gengelde şehiriçi kullanacağım, hangisini almalıyım?
ilk motorum cbf 250 ile 27 000 km yaptım.
gengelde şehiriçi kullanacağım, hangisini almalıyım?
ilk motorum cbf 250 ile 27 000 km yaptım.
Eğer 130 km üzerine pek çıkmam.Sakinliği severim diyorsan mt03 al.Şekli Çok cezbedici.Ama ben şehir içinde az yaksın uzun yoldada hızlı kaçsın titreşim olmasın diyorsan er6n öneririm 3.7 litre 100 km de yakan bir makina.honda 900 hornet bunlarla kıyas edilemeyecek kadar hırçın bir makina. cbf 600 veya 500 desen hadi eyw derdim .
Honda CB 900 Hornet..Tork canavarı Tam bir naked tir..Ama tam bir yol aygırıdır.....Çok hırçın mükemmel ses istiyorsan Hornet 900 ..250---260 Km hızlara ulaşan çok iyi bir makina..Ama benzini hamhum şarılop yapar..Ben çok seviyorum ve memnunum..
hornet 900 deli bir makinedir... istanbuldan ankaraya kadar kullanma fırsatım oldu ve motor bence 10 üzerinden 9 u hak ediyor...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
900 ü inceledikten sonra diğerlerine bakasım gelmiyor. peki artcı için mt 03 ile er 6n nasıldır?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------
işte deli mkine ama ben ekmek almaya bile motorla giden adamım bana külfetli gelecek gibi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 ----------
bi de bisiklet gibi araba gibi her an kullanacağım. o yüzden ekonomik de olmalı
hornet alayına 10çeker dostum alakasız bi karşılaştırma olmuş hiç düşünme 4silindir nakede saldır
Now the world is gone. Im just one.
4 silindir nakeda saldır nasıl bir mantıktır arkadaşlar. Hiç mi diğer koşulları göz önüne almıyorsunuz. Benzini su gibi içer o makine, kaldı ki 250'lik bir makine ile tecrübesi olan birine ben tavsiye etmem açıkçası bu motosikleti. Aşırı kuvvetli, bu gibi motosikletlerde ha racing almışsın ha bunlardan şeklinde düşünürüm. 250 km hız ne demek arkadaşlar, yapmayın.
Bana kalırsa bazı şeyleri belirlemelisiniz. Örneğin sakin sakin mi kullanacaksınız yoksa sağa sola mı tırmanacaksınız, sürekli artçılı mı kullanılacak vesaire. ER6N ekonomik bir motosiklet, tavsiye edilecek bir makine. MT03 de keza öyle, o altının yüksekliğinden dolayı biraz puan kazandı gözümde, çok da yakışıklı namussuz. Altında da XT'lerde kullanılan 660'lık torklu bir motor var. Açıkçası ben bunu tercih ederdim.
Size tavsiyem hangisi içinize siniyorsa onu almanız. Gidin deneyin, hangisinde daha rahatsanız onu alın. Uygun fiyatlı, düşük kilometreli temiz bir tanesini bulduğunuzda da yapışırsınız
bence er6.
mt03 çok etkileyici bir tasarıma sahip, fakat günlük kullanımdan çok, keyif makinesi. hani motosiklete binmeye pek fırsatı olmayan, fırsat bulduğunda da anca bir saat kısa bir tur atabilen kullanıcı kesimine, bu süre içinde maksimum keyif verecek bir makine.
hornet ise güçlü gelebilir. bence bir sonraki aşamada düşünülmeli.
Ben GSR 600 bir yıl kadar ortalama 6,000 km kullandım.Hornet 100 km de 1 litre fazla yakıyor..Ama güç ve ses çok daha iyi...Bence görüntüde daha iyi..renkler ve zevkler meselesi.
bakkala bile motorla ekmek almaya gidiyorum diyorsun sonrada 900 hornet diyorsunuz ya senin hornetin yaktığı yakıttan haberin yok yada sizin orda benzinin litresi 1 tl falan benzinden sıkıntınız yok..
hornet torklu bir makine alt devirlerde çok yakıcağı bir gerçek eski nesil yumuşatılmış 900rr motoru var makinede ama oturuş tarzı yüzünden racing bir makina gibide süremessin ikinci elide yok gibi bir şey..
motorun teknik yapısı için diyebiliceğim olumsuz bir şey yok ama türkiye koşulları için heleki benzin olmuş 4 tl son hızla 5 tl ye doğru koştururken ben iyi bir tercih olduğunu düşünmüyorum..
cb900 hornet kullanıcılarının çoğunun satma nedeni motorun su gibi benzini içmesi motor sürmek bir keyifdir yaşam biçimidir özgürlükdür ama kullanamadığın binemediğin süremediğin sırf 4 silindir amanda çok güzel diye kapıda yatırdığın motorda motorculuk değildir..
anladığım kadarı ile sen tam zamanlı bir motor kullanıcısısın fethiyede zaten 12 ay yaz kış motor sürülücek tam motorluk nadir yerlerden biri kışı yok yazı çok..
bana sorarsan güzel bir 250 likle devam et derim benzinden yakıttan sıkıntın olmaz kaliteli bir 250 lik makinede gayet rahat 160-170 i görür benzinide üfler..
illa hevesin varsa yüksek hacimliye hornet900 alıcağına hornet 600 tavsiye ederim hiç olmassa üretimi hayla devam ediyor..
yukardaki seçimlerin içinde ise kawa ya öncelik veririm ikincisi ise mt03 derdim.. hornet 900 ü listeme bile almazdım onun yerine dediğim gibi hornet 600 ü alırdım listeme daha mantıklı..
ekmek almaya bile motorla giden adamım demişsiniz pratiklik de istiyorsunuz aynı zamanda, peki şöyle yapsanız; cbf 250 dursun pratik kullanım için, üstüne bir de cbf 900 alın, yok bana uymaz derseniz mt3 ile er6 arasında kullananların tavsiyelerine kulak verin
Ninja
Hornet su gibi benzin içmiyor arkadaşlar...Valla ben çok seviyorum..Gümbür,,gümbür makine..600 lük makinalar 6 litre yakıyor...buda 7 litre yakıyor..1 litre fark var..oda olsun canım..Hakkınıda sesiyle veriyor..Tek kelimeyle harika bir ses..KİLİS in aygırı..İbrahim Halil Hornetiyle markadır..
ya bazen hesaplıyorum hepsinin yakıtını da depoda 50 60 tl farkeder gibi geliyor . ama işte 900 ün 2. eli sıkıntı. galiba mt 03 de sıkıntı gibi ama bilmiyorum kafam karışık iyice. cbf durmasın ya onun parcası pahalı bi de sıkıldım ben ondan. motorum cok temiz ama yine de sıkıldım
900cc lik bir motorun şehir içi bana göre 7 litre yakması çok güçdür.. benim şu anda kullandığım gt650 naked şehir içi 6-7 litre arası yakmakda.. kaldıki yeni teknoloji benim motorum cb900 de eski teknoloji motor var. 7 litre uzun yolda yakıyorsa ona lafım yok..
Er6-N diyorum..Az yakar 220 yapar...Şehir içinde kıvraktır,yormaz...
Motosiklet bir yaşam tarzıdır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)