Kanuni Bobcat150 almayı düşünüyorum bi taraftada Honda Ses 150 Dylan var..Hangisini önerirsiniz?.. yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ..saygılar..
Kanuni Bobcat150 almayı düşünüyorum bi taraftada Honda Ses 150 Dylan var..Hangisini önerirsiniz?.. yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ..saygılar..
ben kesinlikle ve kesinlikle honda dylan derim..param olsa alacağım ilk scooter.beygir gücü; aynı cc de olmalarına rağmen : honda 15.7 bobcat ise 10 hp.bu benim görüşüm ama aradaki fiyat farkına değer.satarken verdiğin fiyat farkını fazlasıyla alırsın zaten.şöyle diyeyim kanuni mi honda mı? sen seç
motorla yaşa, hayatı yaşa...
Bencede honda yaza inşallah bende motoru dylan yapacağım kanuniyi tanımıyorum ama dylan italyan su soğutmalı 15 bg beat'ın abisi hem honda kalitesi 2.el olayı artıları eksileri sen düşün ama bence ''honda hayat onda''
[color=blue]Motosiklet Kullanmak Bir Düşünme Yoludur....![/color]
[color=red]0Rh+[/color]
selam eyüpo, atla eşeği kıyaslamak gibi birşey bu. tabi ki honda. muhtemelen o da çin yapımıdır ama en azından hondadır. bobcat ise kesin çin malı ve kanuni. alırsan dökülüşünü seyredersin benden söylemesi. ben mondial alma gafletinde bulundum. memlekette hatta dünya çine teslim olmuş durumda. yakında kız arkadaşlarımızı da çinden seçeriz otururuz. :
Bu da sorulur mu?...
Tabii ki HONDA
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
yav mıllet ben bu sılındır hacmıyle beygır gucu arasındakı orantıyı anlamadım.bırbırıyle dogru orantılı degıllermi.ne kadar buyuk hacımlıyse okadar guclu olur.ama uyusmuyor.bakıyorsun 200 luk motor 125 lıkten beygır olarak daha dusuk.yakıt emmeylemı ılgılı.bılenler varsa bılınclendırsın
bu konuda arkadaşa katılıyorum. Bilen biri açıklama yaparsa sevineceğim. Şimdiden teşekkürler...
honda tabiki bu da soru mu? başka sorun varsa sor
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
echology çünkü cevabı bilmiosun değil mi
DURUŞUNA KIZLAR, GİDİŞİNE YOLLAR HAYRAN !!!!!!!!!!!!!
\"AYAR İYİMİ\"
bence bu sorunun sorulması hata sesi duruşu endamıyla honda derim ben şahsen as125 haojin ile honda activanın yanına gelmeye korkuyorum çünkü ikiye katlıyo kalkışta ve çok sessiz rahat pratik motorlar neyse bence asya motorla kanuninin çok büyük farkı olamaz ben inanmıyorum honda yamaha şaşmıcan motor konusuna gelince onların hepsi hikaye yani 200cc lik motor 125den daha beygir olarak kuvvetliyse o yapan firmanın dandikliğidir demekki motor yapamıyolar asya motor 150 olmuşta noluoy bende var 100cclik activa yı geçemiyom önemli olan firmanın motoru nasıl yaptığı toyotanın 1.6 motoru 2.0 motor alman arabalarına yolda katlıyo bu japonların motorda becerisi motorsiklettede aynısı beceri bazıları 125yapıyo (nasılsa) bazısı 100cc diyo köpek gibi kaçıyo firmaya göre değişiyo japonlar veya caponlar derim italyanlarda güzel onlarada lafım yok piaagio ducati vespa aprilia tartışılmaz çok seridir birçoğu kalitedn fark ediyo
Uzman bilgisi olarak beyan etmiyorum ama değişik veya aynı hacimdeki motorlardan farklı güc alınmasının sebepleri:
-Yakıt beslemesi ve bu yakıtın en verimli şekilde kullnanılması:Bildiğim kadarıyla enjeksiyonlu motorlar püğskürtme yaptığı için çok daha verimli ve ekonomik oluyor.Hava-yakıt karışımını çok sağlıklı bir şekilde gerçekleştirmelidir.Buda özel hava filtresi gerektirir.
-Açığa çıkan ısı enerjisinin harekete dönüştürülmesi:Özellikl e silindir içindeki pistonun kompresyon kaçırmadan harakete devam edebilmesi gerekiyor.Tabi buda işçilikle doğru orantılı.
-Egzost çıkışındaki kalite:Bunun içinde bildiğim kadarıyla çıkış ne kadar büyük yada çok olursa o orantıda manifold büyük olur.Buda artı beygir gücü olarak bize geri döner.
Toplamda üretim laitesi,dolayısıyla maliyetin yüksek olması demektir.
Özet:Ne kadar ekmek o kadar köfte.
EEE tabiki de HONDA BU DA SORULUR MU?
www.tonymoto.com
bilgıler için saol darkdiamond.aslınd boyle oldugunu 2 yukarı 3 asagı tahmın edıyordum
motor hacmiyle beygir gücü doğru orantılı değildir tabikide. racing motorlarda 600cc ler 117 beygire çıkarken turinglerde 70 beygir civarında. bu devir sıkıştırma oranı gibi etkenlerle ilgilidir. mesela arabalarda da aynı ola y söz konusudur. mesela 1600cc motorlar 80hp den 160hp lere çıkabiliyor. şu da var küçük cc li motorlardaki yüksek beygir yüksek devirler ortaya çıkardığı için yıpranmaları daha çabul oluyor. mesela racing motorlar yüksek devirli kullanıldıkları için (genelde) turinglere göre daha çabuk yıpranmakta.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)