Kimler Kalici ? Kimler Gidici ?
Reklamlar
-
03 Aralık 2006, 19:47
#41
Forumdan Uzaklaştırıldı
aslı nda arkadaşlar iki yıl öncesine kadar türkiye pazarını farkedenler şimdi bir sürü sıradan marka getirdiler ama doğrun dürüst servis ağı bile olmayan markalr kalıcı değiller tabiki gidecekler belli tahmin edeceğiniz gibi ben bile motor aşkım yüzünden acele edip motor macerasına keeway super l. ile başladım . sanırım birazda maliyetleri ucuz bu yüzden tercih ediliyo
Reklamlar
-
03 Aralık 2006, 20:44
#42
Arz ve talep belirleyecek. Talep biziz biz belirleyeceğiz..
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"][COLOR="Red"][B][I][U]Birol HALICI[/U][/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
-
05 Aralık 2006, 19:12
#43
Arkadaşlar çinliler sayesinde iyi kötü ayağımız yerden kesildi. Herkesin bütçesine uygun birşeyler yapmış adamlar. Alırken arkasında hangi sağlam firma var onu biraz araştırmak lazım diyorum. Bu arada öğrendiğim kadarıyla 250 cc nin altındaki motorlar ( honda dahil ) çinde yapılıyor. Parçalarına bir bakın. Sayelerinde her eve bilgisayar girdi memlekette.
-
08 Aralık 2006, 16:56
#44
çinliler eskidende vardı ama çinli denmiyordu ramzey deniordu kanuni deniyordu ne zaman kendi adlarıyla jan junlu adlarla piyasaya bir anda saldırı gibi girdiler farklı markalarla o zaman millet aklında markaları tutamadığı için topuna çinli dedi kestirdi.
bencede çinliler türkiyede kalıcı sonuçda türkiyeyi bir pazar olarak görmenin dışında bir köprü olarakda görüyorlar yani burdan ileriye sanırsam ortadoğu türkmeni ülkeler balkanlarada açılmayı planlyırolar ve bu iş için en ideal ülke türkiye yani stratejik bir oaly aslında.
unutmayınızki çin en nihayetinde sosyalist bir ülke ve çinli firmalarda en nihayetinde ülkelerinin politikalarına alternatif hareket ediyrolar etmek zorundalar o yüzden tabiki tutunamayan değil de türkiyede distüribütörlük almışpek çok firma kaldırmassa beceremesse illa kapatıcak o markayı getirmeyi bırakıcak. kaldırdanda götürücek zaten şekildeşimdiden bellli oldu mondial kanuni ramzey sarıkayalar keeway haojin bu markalar çok güzel satış yakaladılar ve güzel bir kesimde yaptılar gerek bazıları arkalarındaki türk firmalrı sayesinde azıları ise getirdikleri ürünlerin sağlammlığı kalitesi sayesinde tutundular sanırım bu böylede devam edicek bu marklar yeni kasalar getiriticek ve böyle böyle piyasada sirkülsyon olucak.
-
08 Aralık 2006, 16:59
#45
-
alanlar bin pişman kise kimseye tavsiye etmiyo alanın elinde kalıyo iğrenç motorlar çin malı değilmi hepsi aynı bok 5 para etmezler 1 bilemedin 2 sene daha can yakarlar ondan sonra herkez anlıcak ne boktan motor ürettiklerini
ucuz diye herkez bu motorları tercih ediyo bilen bilmiyen motorcu oluyo ama büyük hata yaptıklarını aldıktan sonra anlıyorlar
-
Devletin koyduğu gümrükte alınan 200-300 dolar arasındaki tedbir harcı bu işin belirleyicisi olacak gibi görünüyor.Bu harcın alınması için başvuru yapan
1- Kanuni (Yeni fabrikasını açtığını reklamlarından takip ediyoruz orada şu anda montajını yapmadığı modellerin de montajını yaparak bu engeli aşacaktır diye tahmin ediyorum)
2- Ramzey (Mevcut olan fabrikasında moped ürettiğini biliyorum ama herhalde bu vergiden kurtulmak için tesislerinde çin motorlarına montaj bandı açacaktır)
3- Bisan (Bisan da mevcut tesislerinde montaj hattı kurabilme imkanına sahip)
4- Beldeyama (Bu firma kategori olarak biraz daha farklı kalıyor)
bu firmalar kalıcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
Bu vergiden etkilenmemek için montaj tesisi açacağını beyan edenler;
5- Mondial (Yeni tesislerinin reklamları gazetelerde yayınlanmaya başladı)
6- Asya (Yeni montaj tesislerinin reklamlarının hazırlanmakta olduğunu reklamcı bir arkadaş foruma yazmıştı)
7- Keeway (Yeni montaj tesislerinin bu sene açılacağını Moto Aktüel'in Ocak sayısında beyan ediyorlar)
Benim sağdan soldan duyduğum Yuki ve Aroranın da montaj tesisi kurduğu ama doğruluk payının ne olduğunu bilemiyorum. Diğer markalardan bu çalışma içerisinde olanları biliyorsanız bizimle paylaşırsanız memnun olurum. Montaj tesisi açmayacak olan markaların diğer firmalarla rekabet edebileceklerini sanmıyorum.
-
arkadaş 2 bin ytl verdikten sonra üstüne borcu harcı neyse koyarım alırım honda yamaha bu parada bana uzun bir kullanım sağlayacaktır şu anda çin malı bir motosiklet alacak param var ama diğer sezonda honda cbf 150 almayı düşünüyorum 4-5 yıl binicem sonrası allah kerim. bizde japonların çekik gözlerine hayran değiliz admlar yapıyo hiçbir çin malı japonu tutmaz sevgilerle erzurumdan muhammet
-
troyam adlı üyeden alıntı
o kadar çok marka o kadar çok model ortada dolaşıyor ki insan hangi marka hangi model alacağını şaşırıyor alımgücü yerinde olan için problem yok iki japon var alınacak modeli beğen git al ancak ortahalli hesaplı bişey isteyen ne yapacak 1 - 2 yıl sonra bunların hangilerinin satış servis yedek parça ağları hala hizmet veriyor olacak
KİMLER KALACAK ? KİMLER GİDECEK ?
af buyurun bu iki JAPON'un adını öğrenmek istedim de
-
greenthedream adlı üyeden alıntı
af buyurun bu iki JAPON'un adını öğrenmek istedim de
Sanırım birdaha konuya uğramamış....Cevap da veremez sanıyorum...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Aslında yavaş yavaş ortadan kalkmaya başladılar bile bir modeli 2 yada üç ayrı fason marka ile görebiliyoruz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler