Kymco Xciting 500i R almayı planlıyorum! Yorumlarınızı bekliyorum
Reklamlar
-
Eski bir kymco kullanıcısıyım(movie 125). Fiyat-getiri anlamında kymco'dan memnunum! Artık daha güçlü bir motor alayım derken kymco'nun 500i R larda kampanya yaptığını ve fiyatının eşdeğerlerine oranla daha ucuz olduğunu gördüm! bayi ile konuştum bi aksilik olmazsa pazartesi alıyorum!
Aslında downtown 300 ü almayı planlıyordum ama aradaki 1000 tl bana 500i R'ı daha mantıklı bir seçenek olarak düşündürdü! Yorumlarınızı bekliyorum daha kesinleşmedi başka önerileriniz var mı? Kullanan var mı aramızda? memnun mu? Herkese teşekkürler
Reklamlar
-
-
-
-
ya haklısın güzel motor ama 250 cc ve 20 li hp li makinalar değilde 400-500 cc düşünüyorum! bu arada yamahanın türkiye distüribitörü(umarım doğru yazmışımdır) kim şuan? beldeyama vardı bi aralar! hani netten bakayım desem site bulamadım yamahalar için...
-
500cc olması güzel ,çok seri ve güçlü bir motor ,tek eksi yanı benzin tüketimi biraz yüksek deniyor,bende olsam downtown yerine onu alırdım
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
eski enjenktörsüz olan xciting 500 ler hakikaten küçük bir otomobil gibi yakıyormuş! bende öyle duydum ama bu yeniler enjektörlü, sınıf ortalamalarında yakıyor dediler! almayı düşündüğüm versiyon sahibi biriler yazsa da ne yakıyo bilsek!!
-
Kesinlikle HAYIR diyorum.
Yedek parça ve servis sıkıntısı var.
Yakıtınında diğerlerine göre fazla olduğunu duydum.
Karara vermeden önce,
Servise zorunlu ve her an değişebilecek parçalar varmı diye sorun.
Dilerim olmaz ama, motorun düştüğünü farzedin.
Ayna gibi önemli bazı kırılmalar olabilir. Bulamazsınız.
Bulabildilerinizde aşırı pahalı olacaktır.
İyi düşünün
-
Kymco lara Yunanistan'da da sattıklarını gördüm ama
yedekparça konusunda sıkıntı varsa hangi marka olursa olsun sakın bulaşmayın.
-
ankara444 adlı üyeden alıntı
Kesinlikle HAYIR diyorum.
Yedek parça ve servis sıkıntısı var.
Yakıtınında diğerlerine göre fazla olduğunu duydum.
Karara vermeden önce,
Servise zorunlu ve her an değişebilecek parçalar varmı diye sorun.
Dilerim olmaz ama, motorun düştüğünü farzedin.
Ayna gibi önemli bazı kırılmalar olabilir. Bulamazsınız.
Bulabildilerinizde aşırı pahalı olacaktır.
İyi düşünün
Sevgili arkadaşım ben Xciting500Rİ kullanıcısıyım ve bence kontrolsüz yazmışsın. 1. Yedekparça sıkıntısı derken granaj kastediyorsan yine yanılıyorsun diyeceğim. Stoklarda(silkar) mevcut ama granaj zaten hemen hemen hiç bir markanın uç modelleri için sorun teşkil etmez.2. bakım onarımda diğer 500 CC lerden daha fazla para ödemezsin.3. yedek parçadan dolayı yatan KYMCO görmedim.
Enjeksiyonlu olarak eskileri kadar çok yakmıyor. benim en son ölçümüm şehir içi dışı ortalama 4,6 LT. Bu motor parasının hakkıdır. Bu arada isterseniz göz atın. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30857102/detay
Ne olursa olsun Xciting 500RI binmesi müthiş keyifli bir maxi scooter. Bu yorumu yaparken silverwing ve burgman kullandığımı da belirtmek isterim. Forumların hastalığıdır bu. Hayatında Kymco Xciting 500 RI kullanmamış hatta bayide bile görmemiş arkadaşların yorumları dolu ortalık. Sonrada bu mesnetsiz yorumlar kulaktan kulağa yayılıyor okuyan da gerçek sanıp KYMCO dan soğuyor...
OMEGAKONT
Mutlaka Bir Yolu Vardır...
-
sevgili ankara444 bende kendi tecrübelerim doğrultusunda sana katılmıyorum! antalyada bende görmedim 1 tane bile yatan kymco ve 500cc atvler için silkar merkezle konuşmuşluğum var bana en uç yedek parça için bile max 45 gün süre garantisi vermişlerdi! Ayrıca kymco italya gibi bir ülkede bile en çok satılan scooter markası olmayı başarmış bir firma! gene de teşekkürler yorumun için..
omegakont yorumların hevesimi bir kat daha artttırdı! ayşe şule bilgiç eski karbüratörlü versiyonlar için 5-5,5lt/100km gibi bi rakam vermişti, senin yazdıkların artık daha az yaktığını kanıtlar nitelikte! motorunu incelediğimde bir şey dikkatimi çekti!
grenajlar farklı, heralde bir makyaj operasyonu gördü! Benim sana asıl sormak istediğim motosiklette immobilizer var mı?
Teşekkürler!
-
Alcak olan arkadaşım hic düşünmeee derim resmen m3 diyorum.ben yeni aldımmm resmen m3 diyorum her şekliyleeee....gidişi duruşuuuu yakışıııı yaaa adamlar ypmışş ben 170 rahatlıkla gördüm sıkıntısızz....nalet gidiyoooo.ve duruyoooo....
-
ugur aldım artık motoru! 2500 km de geçtim! m3 dediğin piaggio dimi?
-
25 Aralık 2011, 18:38
#14
Güle güle kullan motorunu ezme.Ben 2004 burgmanımı sattım ve şimdi 500 i r alarada bakmıyor değilim fakat hakkında hiçbir bilgim yok açıkçacı.Süspansiyonu nasıl?Kasislerde orasından burasından plastik sesi geliyormu?En büyük takıntımdan motorun orasından burasından saçma sapan sesler gelmesi.Fikirleriniz benim için çok önemli kullanan arkadaşlar.
-
25 Aralık 2011, 19:58
#15
Deligibi ben motoru alalı 1 seneyi geçti! 7500 km de şuan motorum!
Ses anlamında bir sıkıntın olmaz rahat olabilirsin! Gayet sağlam bir şasisi var o kadar sağlam ki 220 kg motorun ağırlığı! Motorun ağırlığı yavaş trafikte biraz kullanıcıyı zorluyor ama zamanla alışılıyor!
Motorun gidişi gayet güzel, sınıfının standartlarını karşılıyor. Burgman 400 2004 model bende kullandım, biraz daha performanslı ve güçlü olduğunu söyleyebilirim! Bu arada arka amortisör ayarlı ve ayar öyle göstermelik değil gerçekten değişiklik yapıyor sertlik konusunda.
Fabrika çıkışı lastikleri maxxis ve nylon! Beni ilk 3000 km de pek rahatsız etmedi ama motora alışıp biraz sınırlarını zorlamaya başlayınca değiştirmem gerektiğini anladım ve değiştirince "bambaşka bir motor oldu hissi"ni yaşadım. Ön arka bridgestone taktım ve bana 450 tl ye mal oldu! 4000 km oldu yeni lastiklerle, şuan bana yol tutuşu gene pek tatmin edici gelmiyor ama konuştuğum tüm maxi scooter kullanıcılarının olup olacağı bu diyorlar!
Yakıt tüketimine gelince; şehir dışında 4,5-5lt/100km, şehir içinde 5,3-5,8lt/100km. Az yakıyor denemez ama çok yakmadığı da kesin! Birde depo menzili çok uzun değil 150-200 kmde yakıt ikmali gerektiriyor!
Oturuş pozisyonu, ön grenajının rüzgarı kesişi gayet güzel. Artçı desen çok rahat hele ben birde arka çanta taktım sırt destekli, arkada yolculuk son derece keyifli!
Motorun tipine gelince fena değil, gözler ufaktan üzerinize dönüyor! Görünümünde bir sıkıntısı vardı; park lambaları led şeklinde beyaz fakat kısa ve uzun hüzmeli farlar fabrika çıkışı sarıydı. Bir çift xenon bu sorunuda çözdü!
Uzun lafın kısası; bakımını aksatmadan yaparsan yolda bırakmayacak, marşa basınca hemen çalışacak, sağlam, rahat, yakıt ve viraj konularında vasat bir motor!
Bunlar ilk anda aklıma gelen artı ve eksileri, aklınıza takılan başka sorular varsa sorabilirsiniz...
-
25 Aralık 2011, 21:23
#16
kesinlikle al pişman olmassın marmaris scooter cenneti alan pişman değil şekli yeter
-
25 Aralık 2011, 22:09
#17
Bilgiler için teşekkür ederim fakat hangisi daha performanslı orayı anlamadım dostum.Burgman mı yoksa ir mı?
-
25 Aralık 2011, 22:37
#18
xciting iR daha performanslı
-
26 Aralık 2011, 01:39
#19
Çok sağol dostum değerlendiricem verdiğin bilgileri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
Pardon bi sorum daha var ama fazla oluyorsam kusura bakma ezme.xciting iR ın viraj kabiliyeti ile burgman ın viraj kabiliyetini kıyaslarsan hangisi üstün gelir sence?
-
26 Aralık 2011, 01:49
#20
deligibi adlı üyeden alıntı
Çok sağol dostum değerlendiricem verdiğin bilgileri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
Pardon bi sorum daha var ama fazla oluyorsam kusura bakma ezme.xciting iR ın viraj kabiliyeti ile burgman ın viraj kabiliyetini kıyaslarsan hangisi üstün gelir sence?
viraj kabiliyetini filan bilmem ama bir burgmanla bir kymco bir değildir senin bunları kıyaslaman doğru değil
500 lük olan kymcoyu desteklerim tipide kaliteside pişman etmez ancak yıllardır ilah olmuş suzuki burgmanla kıyaslanamaz bile
burgman 400 kalitede çok çok üstün diğeri hem 100 cc daha fazla olucak okadar:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)