bmw 650 gs mi yoksa yamaha 660 tenere mi
-
abilerim sizden ricam bu motoru kıyaslmanızı istiyorum hem maddi açıdan hemde performans bakımından..tabi kide bmw herşeyiiyle iyidir ama bmw 2006.modeli 15milyar 660 tenereniin 2007 modeli 12-13 milyar
BMW F 650 GS TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Motor
Tipi : Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
Çap/strok : 100 mm x 83 mm
Silindir hacmi : 652 cm2
Motor gücü : 6500 d./d.’da 50 bg (37 kW) (5000 d./d.’de gücün 34 bg’ye (25 kW) düşmesi mümkündür
Azami tork : 60 Nm / 4800 d./d. (performans düşüşü: 4000 d./d.’da 51 Nm)
Kompresyon oranı : 11.5 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi : Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMW motor yönetimi sistemi çift ateşleme
Emisyon kontrolü : Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör
Performans /Tüketim
Azami hız : Yaklaşık 170 km/s (güç düşüşü ile: yaklaşık 145 km/s)
90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 3.2 l
120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 4,3 l
Yakıt tipi : Minimum 91 oktan kurşunsuz normal benzin
Elektrik sistemi
Alternatör : 400 W üç fazlı alternatör
Akü : 12 V / 12 Ah
Güç aktarımı
Debriyaj: Yağ banyolu ve mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman : Motor bloğuna entegre edilmiş daimi senkromeçli 5 ileri vitesli şanzıman
Tahrik : Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir
Şasi / Frenler
Şasi : Arka kısmı civatalarla sabitlenmiş köprü tipi çelik şasi
Ön çatal / süspansiyon : Teleskopik çatal, orta askı çapı 41 mm, çatal stabilizatörlü
Arka çatal / süspansiyon : Kutu tipi çift çelik salıncak, kaldırma sistemli merkezi yay ve amortisör, manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı
Hareket mesafesi ön/arka : 170 mm / 165 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) : 1.479 mm
Kaster (normal konumda) : 113,3 mm
Gidon açısı (normal konumda) : 60.8°
Jantlar : Telli jant
Ön jant : 2.60 x 19
Arka jant : 3,00 x 17
Ön lastik : 100/90 S 19
Arka lastik : 130/80 S 17
Ön fren : Tek diskli fren, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
Arka frenler : Tek diskli fren, 240 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper
ABS Özel donanım BMW Motorrad ABS (devreden çıkarılabilir)
Ebatlar / Ağırlıklar
Uzunluk : 2.175 mm
Genişlik (aynalar dahil) : 910 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.265 MM
Sele yüksekliği, yüksüz durumda : 780 mm (opsiyonel alçak sele ile 750 mm; opsiyonel yüksek sele: 820 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) : 192 kg
Kuru ağırlık 2) : 175,4 kg
İzin verilen toplam ağırlık : 380 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) : 187 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi : 17,3 l
Yedek depo : Yaklaşık 4,5 l
1) 93/93/EWG talimatları doğrultusunda, tüm sıvıları dolu ve yakıt deposu %90 oranında dolu iken
2) Sıvılar olmadan boş ağırlık
Yamaha XT 660R - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor Tipi : Tek silindir, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi : 660 cc.
Çap x Strok : 100 X 84 mm
Kompresyon oranı : 10 : 1
Maks. gücü : 45 HP-6.000 devirde
Maks. Tork : 6.1 kg-m-5.250 devirde
Yağlama : Kuru Karter
Yakıt sistemi : Yakıt Enjeksiyonlu
Debriyaj tipi : Islak, Çok diskli
Ateşleme : TCI
İlk Çalıştırma : Elektrik Marşlı
Vites kutusu : 5 Vites
Tahrik : Zincirli
Şase
Ön süspansiyon : Teleskopik Çatal
Arka süspansiyon : Maşa
Ön teker hareket mesafesi:225 mm
Arka teker hareket mesafesi:200 mm
Ön fren : Çift disk, f 298 mm.
Arka fren : Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik : 90/90-21 M/C 54S
Arka lastik : 130/80-17 M/C 65S
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY): 2.240 x 845 x 1.230 mm.
Sele yüksekliği: 865mm.
İki teker arası mesafe : 1.505mm.
Min. Yerden yükseklik : 210mm.
Ağırlık : 172 kg
Yakıt kapasitesi: 15 litre (5 litre yedek)
Yağ kapasitesi : 2.9 litre
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Reklamlar
-
slm arkadaşlar
motor almak istiyorum xl200 vardı sattım şimdi XT 660 R almak ıstıtorum ama kullabilirmiyim karassız kaldım sorun boy .boyum 1.60 napsam
-
Sele yüksekliği nasıl Xl 200'ün, Bmw 78 cm miş.
-
Bmw tenerenin yarısı etmez alakalarıda yok bence biri enduro digeri hobby motoru f650 de on far kırılınca gider 250 lilik dıdgenin farını alır takarsın bi o avantajın olur o kadar
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
belo adlı üyeden alıntı
Bmw tenerenin yarısı etmez alakalarıda yok bence biri enduro digeri hobby motoru f650 de on far kırılınca gider 250 lilik dıdgenin farını alır takarsın bi o avantajın olur o kadar
2006 BMW den bahsediyor
F650 den değil.
bu nasıl bir hobi motorudur ki en çok bununla dünya turu yapıyorlar?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------
sercan2667 adlı üyeden alıntı
abilerim sizden ricam bu motoru kıyaslmanızı istiyorum hem maddi açıdan hemde performans bakımından..tabi kide bmw herşeyiiyle iyidir ama bmw 2006.modeli 15milyar 660 tenereniin 2007 modeli 12-13 milyar
benim tercihim BMW olur,Yamaha'da motor sahibi olurken dert sahibi de olursun
Yamaha yedekparça konusunda tam bir rezalet,bu yüzden 2010 model MT 03 e Çin malı stop takanlar var.
"BMW nin parçası pahalıdır" derler ama kulak asma,asıl pahalı olan parça bulunamayan parçadır.
-
salimkalay adlı üyeden alıntı
motor almak istiyorum xl200 vardı sattım şimdi XT 660 R almak ıstıtorum ama kullabilirmiyim karassız kaldım sorun boy .boyum 1.60 napsam
Sanırım f650 cs (gs değil) size daha uygun. Sele oldukça engin olmasına rağmen, altı yüksek bir motor. F650 gs ile aynı motora ve yaklaşık olarak benzer şasiye sahip. Ayrıca cs modeli daha ucuz. Ama araziye girecekseniz, jantları tel olmadığı için sıkıntı olabilir.
Yamaha mı Bmw F650 mi derseniz, Bmw derim. Çünkü gücü fazla, bakım aralıkları uzun (10.000 km).
Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
tenere neden tenere onu tabi herkes bilmez nasıl efsane oldugunuda ama tenere alanların çoguna dikkat ediyorum alçaltmakiti alanlarda çok ayrıca önde 21 jant var bu bozuk zeminde çok buyuk avantaj bmwdeki 19 jant daha çok yola yakın bir motor oldugunu gosterir ve arkadaşta bahsetmiş dunya turu yapıyorlar diye
Şu anda park yeri sorunum var ve mecburen 125 kullanıyorum ve gittim mondial aldım ama park yerini çözdügüm an ya eski kasa super tenere veya yeni kasa tenere alacagım
Tenerenin alternatifi bana gore anca ktm olur bmw degil
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
belo adlı üyeden alıntı
tenere neden tenere onu tabi herkes bilmez nasıl efsane oldugunuda ama tenere alanların çoguna dikkat ediyorum alçaltmakiti alanlarda çok ayrıca önde 21 jant var bu bozuk zeminde çok buyuk avantaj bmwdeki 19 jant daha çok yola yakın bir motor oldugunu gosterir ve arkadaşta bahsetmiş dunya turu yapıyorlar diye
Şu anda park yeri sorunum var ve mecburen 125 kullanıyorum ve gittim mondial aldım ama park yerini çözdügüm an ya eski kasa super tenere veya yeni kasa tenere alacagım
Tenerenin alternatifi bana gore anca ktm olur bmw degil
"senin dediğin olsun" diyelim.
kavga çıkmaz en azından.
fanboy olmayayım
-
savaskayan adlı üyeden alıntı
"senin dediğin olsun" diyelim.
kavga çıkmaz en azından.
fanboy olmayayım
kle500 ün sele dardıda çok pişik olmuştuk herhalde ondandır
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
03 Aralık 2010, 03:45
#10
Orta karar olarak Africa Twin al.
-
03 Aralık 2010, 04:31
#11
kanucan adlı üyeden alıntı
Orta karar olarak Africa Twin al.
bencede efsane 2011 de çıkacak deniyordu 1300 diye ama galiba hayallerde kaldı
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
03 Aralık 2010, 08:51
#12
2006 model F650 15bin değil 12-13bin civarındadır;
sahibinden.com'a bakıyorsan insanlar birbirini etkilediği için piyasa üzeri fiyatlar oluşuyor.
İkisinide yaklaşık aynı paraya alırsın.
F650 ile istediğin arazi ve yolda gidersin; sorun olmaz.
Çok dengelidir ve rahat kullanırsın.
Devre dışı bırakılabilir ABS vardır.
3.5-3.7L/100km yakıt sarfiyatı vardır.
Tenere kullanmadım ama 21" ön teker ve yüksek sele arazi ağırlıklı gitmesi için tasarlandığını gösteriyor.
İkisinede bin ve dene...kendi hislerine bak birde, sonuçta keyif işi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler