Biz nediyoruz
japonlara kafamı tutarız diyoruzz hayır aslaaaaaa
Hyosung kullanıcısı olarak biraz özeleştiri yapayım
GT 250 R'da motoru aldıgınızda
1-Lastikler degişecek fabrikadan kabak çıkışlı zaten
2-Korna degişecek düşük hızda trafikde diger araçlar duyabilir ama yüksek hızda maalesef
3-Farlar xenon ile değiştirilmesi kısa farlar çok yetersiz tabi xenon takmakla iş bitmiyor bide akü sorun çıkartabilir
4-Aküler bakımsız yolda bırakabilir benim başıma geldi suyu boşaldı
5-Boşa geçme problemi var genelde rodaj modaj hikaye basit bi yolu var boşa gecirmek için
6-Ses ? Ses severler için üzücü orjinal egsozdan ses çıkmıyor tabi V2 motordan sıralı 4 silindir sesi beklenemez ancak tiger-yoshimura-devil-smokhead-akrapovic v.b .... egsozlarla ses baya toklaşır
7-Krank kırılıyor diye olaylar konuşuluyor sürekli redline da gidersen kırarsın
kullanıcı hatası
8-bunun gibi diğer elektronik ve mekanik sorunları kullanıcıların hatalarından dolayı ortaya çıkıyor daha var ben burda keseyim
GT 650 R
1- Motor çok ağır 196 kg maşallah ne bu yaa duyanda 1000 cc zannedecek CBR 600 RR bile GT 250 R dan hafif 155 kilocuk
GT 650 R bu kategoriye koymuyorum
GT 250 R'a zaten bişey demiyorum 165 Kg (160ve 155 diyenlerde oluyor)
2-yine agırlık yüzünden düşük hızlardaki dönüşler çok tehlikeli düşürebilirsiniz motoru
3-650 cc nin vermiş oldugu gücü hissettiriyor ama frenler ABS değil
4-Fazla Gt 650 r hakkında tecrübem olmadıgı için burda kesiyorum
Gelelim asıl meseleye Hyosung kim Kawasaki kim bunu bi soralım kendimize
GT650 R CBR 600 F le bile kıyaslandı HFC'de,torku fazla olabilir ama yinede göklere çıkartmayalım hyosunug
Sonuç olarak iki motorunda birbirine üstün özellikleri olabilir ben Kawasaki diyorum
Ninja 250 r gelince Türkiye 'ye GT 250 R-Ninja 250 R kıyaslaması kızışır