0 KM SYM GTS EVO mu 2.EL YAMAHA MAJESTY Mİ
Reklamlar
-
07 Haziran 2010, 21:43
#21
sanırım tercıhını majesty uzerıne yapman daha mantıklı olur.hacım olarak daha yuksek bı kere.şehir içi bende 250 cc sym gts250 kullanıyorum gayet yeterlı fakat gun gelıyo uzak yola cıkıyosun altındakı makıne nın buyuklugu hem keyif acısından hemde guvenlık acısından daha onemli oluyo.makına temızse majesty al derım.kuzenım yeni majesty aldı ve cok memnun.haa bende gts250 den cok memnunum.ihtiyaç olarak 2 sı de şehir içi senı rahatlıkla karşılar.bütçene ve gorsellıge gore kıyasla madem sımdıden hayırlı olsun
'4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !
Reklamlar
-
07 Haziran 2010, 21:48
#22
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
07 Haziran 2010, 22:13
#23
cbf 150 yi satıp maksi sukutır almak istediğimden ikisini de test ettim.
gts çok sağlam bir motormuş
ama majesty hem boyutları hem bagajı hem çekişi her yönden çok daha üstündü.
gts'yi denedim, çekişini yeterli bulmadım hemen aklımdan eledim. altımdaki cbf 150 çok daha seri kalkıyordu. otomatik olunca tabi ki normal. ama 150 cc vitesliden sonra 250lik sukutır çok hantal geldi.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
07 Haziran 2010, 22:26
#24
ben diğer markalara bakarken sorardım şu motor nasıl bu motor nasıl die , ama sym alırken direk kimseye sormadan aldım çünkü bildiğim marka kullanıp tecrübe ettiğim marka (5yıl) bir iki denemelik değil yani. yani bizde şimdi yazıyoruz şu daha iyi bu daha iyi gibisinden ama sen almaya gittiğinde bunları hatırlamıyosun bile :D ilk görüşte aşk gibi vuruluyosun ve bi bakmışsın bu iki markanın dışında bişey almışsın :D
karışık işler bunlar ya :D:D Allah sana sabır versin )
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
07 Haziran 2010, 22:29
#25
KBC benım de hız tutkum yok o yuzden bana da yeterlı gelıyo fakat zaman zaman sen de yapmışsındır motorun son hızını gormek ıstersın :D gel gor kı scooter hız ıcın degıl zira tasarımı da ona gore.tekerler kucuk bıraz hız yapıyım derken yoldan cok yerdekı cukurlara bakıyorum :D yuksek hacım ın yokuşta,2 kışı gıderken yada cantalara agır eşyalar konuldugunda yararı olucaktır.bu bakımdan buyuk hacım tercıh edılmesı ıyı olur.majesty 400 luk dıye sonuna kadar basıp gıtmeye calısmak son derece hatalı olur diye dusunuyorum :Dbiz keyifli keyifli yolun tadını cıkarmaya devam edelım ) gts 250 den bende cok memnunum.
'4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !
-
07 Haziran 2010, 22:32
#26
artçılı bineceksen majesty derim sanırım 400 cc segmentindeki en hızlı scooter...Tabi çok yüksek km li motorsa alma derim...
-
07 Haziran 2010, 22:41
#27
serhatarman adlı üyeden alıntı
KBC benım de hız tutkum yok o yuzden bana da yeterlı gelıyo fakat zaman zaman sen de yapmışsındır motorun son hızını gormek ıstersın :D gel gor kı scooter hız ıcın degıl zira tasarımı da ona gore.tekerler kucuk bıraz hız yapıyım derken yoldan cok yerdekı cukurlara bakıyorum :D yuksek hacım ın yokuşta,2 kışı gıderken yada cantalara agır eşyalar konuldugunda yararı olucaktır.bu bakımdan buyuk hacım tercıh edılmesı ıyı olur.majesty 400 luk dıye sonuna kadar basıp gıtmeye calısmak son derece hatalı olur diye dusunuyorum :Dbiz keyifli keyifli yolun tadını cıkarmaya devam edelım
) gts 250 den bende cok memnunum.
aynen kardeşim keyfini çıkara çıkara
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
08 Haziran 2010, 00:24
#28
Anladım Kardeşim motoru kullandığından dolayı daha iyi bilirsin bu açıdan evo'yu almamda bana yardımcı oldun.Sölediklerini dikkate alıyorum. Tek kişiyken 140-150 kmh artçımlada bana 120-130 yeter biLe. Evonun farları benim daha çok hoşuma gittiğinden dolayı evo düşünüorum.
Majesty 2006 model 6500 km'de sürtmeden dolayı 2 cm'lik bi çiziği var başkada bişiyi yok 9 milyar istiyo. Gts Evo sıfır olacağından daha mantıklı geliyo,Sonuçta aynı para.
Majesty'i aldığımda aklımda rodajı nasıl yapıldı nasıl sürüldü gibi bi ton soru işareti ister istemez olacak,Ama Evo aldığımda böle bişi olmayacak.Majesty'nin CC'si yüksek olduğu için hızı seriliği konforu vs vs daha cazip tarafı ama Sym'nin görünüşü özellikle sis farı ve led'leri olması ayrı yeten sıfır Km olması cazip geliyo
Arkadaşlar inanın çok kararsızım... )
-
08 Haziran 2010, 00:41
#29
CrayzWolf adlı üyeden alıntı
Anladım Kardeşim motoru kullandığından dolayı daha iyi bilirsin bu açıdan evo'yu almamda bana yardımcı oldun.Sölediklerini dikkate alıyorum. Tek kişiyken 140-150 kmh artçımlada bana 120-130 yeter biLe. Evonun farları benim daha çok hoşuma gittiğinden dolayı evo düşünüorum.
Majesty 2006 model 6500 km'de sürtmeden dolayı 2 cm'lik bi çiziği var başkada bişiyi yok 9 milyar istiyo. Gts Evo sıfır olacağından daha mantıklı geliyo,Sonuçta aynı para.
Majesty'i aldığımda aklımda rodajı nasıl yapıldı nasıl sürüldü gibi bi ton soru işareti ister istemez olacak,Ama Evo aldığımda böle bişi olmayacak.Majesty'nin CC'si yüksek olduğu için hızı seriliği konforu vs vs daha cazip tarafı ama Sym'nin görünüşü özellikle sis farı ve led'leri olması ayrı yeten sıfır Km olması cazip geliyo
Arkadaşlar inanın çok kararsızım...
)
Majesty nin km si gerçekse süper valla nerdeyse hiç kullanmamışlar...
-
08 Haziran 2010, 01:00
#30
tamyak adlı üyeden alıntı
Majesty nin km si gerçekse süper valla nerdeyse hiç kullanmamışlar...
2006 model çinli scooter'larda bile 30bin km'yi geçenler var, inandırıcılığı düşük bence 400cc scooter için 6500km.
-
08 Haziran 2010, 01:12
#31
CrayzWolf adlı üyeden alıntı
Anladım Kardeşim motoru kullandığından dolayı daha iyi bilirsin bu açıdan evo'yu almamda bana yardımcı oldun.Sölediklerini dikkate alıyorum. Tek kişiyken 140-150 kmh artçımlada bana 120-130 yeter biLe. Evonun farları benim daha çok hoşuma gittiğinden dolayı evo düşünüorum.
Majesty 2006 model 6500 km'de sürtmeden dolayı 2 cm'lik bi çiziği var başkada bişiyi yok 9 milyar istiyo. Gts Evo sıfır olacağından daha mantıklı geliyo,Sonuçta aynı para.
Majesty'i aldığımda aklımda rodajı nasıl yapıldı nasıl sürüldü gibi bi ton soru işareti ister istemez olacak,Ama Evo aldığımda böle bişi olmayacak.Majesty'nin CC'si yüksek olduğu için hızı seriliği konforu vs vs daha cazip tarafı ama Sym'nin görünüşü özellikle sis farı ve led'leri olması ayrı yeten sıfır Km olması cazip geliyo
Arkadaşlar inanın çok kararsızım...
)
dostum bu msj ını çok beyendim işin mantığını çözmüşsün .
en önemlisi alacağın motor içine sinmesi ;)
al evoyu aklında soru işaretleri kalmasın gıcır gıcır bin sıfır motoruna,
rodajın tadını cıkar, motoru tanımanın keyfini cıkar cıkar da cıkar
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
08 Haziran 2010, 01:17
#32
Yani benimde aklımda onlar var 400cc bi motor ve 2006 model fakat 6500 km de :S Yani işin içinden çıkamıorum. Kilometrenin Orjinal olmasını nasıl anlayacağım bi fikri olan varmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
KBC Kaardeşim motorun farları falan nasıl iyi aydınlatıo mu?
Şu an rodajdasın belki test etmedin ama Son hızı nedir? (Tek kişi ilen ve artçınla)
Teşekkürler&Saygılar
-
08 Haziran 2010, 01:23
#33
CrayzWolf adlı üyeden alıntı
Yani benimde aklımda onlar var 400cc bi motor ve 2006 model fakat 6500 km de :S Yani işin içinden çıkamıorum. Kilometrenin Orjinal olmasını nasıl anlayacağım bi fikri olan varmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
KBC Kaardeşim motorun farları falan nasıl iyi aydınlatıo mu?
Şu an rodajdasın belki test etmedin ama Son hızı nedir? (Tek kişi ilen ve artçınla)
Teşekkürler&Saygılar
daha önceki msj da yazmıştım tekrar edeyim kardeşim ;)
farlar gayet yeterli bu konuda hiç sorun yaşamıyorum. arada sis leride yakıyorum buda karizması oluyo.
hız a gelince evet rodajdayım yeni yeni açıyorum motoru.
tek kişi ( 90 kiloyum ) 140 km/h bu benim denediğim tahminimce de pek gecmez taş catlasın 145-150
iki kişi ile 130 u gecmiyo .
ama motor acıldığında iyice bu rakamlar cok azda olsa artabilir.
NOT : tek sorunum aynalarında kardeşim . Normal görüş açısı iyi ama gövdeden cıktığı için fazla içerde kalmış aynalar tam arkamı göremiyorum. sağ ve sol şerit gayet gzl ama tam arkamı göremiyorum . arkamda araç olup olmadığı gündüz anlamak zor oluyo açıkcası.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
08 Haziran 2010, 01:36
#34
Çok teşekkür ederim Dostum.Bana Tek kişi 140-150 yeter zaten : ))
Artçıyla 130 Km/h da güzel bi sürat yeterlii Bence.
Farların iyi olması çok güzel gece sorun çekmek istemiorum.
Aynalara yapıcaz bi şekil artık napalım. Gülü Seven dikenine katlanırr : )))
Her motorda vardır ufak bi ters nokta gerçi ayna ufak bi nokta değil ama napalım xD
-
08 Haziran 2010, 01:42
#35
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ) şimdiden hayırlı olsun ;)
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.
Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
08 Haziran 2010, 01:55
#36
Eyvallah Saol Dostum bi sorum olursa tekrar Yakana yapışacağım : ))
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)