Anket: Hangisi?
- Katılımcı sayısı
- 334. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Kawasaki ER6F - Hyosung GT650R
-
21 Aralık 2007, 14:33
#141
Özer motorun kullanımı,performansı,yol tutuşu,frenleri falan güzelde işte tek sorunum malzeme kalitesi.ilk zamanlar yoktu ama şimdi grenajdan titreme sesleri gelmeye başladı.
onun dışında zaten sınıf olarak farklı modeller.er6 touring gibi bişey.dik pozisyonda son derece rahat kullanabiliyorsun.adamı yormuyor yani.gt650r bişey diyemeyeceğim çünki kullanmadım ama görüntüsü racing olduğu için büyük ihtimalle rahatsız eder insanı uzun yolda falan.
Reklamlar
-
21 Aralık 2007, 14:38
#142
Marv adlı üyeden alıntı
Özer motorun kullanımı,performansı,yol tutuşu,frenleri falan güzelde işte tek sorunum malzeme kalitesi.ilk zamanlar yoktu ama şimdi grenajdan titreme sesleri gelmeye başladı
.
Dürüst olman güzel. En azından insanlara doğru bilgi veriyorsun. Fakat servise gitmeyi düşünmedinmi ? gevşeme olmuş olabilir grenajlarda
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
21 Aralık 2007, 14:42
#143
Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı
Dürüst olman güzel. En azından insanlara doğru bilgi veriyorsun. Fakat servise gitmeyi düşünmedinmi ? gevşeme olmuş olabilir grenajlarda
ya gidicem de işte 5000 bakımına 200 km falan kaldı.5000km olsun bi seferde onuda halledeyim dedim.sanırım çözümü varmış çift taraflı bant mı ne takıyolarmış ses gidiyormuş.ama dediğim gibi kawasaki bu modellerde malzeme kalitesinde biraz cimri davranmış...
-
21 Aralık 2007, 16:29
#144
Hyosungun Distirbutorlugunu Kuralkan (kanuni) aldı, hadi bakalım şimdi oylar nasılda kayıyolar kawasakiye
Benim oyum kawasakiden yana, ama arada kalmadım değil, sebepler ise;
-Gt650r bir SS iken er-6f bir sport-Naked, tabiburda sehir içi kullanım kolaylığı, naked motorunun o güzel hissiyatı şehir içinde SS gibi hararet yapmaması vb.
-Kawasakinin adının Kawasaki olması :D
-Hyosungun gül gibi global motoru bırakıp kuralkan ile anlaşması :S Ben gt250r alacaktım vaz geçtim burda gt650r alanlar ne yapsın bisikletçi(kanuni)ye goturcekler motoru...
Marv geçmiş olsun motorun ilk sorunu vermiş yinede Er-6f gibi alet yok ya bambaşka bişey :D
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
-
27 Aralık 2007, 17:45
#145
akibetleri belli olmayan bir marka ile kawasaki karşılatırılamaz
-
27 Aralık 2007, 18:33
#146
hyosung da akibet sorunu mu varmış.
vah vahhh
-
27 Aralık 2007, 18:49
#147
kalitesini henüz knıtlayamamış markaların akibetleride henüz belli deildir
-
27 Aralık 2007, 18:57
#148
L.SAHİN adlı üyeden alıntı
kalitesini henüz knıtlayamamış markaların akibetleride henüz belli deildir
bende biturlu guvenemiyorum çin diil diyince bsy ii olmuyo ztn artık hyosung adıda bitti türkiyede yeni motorlarda S&T KANUNİ yazıcakmış bundn snr mahalle aralarındaki servislerde saseden kopmus scooterların yanında saseden kopmus ss ve nakedlerinde goruruz
true love..
Drift Religion
-
27 Aralık 2007, 19:03
#149
[QUOTE= mahalle aralarındaki servislerde saseden kopmus scooterların yanında saseden kopmus ss ve nakedlerinde goruruz[/QUOTE]
saçma sapan konuşmayın arkadaşlar.
-
27 Aralık 2007, 19:10
#150
benim amcım hiç bir markaya camur atmak değil tabi hyosungun cin mallarından cok daha kaliteli olduğu belli kıyas bile edilemez ama malzemede orjinal japonların gersindeler,tam olarakda kalitesini kanıtlaması için zaman lazım km yapmları lazım sorunsuzlukları kanıtlanması lazım
bu arada hyosungların S&T KANUNİ ismiyle değişeceği doğrumudur
-
27 Aralık 2007, 19:12
#151
Hyosung tam bir race değil 2 silindirli ve karburatörlü, ancak oturuş pozisyonu race; bu sıkıntıya(oturuş pozisyonu, bel sırt ağrısı) değecek bir performansı olduğunu düşünmüyorum ancak dizayn açısından çok çekici...
Kawasaki daha rahat bir motor. Kalitesi açısından Hyo'ya göre üstün. Ayrıca enjeksiyonlu, Yeni teknoloji... (az yakması güzel bişey )Performans verileri nerdeyse aynı gibi...
İkisi arasında kullanıma göre kişisel kararlar çok etkili olur bence...
Servis konusuna gelince Kanuni'ye güvenim yok. Hoş z-moto'da çok parlak değil...
İkisinin arasında kalsam Kawa'yı seçerdim; kişisel tercihim...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
27 Aralık 2007, 19:20
#152
ben hyosung gt250 comet kullanıcısıyım
nisan 2007 den bu güne 12500 km ve tek bi sorun bile yaşamadım.
er6n ve f i görünce ilgimi çekti. hatta alasım geldi .
fakat comet ten inip er6f in üzerine binince bi hayal kırıklığı yarattı ben de.
kullanmadım. belki biraz kullansam daha olumlu bi düşünce sahibi olabilirdim.
ALLAH herkesin gönlüne göre versin
-
orcunmavis adlı üyeden alıntı
ben hyosung gt250 comet kullanıcısıyım
nisan 2007 den bu güne 12500 km ve tek bi sorun bile yaşamadım.
er6n ve f i görünce ilgimi çekti. hatta alasım geldi .
fakat comet ten inip er6f in üzerine binince bi hayal kırıklığı yarattı ben de.
kullanmadım. belki biraz kullansam daha olumlu bi düşünce sahibi olabilirdim.
ALLAH herkesin gönlüne göre versin
selamlar. ne tarz bir hayal kırıklığı yarattı acaba?
-
ketchup adlı üyeden alıntı
selamlar. ne tarz bir hayal kırıklığı yarattı acaba?
büyük bi eşekten inip daha küçük ve zayıf bi eşeğe binmiş gibi hissettim kendimi
-
orcunmavis adlı üyeden alıntı
büyük bi eşekten inip daha küçük ve zayıf bi eşeğe binmiş gibi hissettim kendimi
kawasaki,honda,yamaha,suzuki gibi markalr kendini kanıtlamış markalardır bu yüzden motorun dış görünüşünü hacmine göre şişiripte sadece göze büyük görünme gibi bi amaçları yoktur,bu markalar için,motorun amacına göre yapı kalitesi ve gücü önemlidir,kawasaki er6 seriside naked şehir içi ve dışı kullanımı içindir bu yüzden şehir içindede kullanımı kolay ve kıvrak olması amacıyla kasası ona göre dizayn edilmiştir tamamen amacına hizmet eden bir motor,sizn motorunuz hyosung da sırf satılması için kullanm amacına önem vermeden sadece dış kasasının büyük olması için uğraşılmış bir motor,fakat zayıf eşşek dediğiniz motoru kullansanız gücünü ve kalitesini anlarsınız
-
L.SAHİN adlı üyeden alıntı
kawasaki,honda,yamaha,suzuki gibi markalr kendini kanıtlamış markalardır bu yüzden motorun dış görünüşünü hacmine göre şişiripte sadece göze büyük görünme gibi bi amaçları yoktur,bu markalar için,motorun amacına göre yapı kalitesi ve gücü önemlidir,kawasaki er6 seriside naked şehir içi ve dışı kullanımı içindir bu yüzden şehir içindede kullanımı kolay ve kıvrak olması amacıyla kasası ona göre dizayn edilmiştir tamamen amacına hizmet eden bir motor,sizn motorunuz hyosung da sırf satılması için kullanm amacına önem vermeden sadece dış kasasının büyük olması için uğraşılmış bir motor,fakat zayıf eşşek dediğiniz motoru kullansanız gücünü ve kalitesini anlarsınız
aynen katılıyorum.sonuçta comet modelinde tek disk varda r modelinde neden çift disk?motor güçleri aynı değilmi??
-
motor gücleride aynı herşeyi aynı sadece kıyafetleri farklı bence tamamen tüketiciye hoş görünmek için yapılmş motorlar cin motorlarından üstün ama japonlarlada kıyas edilemez
-
Arkadaşlar malesef çok kötü bir haber aldım bu ayki MOTORON dergisinde gördüm ve yemin ederim yıkıldım Hyosung Kanuniye satılmış ve artık ismi S&T Kanuni olmuş abi motorlarda hazır zaten hyosungların üzerine bu iğrenç ismi yapıştırmışlar bence bu Hyosung adına çok KÖTÜ bir atılımdır malesef olmamış bu arada Husqvarna da Kanuni nin Çatısı altına girmiş malesef afiyet olsun .....Ben ER-6F derim abi ama bir ''HYOSUNG'' taraftarıyım .......
-
isminin değişmesi cok kötü olmuş önceki alanlar şanslı bence
-
Abi kesinlikle şanslılar kanuni adıyla yola çıkılmaz ben utanırım şahsen skuter olsa neyse dicem ama race sınıfında bi motorda kanuni çıkartmasını düşünemiom açıkçası Kanuni kullanıcıları bana kızmasın abi herkesin sevdiği ve sevmediği markalar vardır dimi.......
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler