Kimler Kalici ? Kimler Gidici ?
Reklamlar
-
o kadar çok marka o kadar çok model ortada dolaşıyor ki insan hangi marka hangi model alacağını şaşırıyor alımgücü yerinde olan için problem yok iki japon var alınacak modeli beğen git al ancak ortahalli hesaplı bişey isteyen ne yapacak 1 - 2 yıl sonra bunların hangilerinin satış servis yedek parça ağları hala hizmet veriyor olacak KİMLER KALACAK ? KİMLER GİDECEK ?
Reklamlar
-
buna biz karar veremeyiz ki.
kimin neyi hangi sebeple ve zevkle seçeceğini bilemeyiz,,kestiremeyiz.......
zaten geçen yıllar bunu gösteriyor,,bunca yıll olduğu gibi..........
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
böyle giderse çinli dostlarımız ülkemizden kolay kolay gitmezz.. adamlar sevdi bizi..
-
YAkindir bi kaç cinli tirtlayacak az kalidi
ondan soğre diyerleri cinliler tirtlar
bi kac seneye kader 2 3 tene cinli ya kalir ya kalmaz marak etmayin
-
Ancak şu şekilde gidebilirler. Bu motorsiklet sevdası=patlaması bittiğinde en çok ciro yapanlar ayakta kalır. Düşük sermayeli, vurkaççı markaların kalacağını sanmıyorum. Bu aşamadan sonra kalanlar uzun süre daha yerinde kalır gibi.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
Bu ülkenin sanayicileri ile ortaklığa giren ve yatırım yapanlar kalır. Bugün İhlas, Koç, Salcano, Uğur Çin ortaklıklarını yatırıma taşıdılar... Onlar kesin kalır. Ama Sirkeci piyasasında günlük gelip giden markalar gidicidir. Kişisel kanaatim. Saygılar...
Hayat hoştur, gerisi boştur
Al motorunu her yerde koştur
-
arkasında güvenilir firmaların desteği olanlar kalacak. ama birkaç motor getirip sattıktan sonra ortadan kaybolacak firmalar çok. mondial bu yönden avantajlı bence. arkasındaki firmanın bugüne kadar yarım bıraktığı iş yok. reklam yapmıyorum benim de bi faydam yok bu derstek vermede.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
Türkiye pazarı 2005 yılında motosiklet üreticileri için oldukça güzel bir pazar oldu. 2005 motosiklet satışı 800.000 adetti. 2006 yılında bu rakam 1.000.000 olarak bekleniyor. Şu anda piyasada uygun fiyatlı birçok uzakdoğu markası motosiklet mevcut. Bazıları memnun kaldı, bazıları birçok sıkıntıyla karşı karşıya kaldı. Zaten uzakdoğu ülkelerinin 2005 yılındaki amacı bence piyasayı ve potansiyeli görmekti, o yüzden de ucuz ama kalite açısından da çok kaliteli olmayan, herkesin alım gücüne hitab eden motosikletler vardı piyasada. Ancak 2006 yılında çok daha fazla marka ve modelde motor göreceğiz ve bunların kalitesi geçen seneye oranla biraz daha iyi olacak. Dolayısıyla bu sektörde iyi ve ucuz olan kalacak...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
benim şahsi kanım işine ciddi yaklaşanlar yedek parça ve servis açısından tüketiciye problem yaşatmayacak olan firmalar ayakta kalacak işte o firmalar hangileri olacak önemli soru bu
çünkü biz bu motorları alırken iyi kötü birşeylerin bilincinde olup alıyoruz bari
1-2 yıl sonra parça yok servis yok sorunları yaşamayalım
-
troyam adlı üyeden alıntı
benim şahsi kanım işine ciddi yaklaşanlar yedek parça ve servis açısından tüketiciye problem yaşatmayacak olan firmalar ayakta kalacak işte o firmalar hangileri olacak önemli soru bu
çünkü biz bu motorları alırken iyi kötü birşeylerin bilincinde olup alıyoruz bari
1-2 yıl sonra parça yok servis yok sorunları yaşamayalım
mesela zealsun 200 race modeli hoşma gitti ama arkasındaki firma ne bilmiyorum. yarın bırakıp gidecek bir firma mı mesela mondialden memnunum yedek parça ve servis konusunda. zealsun daha yaygın değil belki ilerde yaygınlaşır. bana göre diğer çin mallarından kaliteli.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
bencede türkiyede yatırım yapan markalar kalıcı hale gelecek. diğerleri konusunda da bakıp göreceğiz. kaç firma Türkiye'de kalmak ve pazara yatırım yapmak istiyor hep beraber izleyip biz motorcular oarak notlarını vereceğiz.
SİYAH İNCİ -- Honda Shadow 750 cc
bu dünya kimseye kalmaz hırsı bırak yaşamaya bak
-
boy adlı üyeden alıntı
Zaten uzakdoğu ülkelerinin 2005 yılındaki amacı bence piyasayı ve potansiyeli görmekti, o yüzden de ucuz ama kalite açısından da çok kaliteli olmayan, herkesin alım gücüne hitab eden motosikletler vardı piyasada.
hiçbir firma veya ülke yeni bir pazara en kötü mallarıyla girmez. yukarıdaki cümlenin başını "Zaten motosiklet ithalatçılarının 2005 yılındaki amacı ..." şeklinde değiştirirsek çok doğru bir cümle olur.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
selamlar
benim inandığım net olan birşey var
bir malın markası tabiki önemli ama dahada önemlisi servis hizmeti.satış sonrası yedek parça ve servis hizmeti olmayan veya problemli olan her marka ben ce hiç makbul degildir.sonuçta en gözde,kendini dünya ya kabul ettirmiş bir marka bile olsa eger servis hizmetini tam olarak veremiyosa o markanın ne anlamı kaldıki ........
bu söylediklerim sadece motor için degil hayatımızda olan tüm ürünler için geçerlidir bence
kendinize çok ama çok ii bakın
"[COLOR="Red"]Ben hayata[COLOR="Red"][/COLOR] çelme atıyorum.Takiii o bana gerçek çelmesini atana kadar"[/COLOR]
-
yatırım yapanlr kalır yapmayanlar gider. gidiciler zaten oldukça fazla. kalıcılar ise zaten buişin içindelerdi. ayrıca bir motoru sattıran servisidir. tabi servis hizmetinin çok iyi olmasının yanında motorun az sorun çıkarmasıdır asıl önemli olan. servis iyi de olsa çok sık sorun çıkaran motor kötü motordur. motoru servisle ev arasında kullanmaktan keyif alanlar alır ancak böyle motorları.
-
adamlar turkıyedekı motosıklet sanayısını vurdu gectı buna turkler savas acamadı cunkı markalar cok gusel modellerıyle gıdıgı ıcın kımse bas edemıyor ama turkler bunla bas edebılır dıyebılırım
-
Düşünün çinde 4000 tane motosiklet fabrikası varmış....
-
bence şu an satılan çin motorlarını alan arkadaşlar motosiklet kullanmaya yeni başlayanlar ve motosikletlerini çok fazla kullanmıyorlar maximum yılda 5000 km ve çin motorlarının 15000 km de hepsi rahmetli olacak ve bundan sonrada motosiklet alan arkadaşlar daha kaliteli ürünler kullanmak istiyecekler ve gene 4 büyükler bu işten ekmek yiyecek
-
ama şunuda belirtmeliyim çin motorlara kızıyordum fakat bilinçli olarak motosiklet kullanmayı öğrenmek için bu motosikletler alınabilir bence bu gün mondialin sitesinde 1000 ytl ye baya vitesli motosiklet var alınıp 5000 - 10000 km deneyim yapıp sonra hayrına bir fakire verilebilir diye düşünüyorum olabilir buda bir alternatif tabi ama dediğim gibi dikkatli kullanmak gerekir motora fazla güvenmemeli neme lazım allah korusun
-
hyosung150 adlı üyeden alıntı
ama şunuda belirtmeliyim çin motorlara kızıyordum fakat bilinçli olarak motosiklet kullanmayı öğrenmek için bu motosikletler alınabilir bence bu gün mondialin sitesinde 1000 ytl ye baya vitesli motosiklet var alınıp 5000 - 10000 km deneyim yapıp sonra hayrına bir
fakire verilebilir diye düşünüyorum olabilir buda bir alternatif tabi ama dediğim gibi dikkatli kullanmak gerekir motora fazla güvenmemeli neme lazım allah korusun
Fakire ne garezin var?
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
ne zenginler var be dünyada 1000ytl yi hemen veriyolar.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler