Anket: Hangisini seçmeli?
- Katılımcı sayısı
- 313. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)
piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.
motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
Nasıl ustaymış o 17 bin km'de hangi motoru açsan kötü çıkar diyen.17 bin km dediğin nedir ki.Millet senede yapıyo onu.Ben 9 ay oldu kymcoyu alalı 10 bin km devirdim.Biz kymcoyu 100 bin km gider diye aldık.Daha şimdiye kadar da kymconun sorun çıkaran bi motorunu duymadık.Siz o kadar alışmışsınızki gt250r ile problemlere , 17 bin kmde konikleşmiş silindire normal diyosunuz.Neymiş eski sahibi sıkıştırmış.Hondanın bi yüz karası cbf250'si var.CBF250 bile pert olana kadar 3 tane gt250r'yi cebinden çıkarır.
Reklamlar
-
movibiker adlı üyeden alıntı
ooooo bakmayalı baya bir karışmış burası,ben tahmin ediyordum böyle olacağını,ilk başta bazı arkadaşlarım kafadan honda demişti ama dediğim gibi çok kemikleşmiş bir gt 250 r kitlesi var,motorun kasası 600lük kasası ve v twin motor sevdalısı çoğu kişi,anlaşılan o ki gt 250nin pabucu pekte öyle kolay dama atılmayacak ama scooter motoru demek biraz uçuk olmuş,o kadarda değil be usta elini vicdanına koy,cbr 250 scooterdan dağlar kadar farklı.
benden başka kullanan varsa bu konuda görüşlerini bekliyorumda sen kullanmadın sanırım yok valla gayet kanuni scooter sesinin değiştirilmişini çıkartıyo burgmana yakın bi sesi var çok scooter gibi ve motorda tek silindir bende hala şüpheli bi motoru var
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)
Gölcük'te kenarda duran bir tane motorun problemini tüm markaya ve modele nasıl mal edebiliyorsun ?
o motoru o hale getiren kişi nasıl motorcu ? motor o hale gelene kadar kendi neredeymiş ?
Serk21 adlı üyeden alıntı
piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.=)
iyi ustan öyle dediyse şimdi inandım....
Serk21 adlı üyeden alıntı
motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
biz daha önce şehir efsanesi değilmiş diyenlerdeniz
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
takendy adlı üyeden alıntı
Gölcük'te kenarda duran bir tane motorun problemini tüm markaya ve modele nasıl mal edebiliyorsun ?
o motoru o hale getiren kişi nasıl motorcu ? motor o hale gelene kadar kendi neredeymiş ?
iyi ustan öyle dediyse şimdi inandım....
biz daha önce şehir efsanesi değilmiş diyenlerdeniz
arkadaşımda da twister var daha geçen gün komple motoru inmiş rektefecide uğraşıyordu. eğer siz bir hoysunga bakıp aman aman bu motorlar dünyanın en sorunlu makinası derseniz bende bir cbf ye bakar mok atarım dünyaya =)
ayrıca hem kawasaki yetkili servisi söyledi hem kadıköy bay moto söyledi hemde şuan motorumla ilgilenen çok iyi bir motosiklet ustası söyledi (adam cbr 600rr ları rektefe yapıyor) yani 3 farklı ustanın dediğiydi bu ben anlamam.
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
arkadaşımda da twister var daha geçen gün komple motoru inmiş rektefecide uğraşıyordu. eğer siz bir hoysunga bakıp aman aman bu motorlar dünyanın en sorunlu makinası derseniz bende bir cbf ye bakar mok atarım dünyaya =)
ayrıca hem kawasaki yetkili servisi söyledi hem kadıköy bay moto söyledi hemde şuan motorumla ilgilenen çok iyi bir motosiklet ustası söyledi (adam cbr 600rr ları rektefe yapıyor) yani 3 farklı ustanın dediğiydi bu ben anlamam.
tamam tamam gt 250 r en iyisi kral motor harbiden seni mi kırcam
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
GT250R'ın arkasındaki firma Kanuni değil de daha güvenilir bir firma olsaydı. GT250R tercih ederdim ama şu haliyle her ikisini de sıfır alacakmış gibi düşünürsek CBR250 tercih ederim. O da sadece arkasında Honda olduğu için. Ama ikinci el geçiş motoru olarak düşünürsek yine GT250R derim. Kanuni/Hyosung'u kötüler gibi oldum ama GV250 kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorunum olmadı. Gayet güzel makinalar. Ama sıfır bir motor aldığımda aynı fiyata Honda almak varken bir kaç ufak negatif özellik için Kanuni tercih edilmez bence.
-
Konuyu baştan sona takip ettim fakat çok ilginç yorumlar gördüm. Bunlardan birisi de silindir sayısının tek başına herşeyi değiştiren bir kritermiş gibi algılanması. Çoğumuzun hayallerini süsleyen KTM o zaman bıraksın gitsin bu işi. 4 Silindir 1000RR varken çöpe atalım tüm Ducatileri.
Bence henüz bu kıyaslamayı yapmak için çok erken. Kullanıcı tecrübeleri belirleyici olacaktır ve bu son ötv indirimi ile de fiyatlar nispeten makulleşmeye başladı.
Bununla birlikte daha spor bir görüntüye sahip olan YZF 125 ile birlikte yamahanın 250Cc bir model ile karşımıza çıkması kafaları çok daha fazla karıştıracaktır bence.
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
-
Aklım cbr 250 den yana
Gönlüm gt 250 den yana
Ego'm kawa 250 den yana
-
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
Nasıl ustaymış o 17 bin km'de hangi motoru açsan kötü çıkar diyen.17 bin km dediğin nedir ki.Millet senede yapıyo onu.Ben 9 ay oldu kymcoyu alalı 10 bin km devirdim.Biz kymcoyu 100 bin km gider diye aldık.Daha şimdiye kadar da kymconun sorun çıkaran bi motorunu duymadık.Siz o kadar alışmışsınızki gt250r ile problemlere , 17 bin kmde konikleşmiş silindire normal diyosunuz.Neymiş eski sahibi sıkıştırmış.Hondanın bi yüz karası cbf250'si var.CBF250 bile pert olana kadar 3 tane gt250r'yi cebinden çıkarır.
her hoysungtan bahsediyordum, sıkıştırılarak kullanılan V motor ki grenajlı arkada soguma problemi çoğu V motorda var ben kawasakide yaşadım aynı sorunu onurda virago 250 de. 17 binde çok çok hafif bi konikleşme gayette normal. 3 binde kol çıkaran R6 lar uzaydan geldi ozaman.
ayrıca yorum yaparken CC ve beygir orantısını göz önünde bulundurun lütfen ve motor tipini.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------
takendy adlı üyeden alıntı
tamam tamam gt 250 r en iyisi kral motor harbiden
seni mi kırcam
teşekkürler sağolsın ne güzelde anlaşıyoruz =)
bence sınıfında en iyisi evet. aynı sınıfa koymuyorum cbr 250r ı.
bu arada yamaha ki 125 cc ye o grenajları koymuş ben karşıdan gelirken R6 sandım =) eğer 250cc sini bilmiyorum varsa ve TR ye gelirse, 125 liği kadarda cürretkarsa vay ozaman hyosungun da hondanında kawsakininde haline =)
-
Slayerrr adlı üyeden alıntı
GT250R'ın arkasındaki firma Kanuni değil de daha güvenilir bir firma olsaydı. GT250R tercih ederdim ama şu haliyle her ikisini de sıfır alacakmış gibi düşünürsek CBR250 tercih ederim. O da sadece arkasında Honda olduğu için. Ama ikinci el geçiş motoru olarak düşünürsek yine GT250R derim. Kanuni/Hyosung'u kötüler gibi oldum ama GV250 kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorunum olmadı. Gayet güzel makinalar. Ama sıfır bir motor aldığımda aynı fiyata Honda almak varken bir kaç ufak negatif özellik için Kanuni tercih edilmez bence.
ikinci el değil sıfır ama geçiş motoru olacak.
-
movibiker adlı üyeden alıntı
ikinci el değil sıfır ama geçiş motoru olacak.
Muhtemelen 1 sezon kullanacağım bir motoru sıfır alıp, ikinci ele göre daha fazla zararla satmak bana pek mantıklı gelmiyor. Ama karar kesinlikle CBR250 olacaksa zaten ikinci el alma şansı yok.
-
-
-
gt250 comet sürdüm resmen bir işkenceydi hele hele arkamdaki artçı arkadan üzerime yığıldıkça göğüsüm depo arasında.. aman allahım hiç unutamam
250cc bir sport motor (2 zamanlı değilse) nekadar ss görünümlüde olsa mutlaka çoğunluğu şehir içi olmak üzere satın alan kullanıcılar tarafından commuter gibi kullanılacak arkasına çoğu artçı alacak dik oturuş güzel bişey bana göre
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
movibiker adlı üyeden alıntı
bir yıl mı
ss makineler beni çok korkutuyor ama çokta hoşuma gidiyorlar,bu yüzden beş sene falan kullanırım gibi geliyor bana sonra 600lük alırım.bu kadar kısa sürede o tarza adapte olabileceğimi sanmıyorum.250de çok iyi pişmem gerekiyor.sonrasında 600lük var çünkü,cbr 600e hükmedebilmek için 40 fırın ekmek yemem gerek.
şimdi böyle diyorum 6 ay sonra kurtlar fokurdamaya başlarsa amma gülerim kendime
Dediğin doğru. Zaten 1 sezon dediğin 3-4 ay kullanacaksın. Yeterli değil aslında ama geçiş motoru olarak düşünenler genelde 1 sezon kullanıyor. Gerçi 600'le başlayıp F16'ya doğru gidenler de var
-
Ne hyo ne honda 250 gerçek hayatta görmeden şunu söyleyebilirim şuan 250cc alıcak olsam Honda seçerim. Çünkü güven veriyor,servisi çokmuş,her parçasıda bulunuyormuş,ikinci el piyasasıda varsa yemede yanında yat.
Ayrıca bence cbr250 için tartışılması gereken en büyük şey tam ss olmalımıydı yoksa sport touring olması dahamı iyi oldu?
Sport toruing seven biri olarak bence bu bir Avantaj.
++Boşuna tartışmayın YZF R250 çıkarırsa en iyisi o olur bence. Son sözü yamaha söyleyecek gibime geliyor. Yamahada XJ6 nın 250cc sini yada YZF R6 nın 250cc sinimi çıkarır yoksa ikisininde 250xx sini çıkarırmı...en çok merak edeceğim şeyde bu olacak
saygılar.
-
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Dediğin doğru. Zaten 1 sezon dediğin 3-4 ay kullanacaksın. Yeterli değil aslında ama geçiş motoru olarak düşünenler genelde 1 sezon kullanıyor. Gerçi 600'le başlayıp F16'ya doğru gidenler de var
benim arkadaşım 600rr ile başladı bir yılını doldurmadan kaybettik :(
başka bir arkadaşım R1 le başladı tam F16 alacaktı ki sattı pejo 306 aldı =)
bence geçiş için 5yıl sebretmen mümkün değil. 1 yıl sonra geçmek istersin tutamazsın kendini =) 5 yıl olarak hesaplayıp alırsan hesabının şaşma ihtimali çok yüksek
-
20 yaşımda olsaydım söyledikleriniz çok doğruydu,o zamanlar 1000le başlayıp 6 ay sonrada hayabusa almak isterdim hatta sonra y2k (helikopter motorlu) alabilsem çok karizma olur derdim ama param yok baba eline bakardık.derenin altından çok sular aktı evde beni bekleyen iki kızım var şimdi.o yüzden ben 5 sene sonra 600 diyorum ama belkide hiç satmam bu motoru 250den devam ederim.inanın son birkaç gündür motordan çok koruma ürünlerini body armourları falan inceliyorum.
-
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
28 Şubat 2011, 02:20
#100
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Sana katılıyorum hocam bekleyip görmek lazım. şimdi kim ne derse desin boş..
Honda hayat onda... MI yoksa değil mi belli olacak 250ccde
Bende hyosung gt 250r almayı düşünüyorum.. Bu ötvden sonra nedense ben hiç honda mı alsam diye düşünmedim
Bu arada o CBR 250 gelmeyecek topiğini ben horttlattım
Hala forumdayım atılmadım
vallahi dostum beni çok güldürdün banlanmamanda sevindirdi beni =)
inşallah gönlüne göre motor bulursun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler