Yakıt ve otm marş olayını dert etmezsen MZ
eski bir mz 301 kullanıcı olarak mct nin her bakımdan üzerinde bir motordur.ayak marşı ile çalışması sorun değil çünkü hepimiz akü bittiğinde yada zayıfladığında motoru tek çare olan ayak marşıyla çalıştırırız.görünüş olarak artık kaba kalsa bile parçaları var sağlam ve dayanıklı bir motor.yakıt olayına gelince karbüratör meme ve iğnesiyle oynayarak yakıtı 200 krş a kadar çekebilirsiniz. şimdi çok temiz bir etz 301 bulsam hemen alırım.tabi kendi görüşlerim..
Kardeşim Tmm İkisini Tercih Edersek Mz Diyosunuz Eskidende Dedemde Vardı Mz Şimdi KAlktı Piyasada yok denecek kadar az mz var bunun yanında parca yok tamirciye gidiyorsun adam mz i görünce bunla mı ugraşacam diyor anlayacagınız mz ler artık bitti yeni motorlar cıktı... düşüncelerim yanlışsa uyara bilirsiniz...
ben 1 kere tamircinin müşteriyi geri gönderdiğini görüdm o motorda çok eski model bir Puche du xD
Mz bnce geri gönderilicek motor değil ve burak parçasını bir aramaya kalk her yerde var....yani MZ! Mct den her türlü üstün....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
tek basışta alırda bide ayak kırma mevzusu var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------
yanlış değil bende mzciyim ama bu saatten sonra çektirir artık kesinlikle anlamayan uğraşamayan adama göre değil anlayan içinde artık oturup uğraşmaya değermi değmezmi tartışılır ama ne olursa olsun mzin bi ruhu var mct le karşılaştırılması yanlış gidişi yeter yani mzin ölüsü bile teker yapar biraz zevk meselesi
Now the world is gone. Im just one.
heeeey gidi günler o motorla millete az mı egsoz dumanı yutturdum bendekide 91 model almandı siyah eğerki yakıtı sorun yapmicaksan git hyosong lara kafa tut öyle bir motor babam 35 yaşlarında almıştı benim gençliğimede yetişmişti askere gittim peşimden memlekete yollamışlar geri döndüğümde büyük hüsran oldu bana aklımda hala mz var ama özel kullanımlar için var ama ıslak zeminde büyük tehlike arkası çok savuruyor kızları gezdiriyom arkamda diye yaşıtlarım bana düşman olmuştu nerde öyle alman parçalarıyla üstünde orjinal mz hepsinin parçaları şimdi kanuninkiyle aynı olmuştur hatırlarım babam yeni aldığımda 2 viteste kafa dikiyodu derdi iyi motordur mz bakmasını bilene ve yakıtı düşünmeyene....
ben gözümü mobilettten sonra mz le açtım 3 tane mz im oldu ve ailede 3 adet aynı anda mz vardı 2 adet 250 cc lik 1 adet 301 cc lik ,
il kazamı onunla yaptım abartızısız 150 km ile giderken yolda motor kitledi , bayağı sürüklendim o zaman nerde öle korumalı pantolonlar montlar vardı ama çok pahalıydı , allahtanyinede üzerim sağlamdı ve kış olduğu için mont üstüne mont giymiştim kaskım tabiki başımdaydı,
daha sonralarıda babam kaza yaptı sonuç sol ayakta ve köprücük kemiğinde pilatin ,
onun ardından oğlan kardeşim otobüsün ani önüne kırması sonucu ortadan bodoslama otobüse girdi motosiklet perte çıktı allahtan oğlan kardeşim kırıksız kazayı atlattı , ve böylece ailemizde mz hikayesi 1999 da son buldu zaten daha sonralarıda benzin arttığı için mz lerin pabuçu yaygınlaşmaya başlayan çin malı ve diğer 4 zamanlı makinalara yerini bıraktı ..
yoksa bu gün mz dedmmiydi bir durup düşüneceksin , binen bilir zaten bilmeyenler için şunu söyleyebilirim kuduz gibi makinadır hakkını verir ama hakkınıda alır , yakar ,
en kötü yanı ağırlığına göre oldukça hızlı olması ve ani firenlemelerde arka tarafının ne tarafa savrulacağının belli olmaması yani dengesiz olmazı ,
helede temiz alman malı olursa üfff ki ne üfff dadından yenmez ...
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
mz ) kardeşim uğraşıcaksa kesinlikle mz...ama dersenkii pratik olsun titresin macit derim..
Dünya üzerinde Türk’ten daha büyük, ondan daha eski, ondan daha temiz bir millet yoktur ve bütün insanlık tarihinde görülmemiştir... M.KEMAL ATATÜRK
Mz nerde Mct nerde. Ayrı kulvarların atı ikiside. Mz 301 etz çok kullandım.Şaşesi kalın motoru taş gibi süratı dehşet titreşimi yok gücü yerinde nadir motorlardan. Artık başka motorum var ama hiç unutamadım. Bu motorda tek sorun var YAKIT.!
Teniz ve bakımlı bir 1991 mz in varsa motor kulanmanın keyfine bak 1000 lira piyasa değeriylr 7000 liralık hondanın cin montajları bile zevk vermez arkadaşını onun arkadaşını birde bagajı al dik yokuşu 90 la çık asla yolda bırakmaz düş kalk çalıştır bin kamyonu brklrmr seni yolda bırakmaz ama bunları her sefer yapışında oda senden bakım ister alman malı olsun 80 yıllık olsun korkma....
aynen katılıyorum arkadaşa.mz in özellikle 91-92 etz olup tel jantlılarının hepsi alman mz dir.bakımlarını yaparsan 100 sene binersin.benim ilk motorumdu.bugün bulsam gene alırım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)