Bence iş tireşimde biter.Çünkü gt250r neredeyse sıfır titreşimli bir motor.Eğer hondanın motoru bu konuda geri kalmazsa 3 beygir geride olmasının hiç önemi yok.GT250r'nin tahtını elinden alır.
Hyosung -S&T Kanuni GT250R
Honda CBR250R
Kawasaki Ninja 250R
Bence iş tireşimde biter.Çünkü gt250r neredeyse sıfır titreşimli bir motor.Eğer hondanın motoru bu konuda geri kalmazsa 3 beygir geride olmasının hiç önemi yok.GT250r'nin tahtını elinden alır.
eğer supersport sever birisiyseniz ve ileride büyük motora geçicem, geçiş motoru istiyorum diyorsanız, HYOSUNG GT 250R almalısınız... 650cc olan hyosung ile aynı kasayı taşımakta ve kaslı bir motordur. Ben 2007 model kırmızı hyosung gt250r kullanmaktayım. önceden suzuki scooter kullanıyordum. ben ağustosta satacağım. kawasaki zx6r alacağım mesela... gidonu kawasakinin ve hondanın 250lik racing motorları gibi yukarıda değil. bence gidon yüksek olunca berbat oluyor. fuara yarın gideceğim, pek inceleyemedim honda cbr250 yi fakat iyi satış yapacak gibi gözüküyor. yinede ben ona racing diyemem. geçiş motoru da diyemem karar sizin... bence önceden biraz deneyiminiz varsa, ileride büüyk bir motora geçerim diyorsanız, çok masrafa gerek kalmadan 2007 veya 2008 bir " HYOSUNG GT250R" almalısınız... herkese keyifli sürüşler dilerim.
bu arada, forumdaki konuları hep takip edemiyorum. aklında soru işaretleri olanlar bana özel mesaj atabilir. girdikçe ve soruları gördükçe seve seve yanıtlarım...
beni tek düşündüren konu vibrasyon olayı zaten,herkesin dediği tek silindirde titreşim olacağı yönünde,ben şuan son karar aşamasındayım en fazla bir ay içinde 250lik bir ss alacağım o yüzden bir hata yapmak istemiyorum,daha önce hep custom kullandım,250 ccden başlayıp 5 sene sonra 600 sonrada 1000 veya hayabusa almayı düşünüyorum benim için geçiş motoru olacak,hayatımda ss bir motora elimi bile değdirmedim.
arkadaşlar çoook uzun süredir gt 250 leri takip ediyorum fakat bu makinalar zorlamaya kesinlikle gelmiyor.sıkıştırdığınız zaman yağlamayı eksik yapıyor.
bu sorun çözüldü diyen arkadaşlar olucak fakat internetten ufak bir araştırma yaptıgınız zaman %60-70 bu makina sıkıştırmaya gelmiyor deniliyor.
cbr 250 nin 2. el piyasasını bekliyorum. hem ozamana kadar + ve - leri çıkar ortaya.
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
kawasaki zx250 cıktığında da cok konusuldu bu konular. o zamanlar sunu söylüyordum; sıfır hyosung 8ooo; sıfır kawasaki 9ooo liradan satılmalı. ve yine o zamanlarda söylüyordum;
tip olarak düşünülürse kesinlikle hyosung alınmalı. cünkü hyosung diğer modellere göre tamamıyle racing konumuna sahip bir model.
şimdi piyasaya honda nın girmesi, ve ötv nin düşürülmesi, 250cc klasmanını oldukca canlandıracak. bu yıl içerisinde en fazla satılacak motorun, cbr250r olduğunu düşünüyorum.kawasaki pek tutmadı ülkemizde yalnız, türkiye de genel olarak beklenen honda 250 cc idi (racing olarak)
iki motor arasında sıfır tercih edecek olsam, hyosung'u cok seven birisi olarak, HONDA derim yine de
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Hysoung kullanıcısıyım gayette memnunum sifir almadım eger sıfır alıcak olsamda honda alırım parasal acıdan sıkıntısı olmayan adam gıtsın japona bınsın derim...
