Hyosung -S&T Kanuni GT250R
Honda CBR250R
Kawasaki Ninja 250R
hayattayken yaptıklarınızın hiçbir önemi yok. önemli olan onları sizin yapmış olmanız.........
çünkü sizin yerinize bir başkası yapmayacak :cat:
bu kaskın içini çıkardım şimdi her tarafını kurcaladım vizörünü falan söktüm,straforuna kadar söktüm içinde bir sticker var üstünde üretim tarihi yazıyor,10/03/2010 eski kask mı itelediler bana bir diğer stickerde son kullanma tarihi yazıyor 10/03/2020 bu kaskların kullanım ömrü 3 yıl diye biliyordum.burda yazana göre 10 yıl oluyor
merak ettim de honda cbr 250r'ı burada yorum yapanlardan kaç kişi yakından gördü..... kalitesinde hiç şüphem yok amma alet sinek gibi... iri yapılı yada uzun boylulara göre değil bence.... ben 1.80'im altımda kayboldu... arka lastikler spor bir motor için fazla ince... performansını bilmem ileride kullananlar yazar elbet... hondanın kötü alet yapmayacağı kesin.... ama dedim ya boyutları düşündürücü....
Ben hyosung'u 1 senedir takip ediyorum.. Her motorda olabililecek Hor kullanımdan doğan sorunlar dışında pekte sorun yok.
Hee mil kırıyor diyorlar ama;
Kardeşim sen artistlik yapıcam diye 1.vitesde bağarta bağarta Redline'de 15dk gidersen hayabusada kırar o mili R1'de kırar..
Bikere görünüş açısından şuan türkiyede hyosung'dan daha güzel 250cc yok bence.. Kalite olarak hondayı tartışmak yersiz. Titreşimi tabiki hesaba katmışlardır ki Bakınız;CBF150..
Kawasaki türkiyede alınacak motor değil.. bi kere 0 kawasaki almaya kalksan satın alıcak bayii bulamazsın ) Honda Tek silindiri tabiki hesaba katmıştır ama gerek yakıttan olsun gerek bakım masrafları olsun çok çok ekonomik olucaktır..
Ve benim düşüncemce Honda max. hız olarak hepsinin 5-10km gerisinde kalır ki bu zaten hiç te önemsenicek bişey değil çünkü Ne kadar giderse gitsin o bir '' 250cc '' Yamaha YZF125-R! ise karizma abidesi ama max 120km/h.. Geçenlerde yanımdan geçti R6 sandım.. Sonra gazı açıp ona yetişip geçtikten sonra 125 olduğunu anladım : )
Sonuç olarak TABİKİ HONDA ! Ama ben honda'nın ve ÖTV'nin hyosung fiyatlarını düşürmesii bekledikten sonra gidip 2.el az kullanılmış GT250-R almayı düşnüyorum.. ÇÜnkü bende motosiklet ayrı tutku hyosung' ayrı tutku..
selamlar ,
bende bi aralar hyosung gt 250 r düşünüyordum araştırmalar sonucu vaz geçtim, ama bi arkadaşımız haklı olarak mil kırma konusunda çok doğru söylemiş.
honda cbr 250 r çok hoşuma gitti iki gün önce öğrendim piyasaya çıktığını dün gidip hemen görmek istedim izmirde yükselişte yoktu sadece 1 tane gelecekmiş bu ay onunda müşterisi hazırmış. nisan ayında adet olarak daha fazla gelecekmiş.
benim merak ettiğim eski kasa cbr 125 kadar cılız olup olmadığıydı merakımı pek gideremedim canlı görmediğim için. 2011 model cbr 125 vardı ellerinde siyah yeni kasa oda çok şıktı ve eski kasadan biraz daha kaslı idi 250 r ondan birazdaha kaslıymıs ama görmeden tatmin olmadım. cbr 250 250 cc piyasada tutacağını düşünüyorum fiyatıda gayet iyi bence. ben olsam cbr 250 r ı tercih ederdim.
*HYOSUNG - Global Motor'a açmış olduğum davayı Kazandım.
*HYOSUNG marka motor almayı düşünen arkadaşların önemle dikkatine.
Bu linklerde yazılanları okumadan karar vermeyin.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...dikkatine.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-kazandim.html
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
2010 model 2000km de nerdeyse sıfır bir ninja 250 mi, yoksa mayıs ayına kadar bekleyip bir cbr 250mi?? buarada ikiside herşey dahil 9000tl ????
hocam bu 250cc konusunda mantığımız aynı işliyor galiba, yorumunuza katılıyorum. gerçekten güzel özetlemişsiniz.
honda daha motoru piyasaya sürmeden olay yarattı bunu da atlamamak gerek. galiba gt250r kadar kalıplı değil bu da eksisi olacak. Honda'cılar bu iki motorun gerisinde kalacak ama hondadan vazgeçmicek.
GT250R, motoru Suzuki tarafından geliştirilmiş, ben motoruna güveniyorum, çok da sağlam olsun diye uğraşılmış ama tecrübe eksikliğinden bazı yerlerde ufak hatalar veriyor, bunlar kronikleşiyor, sorunlar çok dillendirilince de can sıkıyor. ama artık internet sayesinde öyle bi online iletişim var ki biz Hyosung'çular arasında, her sorun çözülüyor şükür
son olarak bazı arkadaşlar Cbr250'nin ikinci ele düşmesini bekliyor ama bu daha çook uzun zaman alır ve nedense Honda'cı arkadaşlar (hondasını sıfır alanlar) motorunu günlük kura göre satıyor, bu da ikinci elini bile acayip pahalı yapıyor, yedek parça fiyatlarının da ucuz olacağını hiç mi hiç sanmıyorum.
işte bu sebeplerden GT250R devaaaam
Ahh bide düşse şunların Fiyatları biraz daha .s Hiç durmucam alıcam ama.. Hadi bakalım yaza daha çok var biraz daha bekliyelim öğrencilikten de kurtulucaz nihayetinde :D Sizde sanırım GT-250R var ama gerçekten en büyük sorunu ne bu makinelerin ? krank kırmayı ben makinenin suçu olarak görmüyorum dediğim gibi sen onu 250cc gibi kullanamzsan :D oda seni insan yerine koymaz sonucunda :D
Devir kesici koymazsan her merete yüklenilir, suç kullanıcı da değil, SS makina yapıp milletin gaza geleceğini bile bile kesici koymayanda, kim elinin altında gaz boşluğu varken, sonunu görmeye çalışmıyor
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
ST Kanuni modellerin yedek parçaları ucuz mu hakikaten? Yani gt250r veya çıplak olanların karenaj ve motor yedek parçalarının fiyatları nasıl Honda veya Kawasakiye göre? Örnek verebilir misiniz? Bir de stok sorunu yaşıyor musunuz?
Vaybe olaya bak.Bi yanda fiyat olarak cbr250'ye yakın krank kıran ,arızalarıyla meşhur olmuş gt250r.Bi yanda euro kuruna göre 3.700 lira daha pahalı olan ninja.Dikkatinizi çekerim ninjanın fiyatı şimdiki euro kuruna göre 12.500 liraya geliyo.Bu ankette ninjaya oy kullananların eline 12.500 lira versen gidip başka motor almazlarsa ben ne olayım.Aralarındaki 3-5 beygir farkının yaratacağı hız farkı 5-10 km'den fazla olmayacak bu 3 motordan hondanın bu ankette açıkara önde olmasını beklerdim.
Honda 250cc sportbike sınıfında piyasaya yeni nesil bir motor ve uygun fiyatla girerek akıllıca bir iş yaptı, yakında yollarda bunun sonuçlarını göreceğiz zaten.
Buradaki ankette kullanılan oylar mantıksal değil de biraz duygusal aslında; kimse kullandığı motoru aleyhinde oy vermek istemiyor haliyle.
Bir de motorun boyutlarını veya lastiklerini kriter alarak eleştirenlerden bazılarının, bu makinenin Ninja 250 ile hemen hemen aynı fiziksel ölçülerde ve arka lastiğinin 130 yerine 140 olduğundan bile haberi yok malesef..
ninja'ya bu kadar haksızlık etmeyin 12500'luk fiyat otv indirimsiz fiyatı. 3 - 5 beygirlik dediğiniz fark %24 civarı bir beygir gücü farkına denk geliyor ayrıca ninja'nın pahalı olmasındaki bir diğer etkende iki silindirli olması. 100km'den sonraki hızlanmaya dikkatinizi çekerim.
Hoş kullanıcının isteklerini fazlasıyla karşılayabilecek bir motor cbr250, orası tartışılmaz. bende almayı düşünüyorum ama bir silindir fazlası olduğu için fiyatı yuksek diye ninja'ya bu kadar haksızlık yapmayın. sonuçta kimileri için son süratin ne olduğundan ziyade son süratine ne kadar çabuk ulaşabildiği önemldir, ninja'da bu işi cbr'dan daha iyi yapan bir motor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Ben de aksine 0-100 çabuk olsun isterim, sonrası çok da mühim değil. Zaten hedef süratim maksimum 130 - 140 'dır. 3500 TL fark çok fazla bence. Aradaki fiyat farkı 1000 TL'nin altına inmedikçe bu motorları karşılaştırmaya gerek yok.
cbr ile ninja yı kıyaslayan motor camiasından birileri degilde dışarıdan birisi kıyaslasa inanın bu kadar üzülmem.
zaten anlamazsın der geçerdim.
eşek hoşaftan ne anlar . suyunu içer denesini kor.
tek silindir maliyeti çift silindir. maliyeti ve kazandırdıkları.
vibrasyon konusu. cbf 250 tek silindir. 8 bin devirden sonra çıldırtan zarıltı.
yamaha 660 r tek silindir. ata biner gibi vibrasyon. tek silindir olupta cc büyüdükce kesilemeyen titreşim.
zaten motorun vibrasyonlu oldugu her halinden belli video çekimlerinde motorun sesi yerine müzik konmuş neden? zarıltı sesi kulaklarda kalmasın diye ama ninja videsunda yada 4 silindir bir motor videsunda o sesi deviri duymak bir zevktir.
olaylara at gözlügüyle bakanları görünce üzülüyorum.
motoru almayın demiyorum. alın binin para sizin.
ama demire tahta demeyin. bu arada ninja 250 r orjinal japan malıdır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------
http://img9.imageshack.us/i/pic0057d.jpg/
<script src='http://img9.imageshack.us/shareable/?i=pic0057d.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
gt250r daki tip hiç birinde yok (kullandım ve yolada gidiyor.gerçekten race tarzında bir sürüşe sahip)
kawasaki gösterişli ve pahalı (kullandım gt250r a göre hafif ve dik oturuşlu)
honda tek silindir ve kalıpsız (kullanmadım fuarda inceledim zayıf geldi)
alacak olsam aynı paraya tek silindire binmem ve çok para verip az güç satın almam.
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
doğmamış cocuga don biçilmez derler.
Motor daha ortada yok.. Hele bi yavas olun da hondanın biraz tekeri dönsün.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
At gözlüğü ile bakmak ile ön yargılı olmak arasında çok bir fark yoktur hatırlatayım.
Bu motor CBF 250 değil, CBR 250R. Yeni bir motor ve titreşim olup olmadığını birileri aldığında anlayacağız. Titreşim derken kaymak gibi çalışmasını beklemiyorum zaten, motorun orada olduğunu hissettiren bir titreşim kabulümdür. Ne Çin motorları da gördük 2 silindirli ama üzerinde durulmayan. Titreşim konusu tamamen teknik bir konudur ve istenirse engellenebilir (bkz CBF 150). YBR 250 kullanıcılarının hiç titreşimden şikayet ettiklerini duydunuz mu ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)