Hem yola hem araziye gidecek motor tavsiyesi...
Reklamlar
-
21 Temmuz 2010, 08:54
#21
Soyledigin sartlara uygun olarak bende DRZ 400 u oneririm ama konfor kisminda biraz rahatsizlik verebilir sana.
Arazide mukemmel ve cadde de inanilmaz performansli bi makina.
2 kisi sikintili ama imkansiz degil.
Eger modifiyelerini de uygularsan performans olarak seni fazlasiyla tatmin edicektir.
Reklamlar
-
21 Temmuz 2010, 10:54
#22
arkadaşların dediği gibi
xt660r öneririm,hertürlü arziye girebirlirsin,asfalta da fena değildir.
yalnız konfor açısından,seleyi tıraşlatırsan iki kişi biraz daha iyi olur.
xt ile benim 1500 km uzun yolculuklar yaptığım oldu,memnunum.
f650 de olabilir xt den biraz daha rahattır,yalnız parçası pahalı ve kronik sorunları
nüksedebilir.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
-
24 Temmuz 2010, 22:17
#23
-
24 Temmuz 2010, 22:33
#24
tavsiye edilen enduro modellerinin hepsi de güzel makineler. elbette her modelin artıları ve eksileri var. boy faktörünü düşünerek f650 diyorum. selesi diğerlerine göre daha alçak ve biraz daha hafif bir makina.
-
24 Temmuz 2010, 23:27
#25
-
25 Temmuz 2010, 00:08
#26
kawasaki ninja 250r nasıl peki bu belirtilen şartlar için
ben de bir soru sormak istedim
saygılar
-
25 Temmuz 2010, 01:16
#27
volkanix adlı üyeden alıntı
kawasaki ninja 250r nasıl peki bu belirtilen şartlar için
ben de bir soru sormak istedim
saygılar
Harika harika
hatta ninjası olan bir kobay bulalim sonra bize fotoları göndersin. Racer ile enduro yapmak bence değişik bir tecrübe olur. (Hos ben chopper ile mini enduro yapmıstım ama arazı 500 mt falandı)
-
25 Temmuz 2010, 01:44
#28
en iyi secim bencede ninja 250r
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
25 Temmuz 2010, 19:47
#29
çok iyi bilmediğimden sormuştum zaten
dalga geçileceğine ayrıntılı bir bilgi verilse daha iyi olur açıkcası
saygılar
-
26 Temmuz 2010, 15:38
#30
Bende şuan kullanım koşullarımdan dolayı cruiserdan tekrar enduroya geçmeyi düşünüyorum. Yıllardır honda kullanırım her zaman memnun kaldım. Offroad düşünüyosan alternatifler olabilir. Ancak iki kişi uzun yolada çıkabileceğin, araziyede kafan takılmadan gidebileceğin bir elin parmağını geçmeyecek seçenekler var. Bende şuan karar aşamasındayım. Hard istemiyorum zaten. Ama alacağım motor her şartta yola devam edebilmelidir. KLR-XT gibi motorların daha hard ve iki kişi çantaları yükleyip seyahate çıkmak için fazla uygun olacağını düşünmüyorum. (çıkan çıkar ayrı mevzu tabi)
BMW f650gs; parça ve servis fiyatı olarak korkuttu beni, ayrıca tek silindir ve titreşim problemleri falan vs.
V storm; şahsi görüşüm daha asvalt, araziye girmeye korkarım. Hatta hiç girmem.
KLE; emin değilim. kawasaki ile ilgili pek fazla bilgili değilim.
AfricaT.; yaşı şahsen önemli değil Honda her zaman sağlam motordur ama AT benim için fazla yüksek
Tenere: yenilerine param yetmez, eskileri fazla eski, benim için AT gibi yüksek. Honda gibi uzun ömürlü olduğunu düşünmüyorum. Yamaha kendi motorlarına 10 yıl ömür biçiyor. rektefiye eden eder tabi.
Aprilla: servis sorunsalı, bi parça için 3 ay bekleyemem
Freewind XF650: piyasada fazla tutulmuyor sanırım, hakkında fazla bilgim yok.
Transalp: Yılardır Honda kullanırım. Sağlamdır, servis yaygın ve parça problemi yoktur. 200bin km. üzerinde transalp görmüşlüğüm oldu. Dünyadanın herhangi bir yerine tırsıtmadan götürebilir. Yüksekliği benim gibi kısaboylu biri için uygundur, alcak sele ile cuk oturuyor. İki kişi için uygun. Uzun yolda rahat, arazi performansıda iyi (offroad gibi kullananlarıda youtube ta gördüm).
Şuan shadowu satarsam, fayda-yarar-ihtiyaç-maliyet-güven-kişisel özellik-sağlamlık değerlendirmelerim neticesinde. alacağım motor Transalptir.
-
26 Temmuz 2010, 16:26
#31
Kawasaki KLR 650 hem yolda hem arazide çok ciddi tatmin eder seni. Tabiki KTM falan düşünmezsen. DL 650 ve transalp ciddi arazi motorları değildir. hafif arazide belki randıman alabilirsin. ama tekrar söylüyorum imkanın varsa bir kere KLR 650 dene
-
26 Temmuz 2010, 17:09
#32
Wallace adlı üyeden alıntı
DL 650 ve transalp ciddi arazi motorları değildir.
DL tamamda, Transalp konusunda yanıldığını düşünüyorum. offroad değil tabi, hoplayıp zıplayamaya bilirsin, ancak gidemeyeceğin yerde yoktur.
Arkadaşın belirmiş olduğu kullanım koşullarınıda değerlendirirsen çok uygundur. Bence AT nin küçüğü TA .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:48 ----------
KTMde harika makina ama servis ve parça konusunu düşünürsen uygun değil. Ayrıca arkadaşta benim gibi kısa boylu olduğu için KTMde çok zorlanır.
Kendimde bir çok seçeneği detaylarıyla değerlendirdim. Bizlere fikirlerimizi soran arkadaşın kafasındaki düşünceyi sanırım anladım. Muhtemelen oda benim gibi düşünmekte. Her türlü koşulda gidebileceği, mümkün olan en az sıkıntıyla, bir sorunla karşılaşma ihtimaline karşı bulunduğu il yada ülke neresiyse servis desteği alabileceği, eşiyle birlikte uzun seyahatlerde yapabileceği, yıllarca aynı motora bineceği bir model düşündüğünü zannediyorum.
Ben her yönden değerlendirmemi yaptım TA da karar kıldım. Herkezin düşünceleri farklı olabilir tabi ki
-
26 Temmuz 2010, 18:01
#33
woxow adlı üyeden alıntı
DL tamamda, Transalp konusunda yanıldığını düşünüyorum. offroad değil tabi, hoplayıp zıplayamaya bilirsin, ancak gidemeyeceğin yerde yoktur.
Arkadaşın belirmiş olduğu kullanım koşullarınıda değerlendirirsen çok uygundur. Bence AT nin küçüğü TA .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:48 ----------
KTMde harika makina ama servis ve parça konusunu düşünürsen uygun değil. Ayrıca arkadaşta benim gibi kısa boylu olduğu için KTMde çok zorlanır.
Kendimde bir çok seçeneği detaylarıyla değerlendirdim. Bizlere fikirlerimizi soran arkadaşın kafasındaki düşünceyi sanırım anladım. Muhtemelen oda benim gibi düşünmekte. Her türlü koşulda gidebileceği, mümkün olan en az sıkıntıyla, bir sorunla karşılaşma ihtimaline karşı bulunduğu il yada ülke neresiyse servis desteği alabileceği, eşiyle birlikte uzun seyahatlerde yapabileceği, yıllarca aynı motora bineceği bir model düşündüğünü zannediyorum.
Ben her yönden değerlendirmemi yaptım TA da karar kıldım. Herkezin düşünceleri farklı olabilir tabi ki
Evet budur.
Normalde motoru aldıktan yaklaşık iki ay sonra bir kaşınma tutar beni ("sat bunu, büyüğünü al" gibisinden). Yine o kaşıntı var, ama TA haricinde bir motor almak anlamsız görünüyor şu anda bana. İstediğim her şey var.
Biraz daha yol konforu istesem arazi performansını kaybeceğim, biraz daha arazi istesem tersi olacak. Transalp tam kararı. Transalp candır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)