Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

XT 660 X mi,KLE 500,KLR 650 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    kle 500 temizini bulursan saydıklarından daha iyi 200 km hıza çıkıyor120/130 km lere kadar5 lt yakıyor 200 basarsan 6 lt yakar. hem yol hem arazi xt 660 ağlatır. virajlar hariç. klr 650 zaten off road makinesi.. spesyal kadar olmasa da giremeyeceği geçemeyeceği yer yok(yavaş olarak tabi)) pistte koşmasını beklememk lazım.. çok hafif bir motordur. 170 kg civarında kuru ağırlığı var. çanta vs yükleyebilirsin kasası geniş ve işlevseldir. parçası bol diğerlerine göre ucuzdur. hiç olmadı her tamircinin elinde çıkma ex 500 parçası muhakkak vardır. neden mi kle 500/en 500/er5/gpz 500 aynı motor.ama unutma kaawasaki güzel motordur. döküğü hem biniciyi hem tamirciyi usandırır..tavsiye ederim ama temizinialacağın kle servis bakımlı 25 bin kmnin altında orjinal bir motorsa çekinmeden alınabilir...bu modelin ağır bakımı 50 bindedir. ex zinciri devirdaim keçesi. marş zinciri,balansör zinciri bu kmlerde değişir.her usta kle yi yapamaz. motorun çalışma yönü diğer motorların tersinedir. sente ayarını bu sebepten ilk defa söken biri yapamaz... 11 bin km gezdim sattım..güzel alet...92 model motorda 1 senede 11 bin km gezdim.. ex gergisi,marş kömürü, marş bendiksi değişti. 2005 2006 alırsan ne kadar dertsiz sürebileceğini sen düşün....
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    runmysoul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2008
    n61l ye teknik bilgi olcmeye yonelik heyecan verici ve aydinlatici acilimlari icin tesekkur ederim,ybr dusunmuyorum,125 veya 250 cc de dusunmuyorum.
    gs500inanc,tesekkurler bligiler icin.
    KLE 500 un digerlerinden farkli olarak paralel cift silindire sahip olmasinin ne gibi bir farki olur?Titresimin daha az olacagi beklentisi icindeyken tek silindirli diger iki modelin torkunun fazla olabilme durumunu da goze almali miyim?
    Bir de kle 500 un frenleriyle ilgili kaygilaniyorum...

  3. #23
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    KLE 500 Almadan önce senden daha fazla kararsızlık yaşadım şu anki durumunu çok iyi anlıyorum. Bu nedenle elimden geldiğince bilgi vermek isterim.

    KLE 500 ü almadan once XT660 için deliriyordum F650 GS ile ikisi arasında kalmıştım. F650 GS ini satıp XT660 alan biri ile tesadüfen tanıştım ikisi hakkında net bilgiler aldım. Titreşim motosikletlerin en büyük sorunu o da bu sorunu XT de ciddi şekilde yaşıyormuş 130 km/h hizin üzerine şehir içinde cok sık çıkıyorum bu nedenle çok rahatsız edici diyordu sahibi. Bende bu bilgi ile eledim XT yi F650 GS almaya karar verdim test sürüşünde hemen vazgeçtim Çok güçlü ve vuruntulu bir motordu kullandığım 250 cc cometten sonra hiç beğenmedim. Cok rahatsız edici buldum. Ondan da vazgeçip Transalp yada KLE 500 bakmaya başladım. Transalp gereksiz şekilde pahalı idi 2004 model KLE 500 8.000 TL iken TA 12.000 TL Bu durumda TA da elenmiş oldu Daha önce kullanmıştım ve biliyordum TA yı KLE 500 ün üzerine binince TA ile arasında Biraz tork farkı dışlında başka bir fark göremedi. Buna karşılık KLE daha ekonomikti.

    Netice itibariyle KLE 500 2004 Model 29.000 km de satınalındı.

    Şehir içinde naked kadar pratik ve seri
    Çukurlar ve kaldırımlar sorun değil ondeki 21 inçlik jatlar konforun kralını yaşatıyor.
    Frenler zayıf ama çok sıkmayla kilitlenmiyor kullanırken temkinli olmak lazım.
    Ekonomik kullanımla 4.5 lt normal kullanımla 5.0 lt max. performansda 5.8 lt yakıt tüketimi var.
    üksek devirlerde aynalardaki görüntü kirleniyor fakat hissedilen bir titreşim yok.
    Arazide çok zevkli bozuk orman yollarında girdim defalarca en ufak bir rahatsızlık yok motorun gidişinde en ufak bir kararsızlık yok. Oldukca tatminkar.
    İki yada tek kişi düz yada rampa farketmiyor gazı verdiğinde karşılığını anında alıyorsun.
    Uzun süre kullanımda ilk zamanlar uyuşuyor sonraları makat bu duruma alışıyor.
    Tamirci sorunu yok zaten arıza yapmıyor. İlk aldığımda siboplarda sorun yaşadım çakal tamircileri yakından tanıdığım için birkaç yer gezdikten sonra düzgününü buldum. Gözü kapalı tamir etti. Bol miktarda ikinci el yedekparçası var.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar kafana takılan birşey varsa zevkle cevaplarım.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  4. #24
    runmysoul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2008
    harbiturk,cok tesekkurler.Xt 660 daki titresim problemine deginmissiniz.Acaba xt 660 x `i mi yoksa xt 660 r `i mi kastettiniz?

  5. #25
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    xt660 ve benzerlerindeki titreşim problem değil, motor karakteristiğidir, bunu problem eden kullanıcıdır.
    senin el çift silindir bi naked ya da kle500 bakar bence.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  6. #26
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı runmysoul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harbiturk,cok tesekkurler.Xt 660 daki titresim problemine deginmissiniz.Acaba xt 660 x `i mi yoksa xt 660 r `i mi kastettiniz?
    Konuştuğum kişide XT660 R vardı üzerlerindeki motor aynı olduğuna gore cok fark olduğunu dusunmuyorum.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  7. #27
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    660 x naked gibi şehir içi performanslı bir makine. zamanında çok istemiştim ama. supermoto janlarıyla extrem kullanıma inasanı sürüklüyor. dolayısı ile 5 lt şehir içinde yaktırmak mümkün değil bence. az yaktığı konusu ancak devirsiz kullanımada mümkün olabilir. viraj içinde gaz çevirmek drift yapmak gibi şeyler istiyor insan alınca. dolayısı ile tüketim artar. vibrasyonlu uzun yol için yanlış bir seçim kısaca funmoto diyebilirim..
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  8. #28
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı runmysoul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n61l ye teknik bilgi olcmeye yonelik heyecan verici ve aydinlatici acilimlari icin tesekkur ederim,
    bi sey degil, ne mutlu bize

  9. #29
    runmysoul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2008
    Herkese tekrar tesekkurler bu degerli bilgiler icin.KLE 500 kullanan arkadaslara bir sorum olacak:Yedek parca sIkIntIsI yasiyor musunuz?Artik uretilmiyor olmasinin dezavantaji ne derecededir?

  10. #30

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    antalya
    Sevgili dostum ,bende senin gibi xt 660 x i ciddi şekilde düşünen biriyim,geçenlerde birtensini kullanma şansım oldu motorla 200 km yol yaptım ilk söyliyebileceklerim hızlı,atik,güven verici virajı iyi,frenler gayet güvenli ve motoru ömürlük fakat boyu 170 cm altında olan biniciler için biraz handikaplı olabilir ve uzun yolda tek silindirden gelen vibrasyon yorabilir,sert selesi uzun yol için çok konforlu deyil eğer asfalt ağırlıklı kullanacaksan bence çif silindir bir makına bakman daha yararlı oılacaktır uzun yolda birde rüzgar problemi yaşarsın xt 660 x ile fakat şehir içinde biçilmiş kaftan bence daha iyisi yok...ben bu aralar kle 650 yi de yakın takibe aldım sanada tavsiye ederim istersen birazda kle 650 yi araştır yorumlar gayet iyi bende hem şsehir içi hemde uzun yol seyahtleri için araştırıyorum bakalım ne alıcaz lütfen sende motorumu aldığın zaman ilk izlenimlerini bizimle paylaş....
    umarım isteğine göre bir makina bulursun...bu arada klr 650 de tabi bence xt 660 ın yanına bile yaklaşamaz her açıdan bunuda untma..

  11. #31
    viyana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    viyana & istanbul
    Motosikleti
    transalp 650 & ybr125
    xt 660x, ve kle 500'ü kullandim 650'ligi bilmiyorum. cok net xt 660 tavsiye ederim. kle 500'ün tek iyi yönü daha yüksek olmasi, bu da benim gibi 182 boylu birisi icin pozitif bir ayrinti, ama tabi xt 660 da gayet yüksek. ve cok yeterli. xt 660 kullanim dinamikleri, sorunsuzluk ve konfor bakimindan daha önde.

    bu arada transalp hepsini döver tek dezavantaji titreme daha fazla.
    motorsiklet değil MOTOSİKLET.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)