Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
313. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hyosung -S&T Kanuni GT250R

    105 33.55%
  • Honda CBR250R

    130 41.53%
  • Kawasaki Ninja 250R

    78 24.92%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    05 Ekim 2009
    Şehir
    Ataşehir
    honda nereee hyo nereee dam üstünde saksağan kaz beline vurmayı
    Sen İp Atla Bende Atlarım,Sen Saklanbac Oyna BEnde Oynarım , Sen El Salla Bende El Sallarım, Sen Gül Bende Gülerim , Sen Camdan Atla Ben Gülmeye Devam Ederim:))


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle söylüyorum cbr 250 de scooter motoru var tek silindir 250 cc başka ne olabilir?

    Saçma olmuş tek silindir ss mi olur?? ninja ve hyosungla aynı katagoride bile değil. Lütfen arkadaşlar inceleyin şu ürünleri detaylıca. Cbr 250 anca scooterlerla kapışabilcek bi motor olabilir 180km/h falan hayal olur onunla. Boşu boşuna onu verceğinize scooter alında bari daha konforlu olur.
    scooter motoruymuş güldürmeyin beni

    adamların yıllardır ürettiği motorları geliştirip yeni modele uygulamalarında yanlış olan nedir?

    cbf250'de de benzer motor vardı.

    hmm scooter motoru ama 6 vitesli.

    650cc'lik bir motorda tek silindirli olduğu için scooter motoru diyebilir miyiz?

    yamaha 125cc'lik racing motoru 8400'den satarken 250'lik cbr'a neden bu kadar yükleniyorsunuz anlamadım..

    insanların anlamadığı şey cbr250r'ın bir racing motordan ziyade touring motorun oturma pozisyonuna sahip olduğu.

    fuardan az önce geldim ve ilk incelediğim modeller arasında cbr125r ile cbr250r vardı. kalıp olarak iki motor neredeyse aynı. cbr125r ninja250r ile aynı kalıpta diyebilirim.

    iki motorun üzerinede iki kişi oturduk. sıkışıklık yada rahatsızlık hissetmedim. sürüş sırasında nasıl olur bilemiyorum. cbr250r'ın oturma pozisyonu ninja ile birebir aynı fakat selesi ninjadan biraz daha dar. uzun yolda ninja kadar konforlu olur mu emin değilim


    honda kalitesini konuşturmuş. cbr125 ve cbr250 kesinlikle çok kaliteli ve güzel bir tasarıma sahip. bir ara ciddi ciddi lastiğe vereceğim parayı saklayıp ninjamı satarak cbr250 almayı düşündüm. yakın zamanda olmasa bile önümüzdeki yıl bu zamanlarda ötv indirimi kalkmazsa ve ninja'da hedeflediğim kilometreye ulaşırsam cbr250r'i alabilirim.

    almayı düşünenler varsa kesinlikle incelesinler, eminim ki beğeneceklerdir.

    unutmadan; cbr250r ve cbr125r stoklara nisan ayında gelecekmiş.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #63
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Arkadaşlar, her ikisinin veya üçünün motoru 250 cc, fakat bir tanesinin silindir sayısı 2 yerine 1 adet. Buda kıyaslanamaz olduğunu gösterir teknik olarak. 2 ile 1 eşit diyen varsa, bu dediğimde geçersizdir. Teknikde bu iş böyle. Elma ile armut olur yoksa. Karşılaştırdığınız teknik bileşenler sayısal olarak aynı olmalı. byby arkadaşlar
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar

  4. #64
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar henuz türkiyede kullanılmaya baslanmadı cbr yeni serisi lakın dısarıda oyle degıl kullananlar testınıde yapmıslar
    cbr 25o son hız :160-170 videosuda var
    ninjada +5 km hız gorunen o
    0 ' dan 100-200-300 metrelere kadar hızlanmalarda cbr 250 daha seri ( yapılan degerlendirmelere göre )
    stil olarak racıng tarzım degil ama bı satılsın kullanılsın ondan sonra bakılır
    turkıyede satılacaklar için abs li opsiyonel olarak sunulacak dıye bılınıyor ama yurt dısında abs lı olmayan modelde var ve 400 euromu dolarmı bir farkta var
    vtr 250 gelmıstı fıyat yuksektı satılmadı cbr fiyatları tabıkı otv den dolayı daha uygun hale geldı yamaha 125 cc lık bır motoru alıp kalıte alıcam dıye fazladan 5-6 binlira fazla verilir mi + 250 cc den bile pahalı
    naket tarzı olsa ( paramda olsa ) düşünmeden alırım 250 li lik makinayı alırdım
    gördüğüm kadarıyla baya bı yakısıklı alımlı duruyor albenısı de var gosterısıde
    kedi uzanamadıgı cıger kotu dermıs ( ninjada ayrı bı güzel fıstık yesılı tr de en cok begenılen rengıydı yanılmıyorsam -

    kimi esmerden kımı kumraldan kımı sarısından kımı cıkolatadan '' bihter -sütlüsü-findik fistık bla bla bla '' kalitesi bilinenve ıspat etmiş makınalrı yabana aymayalım
    davul bıle dengı dengıne , denginizi bulun alın bının
    kullanmadan yorum yapmak doğru olmaz ama hızlanmalarda cbr250'nin ninja'yı yakalayabileceğini sanmıyorum. ninja bir nefeste 160'a zorlanmadan çıkabiliyor. videoların linki varsa görmeyi çok isterim çünki cbr250'i almayı gerçektende düşünüyorum


    cbr250'in yeni olması tabiki bir avantaj. fuarda bende inceledim. malzeme kalitesi çok iyi ama malzeme kalitesinde ninja'dan üstün olabilecek tek yanı göstergeleri. ninja'nın göstergeleri gerçekten berbat. bunun dışında bir artı göremedim.

    cbr250'de dikkatimi çeken bir şey daha selenin ninja'ya göre biraz daha dar olmasıydı. uzun yolda rahat ettirir mi şüphe ettim doğrusu ama motora iki kişi bindiğimizde konfor yine iyiydi, sıkışmadan oturabildik. ninja'da iki kişi bu konfor mümkün değil. bunun dışında sürücünün oturma pozisyonu ninja250r ile birebir aynı. motorun üzerine oturunca sanki altımda ninja250r varmış gibi hissettim ve yabancılık çekmedim.

    cbr250 için söyleyebileceğim tek eksi yön 1 adet çift flamanlı h4 halojen ampul ile aydınlatma yapiyor olması. ninja'da ise iki adet h7 ampul mevcut, kısalarda tek - uzunlarda çift ampul yanıyor. (bildiğim kadarıyla gt250r'larda da bu şekilde) görmeden yorum yapmak tabiki doğru olmayacaktır ama gece yolculuklarında cbr250'de verimli bir aydınlatma olacağını sanmıyorum.

    bunun dışında tek silindir yada çift silindir ne istediğini bilen bir motorcu için önem arz etmeyecektir diye düşünüyorum. cbr250r gerçektende mükemmel bir tasarıma sahip. insanı direk kendine çekiyor. beygir olarak ninja %25 daha güçlü olsada torklar aynı (cbr 23nm / ninja 22nm torka sahip).

    kullanıcının iyi düşünüp karar vermesi lazım, zira son süratteki 10 - 15km'lik fark için ya da hızlanmalada ki 1 - 1.5 saniyelik fark için bence çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değmez. zira tek silindirli bir motor yakıt ekonomisi olarak bizlere geri dönecektir. yaygın ve kaliteli honda servislerinden bahsetmiyorum bile

    bu arada fuarda bir tane goldwing devrildi

  5. #65
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanmadan yorum yapmak doğru olmaz ama hızlanmalarda cbr250'nin ninja'yı yakalayabileceğini sanmıyorum. ninja bir nefeste 160'a zorlanmadan çıkabiliyor. videoların linki varsa görmeyi çok isterim çünki cbr250'i almayı gerçektende düşünüyorum


    cbr250'in yeni olması tabiki bir avantaj. fuarda bende inceledim. malzeme kalitesi çok iyi ama malzeme kalitesinde ninja'dan üstün olabilecek tek yanı göstergeleri. ninja'nın göstergeleri gerçekten berbat. bunun dışında bir artı göremedim.

    cbr250'de dikkatimi çeken bir şey daha selenin ninja'ya göre biraz daha dar olmasıydı. uzun yolda rahat ettirir mi şüphe ettim doğrusu ama motora iki kişi bindiğimizde konfor yine iyiydi, sıkışmadan oturabildik. ninja'da iki kişi bu konfor mümkün değil. bunun dışında sürücünün oturma pozisyonu ninja250r ile birebir aynı. motorun üzerine oturunca sanki altımda ninja250r varmış gibi hissettim ve yabancılık çekmedim.

    cbr250 için söyleyebileceğim tek eksi yön 1 adet çift flamanlı h4 halojen ampul ile aydınlatma yapiyor olması. ninja'da ise iki adet h7 ampul mevcut, kısalarda tek - uzunlarda çift ampul yanıyor. (bildiğim kadarıyla gt250r'larda da bu şekilde) görmeden yorum yapmak tabiki doğru olmayacaktır ama gece yolculuklarında cbr250'de verimli bir aydınlatma olacağını sanmıyorum.

    bunun dışında tek silindir yada çift silindir ne istediğini bilen bir motorcu için önem arz etmeyecektir diye düşünüyorum. cbr250r gerçektende mükemmel bir tasarıma sahip. insanı direk kendine çekiyor. beygir olarak ninja %25 daha güçlü olsada torklar aynı (cbr 23nm / ninja 22nm torka sahip).

    kullanıcının iyi düşünüp karar vermesi lazım, zira son süratteki 10 - 15km'lik fark için ya da hızlanmalada ki 1 - 1.5 saniyelik fark için bence çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değmez. zira tek silindirli bir motor yakıt ekonomisi olarak bizlere geri dönecektir. yaygın ve kaliteli honda servislerinden bahsetmiyorum bile

    bu arada fuarda bir tane goldwing devrildi
    goldwing i devirmeyi nasıl başardılar
    banada hızlanma olarak gt250r ve ninjadan geride kalır gibi geliyo.şu motor artık sokaklara çıksında o zaman duyarız
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #66
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    ninja cbr kıyaslamak cok zor ninja cift silindir cbr tek silindir cbr kasa olarakda cok kısa...hondanın genelinde yağ eksiltme olayı cok ninja o kadar sıkıştırmama ragmen yag eksiltme sorunu yok...
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  7. #67

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    ooooo bakmayalı baya bir karışmış burası,ben tahmin ediyordum böyle olacağını,ilk başta bazı arkadaşlarım kafadan honda demişti ama dediğim gibi çok kemikleşmiş bir gt 250 r kitlesi var,motorun kasası 600lük kasası ve v twin motor sevdalısı çoğu kişi,anlaşılan o ki gt 250nin pabucu pekte öyle kolay dama atılmayacak ama scooter motoru demek biraz uçuk olmuş,o kadarda değil be usta elini vicdanına koy,cbr 250 scooterdan dağlar kadar farklı.

  8. #68
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    goldwing i devirmeyi nasıl başardılar
    banada hızlanma olarak gt250r ve ninjadan geride kalır gibi geliyo.şu motor artık sokaklara çıksında o zaman duyarız

    goldwing stantının altı boşmuş. stant yapmak içinde kaplamalı suntalar kullanmışlar. tabi çift ayaktaki goldwingi taşıyamadı stant. elemanın biri motordan inerken az kalsın üzerine devriliyordu motor egzosun üzerine yan yattı ama tam devrilmedi. bir hasar yoktu.

    bu arada üşenmedim cbr250 ve ninja 250'nin hızlanmalarını gösteren videoları buldum.

    cbr250r:
    http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ

    cbr 0-100'u 6.5 saniyede alıyor ve 160'a 31saniyede ulaşıyor.

    ninja250r:
    http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU

    ninja 0-100'u 7saniyede alıyor ve 160'a 15 saniyede ulaşıyor ama 170'ten sonra nefesi tükeniyor

    şu haliyle cbr250 benim için gayet tatminkar göründü
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #69
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu motoru...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  10. #70
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Dürüst olmak gerekirse Ninja 250'nin ötv indirimi sonrası fiyatını görmeden bir yorum yapmam doğru olmaz. Hesaplarıma göre 5600 eurodan kabaca 4950 euroya iner. Son 1 ay içerisinde döviz kurunun çıkışa geçmesi Ninja için iyi haber değil. Çünkü TL olarak 10800 civarına tekabül ediyor; bu da CBR 250'den 2000 TL daha pahalı olması gerek. Öyle bir fiyatla Kawasaki'nin Honda'yla mücadele etmesi mümün değil. Bence Psikolojik sınır +900 TL'dir (hadi ruhum senin için 1000 olsun ) Yani Ninja 250'nin fiyatı 9800 TL civarına inmesse, CBR 250R peynir ekmek gibi satılırken Z-moto da kenardan seyreder sadece.

    Bu arada 250cc bir motor için 8800 TL fiyatın da (CBR 250) oldukça pahalı olduğunu söylemeden geçmek istemiyorum...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  11. #71
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Motorun tasarımı yeni, bu yağ yakma olayını bitirmiş olamazlar mı? Tek silindirin bakımı, tamiri, masrafı her zaman kolaydır bunu da unutmayalım, turing yapısı beni onda daha çok çekiyor gibi vfr gibiyse alabileceğim bir motor, bir de 600 lükte abs var bu motorda olacak mı?
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  12. #72
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı tutku1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja cbr kıyaslamak cok zor ninja cift silindir cbr tek silindir cbr kasa olarakda cok kısa...hondanın genelinde yağ eksiltme olayı cok ninja o kadar sıkıştırmama ragmen yag eksiltme sorunu yok...
    cbr'in yağ eksilteceğini düşünmüyorum. benim eski kasa 2006 cbr125'i o kadar sıkıştırmama rağmen gram yağ eksiltmiyordu. tabi yinede kullanmadan yorum yapmamak lazım.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #73

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu motoru...
    ben eylülde rr spyder 350 aldım sıfır km geçenlerde sattım şimdi bundan alacağım.customdan ss'e geçiş,dragstardan sonra bu olmaz ama dragstarın yanına bu süper gider.

  14. #74
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilmediğimden soruyorum gt 250 r'ın parçaları ucuz mu?


    250 R ın bana lazım olan parça fiyatlarını yazıyorum şimdi servisten aldığım

    arka silindir
    arka piston
    arka piston segman seti ve pimi HEPSİ 330 TL
    egzantrik gergisi

    bencede Hyosungun parçaları gereksiz derecede pahalı. Honda cbr hakkında bilgim yok bilen varsa yazsın


    Bu arada bakımda Hava filtresi + yağ filtresi + benzin filtresinin hepsini 20 tl ye alıp takıyorum hyosunguma aynı parça fiyatlarını birde cbr 250R da merak ediyorum. fren manetim 30 tl mesela.


    Bu arada scooter diyerekte makinanın hakkını yemeyelim. touring demek daha mantıklı bence.


    biride bastın mı gitmeyen demiş, bence hyo iyi gidiyor 250 cc bir motora göre tabiki.

    tipi imatasyon vs diyorsunuz yani Ferrari F355 spider ın kasasına reno megane motoru taksalar fiyatıda uygun olsa binmezmisiniz? tipi güzelse güzeldir buda avantajdır bu konuya takılma sebebinizi anlayamadım.resmen Fok atma amaçlı bir cümle olmuş.


    bu arada cbf 250 yada twisterın piyasadaki hareketlerine bakaraktan pek olumlu bakmıyorum bu motora. ama fiyataıda çok ucuz.

    bu motordan yüzlercesi trafiğe çıkıp kimi hor kullanılıp kimi narin son kullanıcı yorumlarını görmeden pekte bişey demeyelim. bakalım başlıklarda ''aman yandım,yine arıza,bi parça şukadar ay gelmedi,bilmemne parçası bukadar pahalı olur mu?atayım mı bu motoru'' gibi başlıklar görecekmiyiz bakalım.

  15. #75
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı movibiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben eylülde rr spyder 350 aldım sıfır km geçenlerde sattım şimdi bundan alacağım.customdan ss'e geçiş,dragstardan sonra bu olmaz ama dragstarın yanına bu süper gider.
    Dragstarımı hayatta satmam, yedek parça stoğumla, harcadığım emek ve aksesuar hayatta olmaz emekliliğimde bile binerim hala benzin olursa tabiki Bu motor eşim için düşündüğüm yzf nin yerini alacak %99 da ben binerim, çaktırmayın hatuna
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  16. #76
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Ben kesinlikle hiç düşünmeden Honda cbr 250r alırdım. Kawanın türkiyedeki gidişatı belli. Honda bu kadar güzel bir modeli birde honda kalitasinde ve servis ağında getiriyorsa kesinlikle honda alınır diyorum

  17. #77
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kanuni'den uzak dur. Hem bu forumda, hem başka forumlarda iyice araştırırsan Kanuni'den mağdur olan birçok insanın yazılarına rastlayacaksın. Özel olarak S&T Kanuni GT 250R modelinin de kronik sorunları var kalite kontrol vs.'den dolayı.

    Aklı olan ve biraz araştırma yapan biri bu modelden uzak durur. Ha hiç mi sorunsuz kullanan yok ? Var. Ancak piyango gibi birşey bu.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  18. #78
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bugün fuarda cbr250r ı gördüm ve hiç beklediğim gibi değil. Bende düşünmüştüm fakat tam bir başlangıç motoru. Ne görüntüsü ile nede yapısı ile beni tatmin edecek bir model değil maalesef. gt250r a devam diyenlerdenim ben.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  19. #79

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    Ümraniye / Çarşı
    Motosikleti
    GT250R gitti/2011 600RR
    Piyango gibi birşey olan kanuniden mağdur olanlardır. Tamam interneti araştıralım, mağdur olan kaç kişi bulacağız ? 30 ? 40 ? ki bu kadar bile bulamazsın. Bu motordan da 50 tane satılmadığına göre, sorun yaşamadan kullananlar "piyango" demen biraz abesle iştigal bir durum. Ben 2010 ocakta sıfır aldım, 1 yılda 14000 km yol yaptım ki süremediğim kış mevsimleri de var bu 1 yıl içinde. O bahsettiğin sorun yaşayan kişilerin sorunlarından hiçbirini yaşamadım. Honda kadar kaliteli mi dir ? Tamam hadi olmasın o kadar kaliteli, ama bahsedildiği kadar da uzak durulacak bir motor değil kesinlikle.

    Cbr250r in tipini kesinlikle sevmedim. Ayıptır söylemesi pek öyle parasal sorunum da yoktur ama şimdi yeniden alacak olsam kawa - honda - hyo arasından gider hyo'yu alırım. Ha mesela şimdi 600 cc ye geçeceğim, 600rr düşünüyorum. Onun kasası da güzel, o yüzden honda alacağım.

    Birde ek olarak, honda kalitesi falan diyorsunuz... iyi güzelde 250r i yeni çıktı hondanın, bir görelim yollarda, tek silindirli motorun kronik problemi var mı yok mu onu görelim, ondan sonra deriz "tamam honda kalitesi". 1000rr larda bile yağ akıtma gibi bir sürü kronik problem olabiliyor. Hep olacak diye birşey yok ama olabiliyor. Piyango bu ya, 250r 'a da çıkar, 1000rr'a da.
    ...eX...

  20. #80
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ToeX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyango gibi birşey olan kanuniden mağdur olanlardır. Tamam interneti araştıralım, mağdur olan kaç kişi bulacağız ? 30 ? 40 ? ki bu kadar bile bulamazsın. Bu motordan da 50 tane satılmadığına göre, sorun yaşamadan kullananlar "piyango" demen biraz abesle iştigal bir durum. Ben 2010 ocakta sıfır aldım, 1 yılda 14000 km yol yaptım ki süremediğim kış mevsimleri de var bu 1 yıl içinde. O bahsettiğin sorun yaşayan kişilerin sorunlarından hiçbirini yaşamadım. Honda kadar kaliteli mi dir ? Tamam hadi olmasın o kadar kaliteli, ama bahsedildiği kadar da uzak durulacak bir motor değil kesinlikle.

    Cbr250r in tipini kesinlikle sevmedim. Ayıptır söylemesi pek öyle parasal sorunum da yoktur ama şimdi yeniden alacak olsam kawa - honda - hyo arasından gider hyo'yu alırım. Ha mesela şimdi 600 cc ye geçeceğim, 600rr düşünüyorum. Onun kasası da güzel, o yüzden honda alacağım.

    Birde ek olarak, honda kalitesi falan diyorsunuz... iyi güzelde 250r i yeni çıktı hondanın, bir görelim yollarda, tek silindirli motorun kronik problemi var mı yok mu onu görelim, ondan sonra deriz "tamam honda kalitesi". 1000rr larda bile yağ akıtma gibi bir sürü kronik problem olabiliyor. Hep olacak diye birşey yok ama olabiliyor. Piyango bu ya, 250r 'a da çıkar, 1000rr'a da.


    haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)


    piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.


    motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler