Rakip bile değiller ama insan karşılaştırıyor işte...
-
Rakip sayılmazlar aslında. Ne silindir hacimleri aynı, ne güçleri, ne de torkları. Fakat fiyatları aynı.. Evet 2006 Yamaha YZF R6 ve 2006 Honda CBR 1000RR, bu iki motoru da kullanacak insanalar tecrübesiz değil hatta oldukça tecrübeliler fakat aynı fiyata hangisini alacaklar.. kendi kendime sorduğumda gönlüm R6 diyor peki ya siz?
2006 Yamaha YZF R6 (19.700 YTL)
Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı, EXUP
Silindir hacmi: 599 cc
Çap x Strok: 67.0 X 42.5mm
Kompresyon oranı: 12.8 : 1
Maks. gücü: 133 HP-14.500 devirde
Maks. Tork: 6.93 kg-m-12.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Yakıt enjeksiyon
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön fren: Çift disk, f 310 mm
Arka fren: Tek disk, f 220 mm
Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C
Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C
Boyutlar (UxGxY): 2.040 x 700 x 1.100 mm
Sele yüksekliği: 850 mm.
iki teker arası mesafe: 1,380 mm
Min. Yerden yükseklik: 130 mm
Ağırlık: 161 kg
Yakıt kapasitesi: 17.5 litre (3.4 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.4 litre
2006 Honda CBR 1000RR (19.575 YTL)
Motor: Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc): 998
Silindir çapı& strok (mm): 75 x 56.5
Sıkıştırma oranı: 12.2 : 1
Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak): 172 / 11250
Max tork (Nm @ dev/dak): 114.5 / 10000
Ateşleme: Elektrik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma: Elektrikli
Şanzıman: 6 vites
Güç Aktarımı: O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm): 2030 x 720 x 1120
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1405
Sele yüksekliği (mm): 831
Yerden açıklık (mm): 130
Yakıt kapasitesi (litre): 18 (4lt yedek dahil)
Tekerlekler: Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön: 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Lastikler Arka: 190 / 50 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon: Ön Kademesiz ön yükleme, sıkıştırma ve açılma ayarlı, 43 mm´lik ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralığı Arka 13 kademeli ön yükleme ve kademesiz sıkıştırma ve açılma ayarlı, gaz şarjlı HMAS amörtisörlü ünit pro link, 135 mm esneme aralığı
Frenler: Ön 4 piston kaliperli 320x4,5 mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı Arka Tek piston kaliperli 220x5 mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık: 176 kg
Reklamlar
-
bence bu aralar honda almak en mantıklısı. yamaha bu fiyatlarda ikincieli ne kadar düşecek. mesela 2. el R6 alsammı yoksa sıfır hondamı alsam diye düşünenler var. ben olsam sıfır alırdım. tamam r6 2006 süper ama. o fiyatlar çok fazla bence.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
honda hayat onda
-
honda yı alırdım
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
-
bir saniye bile düşünmem !
hatta hemen gidip bir R-6 alıyorum tabi aranızdan biri bana 20 milyar borç verirse
Allahım nolur bana o günleri göster
-
honda tabiki
-
1000 cc 170 bg dururken neden 130 bg alayım ki,sonuçta ikisine kendini ispat etmiş markalar.samimi bi supersport yada racing(herneyse) kullanıcısı yada hayranı Honda yı tercih eder,derdi şekil yapmaksa o ayrı...
-
motorda HONDA
cepte NOKIA
live to ride, ride to live
-
cbr1000 göz kırpıyor sanki
MT Motorize07 Antalya Grubu
-
Atla eşeği kıyaslamak gibi birşey.Hem beygir hem de tork olarak dağlar var aralarında
-
600 RR ile karşılaştırmak gerekmez miydi?
-
cbr ben seni alırımmmmmmmmmmmmm
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Bende Hondayı alırdım
-
yamaha daha şık gibi ama o para o kadar yakışıklılık için fazla.honda hem teknik, hem fiyat hemde performans olarak 1 boy önde.ayrıca yamahanın son günlerde foyası çıkan rpm yalanı da benim yamahaya karşı biraz daha temkinli davranmama yol açtı açıkçası...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Teknik olarak karşılaştırma direkt CBR1000 diyo. Ama piyasada aynı paraya satılan iki malın birbirinden daha önde özellikleri olduğuna inanıyorum.Belki alırken test etmek daha faydalı olabilir,
-
Yamaha'nin pistteki performansi muhtesem(mis. Surenlerin yalancisiyiz) Ama CBR1000'de (ya da ecnebilerin deyimi ile Fire Blade) kendisini uzun yillardir kanitlamis bir motor. Ve biraz garip gelecek ama gunluk kullanımda CBR daha kullanıslı gelebilir. Cunku artik gelisen teknolojiler sayesinde 600cc ve 1000cc'lerin agirliklari bir birbirine cok yakin. Bunun uzerine 1000cc'nin verecegi tork avantajini dusununce daha mantikli gibi geliyor. 600cc'ler surekli devirli kullanim isteyen agresif aletler. CBR ise sehir ici trafikde bile yanlis vites secimlerini bertaraf edebilir. Yakit tuketimine ise bakmamak lazim. Bu kadar para verip bu motorlari alan herhalde benzin hesabi yapmiyordur.
Because you are mine. I walk the line..
-
ozgurozeren adlı üyeden alıntı
1000 cc 170 bg dururken neden 130 bg alayım ki,sonuçta ikisine kendini ispat etmiş markalar.samimi bi supersport yada racing(herneyse) kullanıcısı yada hayranı Honda yı tercih eder,derdi şekil yapmaksa o ayrı...
-Yapma öyle dersen sonu olmaz bu işin.Güce bakarak motor alınmaz kanımca.
-Kaç kişi bu gücü sonuna kadar kullanıyor.170 bhp nin 170 inide kim kullandı aranızda.Hayır sanki hergün yatagınızdan kalkınca yarışa gidiyosunuz gören sizi yarışçııııııııı sanacak.
-Bütçene uygun ve kaliteli olmak şartıyla (yollarımızında durumu malum) bunları göze alarak uzun yolmu - şehir içimi - şehirler arasımı - ülkeler arasımı seçim sizin ama bu fiyatlara bu gücteki cihazlar korkunç ve alınmaz.
-Kontrolsüz güç güç değildir....
-Parası olan 170 hpde alır 370 hpde...
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
-
honda ben hondayım bide 1000 cc yim diyor ama yamahada çok pis sırıtıyor
arkadaş çok iyi bir karşılaştırma yapıyor bence fiyatlar aynı ve bence racing deki iki ruhada hitab ediyor bu biri hız biri görüntü şunu söyliyeyim motosikletle görüntü yapmak isteyen (dişileri çeken bir mıknatıs) ve racing süratini tatmak isteyen yamahadan kesinlikle vaz geçmesin çok tatlı bakıyor melet beni dahi çıldırttı burda ama ben sürat performans isterim bu makinayıda konuştururum diyen cbr 1000 i seçsin derim
-
yamaha r6 honda 1000 karşılaştırma yapıldıpında bütün sazanlar cc ve beygir gücüne bakarak hemen honda diyolar bu motorlar drg yapıolar ve yamah r6 çok daha seri kalıyor hondadan draglara katılan arkadaşlarımız bilir
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler