snake_cbr adlı üyeden alıntı
merhabalar anladigim kadari ile 125 ve suan 250 cc tecrubeniz var , halk arasinda yanlis bir kani vardir oturus pozisyonu rahatsiz olan motor daha iyi anlamina gelmiyor o bahsettginiz 600 yada 1000 cc motorlarin oturus pozisyonun bir amaci vardir uzun uzun onu anlatmayayim ama 250 yada 125 cc motorlarda o oturus pozisyonu sadece ss hevesi olan gencleri kandirmaktir ss aldigini zannettirmektir,bana gore kawasaki 250 sini satis listesinde sport touring bolumune koyarak kendine yakisani doru olani yapti yine honda tutupta cbr250 rr demedi r dedi bunlari koca japonlar bilmiyorlarmi , benim kawa636 im vardi suan cbr 250 aldim denemek icin aldim yakit tasarrufu baya cezbetti, 1 yaz kullanmak amacindayim sonra yine sifir 600 honda alirim fiyat dolayisi ile sifir kawasaki zx6r biraz ucuk abd de ayni para olan motora burda o kadar fark vermem, asil konuya gelirsek kawa 636 inan senin hyosungtan daha rahat bir motor bir ss e alismak rahatsizlik cekerek olmaz, ayrica kawasaki 250 yada honda 250 bunlari hep gecis motoru olarakta gormeyin bunlarin fun lari var adamlara yetiyor bu motor hep bunlari kullaniyorlar onemli olan ne amac ile aldiginiz motoru , yeni motora baslayan biri olsaydim uzun surede kullanacaksam kawasaki 250 alirdim ama ben 636 dan alacagimi almisim ,bana ninja 100 km den sonra biraz daha iyi hizlansa ne olurr hizlanmasa ne olur, 4 japonun abd fiyatlari her zaman ayni seyreder fakat ulkemizde ucurumlar ile satiliyor bir allahin kuluda ulan protesto edelim demiyor cbr 250 3.500 -4.000 dolar arasina satiliyor abd de ninjada oyle ama buraya gelirken ne oluyorsa oluyor , yine honda 600 ve 1000 makul dierlerine gore sonrada yamaha 600 ve 1000 yine makul , ama ne oluyorda abd de ayni para olan 4 japondan suzuki ve kawaaki ulkemizde kazik fiyatlara satiliyor gsxr1000 55 bin tl olurmu yahu ayip degilmi , hyosungun yurtdisi fiyatlarini bilmiyorum bilgi veremeyecegim ama heyecanli ss seven arkadaslarimizi avliyorlar, bir markaya para verirken iyi arastirin az para verilmiyor o motorlara hyosung alinmaz demiyorum motorunada birsey demiyorum cok saglam bile olsa , oturus pozisyonu cok gereksiz rahatsiz , umarim 600 yada 1000 cc almak nasip olur size anlarsiniz dediklerimi ,herseferindede soyluyorum 120 ie yatarak giden bir yamaha yzfr125 in yaninda araba ile gitmek o kadar komik gorunuyorki amaci yok alet gazlayinca on tekerlikte agarlik azalmasinami neden oluyor sanki , kawasaki ile honda oturus pzosyonu hemen hemen ayni yani dogru olanida budur zaten, 250cc alacak arakdaslara onerim ust devirlerde daha performansli istiyorlarsa ben yeniyim ucarim kacarim aldimi maddi durumum cok yok degistiremem diyorsaniz ninja 250 , yok ben zaten daha once kullanacagimi kullandim 600 de 1000 de o zaman benim gibi ne gelse hafif gelecek nede olsa bari az yaksin tek silindir olsun servis skntisi olmasin diyorsunuz, hyosung acemiler icin uretilmis bir motor ama acemiye yardimci olmayan uzen bir motor cift disk gereklimi saniyorsunuz hyosungta yada gorevini yapiyormu tam manasi ile , ayni ondeki fren kaliperini utanmadan arka frene koyup maliyetten kacan hyosung acemi kullanicalarin arka freni kitleyip riske girmesine neden oluyor, honda ile kwasaki ne yapiyor tek kaliper kullaniyor arkada eee ise acemi gozu ile bakilinca of cift deniyor ama bakin bakalim ciftmi kulaniyor ss ler, ben hyosungu cin telefonlari vardir ya herseyden olur icinde tv si olur herseyi olur fiyatida uygundur onlara benzetiyorum yanlis anlasilmasin motor sesi guzel cbr 250 den hizli kawadan daha kasli ama kimse kusurabakmasin 4 japon varken hyosung 40 hp de yapsa almazdim acemilik donemimde bile olsam , kuru gurultu beni ilgilendirmez , ben gorundugu kadar giden motora binmek isterim cbr250 gorundugu kadar gidiyor , kwasaki 250 gorundugu kadar gidiyor, ama hyosung malesef sinifta kaliyor bunlar benim kendi goruslerim hyosungu olan arkadaslar alinmasinlar kimseyi kirmak istemem bilgi vermek ve yeni genc arkadaslari bilgilendirmek icin yazdim.