Anket: en iyi maxi-scooter hangisi?
- Katılımcı sayısı
- 579. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Kymco xciting 500
-
kymco granddink 250
-
honda silverwing 600
-
suzuki burgman 400
-
suzuki burgman 650
-
yamaha yp400 majesty
-
piaggio x9 500cc
-
Piaggio x8
-
gilere nexus
-
aprilia atlantic sprint
en iyi maxi-scooter hangisi?
Reklamlar
-
13 Mayıs 2006, 17:49
#121
Kilo başına beygir oranları:
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Maksimum güç: 55 hp / 7000 dd
Maksimum tork: 62 Nm / 5000 dd
Kuru ağırlık: 243 kg
55hp / 243kg = 0,226 hp/kg
Gilera Nexus 500
Maksimum güç: 41 hp / 7500 dd
Maksimum tork: 43,5 Nm / 5500 dd
Kuru ağırlık: 216 kg
41hp / 216kg = 0,189 hp/kg
İşte kaçınılmaz gerçeği yansıtan resmi değerler
Reklamlar
-
13 Mayıs 2006, 18:08
#122
ankette son durum
(13-05-2006 17:07)
Suzuki burgman 650 öne geçti ve farkı bayağı açtı (6 oy kadar)
-
14 Mayıs 2006, 02:50
#123
G-strider 650lik ile 500'lük iki motoru kıyaslıyorsun ama Nexus cc ve bg düşük olsa da hız ve virajlarda asla geride kalmaz bunlardan, zaten görünüşü bile ben scooterların racing v ersiyonuyum diyor, diğerleri yanında aile motoru gibi kalıyor
-
14 Mayıs 2006, 03:13
#124
Nexus'un sportif görünüş olarak başımın üstünde yeri var ama...
Maxi-Scooterların kralı belli (teknik veriler açısından da)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
-
14 Mayıs 2006, 12:51
#125
G-Strider burda haklısın tabi, önemli olan amaçları belirlemek. Bırak Suzuki 650 yi, Piaggio 500 bile özellik açısından NExus'tan biraz fazla. Nexus konfor ve donanım motoru değil. Şöyle örnek vereyim, Goldwing ile Aprilia RS 125 i senin dediğin anlamda teknik veri olarak kıyaslayabilir misin? Tabiki Goldwing'te tonla özellik varken RS 125 kuru kalır yanında. Ama RS 125 racing için dizayn edilmiştir ve 125 ve 250 likler yarışında hep Aprilia hegomanyası vardır. Kimse GOldwing'i illa hız yapsın yada virajlarda yatsın diye almaz. Nexus da böyle bir motordur. Motor hacmine ve bg'ne oranla çok daha hızlıdır ve tüm maxilerden daha iyi virajlarda yatar, çok çabuk hızlanır ve ABS olmasa bile Formula'da bile kulanılan Brembo fren kitiyle çok çabuk durur. Teknik veri demek sadece özelliklerin fazla olması demek değildir. Nexus'un da tekniği tamamen yüksek hızlara dayanıklılık açısından müthil bir teknolojiyle geliştirilmiştir. Aşağıdaki resme dikkatle bakınca ne demek istediğim anlaşılır
-
15 Mayıs 2006, 01:32
#126
Motor hacmine ve bg'ne oranla
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Silindir hacmi: 638 cm3
Maksimum güç: 55 hp / 7000 dd
55hp / 0,638lt = 86,20 hp/lt
Gilera Nexus 500
Silindir hacmi: 460cm3
Maksimum güç: 41 hp / 7500 dd
41hp / 0,460lt = 89,13 hp/lt
Çok da bir fark göremiyorum, litre başına sadece 3 beygir, daha sportif tanımlaması için farkın biraz daha belirgin olmasını beklerdim...
Ataklık konusunda, "çabuk hızlanma" da diyebiliriz, "Kilo Başına Beygir Oranı" sırf motosikletlerde değil, tüm diğer motorlu araçlar için motor hacmi kısıt olmaksızın (hatta Yamaha YZF -R1 998cc Inline 4 183hp/173kg ile Caparo T1 2.4 V8 500hp/500kg dahi karşılaştırılabilir) belirleriyici bir kriterdir ve evvelki mesajımda Burgman 650'nin Gilera Nexus'tan daha iyi olan oranını verdim
Ben de güzel bir açı
P.S.: Hem Burgman 650 daha edepli, eteğinin altını göstermiyor
-
15 Mayıs 2006, 16:01
#127
Walla ben 150 Zat kullanıyorum memnunum Çekişi iyi. Kaçışı iyi. Yalnız ilk bir ay uğraştırıyor. Motodan değilde aksamlardan. O da sanırım servisin motoru hazırlarken dikkatli davranmamasından. Şıkıştırılması gereken yerlri sıkıştırmamasından.Kaynaklanıyor. Bunun dışında mükemmel bir sürüşü ve yola oturuşu var.
-
15 Mayıs 2006, 19:54
#128
Ya aslında en önemlisi insana hangi motorun çekici göründüğü. Tip olarak Nexus'tan sonra diğerleri bana çok sıradan geliyor, Nexus adeta bir racing gibi. Ama bundan hoşlanmayan da olabilir. En güzeli ise kendi motorunu sevmek. Entellektüel arkadaşıma da ne mutlu motorundan memnun. Ben de motoruma aşığım. Çok gösterişli, çok iyi gidiyor, yolda, park ettiği yerde falan çok gelip soranlar oluyor. Maxi olmasına rağmen spor şekilde kullanıp bu zevkimi de tatmin edebiliyorum, virajları güzel yatıyor, ani hızlanıp durabiliyor daha ne olsun
-
02 Haziran 2006, 02:35
#129
neden bu listede beverly 500 yok arkadaşlar
-
05 Haziran 2006, 15:42
#130
parker adlı üyeden alıntı
neden bu listede beverly 500 yok arkadaşlar
ilk sayfada var ama ankette yok. çünkü ankete en fazla 10 seçenek koyabiliyorsun
-
20 Haziran 2006, 13:16
#131
-
20 Haziran 2006, 13:54
#132
DAELIM S2 250 'yi neden listeye koymadınız?
"kymco granddink 250" den daha mı kötü motor.
Darılım bak.
Ekle abicim benim yavruyu da :
DAELIM S2 250
Aydın ATAGÜL
Maltepe-İstanbul
BMW R1150GS
-
20 Haziran 2006, 14:31
#133
oturma ve sürüş konforu , kalite, ikinci el , servis , dizayn bütün bu avantajları burgman' ı bir numara yapıyor.farkınıda diğer motorları kullanınca daha iyi anlıyorsunuz....
birde burgman 650 bence bu sınıfın dışında tutulmalı o apayrı bir motorr...
Gerçek motorcu herkesle dost...
-
20 Haziran 2006, 18:30
#134
@ataper
Ekledim
-
02 Temmuz 2006, 12:48
#135
burgman cüssesi we uzunluğu çuk orantılı tam bir maxi scooter hakediyor adınında hakkını weriyor ben kullanıyorum 2004 den beri harika bir motorsikletim war burgman 4oo tek eksi yanı biraz alçak olasaı geri kalan herşeyinden memnunum (arkamda oturanlarda çok memnun rahatlığından)konfor=mevcut,görünüm=çok şık,=hız=150km hız yapabilmekte bi motorsikletten beklediğiniz herşeye cewap wermekte kısacası.
-
02 Temmuz 2006, 12:50
#136
yamaha xmax250 de olabılırdı
Yeni yine yeniden
-
06 Temmuz 2006, 05:57
#137
benim en çok beğendiğim maxi-scooter gilera nexus.süper bi tipi var özellikleri de yeterince iyi.. ben burgman ı beğeniyorum ama nexus un yanında çok ağır duruyo bence.. maxi scooter alsam düşünmeden nexus derdim..
inner fear is your worst enemy..[FONT="Century Gothic"][/FONT]
-
12 Temmuz 2006, 01:57
#138
jar adlı üyeden alıntı
benim en çok beğendiğim maxi-scooter gilera nexus.süper bi tipi var özellikleri de yeterince iyi.. ben burgman ı beğeniyorum ama nexus un yanında çok ağır duruyo bence.. maxi scooter alsam düşünmeden nexus derdim..
emin ol tipi yolda çok dikkat çekiyor burgman yanında çok sıradan kalıyor
-
12 Temmuz 2006, 02:40
#139
bence kıyaslama derken fiyatta çok mühim biri 20 milyarken diğeri 10 milyarsa 20 milyarlık ne kada rgüzel olursa olsun 10 milyarlık tercih edilir.
-
12 Temmuz 2006, 11:07
#140
Sin adlı üyeden alıntı
AN400 sende var diye Silverwing den daha iyi mi oluyor..
Biri 600cc oteki 400cc hadi cc onemli degil diyorsan Silverwing ABS li (ABS Hayat kurtarir!!)
Kusura bakma ABS benim için bir kriter değil olsa da olur olmasa da hangi race makinada ABS var. Orada yazdığım yeni kasa Burgman'dır. Bu motorda kasa değişmedi sadece, komple yeniden tasarlanmış bir motordur.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler