bende nexus hayranıyım........
bende nexus hayranıyım........
piaggio mp3 un 400 ccligi var.. onu unutmayin bence...
özellikle ondeki iki teker sistemi mukemmel... ön tekerin virajda kayma riskini neredeyse sifir a indirmisler.. ki scooterlarin bas belasidir virajda ön tekerin kaymasi...
ha bi de yamaha maxam.. scooter in limuzini resmen...
iste oylesine bi resmi.. arastirirsaniz lincoln'e iki teker takilmis gibi gorunuyo
bu kategoride Burgman varken diğerleri ancak şehrin güzel çocukları olarak kalır! Forever Burgman!!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
ONLY PİAGGİO......Hangi modeli olursa olsun gözün kapalı al ve bin.YILLARCA.........
DAHA RESİM EKLEMEME GEREK VARMI BİLMİYORUM ŞEHİRDE EN İYİSİ ADIDA BELLİ X-CITY 250 ŞEHİR İÇİ CANAVARI? SİZCE? BENCE KATAGORİ ANKETLERDEKİ İLE AYNI DEĞİL AMA
Teknik Özellikler
X-CITY
Motor tipi
Tek silindir, 4 zamanlı,su soğutmalı
Silindir hacmi 249 cc
ÇapXStrok 69 X 66.8 mm
Kompresyon oranı 10 : 1
Maks. gücü 21 HP-7.500 devirde
Maks. Tork 2.19 kg-m-5.800 devirde
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyon
Debriyaj tipi Otomatik santrifüjlü
Ateşleme Elektrikli
İlk çalıştırma Elektrik marşlı
Vites kutusu Otomatik
Tahrik V-Kayışı
Şase
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Arka süspansiyon Hareketli ünite
Ön teker hareket mesafesi 100 mm.
Arka teker hareket mesafesi 105 mm.
Ön fren Tek disk, f 270 mm.
Arka fren Tek disk, f 240 mm.
Ön lastik 120/70-16
Arka lastik 140/70-15
Boyutlar(UxGxY) 2.175 x 785 x 1.460 mm
Sele yüksekliği 790 mm.
İki teker arası mesafe 1.470 mm.
Min.Yerden yükseklik 165 mm.
Ağırlık 165 kg.
Yakıt kapasitesi 10.5 litre
Kymco xciting 500 hem görünüş hemde performans bakımından
Piagio x9 süper...Hem malzeme hem de işçilik almış başını gidiyor.Çok kaliteli bir maxi...
Yamaha X-cıty
Test Ettim Onayladım.
Değerli Arkadaşlar 8 Ay önce Aldığım Ve Yaz Ve Güz Mevsimlerini
Istanbul'un Hemen Her Bölgesinde Kullanıp Onayladığım X-cıty 'yi Sizlere Gururla Takdim Ederim.
Gördüğüm Artı/eksiler Kısaca şöyle:
En Iyi özellikleri : Büyük Tekerlekleri-manevra Kabiliyeti-denge Kolaylığı-ivmelenmesi Ve Ekonomik Oluşu
En Sıkıntılı Yanı : Bagajına Kask Sığmaması
Tavsiye Eder Miyim ? Evet Ederim
Tercih Edermiyim ? Istanbul'da, Sözgelimi Honda'nın Sılverwıng'ıne Tabi Ki Tercih Ederim.
Selamlar
Konu çok eski ama yinede birşey eklemek gerekirse ben BURGMAN 650 derim.
Çok asil duruyor...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Tek silindirli olupta 250 cc üstü olan tüm scooter ları geçin asıl kıyas budur. 400 cc üzeri olup tek silindirli olan tüm motorlar saçmalıktır. Bu Eski zamandan kalma teknolojinin zayıf olduğu dönemlerde ve en önemlisi ucuza çıkan basit ve ilkel bir motor tercihidir. Kimileri tek silindire basit olduğu için sağlam der doğrudur sağlamdır ama 2000 li yıllarda artık her tip makine sağlamdır çift silindirler 500.000 Km dayanmaktadır dolayısıyla tek silindirin basit olmasından kaynaklanan sağlamlığı da tarihe gömülmüştür.
Yukarıdaki scooter ların önce tek silindir olanlarını aradan çıkarın ve kalanları kıyaslayın... Hoş pek bişey kalacağını da sanmıyorum ama buradaki en önemli kıstas budur.
Gp800'ü Fuarda gördüm gerçektende çok güzel bir makine. Bir çok özelliği tartışılmaz elbette ama benim tahminim 100km/6 lt + benzin sarfiyatı varsa tercih sebebi olmaz diye düşünüyorum.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Fuara sadece GP800'ü incelemek için gidecektim iş yoğunluğundan gidemedim maalesef. Fakat 850cc çift silindirli zincir takrikli süper bir araç. Maxi denmez artık sanırım buna Hyper denir.
Böyle bişey almaya karar verisem sanırım ne kadar yakacağını gözardı edebilirm.
Bu motosiklet sadece zevk için alınır bence. hem spor olsun hem az yaksın hemde yakışıklı bir maxi olsun derseniz benim tercihimde Nexus500ieSP olur.
Beverly 250ie kullanmama rağmen bu iki araç en iyilerin başında gelir.
Saygılar...
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Gilera Runner 200'üm vardı. Onu zaptetmekte bile zorlanıyordum. Gövden ve bacaklarınla tüm motora sarılıp bütünleşemedikten sonra GP800 gibi güçlü motorları kullanmaya kalkmak çok tehlikeli. Taburede oturup formula 1 sürmeye benziyor.Madem hız ve güç istiyorsun, scooter alma..
Üç boyoz bir kola
Fotoğraflar için çok teşekkürler. Dediğin gibi yakıt sarfiyatı göz ardı edilebilir ancak hobi amaçlı bineceksen edilebilir.
ben şehir içi çok sık kullanıyorum ortalama günde 100km yapıyorum. Beni aşar ancak ikinci bi scooter olarak alıp zevkine binmek yada uzun yolculuklarda keyfime bakmak için düşünebilirim.
Yada beverly 500ie alıp hem şehir içi sık, hemde şehirler arası rahat kullanabilirim
Yine sonuç: Zevk + Tercih + Bütçe meselesi işte
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Bu motosiklet sadece zevke hitap ediyor aslına bakarsan Berkant Abi. Hız ve güç istesem hayabusa ya bakardım. Hız dersen topu topu 220 km. benim 250cc Beverly bile 160km yi kolayca görüyor bunun yanında +60km fark saatte 340km lere çıkan motosikletlerin yanında biraz düşük kalıyor bana göre.
Taburede kullanılan bir F1 tabiri bir bakıma doğru, o konuda hak veriyorum. fakat dediğim gibi keyf işi tamamen.
Kesimlikle katılıyorum yorumlarınıza.
Kriterler değiştiği sürece hangi maxi eniyisi sorusunun cevabı sürekli değişecektir.
Zevk+Tercih+Bütçe
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)