125 cc den 600 cc ye geçilir mi?
Reklamlar
-
Abilerim Kardeşlerim Arkadaşlarım öncelikle hepinize merhaba. 18 yaşındayım ve 125 cc motor kullanıyorum vitesli. ağustos ayında ehliyet elimde olacak inşallah. motorumu büyükmek istiyorum ve ninja 250r hakkında çok düşündüm gece gündüz aklımdan çıkmadı. sonrada paylaşım sitelerindeki abilerim o kadar para 250 cc motora verilmez dedi sıfır almayı düşünüyordum. 250 cc nin beni de en fazla 3 az keseceğine inanıyorum. yardımlarınızı ve yorumlarınıza çok ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
bu konu hakkında o kadar konu varki.....sadece araştırmak yeterli olacak sanırsam..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
öncelikle yorum için teşekkürler. sitenin düzenini bilmediğimden dolayı bulamadım konuyu hala arıyorum ama bulamadım :(
-
600 ü bırakıpta neden hyosung gt 250 r almıyosun.Bundan sonra 600 lüğe geçebilirsin.Tecrübelenirsin biraz.
http://www.sahibinden.com/fiyat_dust...XQQdisplayitem
-
kawasaki ninja 250r yada hyosung gt 250 düşünüyordum. birçok motor kullanan ve servisleri vs. kişilerle konuştum ve senin paran çok paranı çöpe atmayı seviyorsun dediler. kafam çok karıştı.
-
tamamen tecrübe ve tercih meselesi,1000likte kullanabilirsin 600lukte ancak bu tamamen senın ıradene ve eğitimine bağlıdır.
Sonuçta altını çizerek söylüyorum ciddi bir şekilde şakası olmayan aletler bunlar.
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
eğitim almaya kararlıyım ve bulunduğum bölgede motor grupları var oralara üye olup büyüklerimi dinlemek istiyorum ve dinlerim her zaman ve her konuda büyüklerimi sıkılmadan dinlerim. BEnim tek kaygım 250 cc lik racing alıp 2-3 ay sonra sıkılmak ve beni teselli etmemesi. öyle çokta param yok o yüzden. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ. HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
-
bak bu yazdıklarını buraya deil beynine yazman gerekir burda ne kişiler oldu bu lafları diyp sonra elinin altındakı gücü ayarsız kullanan.
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
eğitim olursa olabilir mi yani... trafik gerçekten şakaya gelmez hele türkiye şartlarında... ilk 6 ay 60-70 i geçmeceğiz artık. hergün motor hayalleri ile yaşıyorum inanın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------
6000 devirden sonraki sesi duydum bittim zaten... allah sonumuzu hayır etsin.. şeytan bizi gaza getirmesin. YORUMLAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER
-
istedigine gec
-
herkese teşekkür ederim. bugün motor bakmaya gittim ve ordaki yaşlı amca bana başından geçen olayı anlattı ve bu bana yetti. motor çocuk oyuncağı değil. kawasaki ninja 250r almaya karar verdim. biraz pahalı olsada:( 250 cc racing de kendimi iyice geliştirdikten sonra ve kendime güvendiğim zaman 600rr yada r6 alırım inşallah. tekrar herkese teşekkür ederim. tüm motorculara kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
ben dırek 750 srad la basladım 5 gun kapıda yattı 6.gun gezmeye basladım benım tecrubem sukı sadece agırlık farkı var hız olarak dusunursen 250 nıja 170 basıyo hemde cok rahat 600 luk makınede basıyo o durmuyoda 250 lıkmı duruyo bence sıralama yalnıs 50 cc motor kullanıyosan 100cc yemı gecıcen ondansonra 125 sonra 150 yok oyle bısey
-
yorum için teşekkürler öncelikle. ninjanın pahalı olması var biraz. bakalım artık binelim biraz ninjaya hayat neler gösterecek sonra 600 cc racing e geçeriz inşallah.
-
kardeş millet 600lükle binmeyi ögreniyor sen 125likle tecrübe kazamışsın bence dikkatli olursan rahatlıkla kullanırsın
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
Sevgili kardeşim birçok forumdaşımda bu yazacaklarım hakkında bana hak verecektir...
