vtx1300 mü yoksa vn 900 mü
Reklamlar
-
Tekrar merhaba forumu yorumları sayesinde bulmuştum umarım bu konuyda iyi bir yorum ala bilirm..
vn 900 14.500 kmde 13.000-13.500 Tl arası
vtx 1300 12.300 kmde 15.000 Tl
Tabiki bariz farklı motorlar motor gücü ve boyutu olarak ama vn 900 enjeksiyonlu ve vtx 2007 den beri üretilmedi bu da benim kafamı karıştırıyor. Bu konuda bana yardım edebilecek biri varsa sevinirim.. Eski bir 750 vt sürücüsüyüm...
Reklamlar
-
bence vn 900 almalısın hem enjeksiyonlu olması hem de alt vergi diliminde olması avantajı ve 900 cc olması da 1300 e göre daha az yakacağını gösterir bu da bir artı.
-
vtx 1300 bizim grupta iki kişide var, yakıt değerleri şehir içinde 100 km'de 6 litre civarı. uzun yolda düşüyor vn 900 çok da farklı değildir.
vtx'de peacemaker egzost var, yani tek bir tuşla sesli ya da sessiz konuma alabiliyorsun.
her iki motorda da v-twin var, vtx daha torklu
ben olsam vtx alırdım belki vergisi pahalı ama karbüratörlü olması çıkabilecek arızaların çözümündeki basitlik açısından güven veriyor ayrıca yedek parça sıkıntısı yok, Honda taşeronsuz geliyor, direk honda ile iletişime geçip sipariş isteğinde bulunabilirsin. kawasaki'de ise arada z-motor ondan da önce yetkili servis var. 1 aydan önce gelmiyor parçalar
-
konu ile alakasiz olanlar icin resimlerini koyuyorum motorlarin.
Kawasaki VN900
Honda VTX1300
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Beni düşündüren şey vergi dilimi değil aslında sene 2 kere veriyorsun oda o kadar üzmez.. Birincisi yakıt ikincisi satarken değer kaybedermi onu merak ediyorum ve istediğimde satabilirmiyim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 ----------
Arkadaşlarım kafamı karıştırmasa.. Şimdi bende hangisini daha çok istediğimi bilmiyorum....
-
Soyle diyim Kawasakinin VN serisi Harleylere en yakin sesi veren motordur. Hos bu ses tescilli ama olsun Diger yandan 1300cc her zaman konfor ve guc demektir. Enjeksiyonlu motor daha rahat surus veriyor. Karburatorlu motor gaza direk yanit verdiginden bazen one ve arkaya gazlamadan dolayi hafif savrularak sarsintili bir yolculuk sunabiliyor.
Ama daha once 750cc bir motor kullandi iseniz sahsi dusuncem 1300 gecme vakti gelmistir. Insanlar yeni motorlarinda farklilik ararlar eskisine gore. VN900 de bu fark cok az olacaktir belkide caninizi sikacak.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Biraz araştırdım ama emin olamadım vn 900 nerdeyse 1300 kadar güçlü ve hızlı diyorlar ve vn 900 nerdeyse 750 den daha az yakıyormuş ama emin olamıyorum.... İkisinide kullanmış birini bulmak ve sormayı çok isterdim tabi pek mümkün değil gibi...
-
bence en doğrusu eğer imkanınız varsa deneme sürüşü yapmanız.bu motorlar hız için alınmıyor,zaten 2 motorla da üzmeyecek hızlara rahatlıkla çıkarsınız.yakıt konusuna gelince de,zaten ulaşım için değil de keyif için kullanacağınızı varsayarak yakıt bir tercih unusuru olmamalı.
ben 800 lük kullanıyorum.daha evvel en 500 kullandım.250 jinlun da kullandım.şunu anladım ki:güç çok önemli.bu da insana güven veriyor.bence buna göre karar verin.
-
BEN SADECE HAFTA SONLARI YADA GEZMEK İÇİN MOTOR KULLANAN BİRİ DEĞİLİM NERDEYSE HER YERE HER ŞEKİLDE MOTOR KULLANIYORUM ARABALARA BİNEMİYORUM BİLE.... BU SEBEPLE YAKIT ÖNEMLİ EVET İKİSİNİNDE ORTALAMA SON HIZLARI 195-200 KM AMA HANGİSİNDE DAHA AZ VİBRASYON VAR HANGİSİ AZ YAKIYOR HANGİSİ BANA GÜCÜ HİSSETTİRİR MERAK EDİYORUM.. aSLINDA VTX N ARTIK ÜRETİLMEMESİ KARBÜRÖTÖRLÜ OLMASI VE ŞAFTLI OLMASI BENİ SOĞUTUYOR.. şAFT OLDUĞU ZAMAN EN UFAK SORUN DİREK ŞANSUMANA YANSIYOR VE %10 GÜÇ DÜŞÜŞÜ YAŞATIYOR.. vN 900 DE 20 HB GİBİ BİR FARK VAR VTRX 1300 E GÖRE AMA 50 KİLO HAFİF AYRICA AMA KAWASKİ GETRİRİYOR HONDA GİBİ ÇOK YİY BİR SERVİS AĞI YOK....
-
29 Temmuz 2010, 17:41
#10
bende sizin gibi alırken çok araştırdım ve artıları eksileri üst üste koyunca en idealinin vn 900 olduğuna karar verip aldım..iyikide almışım..vtx 330kğ şehir içi trafikte sizi zorlar.vn 260-280kğ arası aksesuara göre..vn enjeksiyonlu ve seri üretimde vtx 2007 son çıkş tamamen kaldırıldı..yakıtda dedikleri gibi vtx le aynı yakmaz..grup arkadaşımın vtx ile benim vn uzun ola çıktığımızda baya farkeder..performansına gelince otobanda dahil 160km yi geçmediğimden (oda deneme amaçlı,otoban süratim en fazla 120km dir)vtx ile karşılaştırılmaz.vtx daha torklu ve kuvvetlidir ama o torku ve gücü kullanacak yer yoktur..yani gereksizdir..2. ele gelince benim arkadaşın vtx 2 senedir satılıkta ama vn siteye düşer düşmez gider..ayrıca vergiside üçte bir gibidir..kısacası maceraya hiç gerek yok ..çokta hesaplı bir makine bulmuşsun al güle güle huzurluca kullan..tabiki karar gene senin..hayırlı günler dileklerimle hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
29 Temmuz 2010, 17:47
#11
şimdi motoru ankaradan alıyorum 15000 e ama 6000 km de ve sis bar çanta gibi aksesuarlarıda var diğerini bodrumdan alacaktım.... Buna ne dersiniz fiyat konusunda...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------
Birde kalkış ve son hız konusundavtx e göre çokmu geride vt 750 den sonra sıkıntı çekmek istemem....
-
29 Temmuz 2010, 17:48
#12
Ilanlari var ise paylasirmisiniz, belki sizin gormediginiz bir seyi biz gorur fikir veririz.
Motorun hangi sehirde oldugu hic onemli degil. Ben surekli sehir disindan motor alan biriyim. Kamyonlar ile tasittigim motorun haddi hesabi yok. O bu isin ufak detayi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Temmuz 2010, 17:50
#13
modeli nedir yazmamışsınız..ama ben 4. ayda 18000kmde ful aksesuar 2008 modelini 15000 aldım..çok ama çokta memnunum..bodrum motorları genelde kiralık motorlar olduğundan sıkıntı çekebilirsin..tanıdık yerden almanda fayda var..birde anlayan birine ekspertiz yaptırırsa iyi olur..servis işini hiç düşünme heryerde servisi var ve servisede en az 50*60000kmye kadar ihtiyaçta yok..o zamana kadar sen daha çok değiştirirsin..hakkında hayırlısı neyse o olsun..hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
29 Temmuz 2010, 17:50
#14
-
29 Temmuz 2010, 17:55
#15
hiç olmazsa ön cam parasını kırdır..güzel motor)
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
29 Temmuz 2010, 17:56
#16
Bu kadar kırdıra bildim arada aracı olmasa direk adamla görüşe bilsem daha iyi oalcak ama olmuyor işte..
-
30 Temmuz 2010, 17:47
#17
Dün Vn 900 ü denedim ama hayal kırıklığı oldu çok güzel motor çok dengeli ama hafif ve uysal bir makina ve yeteri kadarda güçlü gelmedi bana.. Şimdi kesin kararımda vtx1300 dür umarım en kısa zamanda alabilirm.....
-
30 Temmuz 2010, 18:29
#18
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
30 Temmuz 2010, 19:01
#19
Eger dedigim gibi VN900 hayal kirikligi ise 1300 cc cozum olacaktir. Ben motorlara odedigim vergilere artik acimiyorum , ticari arabalara odedigim vergileri gorunce motor komik kaciyor zaten. Vergiyi her gun odemiyorsun ama her gun o motora bineceksin. %100 icine sinmeli.VTX 1300 den iyi haberler bekliyoruz
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
30 Temmuz 2010, 23:26
#20
şimdi bir vtx le anlaştım ama bazı parçaları kendi zevkini siyaha boyatmışfiyatı iyi ama bu boya işi biraz canımı sıkıyor....ilanıda vereyim size
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ok-temiz/detay
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
Özellikle bu motoru bilen tanıyan gören varsa ondan bir yorum alırsam sevinirim.. Bir fiyat araştırması yaptım boyalı parçaları yeniden alırsam 1000 tl ye patlıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)