Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
313. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hyosung -S&T Kanuni GT250R

    105 33.55%
  • Honda CBR250R

    130 41.53%
  • Kawasaki Ninja 250R

    78 24.92%
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu arada ninja daha spor duruyor. digeri spordan çok turing gibi duruyor. alacaklar çabuk alsında görelim gerçek yorumları. yabancı ülkede birisinin yorumunu okudum. 130 dan sonra agır kaldıgından bahsetmiş şehir içi trafigi için uygun oldugundan söz etmiş
    sıfırı 8800 e olursa yakın zamanda ikici elide 7 yada 6500 civarı olur. cbf 250 ler tarih olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşalar bugün bursa motomaxa gittim kaskımı aldım.scorpion exo-750 siyah renk battle serisi.air pump özelliği falan var.daha önce hiç böyle kaskım olmamıştı hep dandik şeyler takardım.mont kask ve sırt koruma hazır motoru alana kadar bir ay boyunca diğer eksiklerimide tamamlayıp tam koruma binecem motorun üstüne.bu kasktan kullananınız var mı acaba,giyip çıkarması biraz zahmetli benim kafa ölçüsü 58 ama 60lık anca oldu L beden.62lik taktım kafama adam olmaz sağa sola dönüyor bu sen 60lık al dedi kafaya takınca cuk oturuyor ama giyip çıkartırken kulaklarım kaskın içinde kalacak diye korkuyorumnormalmidir bu?ben hiç full face kask giymedim ondan garip geldi galiba.
    bende kapalı kask aldım 1ay kadar önce uvex 150tl ye ,ilk önce xl denedim kafama zar zor girdi ilk kask denememdi kulaklarımı falan çok sıktı ondan sonra tam alıyodum bide L bedeni deniyim dedim onu giydim oda aynı oldu o biraz daha sıktı ama ben L beden aldım,iyikide L beden almışın yoksa xl yolda kafamdan çıkardı çünkü her kaskın kafa yapına alışma süreci oluyo ilk 1haftada içindeki süngerler %20 ye kadar esneyip küçülebiliyomuş zamanla.Şuanda bana L beden tam oluyo yine yanaklarımı sıkıyo biraz ama belkide yaza kadar dahada esniyicek.yani benim anladığıma göre kafanı içine sokabildiğin en küçük kaskı alcaksın full facede hem içi esneyebiliyo hemde koruma açısından allah korusun kaza aynında ne kadar az oynarsa o kadar fazla koruma görevi yapar
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #143
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    ss makineler benim tarzım değildir. beğenirim ama, benim kullanım amacıma uymaz.

    genelde hafta sonlarında ve şehir içinde motor kullanıyorum. amacıma uygun, az yakan, kurye motorlarından biraz daha güçlü, satın alırken servet ödemeyeceğim bir seçenek olmadığı için biraz mecburiyetten, biraz da konforundan dolayı scootera biniyorum.

    bu model, ss'den ziyade spor-turing'e benzer tasarımı ile aklımı çeldi. benim gibi düşünen bir müşteri kitlesini de cezbedeceği kesin. fiyatı da uygun. ilk fırsatta denemeyi, üzerinde rahat edersem satın almayı düşünüyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel deyinmişsin kedi erişemedigi cigere kötü dermiş
    bu gün itibariyle ninja ve cbr 250 yi kıyaslama fırsatı buldum. fuarda
    biri demiş malzeme farkı var honda da demiş. ne alaka belkide gönlü ondaydı. ben kalitede bir fark seçemedim. insan sevdimi sevdiginde kusur bulmazmış.

    bu cbr 250 daha yeni belki dışarda bir senedir kullanılıyor. daha ne oldugu belli degil. motoru ne kadar dayanıyor. vibrasyon ne aralıkta hızlanması nedir. eksantirik zinciri uzayacakmı ses yapacak mı cbf 250 ler gibi belli degil
    at gözlügüyle olaylara bakan ne ninja ya binmiş ne cbr250 ye bol keseden atıyorlar. şu iyidir bu şöyledir. ninja 250 ex 250 r diye 1989 yılında üretilmiş 2004 yılında yine yenilkler yapılmış ve en son 2008 yılında enjeksiyonlu ve amerika versiyonu kalbiratörlü olarak yine revizyon yapılmış al devirleri güçlendirilmiş kendini senelerce kanıtlamış pistlerde yarışlara girmiş şimdiye kadar kıronik bir sorunu bulunmayan ninjadan bahsediyoruz .
    denenmemiş bir cbr yi daha kullanmadan öne geçirmek tamamen yanlışlık olur.
    forumdaşım; cbf250 ile sorunlar yaşadın, biliyoruz. ama lütfen şu honda düşmanlığını bırak artık.

