Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
313. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hyosung -S&T Kanuni GT250R

    105 33.55%
  • Honda CBR250R

    130 41.53%
  • Kawasaki Ninja 250R

    78 24.92%
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?

    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    At gözlüğü ile bakmak ile ön yargılı olmak arasında çok bir fark yoktur hatırlatayım.

    Bu motor CBF 250 değil, CBR 250R. Yeni bir motor ve titreşim olup olmadığını birileri aldığında anlayacağız. Titreşim derken kaymak gibi çalışmasını beklemiyorum zaten, motorun orada olduğunu hissettiren bir titreşim kabulümdür. Ne Çin motorları da gördük 2 silindirli ama üzerinde durulmayan. Titreşim konusu tamamen teknik bir konudur ve istenirse engellenebilir (bkz CBF 150). YBR 250 kullanıcılarının hiç titreşimden şikayet ettiklerini duydunuz mu ?
    ybr 250 ye bindinmi
    ben bindim ha cbf 250 ha ybr 250 aynı vibrasyon var. apaçheye bindin mi?
    işte okadar ki bu vibrasyon meselesi zaten kaçınılmaz
    Kafaları çok karıştırmadan işin aslı silindir sayısı arttıkça piston hızları azalır böylece hareketli iç parçalar daha az baskıya maruz kalır ve daha yüksek devirlere kolayca erişir.
    Silindir sayısı metraj hassasiyetidir. Yani tek silindirli motor her devirde tek ölçek kullanıyorken, 2 silindir 2 ölçek kullanır ve daha kaliteli bir metraj verir, ayrıca valf sayısı da artıyor. Devir varyansı daha düşüktür


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı deadline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ST Kanuni modellerin yedek parçaları ucuz mu hakikaten? Yani gt250r veya çıplak olanların karenaj ve motor yedek parçalarının fiyatları nasıl Honda veya Kawasakiye göre? Örnek verebilir misiniz? Bir de stok sorunu yaşıyor musunuz?
    ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.

  3. #183
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.
    kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  4. #184
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı
    Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?

  5. #185
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    korelilerin pahalılığı oldugunu düşünmüyorum bizim kanuninin işi ellerine büyük bir pazar geçirdiler piyasadaki hyosunglarıda ellerine doladılar St kanunilerde onların zaten istedikleri gibi fiyat yazıyorlar parçalarına
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  6. #186

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Ben anladım.

    Acun cbr250r ın fiyatı artmasın diye kulis yapıyor. Yoksa bu kadar kötülemesinde başka bir sebep olmaz. Sonra gelir gelmez gidip alacak bir tane

    Şaka bir yana adam motora primary balancer koymuş. Titreşimi engellemek için koyduğu açık. Yoksa salak mı hem maliyet artırıcı hem de güç azaltıcı bir parça eklesin kranga? Tek silindir kafadan titreşim yapar bu demek yerine (cbf150 de tek silindir ama kıpraşmıyor çoğu 2 silindirli makina kadar) motor gelince kullanıcı raporlarını beklemek en iyisi.

    He en az titreşim 4 silindirlilerde. Doğrudur da 250 cc 4 silindir vardı da biz mi almadık? 250cc de az yaksın şehir içinde kaçsın aralardan, şekilli olsun, yedek parçası bulunsun, krang falan kırmasın, servisi yurt çapında olsun, bir de görece ucuz olsun diyoruz. Öyle bir ürün getiriyor millet bilip bilmeden atıyor

    Çok akıllıca değil mi?

  7. #187

    Üyelik
    21 Ağustos 2011
    Arkadaşlar affınıza sığınarak hiç anlam veremediğim bir şeye değineceğim. Çoğu arkadaşta motorlar için onun tipi daha güzel bunun tipi daha güzel şeklinde yorumlar o kadar fazla ki sormadan edemeyecem, Tipi güzel motor sırf tipi güzel diye, daha mı dayanıklıdır? Bir motor alınırken motorun tipi ilk öncelikli midir? Aldığımız/alacağımız motorları bedava veriyor olsalar bak o zaman gözü kara istediğim marka motora balıklama atlardım. Ama 8-10bin gibi bir paradan söz ediyoruz, satış sonrası desteğine, ürün kalitesine, sarfiyatlarına bakılmaksızın Bunun tipi güzel şunun ki güzel diye motor görünümü diğer tüm şartlar arasından sıyrılıp tercih sebebi haline gelmiş. Çok enteresan!

    Bana göre ideal denilen motor, aldığımda ihtiyaçlarıma cevap verebilen, satış sonrası desteği konusunda beni üzmeyen, aradığımda rahat rahat yedek parçalarını bulabileceğim, hangi ilde yolda kalırsam kalayım motoruma bakabilecek geniş servis ağına sahip, üretim kalitesi tartışılmayan bir firmadan çıkmış olmalı. Tüm bu koşullar yerine geldikten sonra GÖRÜNÜM e bakarım.

    Yolda kalmışım servis yok, iyi artık geçer başına oturur doya doya bakar teselli olursunuz :=)
    Parça yok, aradım buldum temin ettim, yaptırdım diyene kadar garajda yatan güzeller güzeli motorunuza bakar bakar sabır gücünü ondan alırsınız

    Aklımızı başımıza alalım abiler, önce kalite, güven, gelişmiş servis ağı daha sonra görünüm.. Görünüme büyük önem veren arkadaşlar bunu bir tavsiye olarak alsın.

    Ben 250cc R serisi motorlar arasından CBR 250R diyorum..

  8. #188
    captain79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    İzmir Karşıyaka
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    Slm arkadaşlar, ben de affınıza sığınarak konu ile ilgili birşeyler söylemek istiyorum. Bir Hyosung GT 250 R kullanıcısı olarak öncelikle bazı arkadaşların yorumlarında gördüğüm kadarıyla kaliteden bahsetmişler. Hyosung kullandığım zaman zarfında en ufak bir problem yaşamadım, şu an motorumu sattım ve 2011 yeni kasa alacağım inşallah en kısa sürede. Kullanmayanlar ve tam olarak bilgi sahibi olmayanlar garip yorumlar yapmışlar "kalite" hakkında. Ben CBF 150 de kullandım, yolda giderken aynanın iç kısmı kendi kendine uçtu, Honda diyoruz kaliteli diyoruz Honda gibi firmanın Duro marka her koşulda kayan lastikleri takıp satması normal mi acaba?? Ama sorarsanız isim :"Honda",kaliteli tabi Japon ya sonuçta hakikaten çok kaliteli. Tamam Honda'ya kalitesiz demiyorum,diyemem de zaten elbette ama kendi motorumda bu tip sorunlar yaşamadım. Diyeceksiniz ki Hyo'nun da lastikleri Shinko marka, onlar da kayıyor. Evet doğru ama diğeri Honda markasının kullandığı lastikler, ilginç olan da bu zaten. Hangi aracı sınırlarının üzerinde zorlarsanız krank da kırar motor da yakar. Bu tarz yorum yapan arkadaşlar eminim ki Hyosung hakkında çok bilgi sahibi değiller ya da hiç kullanmamışlar. Bunları söylerken hem İzmir içinde,hem de Bodrum, Marmaris gibi uzun mesafelerde kullanmış birisi olarak söylüyorum. Motorunuza iyi bakarsanız o da size iyi bakar. CBR 250 ve Ninja hakkında bilgim yok o yüzden yorum yapamam. Son olarak Hyosung'un da gayet kaliteli bir motor olduğunu söyleyebilirim. Gerçekten racing görünümünde bir motora binmek isteyenler hem az yakan ve hem de bana göre Türkiye şartlarına,yollarına hız açısından da çok uygun bir motor olan Hyosung'u tercih edebilirler bence. Ama isim konusunda ısrar edenler eminim ki Honda yada Ninja diyeceklerdir. Tercih meselesi elbette. Saygılarımla...

  9. #189
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?
    CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna

  10. #190
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna
    Yanlis bilgi vermeyin.Ben 2011 yeni kasa cbr 125 kullanicisiyi mve fari 1500 lira filan degil.

    Ayrica simdi farkettim,resmen cbr 125 yeni kasa ile kawa 250 nin arka lastik ebatlari ayni.Kawa kullanicilari motora eksi bi etkisi olmayacaksa 140 takmalilar bence

  11. #191

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    K.Maraş
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Arkadaşlar ben 2011 ST250 R kullanıyorum.Diğerlerini bilmem ama üzerinde nefis giden bir blok var.Torku yüksek bir makina.Motorumda tek begenmediğim nokta lastikleri.Arka lastik balon gibi duruyor..Almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.Size uzun yıllar motorluk yapar.Her kezin tarzı yorumu,zevki farklıdır.Benim seçimim Hyosung.Bıckın,serseri ve vahşi.
    'Ha ben racıng motor kullanıyorum' duygusunu bu motorun üzerinde bulacaksınız. Onun bir ruhu var motoruma aşığım.Motorunuzu Sevin saygılar...

  12. #192
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Aman hocam hortlatma!

    Cbf mi? Ybr mi? Apache mi? olayının 2. versiyonu bu.

    Tehlikeli konu

  13. #193
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.

  14. #194
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    hız kawasaki

    gösteriş hyosung

    yakıt ekonomisi honda
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  15. #195
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    1- Kawasaki ninja 250r
    2- Honda cbr 250r
    3- Hyo gt 250r
    Her asker yeşil bereli olamaz

  16. #196

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Ucuz olanı hangisiyse onu alın da firmalar bindirim değil indirimde yarışsın.. :D
    3 aşağı 5 yukarı hepsi aynı zaten.. Ufak farklılıklar arkadaşın bahsettiği gibidir.. Devir ekonomi devri. ucuzu alın siz... :D

    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız kawasaki
    gösteriş hyosung
    yakıt ekonomisi honda
    Yeni scooter ile ilgili nelere dikkat etmeliyiz?? Ustalar'dan tavsiyelere açığım..

  17. #197

    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT 250 R
    Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.

  18. #198
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.
    CBR 250 de irc marka ninjada.cbr 250 arka lastik 140,ninja 130.Hyosung'un üstündeki lastiklerden bahsetmiyorum bile.

  19. #199
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı WildWalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.
    Yazdığında bişeye takıldım.

    Hyo hondayı hep arkada bırakıyor

    Daha yüksek torklu ve daha hafif olan honda drag yarışında ve ara hızlanmalarda daha avantajlı. CBR250den bahsettiğiniz gibi hızlıysa güzel...

    Benim hatırladığım karşılaştırmalı hızlanma testinde sonuncu Hyo idi bu üçü arasında

  20. #200

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    merhabalar anladigim kadari ile 125 ve suan 250 cc tecrubeniz var , halk arasinda yanlis bir kani vardir oturus pozisyonu rahatsiz olan motor daha iyi anlamina gelmiyor o bahsettginiz 600 yada 1000 cc motorlarin oturus pozisyonun bir amaci vardir uzun uzun onu anlatmayayim ama 250 yada 125 cc motorlarda o oturus pozisyonu sadece ss hevesi olan gencleri kandirmaktir ss aldigini zannettirmektir,bana gore kawasaki 250 sini satis listesinde sport touring bolumune koyarak kendine yakisani doru olani yapti yine honda tutupta cbr250 rr demedi r dedi bunlari koca japonlar bilmiyorlarmi , benim kawa636 im vardi suan cbr 250 aldim denemek icin aldim yakit tasarrufu baya cezbetti, 1 yaz kullanmak amacindayim sonra yine sifir 600 honda alirim fiyat dolayisi ile sifir kawasaki zx6r biraz ucuk abd de ayni para olan motora burda o kadar fark vermem, asil konuya gelirsek kawa 636 inan senin hyosungtan daha rahat bir motor bir ss e alismak rahatsizlik cekerek olmaz, ayrica kawasaki 250 yada honda 250 bunlari hep gecis motoru olarakta gormeyin bunlarin fun lari var adamlara yetiyor bu motor hep bunlari kullaniyorlar onemli olan ne amac ile aldiginiz motoru , yeni motora baslayan biri olsaydim uzun surede kullanacaksam kawasaki 250 alirdim ama ben 636 dan alacagimi almisim ,bana ninja 100 km den sonra biraz daha iyi hizlansa ne olurr hizlanmasa ne olur, 4 japonun abd fiyatlari her zaman ayni seyreder fakat ulkemizde ucurumlar ile satiliyor bir allahin kuluda ulan protesto edelim demiyor cbr 250 3.500 -4.000 dolar arasina satiliyor abd de ninjada oyle ama buraya gelirken ne oluyorsa oluyor , yine honda 600 ve 1000 makul dierlerine gore sonrada yamaha 600 ve 1000 yine makul , ama ne oluyorda abd de ayni para olan 4 japondan suzuki ve kawaaki ulkemizde kazik fiyatlara satiliyor gsxr1000 55 bin tl olurmu yahu ayip degilmi , hyosungun yurtdisi fiyatlarini bilmiyorum bilgi veremeyecegim ama heyecanli ss seven arkadaslarimizi avliyorlar, bir markaya para verirken iyi arastirin az para verilmiyor o motorlara hyosung alinmaz demiyorum motorunada birsey demiyorum cok saglam bile olsa , oturus pozisyonu cok gereksiz rahatsiz , umarim 600 yada 1000 cc almak nasip olur size anlarsiniz dediklerimi ,herseferindede soyluyorum 120 ie yatarak giden bir yamaha yzfr125 in yaninda araba ile gitmek o kadar komik gorunuyorki amaci yok alet gazlayinca on tekerlikte agarlik azalmasinami neden oluyor sanki , kawasaki ile honda oturus pzosyonu hemen hemen ayni yani dogru olanida budur zaten, 250cc alacak arakdaslara onerim ust devirlerde daha performansli istiyorlarsa ben yeniyim ucarim kacarim aldimi maddi durumum cok yok degistiremem diyorsaniz ninja 250 , yok ben zaten daha once kullanacagimi kullandim 600 de 1000 de o zaman benim gibi ne gelse hafif gelecek nede olsa bari az yaksin tek silindir olsun servis skntisi olmasin diyorsunuz, hyosung acemiler icin uretilmis bir motor ama acemiye yardimci olmayan uzen bir motor cift disk gereklimi saniyorsunuz hyosungta yada gorevini yapiyormu tam manasi ile , ayni ondeki fren kaliperini utanmadan arka frene koyup maliyetten kacan hyosung acemi kullanicalarin arka freni kitleyip riske girmesine neden oluyor, honda ile kwasaki ne yapiyor tek kaliper kullaniyor arkada eee ise acemi gozu ile bakilinca of cift deniyor ama bakin bakalim ciftmi kulaniyor ss ler, ben hyosungu cin telefonlari vardir ya herseyden olur icinde tv si olur herseyi olur fiyatida uygundur onlara benzetiyorum yanlis anlasilmasin motor sesi guzel cbr 250 den hizli kawadan daha kasli ama kimse kusurabakmasin 4 japon varken hyosung 40 hp de yapsa almazdim acemilik donemimde bile olsam , kuru gurultu beni ilgilendirmez , ben gorundugu kadar giden motora binmek isterim cbr250 gorundugu kadar gidiyor , kwasaki 250 gorundugu kadar gidiyor, ama hyosung malesef sinifta kaliyor bunlar benim kendi goruslerim hyosungu olan arkadaslar alinmasinlar kimseyi kirmak istemem bilgi vermek ve yeni genc arkadaslari bilgilendirmek icin yazdim.


10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler