XT 660 X mi,KLE 500,KLR 650 mi?
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 03:03
#21
kle 500 temizini bulursan saydıklarından daha iyi 200 km hıza çıkıyor120/130 km lere kadar5 lt yakıyor 200 basarsan 6 lt yakar. hem yol hem arazi xt 660 ağlatır. virajlar hariç. klr 650 zaten off road makinesi.. spesyal kadar olmasa da giremeyeceği geçemeyeceği yer yok(yavaş olarak tabi)) pistte koşmasını beklememk lazım.. çok hafif bir motordur. 170 kg civarında kuru ağırlığı var. çanta vs yükleyebilirsin kasası geniş ve işlevseldir. parçası bol diğerlerine göre ucuzdur. hiç olmadı her tamircinin elinde çıkma ex 500 parçası muhakkak vardır. neden mi kle 500/en 500/er5/gpz 500 aynı motor.ama unutma kaawasaki güzel motordur. döküğü hem biniciyi hem tamirciyi usandırır..tavsiye ederim ama temizinialacağın kle servis bakımlı 25 bin kmnin altında orjinal bir motorsa çekinmeden alınabilir...bu modelin ağır bakımı 50 bindedir. ex zinciri devirdaim keçesi. marş zinciri,balansör zinciri bu kmlerde değişir.her usta kle yi yapamaz. motorun çalışma yönü diğer motorların tersinedir. sente ayarını bu sebepten ilk defa söken biri yapamaz... 11 bin km gezdim sattım..güzel alet...92 model motorda 1 senede 11 bin km gezdim.. ex gergisi,marş kömürü, marş bendiksi değişti. 2005 2006 alırsan ne kadar dertsiz sürebileceğini sen düşün....
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 06:30
#22
n61l ye teknik bilgi olcmeye yonelik heyecan verici ve aydinlatici acilimlari icin tesekkur ederim,ybr dusunmuyorum,125 veya 250 cc de dusunmuyorum.
gs500inanc,tesekkurler bligiler icin.
KLE 500 un digerlerinden farkli olarak paralel cift silindire sahip olmasinin ne gibi bir farki olur?Titresimin daha az olacagi beklentisi icindeyken tek silindirli diger iki modelin torkunun fazla olabilme durumunu da goze almali miyim?
Bir de kle 500 un frenleriyle ilgili kaygilaniyorum...
-
16 Ağustos 2010, 09:08
#23
-
16 Ağustos 2010, 13:58
#24
harbiturk,cok tesekkurler.Xt 660 daki titresim problemine deginmissiniz.Acaba xt 660 x `i mi yoksa xt 660 r `i mi kastettiniz?
-
16 Ağustos 2010, 14:07
#25
xt660 ve benzerlerindeki titreşim problem değil, motor karakteristiğidir, bunu problem eden kullanıcıdır.
senin el çift silindir bi naked ya da kle500 bakar bence.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
16 Ağustos 2010, 15:56
#26
runmysoul adlı üyeden alıntı
harbiturk,cok tesekkurler.Xt 660 daki titresim problemine deginmissiniz.Acaba xt 660 x `i mi yoksa xt 660 r `i mi kastettiniz?
Konuştuğum kişide XT660 R vardı üzerlerindeki motor aynı olduğuna gore cok fark olduğunu dusunmuyorum.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
16 Ağustos 2010, 16:14
#27
660 x naked gibi şehir içi performanslı bir makine. zamanında çok istemiştim ama. supermoto janlarıyla extrem kullanıma inasanı sürüklüyor. dolayısı ile 5 lt şehir içinde yaktırmak mümkün değil bence. az yaktığı konusu ancak devirsiz kullanımada mümkün olabilir. viraj içinde gaz çevirmek drift yapmak gibi şeyler istiyor insan alınca. dolayısı ile tüketim artar. vibrasyonlu uzun yol için yanlış bir seçim kısaca funmoto diyebilirim..
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
16 Ağustos 2010, 21:25
#28
runmysoul adlı üyeden alıntı
n61l ye teknik bilgi olcmeye yonelik heyecan verici ve aydinlatici acilimlari icin tesekkur ederim,
bi sey degil, ne mutlu bize
-
17 Ağustos 2010, 01:29
#29
Herkese tekrar tesekkurler bu degerli bilgiler icin.KLE 500 kullanan arkadaslara bir sorum olacak:Yedek parca sIkIntIsI yasiyor musunuz?Artik uretilmiyor olmasinin dezavantaji ne derecededir?
-
21 Ağustos 2010, 16:14
#30
Sevgili dostum ,bende senin gibi xt 660 x i ciddi şekilde düşünen biriyim,geçenlerde birtensini kullanma şansım oldu motorla 200 km yol yaptım ilk söyliyebileceklerim hızlı,atik,güven verici virajı iyi,frenler gayet güvenli ve motoru ömürlük fakat boyu 170 cm altında olan biniciler için biraz handikaplı olabilir ve uzun yolda tek silindirden gelen vibrasyon yorabilir,sert selesi uzun yol için çok konforlu deyil eğer asfalt ağırlıklı kullanacaksan bence çif silindir bir makına bakman daha yararlı oılacaktır uzun yolda birde rüzgar problemi yaşarsın xt 660 x ile fakat şehir içinde biçilmiş kaftan bence daha iyisi yok...ben bu aralar kle 650 yi de yakın takibe aldım sanada tavsiye ederim istersen birazda kle 650 yi araştır yorumlar gayet iyi bende hem şsehir içi hemde uzun yol seyahtleri için araştırıyorum bakalım ne alıcaz lütfen sende motorumu aldığın zaman ilk izlenimlerini bizimle paylaş....
umarım isteğine göre bir makina bulursun...bu arada klr 650 de tabi bence xt 660 ın yanına bile yaklaşamaz her açıdan bunuda untma..
-
21 Ağustos 2010, 21:02
#31
xt 660x, ve kle 500'ü kullandim 650'ligi bilmiyorum. cok net xt 660 tavsiye ederim. kle 500'ün tek iyi yönü daha yüksek olmasi, bu da benim gibi 182 boylu birisi icin pozitif bir ayrinti, ama tabi xt 660 da gayet yüksek. ve cok yeterli. xt 660 kullanim dinamikleri, sorunsuzluk ve konfor bakimindan daha önde.
bu arada transalp hepsini döver tek dezavantaji titreme daha fazla.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)