  4. #144

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    hepinize teşekkür ederim,alışacaz artık.bende 3 yıldız balıkadamlıkta var hayatımda en sıkıntılı iş neopren ıslak elbise giymek zannederdim valla fullface kask hepsine rahmet okuturmuş ıslak elbiseyi artık pijama niyetine giyecem

  5. #145
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepinize teşekkür ederim,alışacaz artık.bende 3 yıldız balıkadamlıkta var hayatımda en sıkıntılı iş neopren ıslak elbise giymek zannederdim valla fullface kask hepsine rahmet okuturmuş ıslak elbiseyi artık pijama niyetine giyecem
    hayırlı olsun kaskın, resim ekleme şansın varsa seviniriz birde bahsettiğin özellik ne işe yarıyor bilgilendirirsen yine seviniriz =)

  6. #146
    Repartitor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul - sancaktepe
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşalar bugün bursa motomaxa gittim kaskımı aldım.scorpion exo-750 siyah renk battle serisi.air pump özelliği falan var.daha önce hiç böyle kaskım olmamıştı hep dandik şeyler takardım.mont kask ve sırt koruma hazır motoru alana kadar bir ay boyunca diğer eksiklerimide tamamlayıp tam koruma binecem motorun üstüne.bu kasktan kullananınız var mı acaba,giyip çıkarması biraz zahmetli benim kafa ölçüsü 58 ama 60lık anca oldu L beden.62lik taktım kafama adam olmaz sağa sola dönüyor bu sen 60lık al dedi kafaya takınca cuk oturuyor ama giyip çıkartırken kulaklarım kaskın içinde kalacak diye korkuyorumnormalmidir bu?ben hiç full face kask giymedim ondan garip geldi galiba.
    sizi tebrik ediyorum..
    biz türk milleti önce motoru alır sonrada zamanla montunu pantolonunu kaskını tamamlamaya çalışır
    sizin gibi yapan 100 kişiden 5 tane zorlasan belki çıkar . helal valla.

  7. #147
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Gt250 kullanıcısı olarak bence tartışmasız HONDA yemişim oturuş pozizyonunu.

  8. #148
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beygir önemlidir. güç altında olsunda kullanmazsan kullanma ister keyif li keyifli 120 ile git isterse araçlardan hemen uzaklaş. 6,7 beygirin önemi çoktur azımsamayın bu beygirlere para basıyoruz zaten teknoloji kullanılsaydı yapamazmıydı honda gibi büyük bir marka 40 hp ama fiyatı artardı. işte sonuç motoru ucuz mal edip müşteri toplamak dışarda 5500 e burda 8800 e satıyor. bu beygire bu para çok
    cbr 600 f 110 hp
    cbr 600 rr 117 hp
    işte bu kadar küçük bir fark eskiden pist dönen 600 f devirmeye yetti arttı bile
    Tamam beygir önemlide bu iki motor arasında 2,6 beygir fark var.Bu beygir farkının yaratacağı hız farkı 5 km bile değil.Biri 155 yapar diğeri 160.Zaten hyoların dip gaz gidemediğini hepimiz biliyoruz.Bi kapışsınlar bakalım.Honda ibresini sona dayar saatlerce dip gaz gider bişey olmaz.Ama hyoyu sürekli diple bakalım noluyo.Yağlamayı kesip motoru eline alman yüksek ihtimal.Honda su soğutmalı hyo yağ soğutmalı.Hyoda çift disk var diyosun peki neden su soğutma yok o zaman.Zaten karşılaştırılan motorlara bakarsan biri honda markası , diğeri yıllarca kendini problemli bir motor olarak ispatlamış hyo.Gerçek ortada.Aklı başında insan bu iki motordan hondayı seçer.

    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşalar bugün bursa motomaxa gittim kaskımı aldım.scorpion exo-750 siyah renk battle serisi.air pump özelliği falan var.daha önce hiç böyle kaskım olmamıştı hep dandik şeyler takardım.mont kask ve sırt koruma hazır motoru alana kadar bir ay boyunca diğer eksiklerimide tamamlayıp tam koruma binecem motorun üstüne.bu kasktan kullananınız var mı acaba,giyip çıkarması biraz zahmetli benim kafa ölçüsü 58 ama 60lık anca oldu L beden.62lik taktım kafama adam olmaz sağa sola dönüyor bu sen 60lık al dedi kafaya takınca cuk oturuyor ama giyip çıkartırken kulaklarım kaskın içinde kalacak diye korkuyorumnormalmidir bu?ben hiç full face kask giymedim ondan garip geldi galiba.
    Doğru yoldasın arkadaşım.Koruma herşeyden önce gelir.Önce canını sağlama alcaksın ondan sonra güvenle keyfini süreceksin.Hyo falan aklını karıştırmasın.Honda kesinlikle taş gibi motor olacaktır.Yazın belki beraber armutlu falan yaparız.Hondadan şaşma.

  9. #149

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Allah razı olsun arkadaşlar,pantalon,eldiven,bot falan alacam daha hatta motomaxte kalça ve bacak korumalı boxer gördüm ondan bile almayı düşünüyorum.arkayıda sağlama almak lazım acalem yok zaten geç olsun güç olmasın.vaktinde 3 katlı evin çatısından düştüm bilirim acısını hala 18 tane vida 3 tane platin var oramda buramda
    neyse;fotoları çekip ekleyecem geceleyin (gerçi pek bişey anlamadım ama uğraşacam yinede imageshack falan pek anlamadım) özelliklere gelince,air özelliği var,çenesinde bir pompa var ordan kaskın içini şişirebiliyorsunuz,böylece daha sağlam oturuyor yüze.battle serisi demek savaş desenleri var üstünde ve dışı nasıl desenliyse kaskın içide aynı desenden.kaskın içi komple çıkıp yıkanabiliyor.vizorü kanada malı hiç buğu yapmıyormuş dedi satıcı.burun hizasında nefesi yönlendiren bir kanatçık var oda nefesi aşağı yönlendiriyor buğu olmasın diye ve bu parça yazın çıkarılabiliyor.vizör tek hareketle çıkarılıp güneş vizörü ile değiştirilebiliyor.sharpın çarpışma testindende 4 yıldız almış.hatırladıklarım bu kadar rahat bir kask.
    detaylı fotoğraf çekip ekleyeceğim.

  10. #150
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Şimdi motorla ilgili birşeyler geveleyecektim gene, ama movibiker arkadaşımızın kaskıyla ilgili birşeyler yazmak isiyorum.

    Aldığın kaskın 700 modelini -ki iç astarı dış kabuğu vizörü vs. aynıdır- 1 seneye yakın kullandım. Benim de senin gibi kafa ölçüm 58 cm ve o zaman tecrübesizlikten dolayı 60cm'lik Large bedenini seçmiştim. Ancak 6 ay kadar sonra kask kafama bol gelmeye başladı Bunun sebebi kaskın süngerlerinin diğer markalara göre daha fazla açılma yapması.

    Burada sana tavsiyem eğer kafa ölçün 58'se zaman kaybetmeden elindeki kaskı geri götür ve Medium beden al. Beğendiğin renk yoksa da fazla umursama, beden çok daha önemli.

    Kulaklardan muzdarip olmuşsun Seni çok iyi anlıyorum. Bunun tek çözümü balaklava takmak. Bir balaklava al kendine. Kulak katlanması olayını %100 çözüyor.

    Medium kaskı bayiye gittiğinde kafana tak ve 10 dakika kadar bir köşeye geç otur, dergi falan oku. Kaskı bu süre geçtikten sonra çıkar ve özellikle de alın bölgende aşırı kızarıklık ve acı (acı derken ACI) olmadığına bak. Eğer varsa, Medium beden sana küçük demektir. Ancak kafa ölçün 58 ise böyle birşey büyük ihtimalle olmayacak.

    Beden seçimini doğru yap, benim gibi yeni kask almak zorunda kalma daha sonra (gerçi yolcuya kask lazımdı bahane olmuş oldu).


    Motora dönersek Herkes önceki mesajlarda (ben dahil) performansa odaklanmış, 0-100, 0-160 soran çok ama 100-0 soran yok CBR 250 daha hafif bir motor ve fotoğraflardan yanlış görmediysem fren kaliperleri nissin (brembo kadar üst seviye olmasa da kaliteli bir marka). Gerisi yemekten sonra, siz tartışa durun
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  11. #151

    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun kaskın, resim ekleme şansın varsa seviniriz birde bahsettiğin özellik ne işe yarıyor bilgilendirirsen yine seviniriz =)
    air pump benim bildiğim kadarıyla kaskın içinde şişirilebilen hava yastıkları var takıp pompalıyosun kask kafanı kaplıyo biraz saçma bişey gibi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

    bencede kaskı değiştir movibiker kardeşim aynı hatayı bende yapmıştım bi zamanlar bi zaman sonra bollaşıyo kask kafanı sokabildiğin en ufak bedeni al zaten bi kaskın ömrü 3 yıldır 3 yıl sonra tamamen bollaşıyo koruma özelliği kalmıyo ( tabi hergün kullanırsan)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi motorla ilgili birşeyler geveleyecektim gene, ama movibiker arkadaşımızın kaskıyla ilgili birşeyler yazmak isiyorum.

    Aldığın kaskın 700 modelini -ki iç astarı dış kabuğu vizörü vs. aynıdır- 1 seneye yakın kullandım. Benim de senin gibi kafa ölçüm 58 cm ve o zaman tecrübesizlikten dolayı 60cm'lik Large bedenini seçmiştim. Ancak 6 ay kadar sonra kask kafama bol gelmeye başladı Bunun sebebi kaskın süngerlerinin diğer markalara göre daha fazla açılma yapması.

    Burada sana tavsiyem eğer kafa ölçün 58'se zaman kaybetmeden elindeki kaskı geri götür ve Medium beden al. Beğendiğin renk yoksa da fazla umursama, beden çok daha önemli.

    Kulaklardan muzdarip olmuşsun Seni çok iyi anlıyorum. Bunun tek çözümü balaklava takmak. Bir balaklava al kendine. Kulak katlanması olayını %100 çözüyor.

    Medium kaskı bayiye gittiğinde kafana tak ve 10 dakika kadar bir köşeye geç otur, dergi falan oku. Kaskı bu süre geçtikten sonra çıkar ve özellikle de alın bölgende aşırı kızarıklık ve acı (acı derken ACI) olmadığına bak. Eğer varsa, Medium beden sana küçük demektir. Ancak kafa ölçün 58 ise böyle birşey büyük ihtimalle olmayacak.

    Beden seçimini doğru yap, benim gibi yeni kask almak zorunda kalma daha sonra (gerçi yolcuya kask lazımdı bahane olmuş oldu).


    Motora dönersek Herkes önceki mesajlarda (ben dahil) performansa odaklanmış, 0-100, 0-160 soran çok ama 100-0 soran yok CBR 250 daha hafif bir motor ve fotoğraflardan yanlış görmediysem fren kaliperleri nissin (brembo kadar üst seviye olmasa da kaliteli bir marka). Gerisi yemekten sonra, siz tartışa durun
    kesinlikle balaklava kullanmalı ben müziksiz kullanmam mesela devamlı kulaklık takılı kulağımda balaklava sağolsun bırak kulağı kulaklık bile takılmıyo kaskı takıp çıkarırken
    hayattayken yaptıklarınızın hiçbir önemi yok. önemli olan onları sizin yapmış olmanız.........
    çünkü sizin yerinize bir başkası yapmayacak :cat:

  12. #152
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bu arada Honda 8 değil 4 supap olacak. Silindir başına 8 supaplı makina duymadım henüz

    Modlardan rica edelim düzeltiversinler.

    Bu arada Scorpion exo 750 kaskla ilgili birşey daha eklemek istiyorum (gerçi bu bütün kasklar için geçerli). Movibiker, kask kafana takılı ve çene kayışı sıkılı haldeyken bir elini kaskın arkasına koy ve kaskı ileri doğru ittir. Diğer elinin serçe parmağını alnınla kaskın arasından sokmaya çalış (işaret parmağın da olabilir). Eğer parmağın o aradaki boşluktan giriyorsa kask sana kesinlikle büyük demektir.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #153

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    bu sefer tamam bu iş

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

    kutusundan çıkıyor








    kırmızı düğme kaskı şişiriyor metalik bilya indiriyor





    buda emektar montum ve ben

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

    yok arkadaş beceremedim büyük resim koymayı ihtiyarlık başa bela

    hepsini denedim olmadı idare edin arkadaşlar artık üstüne tıklayınca büyük resim açılıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada Honda 8 değil 4 supap olacak. Silindir başına 8 supaplı makina duymadım henüz

    Modlardan rica edelim düzeltiversinler.

    Bu arada Scorpion exo 750 kaskla ilgili birşey daha eklemek istiyorum (gerçi bu bütün kasklar için geçerli). Movibiker, kask kafana takılı ve çene kayışı sıkılı haldeyken bir elini kaskın arkasına koy ve kaskı ileri doğru ittir. Diğer elinin serçe parmağını alnınla kaskın arasından sokmaya çalış (işaret parmağın da olabilir). Eğer parmağın o aradaki boşluktan giriyorsa kask sana kesinlikle büyük demektir.
    ustalar hepinize teşekkür ederim çok kıymetli bilgiler veriyorsunuz ama ben o 58lik kaskı alırsam vallaha bu işi bırakırım.mümkün değil olmaz bana o kask.alın ölçüsü 58 ama boy 178 kilo 94-95 suratım özellikle elmacık kemikleri oldukça ton ton alından kurtarsa bile surat sığmıyor içine.kan ter içinde kalıyorum.ben bunu kullanıp biraz alışayım şu ss işine sonra bol gelirse küçüğünüde alırım nasılsa artçı olmak isteyen çıkar mutlaka ona veririm.

  14. #154

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    yaw arkadaşlar bu cbr 250 r ın fiyatı ne acaba?
    1- Ucuza alan iki kere alir
    2- Calisiyorsa kurcalama
    3- Her zaman Gülümse ve tesekkür et.Hem maliyeti sıfır hem de değerine paha biçilmez.

  15. #155
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Alıntı Repartitor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 lik SS binmek istedim HYO GT250R aldım
    250 lik ST binmek istersem HONDA CBR250R alırım
    Saygılarımla..
    aynen katılıyorum.
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar

  16. #156

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    Alıntı vecix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaşlar bu cbr 250 r ın fiyatı ne acaba?
    8,5 muş
    1- Ucuza alan iki kere alir
    2- Calisiyorsa kurcalama
    3- Her zaman Gülümse ve tesekkür et.Hem maliyeti sıfır hem de değerine paha biçilmez.

  17. #157

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Alıntı vecix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8,5 muş
    8.5 bilgisini nereden aldınız,bir duyum mu yoksa bayiden mi öğrendiniz,çünkü sitesinde 8.810 yazıyor bursada nakit paraya bir lira indirim yapmıyor bayi.istanbulda 8500 ise gider ordan alırım.

  18. #158
    Repartitor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul - sancaktepe
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı tt Adnan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum.
    yani hocam biraz daha açmak gerekirse konuyu.
    motor neden almak istiyorumla başlamak lazım önce
    amacım ne benim ? demeliyim kendi kendime
    race mi yoksa nakedmi ?
    race ise neden race naked ise neden ?
    ben şahsen kendim naked ve çapır tarzlarını görünüşünden dolayı sevmiyorum.
    bu benim kendi şahsi düşüncem . herkesin fikirlerine zevklerine
    elbette saygı duyuyorum.
    race hem benim zevkime hitap ediyor , hemde ilerde 600cc yada 1000cc
    ye geçmek için bana yardımcı olabilecek tek aracın HYOSUNG GT250R
    olduğunun araştırarak farkına vardım
    Yani demek istediğim eğer ilerde cc büyütecekseniz hyo size bu konuda
    cbr250 ye göre daha ustalaştıracağının düşüncesindeyim.
    yok cc büyütmeyecekseniz 250 lik bi motorum olsun sağlam olsun
    yolda bırakmasın , parça sıkıntısı olmasın , servis ağı yaygın olsun
    ben buna ömürlük binecem derseniz tabiki cbr250r bu isteklerinizi
    hyo ya göre daha iyi karşılayacağının düşüncesindeyim.
    sonuç olarak ; geçiş motoru olarak hyo diyorum
    ; Biniş motoru olarak honda diyorum
    nacizane görüşüm bu yönde.
    keşke CBR250R yerine ismi CBF 250 F olsaydı ismiyle özdeşirdi
    Saygılarımla

  19. #159
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Honda şaşırmış bişeyler yapmaya çalışıyo ama anlıyamadım amacı ne )))))))

  20. #160

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    sport touring yakıştırması belki kabul edilebilir ama bu motorun naked tarzıyla ne alakası var.yakında motoru enduro yapacaksınız.bunu defalarca söyledim bu ss işinden hiç anlamam yeni yeni bilgi sahibi oluyorum ama şunu biliyorum aynı sınıfın temsilcisi kawanın ninja 250sine çok yakın bir motor hatta sürüş pozisyonu falan aynı.şimdi ben şöyle düşünüyorum kawa ile aynı ise demek ki 250lik ss motorlar artık böyle oluyor.insanı oturuş pozisyonunada gaz tepkilerinede fren kabiliyetinede yavaş yavaş alıştırıyor.250de biraz eğiliyorsun 600de biraz daha fazla 1000 rrda dahada fazla.hayabusaya geldin mi ayaklar bile geri gidiyor nerdeyse uzanıyorsun motorun üstüne.
    ben gt 250yi kalıcı motor olarak görüyorum.yani adamın çok bütçesi veya yüksek cc hevesi yok ama havalı olsun diyor bir defa alıyor sonrada uzun yıllar tam bir ss kasasıyla tarz yapıyor.


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler