Hem yola hem araziye gidecek motor tavsiyesi...
Reklamlar
-
Şu ana kadar hep naked/racing motosiklet kullandım. Bunlarla asfalttan çıkmak mümkün olmuyor ne yazıkki. Yaşadığım yer itibarı ile bir de enduro/cross denemeye karar verdim ve başlangıç için ramzey qm200gy aldım. Aldım ama bu beni tatmin etmedi ve çıkardığı problemler yüzünden kısa sürede sattım. Arazide fena sayılmaz ama yolda vasat. Uzun süre 600cc kullanmış biri olarak bana vasat geldi yani. Tamam 600cc 4silindir bir motor performansı beklemiyorum ama her türlü yol şartlarında (rampada, artçılı yolculuklarda) 100km/h hızın altına düşmesin.
Sorun burda başlıyor işte, aradığım motosiklet hem arazide (off road) hemde yolda iyi olsun. Böyle bir motor varmıdır? Canım istediğinde araziye dalıp dağ tepe gezeyim, canım istediğinde eşimle birlikte geziye çıkayım. Mutlaka vardır böyle bir motor ama bütçe olarak boyumu aşan motorları incelemiyorum bile. Ayırdığım bütçe 10500tl civarı ama bu kadar para verip aldığım motoru dağa taşa vurabilirmiyim onu da bilmiyorum.
Sizin tavsiyeleriniz nedir arkadaşlar? Fenerbahçenin türkiye kupası alma ihtimalinden daha zormu böyle bir motor bulmak
[CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
[CENTER]:bounce:[/CENTER]
Reklamlar
-
ktm 640 lc4 yada adv ben kullanıyorum hıc bır sıkıntı yok deli gibi zevkli ve eglenceli bir motor tüm isteklerini karsılar ama gidip 4 sılındır konforu bekleme
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
KLE 500 öneririm, ancak daha önce yedek parça bekleme sıkıntısından bahsedilmişti. Bunu bir araştırmanı tavsiye ederim. Hem yol hem arazi konforu için ideal motorlardan biridir.
-
Yamaha xt660 R düşünebilirsin R modelinde dişli lastik mevcut X modeli bir daha cadde tarzı.
Seçim senin
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
Yamaha XT660
BMW F650
Honda Transalp 600-650
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
XL650V Transalp kullanıyorum. Hafif arazide gayet yeterli. Asfalt sürüşü de dengeli. Tavsiye ederim.
-
On7_li adlı üyeden alıntı
Şu ana kadar hep naked/racing motosiklet kullandım. Bunlarla asfalttan çıkmak mümkün olmuyor ne yazıkki. Yaşadığım yer itibarı ile bir de enduro/cross denemeye karar verdim ve başlangıç için ramzey qm200gy aldım. Aldım ama bu beni tatmin etmedi ve çıkardığı problemler yüzünden kısa sürede sattım. Arazide fena sayılmaz ama yolda vasat. Uzun süre 600cc kullanmış biri olarak bana vasat geldi yani. Tamam 600cc 4silindir bir motor performansı beklemiyorum ama her türlü yol şartlarında (rampada, artçılı yolculuklarda) 100km/h hızın altına düşmesin.
Sorun burda başlıyor işte, aradığım motosiklet hem arazide (off road) hemde yolda iyi olsun. Böyle bir motor varmıdır? Canım istediğinde araziye dalıp dağ tepe gezeyim, canım istediğinde eşimle birlikte geziye çıkayım. Mutlaka vardır böyle bir motor ama bütçe olarak boyumu aşan motorları incelemiyorum bile. Ayırdığım bütçe 10500tl civarı ama bu kadar para verip aldığım motoru dağa taşa vurabilirmiyim onu da bilmiyorum.
Sizin tavsiyeleriniz nedir arkadaşlar? Fenerbahçenin türkiye kupası alma ihtimalinden daha zormu böyle bir motor bulmak
Sana cevap vermiyorum gıcık oldum fenere laf attın
Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.
-
-
sana tavsiyem iki silindirli bir motor seçmen hangi marka model olursa olsun 2 silindirli olsun yoksa uzun yolda ve 100 km/sa üzeri seyahatlerde uzuvlarda titreşimden dolayı çeşitli uyuşmalar hissedebilirsin.
saygılar.
AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür
-
20 Temmuz 2010, 15:37
#10
Tum modeller iyi ama ayirdigin butce nedeni ile F650 diyecem cunku o fiyata ABS li versiyonu alabilirsin diger hic birinde ABS yok ve bence inanilmaz bir guvence. Bunu kullanana kadar hisetmiyorsun ayrica F650 Brembo ABS , yemede yaninda yat anlayacagin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
20 Temmuz 2010, 17:19
#11
bmw F650 GS
Honda transalp xl 700
Suzuki vstorm 650 (12.000 tl civari galiba)
Kısaca çoğu enduro işini görür.
-
20 Temmuz 2010, 17:36
#12
Önerilerinize teşekkürler ancak bende biraz boy fakirliği var (1.68)
Transalp ve Vstrom biraz iri kıyım gibi, ben bunları arazide zaptedebilirmiyim acaba?
Mesela bir f650gs le yol olmayan yerlere girebilirmiyim, aşağıdaki gibi?
[CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
[CENTER]:bounce:[/CENTER]
-
20 Temmuz 2010, 18:09
#13
sana gv 650 hyosung öneririm reyzin çapır ve endroo birleşimi boyu boyuna uygun tork ve hız istediğin gibi görüntü süper araştır sadece eksik olan abs ben gayet memnunum ayagım kırıldıgı için agırlıgı yüzünden satıyorum geri gitmek gerektiginde sıkıntı oluyor sadece çok motor denedim bunda karar kıldım belki 250 ligine düşecem ayagım yüzünden
-
20 Temmuz 2010, 18:23
#14
-
20 Temmuz 2010, 19:17
#15
On7_li adlı üyeden alıntı
Önerilerinize teşekkürler ancak bende biraz boy fakirliği var
(1.68)
Transalp ve Vstrom biraz iri kıyım gibi, ben bunları arazide zaptedebilirmiyim acaba?
Mesela bir f650gs le yol olmayan yerlere girebilirmiyim, aşağıdaki gibi?
Vstorm u çoğu endurocu enduro olarak kabul etmez.
Transalp endurodur,F650Gs endurodur.
F650Gs i kullanan 1.60 boyunda çıtı pıtı bayanlar var.
Bir süre sonra alıştığında sele ayarını en yüksekte tutarsın.
F650Gs i böyle yollarda kullandım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...to-safari.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ri-549-km.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...08-2009-a.html
-
20 Temmuz 2010, 19:18
#16
-
21 Temmuz 2010, 02:09
#17
kle 500 180 kilo 51 hp 50 nm 1992 model vardı 11 bin kullandım 1 senede.daha dün sattım. 3750 ye aldım 4000 e sattım. al emin ol zarar etmessin. 2005 felan model olucak km si az olucak tadından yenmez. arazi kabiliyeti f 650 ve transalpten fazladır.yalnız lastiklerin yol seçimi ise aşırı devirli motoru arazide senin gömülmene sebep olabilir. 200 km hıza çıkar hoplayıp zıplamasa bile ktm xt 600 ün girebileceği her yere girer ve otoban sürüşlerinde 200 km hıza çıkabilir.170 ten sonra uçurtma gibi dalgalansa da yol + arazi kavramını daha iyi yaşatıcak motor bence yoktur..
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
21 Temmuz 2010, 02:15
#18
kayar2 adlı üyeden alıntı
sana gv 650 hyosung öneririm reyzin çapır ve endroo birleşimi boyu boyuna uygun tork ve hız istediğin gibi görüntü süper araştır sadece eksik olan abs ben gayet memnunum ayagım kırıldıgı için agırlıgı yüzünden satıyorum geri gitmek gerektiginde sıkıntı oluyor sadece çok motor denedim bunda karar kıldım belki 250 ligine düşecem ayagım yüzünden
yorum yok
-
21 Temmuz 2010, 02:48
#19
leventmotor adlı üyeden alıntı
Katılıyorum. Bu canavar arazi için mükemmel bir makina. Fakat eşimle gezicem derseniz isteklerinizi pek karşılamayacaktır.
-
21 Temmuz 2010, 04:24
#20
bu motor işini görür en çok hangisi tavsiye ediliyor diye yorumlara bakıp karar versen daha iyi bir sonuç alabilirsiniz..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)