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
Ya abi Honda dururken bu soruyu sorman bile hata piyasayı kavuracak bu motor
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
bence de tartışması gereksiz bir konu ama bunu zx250r mı cbr250r diye sorulsaydı belki tartışması uzun sürebilirdi ) ama tabiki honda...
gt250r - cbr250r ve ninja250r'ı kıyaslayacak olursanız aralarında ss oturma pozisyonun sahip tek motor gt250r. ancak kalite bakımından diğer iki modele yaklaşabileceğini sanmıyorum. honda servis olarak turkiye'de yaygın ağa sahip ve servisleri kanuni'den daha iyi. kawasaki'yi servis kıyaslamasına sokmuyorum çünki servisine götürmüyorum. bunun dışında ninja250r bu 3 motor arasında en güçlü olanı.
servis ağını dikkate almazsak cbr250r'in avantajı yeni kasa olması ve çok güzel bir tasarıma sahip olması.
bunun dışında tek silindir olmasını dezavantaj olarak düşünen arkadaşlar bu motorun ekonomik olabileceği ihtimalini hesaba katsınlar.
titreşim olayına gelince honda gibi bir firma bunu hesaba katmıştır diye düşünüyorum
sonuçta çift silindir olsun tek silindir olsun aradaki son sürat farkı ne olacaktır? biri 160 yapabilirken diğeri 180? bu tür kıyaslamalar bence gereksiz ama kullanıcının tercihidir tabiki.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
herkese teşekkürler,kararım belliydi ama dedim ya bir hata yapmayayım diyordum.doğru yolda olduğumu anladım.honda alacağız demektir.
Vibrasyon açısından önümüzde CBF 150 gibi bir model varken CBR 250R gibi bir motorun vibrasyonundan neden endişe ediliyor anlamıyorum. Tek silindirli olunca vibrasyon çok olacak diye bir kural yoktur. İstenirse tamamen dengelenebilir.
gidon gt250r model de daha race tarzı dururken, honda da tourig gibi yapılmış. ayrıca 1 tane daha silinir olmalı. honda ya yakıştıramadım. kar mı yaptı yani?
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
kardeşim benim dememle karar verme ama ben sana gönül rahatlığıyla honda derim
çünkü kapı kapı site site parça aramazsın
bir ülkeye bir araç geldiği zaman onun servisi ve parçası olmak zorundadır amam amelsef bu böyle değil hele hele anadoludaysan honda hariç bulaşma
bir zamanlar suzuki bayisinde kısa süre çalışmıştım oradaki insanların parça arayışı ve parça fiyatlarını, avusturyalardan sanatçı arar gibi parça bulmalara şahit olunca honda kullandığım için şükretmiştim
ha diğer japonlarda birbirinden üstün ama parça ve servis çok mühim
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Herkesin dezavantaj olarak gördüğü oturuş tarzı bana göre çok çok büyük bir avantaj.
Hyosung 250cc bir motosikletten ziyade 650'liğin kasasının alıp 250cc'ye oturtulmuş hali.
Bu da şu demek oluyor. 150 yapan bir motosiklet üzerinde litreliklerden bile daha eğik ve rahatsız oturmak. Örneğin yeni kasa 1000rr'ın gt250r'dan çok daha rahat olduğunu söyleyebilirim. 600F'i saymıyorum bile.
Bu yüzden bana göre ninja250 veya yeni cbr'ın oturuş tarzı 250cc bir motor için daha uygun ve cezbedici.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
aha şimdiden başladı işte bu kıyaslama
Mustafa Kemal Atatürk
honda cbr 250
Mustafa Kemal Atatürk
250r sıkıştırmaya gelmiyor 250cc de bakınız beygiri hondadan daha yüksek,peki honda sıkıştırmaya gelecek mi? ne kawasakiler ne yamaha r6 lar gördüm 6 aylık makinalar kol çıkarmış.zorlamamak lazım redline boşuna kırmızı değil.
kendim için söylüyorum eğer günlük kullanım için görünüm önemsiz ss tarzı olması şart değil diye düşünseydim honda alırdım bence cbf 150 den tip olarak hallice bir motor ama supersporta ben pek benzetemedim. benim için hyosung hala dalında tek.kemik kitleside şaşırmayacaktır. cbr250r lar trafikte bir bollaşsın ozaman ss severlerin dikkatini çekmeyeceğini herkez görecek
+600f katılıyorum :D ayrıca 250r geçiş motoru yok ss makine için bire bir falan hikayedir yani 600 cc kasasında o pozisyonda gazı açtınmı gitmeyen trafikte sana bi çok zaman çile olan bi oturuş pozisyonu bence tercih sebebi olmamalı aynı zamanda birde bu motoru alanın daha yeni başlayan biri olması bence motorun kontrolu açısından eksi bir puan
ben kanuniden 600f e geçtim arada 250r da kullandım bi kaç sefer ama sıkışık trafikte hiç biri kanuni kadar rahat gelmedi neden hakim bir pozisyonda oturmak motor hakimiyetini arttırıyor . bu arada kanuni ile sıkışık trafikte çok 250r çok 600rr arkamda baktı gerçi az açılnda 600rr lar arkasından bakmama fırsat bile vermedi ama neyse :D. sonuç olarak tam ss pozisyon +düşük cc gereksiz yorgunluk kas ağrıları :D
""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon... (çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom (artık başka kollarda)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)