bencede kesinlikle hyosung 650 cc 72 beygir motormu olurmuş rezalet,bide adamlar 220 kadran koymuş bari kapalı grenaj yapma o zaman , motoru görende sanıcakki race hani
    hyosung her zaman her türlü yolda ER6'yı yakalar ezerde geçer bence hemde çin malı falanda değilmiş kore malıymış öğrendiğim kadarıyla...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Er-6 günlük kulanıma daha yatkın sanki.
    gt650 ise daha sportif gibi geldi.

    Şu anki hedefim birkaç yıl içerisinde bir er-6 nake sahibi olmak, tabi hyosung bu süre içerisinde kendisini ispatlarsa durum değişebilir.

  8. #8
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    *****hyosung*****
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  9. #9
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    hyosung daha iyi bir motor. beygiri fazla ve tipi kesinlikle daha güzel. tek sorun hyosungda yedek parçası. yedek parçada sıkıntı yaşamam dersen kıyaslanamaz bile. zaten kawasakinin de parça sounuvarmış süre olarak.
    ben hyosung diyorum
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  10. #10
    BoneXXX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Launceston - Avusturalya
    Motosikleti
    Bir Gun Bende Esecegim...
    Yalniz beyler er6 ile hyosung gt650r farkli motor oldugu icin, race istemiyen birisine er6 daha iyi.Ama fiyatlari yakin gonlunuz biraz race'de ise hyosung gt650, ama ilk basliyacak biri iseniz alin size gt250r.

    Birde su durum var herkes birden Hyosung'un honda gibi gelismis olmasini istiyor ama herkes motoru almaya cekinirse gelismesi o kadar zor olur.Birincisi bu motor kore mali, cin mali gibi elinizde ufanmaya baslamaz. Alin Ankara istanbul servisleri var www.globalmotor.com'dan bakiniz servisiyle konusunuz. Ne kadar talep olursa bu marka o kadar gelisir. Hyosung benim alacagim ilk motor olacak, sizide hyosungla gormek guzel olur ;)


    Biraz daha resim eklemek isitiyorum










    Su guzelim motorlari satildiklara fiyata ruyanizda goremessiniz. Eger yeterli ilgi olmaz ise servis ve parca olayi gelismez malesefki marka Turkiye'de yok olur.






    Ayrica 100.uncu mesajim bu ayri bir gurur duydum kendimle, ne guzel resimler paylastim bakin
    [b]***BIR GUN BENDE ESECEGIM...[/b]

  11. #11
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Bencede hyosung İzmir Çınarlıda 2001 senesinde bayisi vardı o zaman bile dizayn olarak çok çekici görünüyorlardı ben farklıyım abi diyor...

  12. #12

    Üyelik
    07 Aralık 2005
    Şehir
    Suadiye/İST
    kesinlikle süper. özellikle gt 250 r . bende ondan alıcam

  13. #13
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Hysoung 2007 de Türkiye deki servis ağını %700 oranında geliştirmeyi hedefliyormuş! İşte o zaman bu motorları şimdiki fiyatlarına rüyanızda bile göremezsiniz BoneXXX inde dediği gibi ...

    Bu arada şu sayfadaki resimlere bir moderatör veya resimi ekleyen arkadaş el atsın ya! Sayfa düzeni berbat durumda ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  14. #14
    BoneXXX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Launceston - Avusturalya
    Motosikleti
    Bir Gun Bende Esecegim...
    Bende normal gozukuyor, monitor buyuk sanirim ondan. Duzeltmeye calistim eger hala bir problem varsa moderator arkadaslardan duzeltmesini rica edecegim...
    [b]***BIR GUN BENDE ESECEGIM...[/b]

  15. #15
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Eve geldim bendeki monitorde büyük artık normal gözüküyor ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  16. #16
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    her 2 motorun da üretiminde kaliteli parçalar kullanılıyor. ama kavazaki daha bir kaliteli duruyor.
    ayrıca hyosungun "L-Twin" olmasının havası bambaşka. ducatiler gibi ses gelir, pata pata pata

  17. #17
    hacker_2834 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Opel Astra Hb & cbr 125r
    Hysoung derim Birşey sorucam arkadaşlar hysoung un fiyatlarını ve diğer modellerin resimlerini falan nerden bulabilirim mesela 250cc liği varmış yardımcı olursanız sewinirim

  18. #18
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    Zaten farklı motorlar Hyosung burada önde fakat bir eksiği var Hyosung'un Eksoz ları biraz daha toplaması lazım gibi
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  19. #19
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    her 2 motorun da üretiminde kaliteli parçalar kullanılıyor. ama kavazaki daha bir kaliteli duruyor.
    ayrıca hyosungun "L-Twin" olmasının havası bambaşka. ducatiler gibi ses gelir, pata pata pata
    Kawa"nın daha kaliteli olduğunu zannetmiyorum 3 yıllık bir Hyosung kullanıcısı olarak çok kaliteli malzeme kullandıklarına şahidim en basit örnek gidon milinin içinden geçtiği rulman bile konik rulman geçen sene sorun olduğundan değil bi mili yağlatayım diye açtım genelde düz rulman kullanılır bunun sebebi ucuz olmasıdır konu hakkında bilgisi olanlar anlarlar aradaki farkı konik rulman çok dayanıklıdır düz rulmana oranla
    ducati"ler gibi ses gelir demişin zaten şöle biraz dikkatli bakınca hyosung da ducati çizgileri var gibi değilmi hatta farı bile ducati gibi Markayı tanımayanlar için diyebilirimki ne honda ne yamaha dan aşağı kalmaz
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #20
    fuat_rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    gv 250 sahibi olarak kesinlikle hyosung diyorum.ikiside 650 cc ama kawa er 6f tourıng, gtr 650 ise race.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler