Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sıfır Sym Gts 250 mi, yoksa 2. el 2005-2006 burgman 400 mü ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaşlar, 2-3 ay içinde bu iki seçenekten birini almayı düşünüyorum. Enjeksiyonlu 2010 model Sym Gts Evo 9300 tl, 2009 model sıfır halen satışta var. buda 8500 tl civarında. Alacağım motor 3. motorum olacak. Motosiklet deneyimi olarak daha önce 20 bin km mondial 150 Hs scoter ve sonrasında 25 bin km Honda cbf 150 kullandım.

    8-9 tl civarında temiz burgman bulunabileceğini düşünüyorum. Fakat diğer tarafta 250 cc olmasına rağmen 2009 veya 2010 sıfır km Sym de cazip gelmiyor değil açıkçası. Hangi seçenek sizce beni sorunsuzluk ve kullanım maliyetleri açısından üzmez ve mutlu eder. Geçmiş tarihlerde benim düştüğüm veya benzer şekilde bi ikileme düşerek hedef belirlemeye çalışan arkadaşlar varsa aramızda nasıl tercihler yaptılar ? Siz olsaydınız hangisini alırdınız ? Hangisini aldınız ? Nedenleriyle yazarmısınız. Şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    kankam Majesty 400 derim...8000 e buluruz tertemiz makina buralardan...kimsenin çamur atamadığı kusursuz makinadır kendileri...burgman kronik sorunlu...(belli yıldaki üretimler) 250 cc yede o para verilemeyecğinde yine kankini dinle sen...[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------


    http://www.sahibinden.com/mavi_boncu...XQQdisplayitem

    alalım sana şu mavi boncuğu beyav...sonracıma bi köfte ısmarlarsın bana Çınarcıkta...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #3
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kankam Majesty 400 derim...8000 e buluruz tertemiz makina buralardan...kimsenin çamur atamadığı kusursuz makinadır kendileri...burgman kronik sorunlu...(belli yıldaki üretimler) 250 cc yede o para verilemeyecğinde yine kankini dinle sen...[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------


    http://www.sahibinden.com/mavi_boncu...XQQdisplayitem

    alalım sana şu mavi boncuğu beyav...sonracıma bi köfte ısmarlarsın bana Çınarcıkta...
    Metocum, Almayı düşündüğüm iki seçenek ile ilgili baya bi araştırma yaptım. Majesty hakkında hiç bişey bilmiyorum, kronik bi problemi varmıdır, piyasası nasıl, yedek parça servis olayı nasıl. Kullanım maliyetleri nasıl bilmiyorum. Ama gönderdiğin ilana baktım ve sadece kayışının 330 tl olduğunu öğrendim. Bunun bide ön arka varyatatör değiştirdiğini düşünsene. Kayışı Burgmanınkinden bile daha pahalı. Sym nin kayışı 100-150 tl arasında. Tabiki Majesty e binmek isterim ama, Sym ve burgman gibi piyasada çok olan, tercih edilen, tutulan bi motor değil sanıyorum. Sym Kocaeli ne bile servis noktası açtı mesela. Burgman desen piyasada çok, servis hizmeti alabileceğim bir çok yer var. Ama Majesty bu konuda biraz daha kısır gibi geliyor bana.

    Aslında ben 250 cc üzeri düşünmüyordum ama mevla sıfır sym seçeneği işin içine girince 2. el 400 cc seçeneğide söz konusu oldu. Burgmanın 2004 ten sonraki imbobilezer da bi enayilik olabiliyormuş sanırım, F1 arızası veriyormuş neyse bu artık, sonrada atşeleme yapmıyormuş ve ortalama 500-100 tl masraf çıkartabiliyormuş. Ve birde 2007 lerde debriyaj kavrama sorunu olduğunu duymuştum. Sym ile ilgili de sadece led far sistemindeki ışıklardan biri patlarsa hepsinin değişmesi gerekiyormuş. Ve Burgmandan tek eksiği 250 cc olması. O kadar para sayıpta beni üzerse çok kötü olur. Bu yüzden güzel bi araştırmayla doğru motoru alabilmem gerekiyor.

    Metocum köfteleri götürcez inşallah elbette. Temmuz Ağustos gibi niyetim var bişey almaya. Bozuk yolumuz o zamanlarda yapılacak gibi görünüyor.

  4. #4

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    sym içine sindiyse al bence..sıfır herzaman tercihimdir..rodaj vs istediğin gibi açarsın işte..3-4yaşında burgman alıcan 2-3senede sen binecen 7 yaşında makinayı kime satıcaksın?? 20-25binde bir debriyaj balatası varyatör tas değişirsin..yağ yakmasıda cabası..
    blueway2 bunu beğendi.
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  5. #5
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sym içine sindiyse al bence..sıfır herzaman tercihimdir..rodaj vs istediğin gibi açarsın işte..3-4yaşında burgman alıcan 2-3senede sen binecen 7 yaşında makinayı kime satıcaksın?? 20-25binde bir debriyaj balatası varyatör tas değişirsin..yağ yakmasıda cabası..
    Saol kardeşim, mantıklı bi yaklaşım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------

    Zamanında böyle bi ikileme düşen arkadaşlarım varsa onlardan da yorumlar bekliyorum.

  6. #6

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    sfır sym gts 250 çok iyi bir tercih olur.inan çok memnun kalırsın yakıt az dayanıklı ve çok yakıışıklı

  7. #7
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    güzel bir karşılaştırma olmuş.
    burgman kullanmadım kullananları ve servisini az çok tanırım.
    gts 250 kullandım yaklaşık 40.000 km tecrübem var.

    gts 250 nin bazı parçaları gereksiz pahalıdır. ama rutin bakımlarda değişen parçaları burgman a göre daha ucuz ve ikame edilebilir.

    servisten kayışı almak isterseniz 170 tl civarı idi geçen sene ama piyasadan AYNI kayışı sym poşetinin içinde olmadan 105 tl ye almıştım. hava filtresi en son 40 tl idi 18 tl ye almıştım.

    yakıtı ortalama değerlerde benim makina 100 km de 3,5 civarı yakıyor.

    dengesi ve konforu gayet tatminkar. ivmelenmesi kilosuna göre gayet iyi. kronik problemi yok, parça bekleme konusunu bilmiyorum, pek beklemedim zira beklememi gerektirecek parça lazım olmadı. şehir içi için ideal, şehir dışı için tek kişi epey gezdim sıkıntım olmadı.

    gts için yazabileceklerim bunlar diğer makinalar hakkında çok bilgim yok.

    senin yerinde ben olsam eğer bu kadar parayı motora ayırdı isem sıfır düşünürüm zira ikinci elde tanıdık makina olmaz ise büyük risk.

    tekeriniz düz bassın....
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  8. #8
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ethemcim sezon açıldı...Oralarda servis sorunu yaşayacağın malum ...bakış açın güzel ama bu tarz motorlar bakımdan bakıma belli periyodlarda girer tahmin edersin ki teknoloji farkı bariz üstün...bende o zaman sıfır makina önereyim...ama rakam bana çok yüksek geldi haberin olsun...

    Madem sıfır makinaya o parayı gözden çıkardın gel Kymco al kankacım...işini sağlama al...SYM mi Kymco mu dersen (eğer) ben Kymco derim...daha estetik bence...enjeksiyonlu muhteşem bir makina...

    bu arada sen ne zaman skutırcı oldun...skutırdaki ivmelenme tatmin asla etmez...eminsin dimi maksi almak istediğine...

    İstanbuldaki avantajlardan yararlan biraderim...

    2010 MODEL YENİ XCİTİNG 250İ BEYAZ VE SİYAH RENK SEÇENEKLERİ..
    5360 TL PEŞİN,KALANI VADE FARKSIZ 18 TAKSİT ( AYDA 199 TL )
    HİÇ PEŞİNSİZ,VADE FARKSIZ TAMAMINA 6 TAKSİT ( AYDA 1490 TL )
    MAXİMUM VE BONUS K.KARTINA ÖZEL HİÇ PEŞİNSİZ,VADE FARKSIZ TAMAMINA 9 TAKSİT ( AYDA 993 TL )


    http://www.sahibinden.com/199_tl_tak...XQQdisplayitem
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #9
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    Gts 250 sıfır sıfırdır.250 cc de her isteğine cevap verir.
    MOTOR bence bır hastalıktır.

  10. #10
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ethemcim sezon açıldı...Oralarda servis sorunu yaşayacağın malum ...bakış açın güzel ama bu tarz motorlar bakımdan bakıma belli periyodlarda girer tahmin edersin ki teknoloji farkı bariz üstün...bende o zaman sıfır makina önereyim...ama rakam bana çok yüksek geldi haberin olsun...

    Madem sıfır makinaya o parayı gözden çıkardın gel Kymco al kankacım...işini sağlama al...SYM mi Kymco mu dersen (eğer) ben Kymco derim...daha estetik bence...enjeksiyonlu muhteşem bir makina...

    bu arada sen ne zaman skutırcı oldun...skutırdaki ivmelenme tatmin asla etmez...eminsin dimi maksi almak istediğine...

    İstanbuldaki avantajlardan yararlan biraderim...

    2010 MODEL YENİ XCİTİNG 250İ BEYAZ VE SİYAH RENK SEÇENEKLERİ..
    5360 TL PEŞİN,KALANI VADE FARKSIZ 18 TAKSİT ( AYDA 199 TL )
    HİÇ PEŞİNSİZ,VADE FARKSIZ TAMAMINA 6 TAKSİT ( AYDA 1490 TL )
    MAXİMUM VE BONUS K.KARTINA ÖZEL HİÇ PEŞİNSİZ,VADE FARKSIZ TAMAMINA 9 TAKSİT ( AYDA 993 TL )


    http://www.sahibinden.com/199_tl_tak...XQQdisplayitem
    Metocum benim geçmişimde çin malı scoter deneyimim var. Bu yüzden içimde bir yerlerde gizli bi maxi sevdası zaten vardı hep.

    Birde yolcu için en konforlu yolculuğu tourring motora gücümüz yetmeyeceğine göre şu an için bütçeme uygun maxi scooter sunuyor. Çünki şuda var. Daha büyük motor bana gitmez. Çünki ben şehir içi kullanımıda yapıyorum. V-Strom vs emsalleri bana gitmez. İnmesi binmesi kolay. Geçen bi burgman kullandım kısa bir süre, cbf 150 ye inip binmekten daha kolay mesela önü açık olduğu için, zincir temizleme derdi yok. Zincirli motosiklette en çok beni yoran şey buydu, yağla+temizle yağla temizle.

    250 cc maxi performansı benim için yeterli, karakter olarak fazla hızlı kullanmıyorum. Arkamda yolcu varken kamyonları otobüsleri sıkıntısız sollayabileyim, gerektiğinde uzun yolda 110-120 km/h sıkılmadan sabitliyebilryim, artçım rahat etsin ssiy bar falan (eşimle biniyoruz çünki) cbf 150 den sonra elbet biraz fazla yakacaktır ama çokta fazla yakmasın, kullanım maliyetleri, bakım maliyetleri canımı sıkmasın diye düşünerek bi araştırma yaptım. Şimdi şimdi tüm yollar Sym Gts ye çıkıyor gibi geliyor. Sym deki seramik silindir vs. 2010 modelinin enjeksiyonlu olması bana oldukça cazip geliyor. Gerçi motosiklet olayında enjeksiyondur immoblazer vs tam yolda bırakmak için arızya gebe teknolojiler. Buda kafamı 2010 model konusunda biraz karıştırıyor. Araştırdığım kadarıyla bu teknelojiler arabalardaki yakalandığı gibi motosikletlerde bi kalite standartı yakalayamamış. Enjeksiyonlu ve imb.. lı motosikletleri olan ve bu teknelojilerle ilgili problem yaşayan, hatta yolda kalan tanıdıklarım var. Bu yüzden belki 2009 model enjeksiyonsuz gts bile alabilirim. Bazı şeylerin teknelojik değil, eski düzen olması bazen kullanımda avantaj bile olabiliyor.

    Kymc bakım maliyetlerinin Sym ye nazaran daha maliyetli olduğunu biliyorum. Birde Sym yetkili servis satış vs Kymco dan daha iyi durumda şu anda.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------

    Alıntı sero35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gts 250 sıfır sıfırdır.250 cc de her isteğine cevap verir.
    Haklısın, sıfır sıfırdır, bende bu fikre 2. el bi Burgman seçeneğinden daha sıcak bakmaya başladım diyebilirim. 2. el alabileceğim en temiz burgman yine 6-7 senelik olacak.

  11. #11
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    BENCEDE SYM AL 250 AL ÇÜNKÜ 2.EL RİSKLİDİR...SYM TAM TUR MOOTRU GİBİ OGÜN GÖRDÜM İNCELEDİM ADAM NAVİGASYON+DWD ÇALAR+TV(5İNÇ 250YTL ) +BARDAK KOYMA YERİ(ORJİNAL)9MİLYARA((sııfr fiyatı)) ALMIŞ..İBRELERİNİ FELANDA GÜZEL YAPMIŞLAR..BANA SUZUKİNİN PARÇALRINDAN YAPILIYOR DEDİ..AMA NE DERECE DOĞRU BİLMİYORUM ÇOK BEĞENDİM AMA MOTORU SEYAHAT YAPILABİLECEK GÖRÜNÜMÜ VARDI..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  12. #12
    kempes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA SILVERWING400 2006
    Dostum aynı ikileme bende düşmüştüm,hepsi birbirinden güzel maxi dolu piyasa da,insan hangisini alsam diye şaşırıp kalıyor,majesty,sym,kymco,burgman gibi markaları test amaçlı kullandım,ama nedense Burgman'ın tadı bana bir başka geldi,hele ki burgman650,şu an 2005 model 3.sahibi olduğum burgmanı iyiki de almışım diyorum,ben tavsiye ederim burgmanı,yakışıklı ve sağlam bir makine,imb...sorununu motora yapılan yıkamadan sonra yaşıyor genelde burgman sahipleri,onunda çözümü kontak kısmına su tutmayacaksın yada kontakta bulunan kilidi kapalı tutacaksın..umarım dilediğin motora hayırlısı ile kavuşursun...

  13. #13
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metocum benim geçmişimde çin malı scoter deneyimim var. Bu yüzden içimde bir yerlerde gizli bi maxi sevdası zaten vardı hep.

    Birde yolcu için en konforlu yolculuğu tourring motora gücümüz yetmeyeceğine göre şu an için bütçeme uygun maxi scooter sunuyor. Çünki şuda var. Daha büyük motor bana gitmez. Çünki ben şehir içi kullanımıda yapıyorum. V-Strom vs emsalleri bana gitmez. İnmesi binmesi kolay. Geçen bi burgman kullandım kısa bir süre, cbf 150 ye inip binmekten daha kolay mesela önü açık olduğu için, zincir temizleme derdi yok. Zincirli motosiklette en çok beni yoran şey buydu, yağla+temizle yağla temizle.

    250 cc maxi performansı benim için yeterli, karakter olarak fazla hızlı kullanmıyorum. Arkamda yolcu varken kamyonları otobüsleri sıkıntısız sollayabileyim, gerektiğinde uzun yolda 110-120 km/h sıkılmadan sabitliyebilryim, artçım rahat etsin ssiy bar falan (eşimle biniyoruz çünki) cbf 150 den sonra elbet biraz fazla yakacaktır ama çokta fazla yakmasın, kullanım maliyetleri, bakım maliyetleri canımı sıkmasın diye düşünerek bi araştırma yaptım. Şimdi şimdi tüm yollar Sym Gts ye çıkıyor gibi geliyor. Sym deki seramik silindir vs. 2010 modelinin enjeksiyonlu olması bana oldukça cazip geliyor. Gerçi motosiklet olayında enjeksiyondur immoblazer vs tam yolda bırakmak için arızya gebe teknolojiler. Buda kafamı 2010 model konusunda biraz karıştırıyor. Araştırdığım kadarıyla bu teknelojiler arabalardaki yakalandığı gibi motosikletlerde bi kalite standartı yakalayamamış. Enjeksiyonlu ve imb.. lı motosikletleri olan ve bu teknelojilerle ilgili problem yaşayan, hatta yolda kalan tanıdıklarım var. Bu yüzden belki 2009 model enjeksiyonsuz gts bile alabilirim. Bazı şeylerin teknelojik değil, eski düzen olması bazen kullanımda avantaj bile olabiliyor.

    Kymc bakım maliyetlerinin Sym ye nazaran daha maliyetli olduğunu biliyorum. Birde Sym yetkili servis satış vs Kymco dan daha iyi durumda şu anda.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------



    Haklısın, sıfır sıfırdır, bende bu fikre 2. el bi Burgman seçeneğinden daha sıcak bakmaya başladım diyebilirim. 2. el alabileceğim en temiz burgman yine 6-7 senelik olacak.

    Canım kardeşim bugün Çınarcıktaydık...Feribotta füme renkli 35 plaka majesty 400 gördüm gözüm kaldı desem yeridir...asfalta bu kadar sağlam basna bir maksi (burgmandan sonra) görmedim...muhteşem torkuyla seni ve artcını memnun edecktir...Kankam o parayı 250 cc ye verme...gel kardeşini dinle...seçimini 400 ccden yana kullan marka model sana kalmış...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #14
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canım kardeşim bugün Çınarcıktaydık...Feribotta füme renkli 35 plaka majesty 400 gördüm gözüm kaldı desem yeridir...asfalta bu kadar sağlam basna bir maksi (burgmandan sonra) görmedim...muhteşem torkuyla seni ve artcını memnun edecktir...Kankam o parayı 250 cc ye verme...gel kardeşini dinle...seçimini 400 ccden yana kullan marka model sana kalmış...
    aynen abi valla benimde gözüm onda kaldıçok deli bi motor valla...kalite kokuyor motorda kokusunu aldım ben

    ve dediğin gibi 400 cc o parayı 250 cc ye vermeye değmez...

  15. #15
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen abi valla benimde gözüm onda kaldıçok deli bi motor valla...kalite kokuyor motorda kokusunu aldım ben

    ve dediğin gibi 400 cc o parayı 250 cc ye vermeye değmez...
    müco başkan 250 cc tırmalama cc si...illede 400 cc ve üstü olacak makina dediğin...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #16
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    müco başkan 250 cc tırmalama cc si...illede 400 cc ve üstü olacak makina dediğin...
    çok haklısın abi,cbf 150 den sonra 250 cc istediğin performansı vermiyo...majesty 400 de harika bi motor...

  17. #17
    sergiowanni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2009
    Şehir
    Konya-Tekirdağ
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5
    cbf 150 den sonra tatmin etmez bence..ben olsam burgman alirdim...ayrica yamaha yada hondayada bi goz at bence...haddim deil ama..sym nereeeeeee honda*yamaha nere?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok haklısın abi,cbf 150 den sonra 250 cc istediğin performansı vermiyo...majesty 400 de harika bi motor...

    adamda demiş işte aynisini..

  18. #18

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    majesti benimde bu aralar aklımda olan bir model. bu güne kadarda en ufak arıza yada kronik bi rahatsızlığını duymadım. eski kasa burgmanı hemen listeden çıkarırdım senın yerınde olsam ethem.

  19. #19

    Üyelik
    13 Nisan 2010
    Şehir
    Libya
    Motosikleti
    250cc lik chooper
    Sehir icinde kullanicaksan 250cc her zaman daha iidir cunku zaaten hz derdin yok motorun kucuk olmasi (400e gore) biras daha avantaj olur 250cc daha az yakicaktir. Ama artci ile gezmek istersen ve uzun yolda 2 kisi rahat rahat 110-120 gideyim dersen bence 400cc daha mantikli gibi Bir arkadasin 400cc lik scooter ina binmistim gercekten cok guzel gidiyor Sahsen ben olsam Temiz bulabiliyorsam 400cc lik alirim. (yazimda asla marka model belirtmedim bu sana kalmis bir sey sonucta) Herkese kazasiz surusler dilerim...

  20. #20
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaşlar Burgman 400 cc olarak benimde aklımı sym den daha çok çeliyor ama, şu sebeplerden ötürü 250 cc sym daha cazip geliyor. Yinede yanlış düşündüğümü savunan arkadaşlarım olursa müdahale etsinler.

    1- Almış olduğum düşük km bakımlı bir burgman en yeni 2004-2006 model arasında olacak. 2007 ve sonrasasını düşünmüyorum. Lakin kasa 2007 de değiştiği için 10 bin 11 bin tl den aşağı yok. Aldığım motorun 2005 model olduğunu düşünürsek. mesela 20 binde diyelim. Bu motoru 4-5 sene ortalama 30 bin km kullandığımı farz edeliğm. Belkide daha fazla olacak. Bu sefer elimde mesela artık mesela 50 binde veya 60 binde ortalama 10 senelik bi burgman olmuş olucak, bu motoru satmak elden çıkarmak problemli ve ekonomik olarak benim zararıma olucak.

    2- Alacağım motorun kesinlikle problemsiz olduğuna emin olmam gerekiyor, dolayısıyla servis bakımları haricinde yetkili servise gitmemem ve masraf etmemem gerektiğine emin olmalıyım. Burgman yağ yakan bi motor olarak biliniyor. Bilinçsiz bi kullanıcı yağ seviyesini kontrol etmeden kullanmış ise, ve ben bu motoru kazara almış olursam motor her an sağlam masraf ve arıza çıkarmaya gebe olabilir. Bu masrafta en az 1000-1500 tl.

    3- Burgmanda 14 inç jant var sanıyorum ve bi ön+arka lastik değiştirme maliyeti 13 inç Sym ye nazaran çok çok yüksek. En az iki katı. Kayışı, varyatör deb. balatası fiyatlarıda bu şekilde sym den çok çok yüksek, dolayısıyla benim için yakıtın anı sıra kullnım maliyetleride çok önemli. Çok yakıyor, bakım maliyetleri yüksek eyvah bakımı geliyor diye düşünerek kapı önünde yatacak motora para vermek istemiyorum.

    4- Burgman elbette 250 cc sym den fazla yakıt tüketiyor.

    5- Motor, en azından % 50 si kredi desteği ile alınacağından, bana sürpriz yaparak 1000 lira 1500 lira yok motor bitti piston segman arızası, yok imblezer arızası, ağır bakım maliyeti çart curt gibi sürpriz bi masraf çıkarırsa banka kredisi öderken, motoruda kendimide Boğaz köprüsünden atarım. Alacağım motor için bahsettiğim gibi ihtimaller kesinlikle olmamalı.

    6- 250 cc ile 400 cc arasında vergi farkı varmı bilmiyorum. Bunuda araştıracağım. Umarım 250 cc daha avantajlıdır.

    7- Cbf 150 den geçiş yapacağım. Cbf 150 ile bile uzun yolda dahi motorun limitlerini zorlamadım ve 80-100 km/h arası hızla seyahat ettim. Dolayısıyla Sym bile alsam mutlaka cbf ten bi +15-20 km/h fazlası olacaktır. Yani uzun yol hız ortalaması 95-115 km/h gibi olabilecek. Buda benim için yeterli bir performans. Daha fazlasını aramıyorum.

    8- Alınmış olacak 2004-2006 model bi burgman en iyi ihtimalle ya 2. ya üçüncü sahibinden olacak, dolayısıyla kimin nasıl kullandığını nasıl bilebiliriz. 2. sahibi olan Ahmet paşa paşa sıkıştırmadan kişisel bakımlarınıda yağ vs ihmal etmeden kullanmıştır. Ama ilk sahibi adam gibi bakmamıştır. Devamlı dip gaz dip gaz. Motorun kullanım ömründen 20-30 bin km yemiştir. 3. 4. sahibinde motor patlayacaktır. Bu ihtimali bi türlü göze alamıyorum. Ki forumlarda bu vb bir çok hikaye var. Burgman forumunda da böyle bi kaç hikaye hatırlıyorum.

    400 lük performansı beni cezbetsede, yukarıda bahsettiğim özelliklerden dolayı 400 cc ve ikinci el 5-6 senelik maksi sınıfına şu an için sıcak bakamıyorum.

    Farklı yorum ve fikirleri bekliyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------

    Meto okuyor, galiba bişeyler karalayacak


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)