Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kawasaki er6n & ducati monster 696

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda x-11.. nakedlerin kralıdır.. b-king çıktı mertlik bozuldu gerçide.. benim için hala vazgeçilmezdir
    he heee..
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bukonuda pek fazla bilgisi olan yok sanırım. Yada henuz gormemişlerdir. Ben yazın bol virajlı yayla yollarına cok gidiyorum. Motorun dengesi, viraj kabiliyeti cok onemli. Er6 N in viraj kıvraklıgı nasıl. Yardımlarınızı bekliyorum..
    ER-6n'in virajı gayet iyidir. Çok kıvraktır ve kullanımı kolaydır. Ama orijinal lastikleri kötüdür (2009'dan sonraki modellerde daha iyi lastik var). Ama çok iddialı bir pist sürücüsü amortisörleri beğenmeyebilir zira kullanıcıya preload (önyükleme) dışında ayar imkanı vermiyor. Ön takımda ise hiç ayar imkanı yok. Ama bu haliyle de çoğu amaca uygun. Zaten bu sınıftaki motorların neredeyse hiçbirinde ince ayar imkanı yok. Daha üstün bir viraj kabiliyeti için biraz para harcayıp ters ön çatal almak ya da direk başka segmentteki motorlara bakmak lazım. Sonuçta ER-6 bir şehir motorudur, pist motoru değil.

    Ağırlık merkezi öndedir. Bu çoğu zaman için iyi bir şeydir ama arka tarafın nispeten daha kolay gezinmesine sebep olur. Özellikle yüksek devirde vites düşürürken, ya da ani frenle ağırlığı daha da öne yığılması yüzünden. Ama bunlar kontrollü gezinmelerdir ve kolayca toparlanır. Deneyimli bir sürücü için bir sorun teşkil etmez. Hatta bu sebepten dolayı eğlenceli bir motordur.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)