Anket: Hangisini seçmeli?
- Katılımcı sayısı
- 313. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?
Reklamlar
-
Seko adlı üyeden alıntı
At gözlüğü ile bakmak ile ön yargılı olmak arasında çok bir fark yoktur hatırlatayım.
Bu motor CBF 250 değil, CBR 250R. Yeni bir motor ve titreşim olup olmadığını birileri aldığında anlayacağız. Titreşim derken kaymak gibi çalışmasını beklemiyorum zaten, motorun orada olduğunu hissettiren bir titreşim kabulümdür. Ne Çin motorları da gördük 2 silindirli ama üzerinde durulmayan. Titreşim konusu tamamen teknik bir konudur ve istenirse engellenebilir (bkz CBF 150). YBR 250 kullanıcılarının hiç titreşimden şikayet ettiklerini duydunuz mu ?
ybr 250 ye bindinmi
ben bindim ha cbf 250 ha ybr 250 aynı vibrasyon var. apaçheye bindin mi?
işte okadar ki bu vibrasyon meselesi zaten kaçınılmaz
Kafaları çok karıştırmadan işin aslı silindir sayısı arttıkça piston hızları azalır böylece hareketli iç parçalar daha az baskıya maruz kalır ve daha yüksek devirlere kolayca erişir.
Silindir sayısı metraj hassasiyetidir. Yani tek silindirli motor her devirde tek ölçek kullanıyorken, 2 silindir 2 ölçek kullanır ve daha kaliteli bir metraj verir, ayrıca valf sayısı da artıyor. Devir varyansı daha düşüktür
Reklamlar
-
deadline adlı üyeden alıntı
ST Kanuni modellerin yedek parçaları ucuz mu hakikaten? Yani gt250r veya çıplak olanların karenaj ve motor yedek parçalarının fiyatları nasıl Honda veya Kawasakiye göre? Örnek verebilir misiniz? Bir de stok sorunu yaşıyor musunuz?
ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.
-
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.
kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
aggressive adlı üyeden alıntı
kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı
Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?
-
korelilerin pahalılığı oldugunu düşünmüyorum bizim kanuninin işi ellerine büyük bir pazar geçirdiler piyasadaki hyosunglarıda ellerine doladılar St kanunilerde onların zaten istedikleri gibi fiyat yazıyorlar parçalarına
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
-
21 Ağustos 2011, 16:44
#187
Arkadaşlar affınıza sığınarak hiç anlam veremediğim bir şeye değineceğim. Çoğu arkadaşta motorlar için onun tipi daha güzel bunun tipi daha güzel şeklinde yorumlar o kadar fazla ki sormadan edemeyecem, Tipi güzel motor sırf tipi güzel diye, daha mı dayanıklıdır? Bir motor alınırken motorun tipi ilk öncelikli midir? Aldığımız/alacağımız motorları bedava veriyor olsalar bak o zaman gözü kara istediğim marka motora balıklama atlardım. Ama 8-10bin gibi bir paradan söz ediyoruz, satış sonrası desteğine, ürün kalitesine, sarfiyatlarına bakılmaksızın Bunun tipi güzel şunun ki güzel diye motor görünümü diğer tüm şartlar arasından sıyrılıp tercih sebebi haline gelmiş. Çok enteresan!
Bana göre ideal denilen motor, aldığımda ihtiyaçlarıma cevap verebilen, satış sonrası desteği konusunda beni üzmeyen, aradığımda rahat rahat yedek parçalarını bulabileceğim, hangi ilde yolda kalırsam kalayım motoruma bakabilecek geniş servis ağına sahip, üretim kalitesi tartışılmayan bir firmadan çıkmış olmalı. Tüm bu koşullar yerine geldikten sonra GÖRÜNÜM e bakarım.
Yolda kalmışım servis yok, iyi artık geçer başına oturur doya doya bakar teselli olursunuz :=)
Parça yok, aradım buldum temin ettim, yaptırdım diyene kadar garajda yatan güzeller güzeli motorunuza bakar bakar sabır gücünü ondan alırsınız
Aklımızı başımıza alalım abiler, önce kalite, güven, gelişmiş servis ağı daha sonra görünüm.. Görünüme büyük önem veren arkadaşlar bunu bir tavsiye olarak alsın.
Ben 250cc R serisi motorlar arasından CBR 250R diyorum..
-
22 Ağustos 2011, 01:26
#188
Slm arkadaşlar, ben de affınıza sığınarak konu ile ilgili birşeyler söylemek istiyorum. Bir Hyosung GT 250 R kullanıcısı olarak öncelikle bazı arkadaşların yorumlarında gördüğüm kadarıyla kaliteden bahsetmişler. Hyosung kullandığım zaman zarfında en ufak bir problem yaşamadım, şu an motorumu sattım ve 2011 yeni kasa alacağım inşallah en kısa sürede. Kullanmayanlar ve tam olarak bilgi sahibi olmayanlar garip yorumlar yapmışlar "kalite" hakkında. Ben CBF 150 de kullandım, yolda giderken aynanın iç kısmı kendi kendine uçtu, Honda diyoruz kaliteli diyoruz Honda gibi firmanın Duro marka her koşulda kayan lastikleri takıp satması normal mi acaba?? Ama sorarsanız isim :"Honda",kaliteli tabi Japon ya sonuçta hakikaten çok kaliteli. Tamam Honda'ya kalitesiz demiyorum,diyemem de zaten elbette ama kendi motorumda bu tip sorunlar yaşamadım. Diyeceksiniz ki Hyo'nun da lastikleri Shinko marka, onlar da kayıyor. Evet doğru ama diğeri Honda markasının kullandığı lastikler, ilginç olan da bu zaten. Hangi aracı sınırlarının üzerinde zorlarsanız krank da kırar motor da yakar. Bu tarz yorum yapan arkadaşlar eminim ki Hyosung hakkında çok bilgi sahibi değiller ya da hiç kullanmamışlar. Bunları söylerken hem İzmir içinde,hem de Bodrum, Marmaris gibi uzun mesafelerde kullanmış birisi olarak söylüyorum. Motorunuza iyi bakarsanız o da size iyi bakar. CBR 250 ve Ninja hakkında bilgim yok o yüzden yorum yapamam. Son olarak Hyosung'un da gayet kaliteli bir motor olduğunu söyleyebilirim. Gerçekten racing görünümünde bir motora binmek isteyenler hem az yakan ve hem de bana göre Türkiye şartlarına,yollarına hız açısından da çok uygun bir motor olan Hyosung'u tercih edebilirler bence. Ama isim konusunda ısrar edenler eminim ki Honda yada Ninja diyeceklerdir. Tercih meselesi elbette. Saygılarımla...
-
22 Ağustos 2011, 01:30
#189
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?
CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna
-
22 Ağustos 2011, 01:38
#190
UNdocab adlı üyeden alıntı
CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna
Yanlis bilgi vermeyin.Ben 2011 yeni kasa cbr 125 kullanicisiyi mve fari 1500 lira filan degil.
Ayrica simdi farkettim,resmen cbr 125 yeni kasa ile kawa 250 nin arka lastik ebatlari ayni.Kawa kullanicilari motora eksi bi etkisi olmayacaksa 140 takmalilar bence
-
Arkadaşlar ben 2011 ST250 R kullanıyorum.Diğerlerini bilmem ama üzerinde nefis giden bir blok var.Torku yüksek bir makina.Motorumda tek begenmediğim nokta lastikleri.Arka lastik balon gibi duruyor..Almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.Size uzun yıllar motorluk yapar.Her kezin tarzı yorumu,zevki farklıdır.Benim seçimim Hyosung.Bıckın,serseri ve vahşi.
'Ha ben racıng motor kullanıyorum' duygusunu bu motorun üzerinde bulacaksınız. Onun bir ruhu var motoruma aşığım.Motorunuzu Sevin saygılar...
-
Aman hocam hortlatma!
Cbf mi? Ybr mi? Apache mi? olayının 2. versiyonu bu.
Tehlikeli konu
-
CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.
-
hız kawasaki
gösteriş hyosung
yakıt ekonomisi honda
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
1- Kawasaki ninja 250r
2- Honda cbr 250r
3- Hyo gt 250r
Her asker yeşil bereli olamaz
-
Ucuz olanı hangisiyse onu alın da firmalar bindirim değil indirimde yarışsın.. :D
3 aşağı 5 yukarı hepsi aynı zaten.. Ufak farklılıklar arkadaşın bahsettiği gibidir.. Devir ekonomi devri. ucuzu alın siz... :D
aggressive adlı üyeden alıntı
hız kawasaki
gösteriş hyosung
yakıt ekonomisi honda
Yeni scooter ile ilgili nelere dikkat etmeliyiz?? Ustalar'dan tavsiyelere açığım..
-
Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.
-
chemical adlı üyeden alıntı
CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.
CBR 250 de irc marka ninjada.cbr 250 arka lastik 140,ninja 130.Hyosung'un üstündeki lastiklerden bahsetmiyorum bile.
-
WildWalker adlı üyeden alıntı
Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.
Yazdığında bişeye takıldım.
Hyo hondayı hep arkada bırakıyor
Daha yüksek torklu ve daha hafif olan honda drag yarışında ve ara hızlanmalarda daha avantajlı. CBR250den bahsettiğiniz gibi hızlıysa güzel...
Benim hatırladığım karşılaştırmalı hızlanma testinde sonuncu Hyo idi bu üçü arasında
-
merhabalar anladigim kadari ile 125 ve suan 250 cc tecrubeniz var , halk arasinda yanlis bir kani vardir oturus pozisyonu rahatsiz olan motor daha iyi anlamina gelmiyor o bahsettginiz 600 yada 1000 cc motorlarin oturus pozisyonun bir amaci vardir uzun uzun onu anlatmayayim ama 250 yada 125 cc motorlarda o oturus pozisyonu sadece ss hevesi olan gencleri kandirmaktir ss aldigini zannettirmektir,bana gore kawasaki 250 sini satis listesinde sport touring bolumune koyarak kendine yakisani doru olani yapti yine honda tutupta cbr250 rr demedi r dedi bunlari koca japonlar bilmiyorlarmi , benim kawa636 im vardi suan cbr 250 aldim denemek icin aldim yakit tasarrufu baya cezbetti, 1 yaz kullanmak amacindayim sonra yine sifir 600 honda alirim fiyat dolayisi ile sifir kawasaki zx6r biraz ucuk abd de ayni para olan motora burda o kadar fark vermem, asil konuya gelirsek kawa 636 inan senin hyosungtan daha rahat bir motor bir ss e alismak rahatsizlik cekerek olmaz, ayrica kawasaki 250 yada honda 250 bunlari hep gecis motoru olarakta gormeyin bunlarin fun lari var adamlara yetiyor bu motor hep bunlari kullaniyorlar onemli olan ne amac ile aldiginiz motoru , yeni motora baslayan biri olsaydim uzun surede kullanacaksam kawasaki 250 alirdim ama ben 636 dan alacagimi almisim ,bana ninja 100 km den sonra biraz daha iyi hizlansa ne olurr hizlanmasa ne olur, 4 japonun abd fiyatlari her zaman ayni seyreder fakat ulkemizde ucurumlar ile satiliyor bir allahin kuluda ulan protesto edelim demiyor cbr 250 3.500 -4.000 dolar arasina satiliyor abd de ninjada oyle ama buraya gelirken ne oluyorsa oluyor , yine honda 600 ve 1000 makul dierlerine gore sonrada yamaha 600 ve 1000 yine makul , ama ne oluyorda abd de ayni para olan 4 japondan suzuki ve kawaaki ulkemizde kazik fiyatlara satiliyor gsxr1000 55 bin tl olurmu yahu ayip degilmi , hyosungun yurtdisi fiyatlarini bilmiyorum bilgi veremeyecegim ama heyecanli ss seven arkadaslarimizi avliyorlar, bir markaya para verirken iyi arastirin az para verilmiyor o motorlara hyosung alinmaz demiyorum motorunada birsey demiyorum cok saglam bile olsa , oturus pozisyonu cok gereksiz rahatsiz , umarim 600 yada 1000 cc almak nasip olur size anlarsiniz dediklerimi ,herseferindede soyluyorum 120 ie yatarak giden bir yamaha yzfr125 in yaninda araba ile gitmek o kadar komik gorunuyorki amaci yok alet gazlayinca on tekerlikte agarlik azalmasinami neden oluyor sanki , kawasaki ile honda oturus pzosyonu hemen hemen ayni yani dogru olanida budur zaten, 250cc alacak arakdaslara onerim ust devirlerde daha performansli istiyorlarsa ben yeniyim ucarim kacarim aldimi maddi durumum cok yok degistiremem diyorsaniz ninja 250 , yok ben zaten daha once kullanacagimi kullandim 600 de 1000 de o zaman benim gibi ne gelse hafif gelecek nede olsa bari az yaksin tek silindir olsun servis skntisi olmasin diyorsunuz, hyosung acemiler icin uretilmis bir motor ama acemiye yardimci olmayan uzen bir motor cift disk gereklimi saniyorsunuz hyosungta yada gorevini yapiyormu tam manasi ile , ayni ondeki fren kaliperini utanmadan arka frene koyup maliyetten kacan hyosung acemi kullanicalarin arka freni kitleyip riske girmesine neden oluyor, honda ile kwasaki ne yapiyor tek kaliper kullaniyor arkada eee ise acemi gozu ile bakilinca of cift deniyor ama bakin bakalim ciftmi kulaniyor ss ler, ben hyosungu cin telefonlari vardir ya herseyden olur icinde tv si olur herseyi olur fiyatida uygundur onlara benzetiyorum yanlis anlasilmasin motor sesi guzel cbr 250 den hizli kawadan daha kasli ama kimse kusurabakmasin 4 japon varken hyosung 40 hp de yapsa almazdim acemilik donemimde bile olsam , kuru gurultu beni ilgilendirmez , ben gorundugu kadar giden motora binmek isterim cbr250 gorundugu kadar gidiyor , kwasaki 250 gorundugu kadar gidiyor, ama hyosung malesef sinifta kaliyor bunlar benim kendi goruslerim hyosungu olan arkadaslar alinmasinlar kimseyi kirmak istemem bilgi vermek ve yeni genc arkadaslari bilgilendirmek icin yazdim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler