ER-6n'in virajı gayet iyidir. Çok kıvraktır ve kullanımı kolaydır. Ama orijinal lastikleri kötüdür (2009'dan sonraki modellerde daha iyi lastik var). Ama çok iddialı bir pist sürücüsü amortisörleri beğenmeyebilir zira kullanıcıya preload (önyükleme) dışında ayar imkanı vermiyor. Ön takımda ise hiç ayar imkanı yok. Ama bu haliyle de çoğu amaca uygun. Zaten bu sınıftaki motorların neredeyse hiçbirinde ince ayar imkanı yok. Daha üstün bir viraj kabiliyeti için biraz para harcayıp ters ön çatal almak ya da direk başka segmentteki motorlara bakmak lazım. Sonuçta ER-6 bir şehir motorudur, pist motoru değil.
Ağırlık merkezi öndedir. Bu çoğu zaman için iyi bir şeydir ama arka tarafın nispeten daha kolay gezinmesine sebep olur. Özellikle yüksek devirde vites düşürürken, ya da ani frenle ağırlığı daha da öne yığılması yüzünden. Ama bunlar kontrollü gezinmelerdir ve kolayca toparlanır. Deneyimli bir sürücü için bir sorun teşkil etmez. Hatta bu sebepten dolayı eğlenceli bir motordur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)