Öncelikle şunu belirteyim ki 125 cc'den 600 cc'ye geçilir. Amaaaa.....
Bahsettiğin 125 cc'lik motor ile kaç kilometre tecrüben var?
Eğer bu soruya cevabın 3000/5000 kilometre ise geçilmez...
Çünkü bu kilometre sana motosiklette tecrübe kazandırmaz.
Bu sadece sana kullandigin 125 cc'lik motosiklete adapte olmanı sağlar, kullanmış olduğun
motosiklet ile tek vücut olmani sağlar. Birazda senin yeteneğin ile alakalı bir durumdur bu.
Eğer bahsettiğim gibi bir sürücüysen benim sana tavsiyem araya 250'lik bir Naked sıkıştırman, Ha yok ben illede 600'lük alacagim diyorsan trafige çıkmadan önce o makinayı çok iyi tanıman gerekir.
Boş alanlarda ve trafige kapalı mekanlara git, yere bir çizgi çiz.. Sonra o çizgiden kalkışlar yap, o makina 100 kilometre hıza kaç metrede ve kaç saniyede çıkıyor, ani bir durumda kaç metrede duruyor vs vs gibi şeyleri çalışmalısın, ve yeteri kadar tecrübe sahibi olmadan 600'lük makina ile trafige çıkmamalısın. Forum içerisinde arama yaparsan daha geniş bilgiler edinebilirsin, çünkü inan ki bu forum tam bir bilgi kütüphanesi..
Birde sana ''Ben direk 600'lük ile başladım, ben direk transalp ile başladım'' diyenler olacaktır mutlaka.. Bunlara sakın kulak asma... Unutmaki her insanın refleks kabiliyeti ve denge becerisi bir değildir...
Tecrübe Limitlerini Bilmektir...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
Sizin yaşınızı bilemiyorum,ben 33 yaşında 125 cc ile başladım ,şu an 36 yaşındayım ve 250 cc motor kullanıyorum ve cc büyütmek için hiç acele etmiyorum, bence sizin yaşınız henüz 20 li yaşlar ise, ve pro yarışcı olmayıda düşünmüyorsanız acele etmeye gerek görmüyorum.Birde 250 cc ye 600 lük muamelesi yapmamanızı tavsiye ederim.
-
600 cc lik racing sürülmeyecek motor değil ama tecrübe ve birikim istiyor söylediklerinize göre. ama büyük sözü dinlemekte fayda var diye düşünüyorum. en güzeli 250 cc lik racinge geçmek ve sevenlerimi üzmemek. sonrada ayaklarım iyice yere bastığındada 600 cc lik racinge geçmek. ben sizlerin yazdığınızdan bu sonucu çıkardım. 600 cc lik motorlada 3-4 devirle de binilip durulmaz ki mutlaka gaza gelir insan. Yorumlar için herkese teşekkür ederim, yorumlarınız benim için çok önemli. tecrübelerinizden faydalanmak için can atıyorum.
-
Öncelikle
http://www.motosiklet.net/forum/moto...datmacasi.html
önce motosiklet kültürü;sonra karar verirsin.
-
şimdi herşeyi daha iyi anlamaya başladım. iyiki bu site varmış.
-
qenc_motorcu adlı üyeden alıntı
eğitim olursa olabilir mi yani... trafik gerçekten şakaya gelmez hele türkiye şartlarında... ilk 6 ay 60-70 i geçmeceğiz artık. hergün motor hayalleri ile yaşıyorum inanın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------
6000 devirden sonraki sesi duydum bittim zaten... allah sonumuzu hayır etsin.. şeytan bizi gaza getirmesin. YORUMLAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER
İlk 6 ay 60-70i geçmiyeceksin sadece güldüm o alet 1. viteste 90-100 yapıyor altında o güç olduğu sürece kendini tutamazsın malum Türkiyenin yolları ve şöförleri(Şöför denilen 2 ayaklı danalar).Alması bişey değil Lastik fiyatları 700-800 tlden başlıyor bakımı desen en az 4 litre yağ alıyor benzin desen cabası vergi dersen oda yüksek yine sana kalmış ama bence Ninja 250 ideal hem basınca 170-180 oda anında çeviriyor tabi 600lüğün sesi olmaz
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler