Bence K1200S tercih etmelisin. Görünüş olarak çok daha hoş.
Bence K1200S tercih etmelisin. Görünüş olarak çok daha hoş.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
http://www.motosiklet.net/forum/mt-t...ml#post2131009
oocan,
alper beyin telefon numarası var. aç sor, k1200s'e ne olmuş...
ama sen şimdi "araç satış sitelerinden takip eden bir şeyden anlamaz" cümlesini kurdugun gibi alper beyin telefon numarasının da yanlış oldugunu iddia edersin.
Ah ah...Ben de böyle bir ikilemde kalmak istiyorum
Oocan ve Nemrut arkadaşlarımızı birisi ayırsın çabuk
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
GV250 ben de kullanmıştım, acaip zevkli ve kolay bir alet. Ama GV650' i kullanırken bazen zevkten gözyaşlarına boğuluyorum
Bir de şu Alman'lar kadar güvenilir olsa.. Neyse heyecanlı oluyor böyle de
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
1- Verdiğin linkteki örnek K1200LT dir. Konu motor arızası değil ikinci el bir motorun "0"km gibi gösterilip Borusan tarafından satışa sunulmasıdır. Konu takibimdedir.Konu BMW değil BORUSAN ın ayıbıdır. TR deki tek BMW motosiklet servisi BORUSAN değildir seçenekler çoktur.
2- Alper beyin motoru K1200S değil K1200R dır. Servis fabrikasyon hatanın gereğini yapmış ve motoru komple değiştirmiş tamir yoluna gitmemiştir. Otomotiv sektöründe karşılaşılabilen bir durumdur gereği yapılmıştır. Zaten garanti bu demek değilmidir.
3- Her yıl satılan binlerce BMW içerisinden bulunan 2 adet örnek ile yalan yanlış hükümlere varmak akıllıca değildir , bu konuda internetteki satış sitelerinden yorum yapmak ise cahilliktir.
Tarzın ve üslubun bundan daha fazla cevap vermemi engeller . Allah akıl fikir versin sen sakın BMW ye binme emi.
bunlar cabuk sıkılıp satmak ısteyecegın modeller bence hıc bulasma derım bu kadar paran varsa vede bmw almayı dusunuyorsan gs1200 al derım neden bmw dusunuyorsun hondadan sonra senı kesmez )
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Başlığı açan arkadaş ya unuttu, yada sadece izliyor bizi
İki modelin de farkı belli. Arkadaşların da belirttiği gibi bir Sport-Touring diğeri Naked. Bana sorarsan teknik açıdan bir fark yok. O yüzden bana 10.000 kere sorsan 1 kere 1200S demem. Çünkü R daha güzel görünüyor ve ÇIPLAK!
Buarada oocan, 2 motoru da sürmedim ama GV650 için Hyosung "Amiral Gemisi" olarak bahsediyor. Yani GV250 den çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Bence öyledir yani
oocan,
bana cevap vermek için bu kadar çok düşünmene gerek yoktu. (her ikimizde online iken yazdıgım cevaba 2 saatlik online olma sürenizin sonunda cevap yazmak çok zor olmalı)
ben alper beyin numarasını gormeniz için link attım. k1200LT oldugu için değil.
bahsi geçen k1200LT'yi de takip ettim. eger o topigi okuduysanız benim o topikteki mesajlarımı da gormuşsunuzdur.
benim yazdıklarımı tam 12'den anlamamak için elinizden geleni yapıyorsunuz.
dediklerim çok açık ve net. siz benim yazdıklarımdan genel yazımı destekleyici 1-2 tane örnegi alıp kendinizce kesip biçiyorsunuz.
algıda seçicilik yapıyorsunuz veya anlama hususunda probleminiz var.
2008 Honda CBR 1000RR'ların bir çogunda yag yakma problemi vardı. fabrikaya başvuran kullanıcıların motorları değişti. sen de duymuşsundur bunları.
fabrikanın motorları değiştirmesi garanti dahilinde yapması gereken bir şeydir. ben bunu tartışmıyorum.
ayrıca fabrikanın motorları değiştirmiş olması 2008'de piyasaya sürülen honda 2008 1000RR'ların bazılarının yag yaktıgı gerçegini, sorunlu oldugu gercegini değiştirmez.
yani borusanın k1200r'ın garantiden motorunu değiştirmesi veya k1200s'in garantiden şanzıman grubunu değiştirmesi k1200r ve k1200s'in bazılarının sorunlu oldugu gerçegini değiştirmez.
ben garantiden değişitirilmiş motorlar sorunludur demiyorum (hani olur da lafı başka yöne çekersiniz diye yazdım)
her kullanıcı 30.000 km yapmadıgından daha garantinin kapısını çalmamış insanlar vardır. (bu motorlar 30.000 km'de de bitmiyor. garanti gerektiren iş 2000 km'de de çıkar 12.000 km'de de çıkar. lafı yine farklı yöne çekersiniz diye yazdım)
sizin anlayacagınız dilden yazmak gerekirse 2008 1000RR'lar ne kadar sorunluysa k1200r ve k1200 s modelleri de o kadar sorunludur.(bu son cümlemi oocan'dan başkası kaale almasın. oocan'ın ancak bu şekilde bir tarzdan anladıgına kanaat getirdim)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------
şimdi oocan bana honda'ya ve bmw'ye kötü motor diyorsun felan der.
ben hemen tedbirimi alayım.
bir kaç tane modelin bir kaç tane serisinde sorun çıkması o markayı kötü yapmaz.
bmw ve honda kötü markalar olsaydı ben o markaları tercih etmezdim zaten. sadece ben değil kimse tercih etmezdi.
arkadaşlar verdiğiniz bilgiler ve fikirler için çok teşekkür ederim ben seyahatı seviyorum ayrıca 1200r ve 1200s i kullandım 1200r ı kullanırken tabiki keyifliydi ama biraz hızlandıktan sonrainanılmaz bi titreşim meydana geldi.aynalarla arkayı kontrol etmek imkansızlaştı ve viraja girerken çok rahat edemedim doğrusu 1200s ise viraja ve yola daha hakim diğerine göre titreşim ondad vardı ama 1200 ra göre kıyaslanamayacak kadar az miktarda ben 1200s karar kıldım tekrar teşekkür ederim saygılarr
Karar vermene sevindim. Senin adına güzel bir adım.
Ancak yazdıkların üzerine şaşkınlık içerisindeyim. 1200 R da nasıl oluyor da "biraz" hızlanınca okadar titreşim oluyor? Yani eğer yazdıklarınız gerçekse(ki yalan söyliycek haliniz yoktır bence;)) gerçekten çok enteresan. Bu motora bindiğinde bu tür bir izlenim bırakıyorsa insanda ben bu olayı hiç anlamadım ozaman... Diğer bir garip olan şey ise S ile R arasında bukadar fark olması...
f650cs için ana şikayet konularımdan biri bu ayna titreşim meslesiydi. özellikle gece arakadan gelen otomobil farlarını tek bir far gibi görmek pek güven vermiyordu insana bir süre sonra alışsa da. Ama benzer sorunun 4 silindir k1200r'da da yaşanması doğrusu aklıma gelmezdi. Bu titreşimin kaynağı konusunda konuştunuz mu servis ile?
İnsanların rüzgar limitleri farklı sanırım
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
K1200R 5000-6000 devir arasinda felaket titresim yapar bende pek o aralikta kullanmam zaten, ancak ayna konusunda soylenenler doğru yuksek suratte çok titriyorlar MALESEF
İlave olarak bu makinada 240-250-260-..... Gibi hızlarda iyice kapanirsaniz Trubilans vs yok racing gibi hizlanir akip gider...
Ante,
Halil abi yazdıgım mesaj yok olmuş.
benden alıntı yaptıgın mesajı k1200r ve k1200s'ten bir haber olan oocan'ı yanıltmak için soyledim.
japon naked'larda (her markanın bütün modellerine binmedim) 160km\h taş çatlasın 180km\h'de motorun üstüne ne kadar kapanırsanız kapanın rüzgar bir çok standart kullanıcı için rahatsız edicidir.
fakat k1200r'da Demirmkn'ın dedigi gibi 240-250-260'larda birazcık kapanırsanız grenajlı motosiklet gibi rüzgardan neredeyse etkilenmeden gidersiniz, bel üstü boyunuz çok uzun olmadıkça.
Yok estağfurullah, bende yanlış anlamışım. Ama ben hala K 1200 R ın, 5.000~6.000 d/d civarlarında inanılmaz titreşim yaptığına inanamıyorum. Yada kabullenemiyorum. Yani çok garip bir durum. BMW nin teknoloji harikası bir modelini alıyorsunu ve rahatsız edici bir titreşim söz konusu.... Üstelik bunu kullanıcıkarın ağzından duymak daha da üzücü...
Ve bunu üzerine, zaten uzun zamandan beri aklımda olan soruyu soruyorum:
BMW neden 1200cc motorları varken 1300cc modellerini de üretme ihtiyacı duyuyor?!? Yani K1200S varken neden K1300S üretiliyor?? Hatta R1200 ve R1300 ler de öyle... Yani ben BMW nin patronu olsam ve bir çalışanım bana gelip "hem 1200 hem de 1300cc motor üretelim patron" dese hem döver hem kovardım...Böyle bir politikanın amacını anlamış değilim. Ha amaç aradaki birkaç bg veya tork fark ise ve 1200cc yeterli görülmüyorsa, ozaman direk 1300cc modellerini sür piyasaya. Kimse kalkıp da neden bunun ~1.000€ ve 100cc daha düşük modeli yok diye eleştirmez seni... Birisi bana bunun mantıklı açıklamasını yaparsa gerçekten çok rahatlıycam çünkü çok aptalca bir politika bence...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------
Tamam, Sorumu geri alıyorum… 1-2 haftadır aklımda olan bir soruydu ancak henüz yaptığım yurt dışı araştırmaları üzerine 1200 serilerinin 2008 yılı sonunda üretimi durdurulduğunu öğrendim. Yani 1200 lerin yerini almak üzere 1300 ler üretilmeye başlanmış. Ancak bizim ülkemizdeki BMW resmi sitesinde her 2 model de birlikte tanıtıldığı için (0 fiyatları da mevcut) ben aynı anda üretim bandında olduklarını sanmıştım…Ayıpladım kendimi
Bari başka bir soru sorayım da keyfimiz yerine gelsin…:
Bu K1200R modelindeki titreşim durumu K1300R modelinde de devam etmete midir acaba…? (sadece merak ettim, sanki alıcam)
Sevgili Dostum ,
Bence 1200R da da öyle bir problem sözkonusu değil tek bir örnek ile tüm seriyi hedef almamak lazım. K1200R ile K1200S temel olarak aynı motoru kullanıyorlarken birinde olan titreşimin diğerinde olmaması mümkün değildir.
Bence arkadaşımızın bindiği motorun senkron ayarlarında problem vardı veya kullandığı yakıtın kalitesi problemliydi. (Ateşleme sistemindeki çatlaklarda belli devirlerde atlamalara neden olabilir buda motorun sarsıntılı çalışmasına neden olur)
zaten en güzel tercihi bmw alarak yapacaksın çok düşünme git istinyeye önce hangisi çıkarsa karşına al
İki şeyin değirini elden gitmeden takdir etmek zordur; sağlık ve gençlik.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)