maxi scooter tercihi için yardım...
Reklamlar
-
Selamlar,
3 senedir Suzuki GSR 600 kullanıyorum.
Biraz tarz değiştirip bagajı olan rüzgardan koruyacak ve daha az benzin tüketimi olan bir maxi scooter almak istiyorum.
600 cc 98 bg bir naked dan sonra açıkçası tüm maxi scooterlar yavaş ve çok daha az atak geliyor gözüme haliyle...
Bu yüzden beni çok fazla "ahhhh eski motorum" diye dövündürmiyecek, kullanmış ve kullanıyor olan arkadaşlardan 400-650cc aralığında (şiddetle öneriyorsanız 250cc de olabilir ancak ikinci tercihim olacaktır) maxi önermelerini rica ediyorum.
Marka - model yazıp geçmeyip nedenlerini yazarlarsanız sevinirim.
ihtiyaç ve kullanım şeklim:
- Yaz aylarında en az 7-8 kez 200km lik geziler yapıyorum.
- Genelde şehir içinde (İstanbul) kullanıyorum. Araba kullanmak daraltıyor o yüzden arabam yok.
- iş ev - ev iş hattım çok yakın 5km kadar ve hergün motorla gidip geliyorum.
- Kesinlikle 1 fullface kask eğer olursa 2 fullface kaskın rahat sığacağı bagaj lazım.
- uzun yolda yormaması lazım (ki zaten nakeddan sonra rüzgarı konusunda sorun olucağını düşünmüyorum ama tek silindir rahatsız edebilir)
Teşekkürler.
Reklamlar
-
Tanrı İradesini Hakim Kılmak İçin Yeryüzündeki İyi İnsanları Kullanır.Yeryüzündeki Kötü İnsanlar ise Kendi İradelerini Hakim kılmak İçin Tanrıyı Kullanırlar..
-
Zaten sınırlı alternetifler söz konusu olduğu için bahsettiğin kriterlerde önerebileceğim motorlar :
- Suzuki Burgman 650
- Honda Silverwing 600
-
Atti adlı üyeden alıntı
Hoş geldin .
hoşbulduk....
dreamdark adlı üyeden alıntı
Zaten sınırlı alternetifler söz konusu olduğu için bahsettiğin kriterlerde önerebileceğim motorlar :
- Suzuki Burgman 650
- Honda Silverwing 600
400 - 650 cc yazmıştım sanırım yanlış anlaşıldım, AN400 , X400 , Xciting 500 , Nexus 500 vs vs vs. de olabilir.
-
Suzuki Burgman 650
Honda Silverwing 600
bunların dışındakiler sana yetersiz kalır 600cc den aşşağıya düşme bence
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
CanTR adlı üyeden alıntı
hoşbulduk....
400 - 650 cc yazmıştım sanırım yanlış anlaşıldım, AN400 , X400 , Xciting 500 , Nexus 500 vs vs vs. de olabilir.
Yok doğru anladım da, performans açısından 400'lükleri direkt eledim. Diğer 500'lükler de bu 2 motorun yanında benim tercihim olmazdı açıkcası, bu nedenle tavsiyem bu yönde oldu.
Neden tercihim olmazdı sersen, Gilera performans olarak iyidir ancak parçası daha pahalı ve japonlara göre biraz daha naziktir, ayrıca yakıt tüketimi de daha fazladır.
Kymco da güzel motordur ancak diğer seçeneklere göre sönük kalıyor bence.
Kişisel fikrim, Burgman 650 hem fiziksel özellikleri, hem de donanım ve performans açısından en konforlu makine gibi geliyor bana.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Yok doğru anladım da, performans açısından 400'lükleri direkt eledim.
Diğer 500'lükler de bu 2 motorun yanında benim tercihim olmazdı açıkcası, bu nedenle tavsiyem bu yönde oldu.
Neden tercihim olmazdı sersen, Gilera performans olarak iyidir ancak parçası daha pahalı ve japonlara göre biraz daha naziktir, ayrıca yakıt tüketimi de daha fazladır.
Kymco da güzel motordur ancak diğer seçeneklere göre sönük kalıyor bence.
Kişisel fikrim, Burgman 650 hem fiziksel özellikleri, hem de donanım ve performans açısından en konforlu makine gibi geliyor bana.
teşekkürler bilgiler için...
GSR 600 e yakın bişi bulamıycağımı biliyorum hani 400ler acaba olurmu diye bir aklımdan geçiyorlar ama dediğin gibi performans konu olunca........................
Bende japonun herşeyini biliyoruz, yedek parçası, ustası ikinci eli vs. diye italyanları elemiştim başta ama maxi olayı halen uzak bana bilgi olarak... kymco ya baktım bir süre 500lük Ri modeline performans için ama çok pahalı oda, birde ikinci eli konusunda bir bilgim yok...
peki Suzuki AN serisimi Silverwing serisimi ?
-
bence Suzuki Burgman 650 almalısın performans açısından seni bu ancak bu idare edebilir
Honda Silverwing 600'den daha güçlü
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
merhaba, ben 1 yıl silverwing 400 kullandım. 2 tane yarım kask, 2 çift eldiven 1 adet M beden yazlık mont sığabiliyor bagajına. 1,85 boyundayım ve rüzgar beni hic rahatsız etmezdi. 2 silindirin hem sesi hem performansı cok farklı, akselerasyonda burgman 400 den uzak ara önde...
beni en fazla rahatsız eden şey iri cüssesi ve ağırlığı. trafikte araçlar ile beraber gitmek durumundasın, sıkışık trafikte öldürüyor insanı. 228 kg boş ağırlığı var. sıvılar ile beraber 240 kg desen, 70+70 sürücü ve artçı ilave edince 380 kg oluyor. ben bu sebepten sattım, karar verirken bunu noktayı da değerlendirmen yerinde olacaktır
Haklı olmaktansa mutlu olmayı tercih ederim...
-
teşekkürler erodesign, ağırlık çok önemli özellikle şehiriçi trafikte. GSR 183kg, 17lt benzin 4lt yağ derken max 200-210kg üstüne ben 70kg ardçı 50kg etti 330 kg civarı...... silverla arasında 30kg fln fark oluşuyor en iyi şartlarda benim için..........
açıkçası maxi scooter için en baş çekincem kilo olayı çünkü ağırlıklı şehir içi kullanımdayım..
bir maxi bir tanede normal scooter alsam boşuna para vermiş olucam..
yokmu bu işin bir ortası
-
bence GSR 600 güzel motosiklet, devam et kullanmaya. Bu maxiscooter olayının dışı seni yakar içi beni
Haklı olmaktansa mutlu olmayı tercih ederim...
-
-
CanTR adlı üyeden alıntı
valla bencede çok güzel motor
hatta üstüne verdiğim emeği, yurtdışından getirttiğim parçalara - kargolarını beklemeyi, cilalı sularla sadece kendim yıkadığımı hatırladıkça yanar dururum .........
ama uzun yolda çok rüzgar alıyorsun, tankcase var ama yinede bagaj sorunu çıkıyor tatile giderken birde şehir içinde indiğim yerde.
yoksa benzininde, yakışında veya başka bişiyinde değilim..
Ben 600F'de bir çift körüklü yan çanta kullanıyorum, eşimle ikimizin tatil eşyalarını alıyor, bir de depo üstü çanta ile hiçbir sıkıntı çekmiyoruz. Sen bir de yüksek ön cam taktın mı motora, hiç başka motor bakmaya uğraşma bence, aslan gibi touring makinan var.
Çantlar gayet kullanışlı, şık ve fiyatı da çok uygun :
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...-262-0-83.html
-
beklentilerin,tercihlerinle malesef uyuşmuyor.seri ve hızlı,yakıt tüketimi az olan ? hızlı tercih için silwerwing honda,az yaksın uzun yol yapsın gts 250 sym yeni kasa hemde gösterişli ve asi
hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil
-
suzuki400 ve yamaha 400 ile runner200,x8-200,vespa 250'nin 0-100 arası aynı diyebiliriz.
yanılmıyorsam 2004 sonrası 400'ler kadranda 160 yerine 180 yazmaya başladılar.
suzuki400 ve yamaha400 gordugum en buyuk sele altı bagaj kapasitesine sahipler.
bagaj kapasitesi bakımından bu 400'leri x-max250 takip eder. x-max duydugum kadarıyla 160 yapabiliyormuş.
200, 250 ve 400'ler yakıt olarak birbirine yakın degerlerdedir.
kymco 500'ü bilmiyorum ama italyan 500'ler, silverwing ve burgman650 yakıt olarak 200,250ve400'lerden ciddi derecede fazla yakarlar ama yolda da giderler. yani ne kadar ekmek o kadar köfte.
şehir içi için suzuki400 yamaha400 tavsiye etmem. çok uzun ve agır kalıyorlar sıkışık trafikte, dolayısıyla arabalardan çok fazla farkın kalmıyor (cambaz gibi gidiyorum diyorsan goldwingin büyüklügü bile seni rahatsız etmez). şehir içi için 200 ve 250cc'ler gayet yeterli diye düşünüyorum.
en iyi kararı verebilmek için aklınızdaki motorları 5-6 gün kullanmanız (test sürüşü) taraftarıyım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------
ayrıyetten performans için gileranın 800 ve kymco'nun zannedersem 700cc scooterları var.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Ben 600F'de bir çift körüklü yan çanta kullanıyorum, eşimle ikimizin tatil eşyalarını alıyor, bir de depo üstü çanta ile hiçbir sıkıntı çekmiyoruz. Sen bir de yüksek ön cam taktın mı motora, hiç başka motor bakmaya uğraşma bence, aslan gibi touring makinan var.
Çantlar gayet kullanışlı, şık ve fiyatı da çok uygun :
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...-262-0-83.html
GSR da egzozlar yukarıda sele altında olduğundan bu çantalar olmuyor geçen yaz başı gibi denedim bunları..
valla sonunda maxi olayından vazgeçip CBF 1000 falan alıcam çantası arkasında dursun gerekirse yan çanta takarım uzun yolda..
dün bir scooter denedim vitesli aletten sonra bir garip geldi bacakları öne alıp gitmek
Nemrut adlı üyeden alıntı
şehir içi için suzuki400 yamaha400 tavsiye etmem. çok uzun ve agır kalıyorlar sıkışık trafikte, dolayısıyla arabalardan çok fazla farkın kalmıyor (cambaz gibi gidiyorum diyorsan goldwingin büyüklügü bile seni rahatsız etmez). şehir içi için 200 ve 250cc'ler gayet yeterli diye düşünüyorum.
en iyi kararı verebilmek için aklınızdaki motorları 5-6 gün kullanmanız (test sürüşü) taraftarıyım.[COLOR="Silver"]
eğer 400 ler bile şehir içinde hantal kalıyorsa ozaman SYM GTS 250i Evo (enjeksiyon) ve SYM GTS 250 (eski kasa - karbürötörlü) ' ye yönelmek gerekicek sanırım.. şehir içi bagaj ihtiyacını görür ve uzun yoldada şişmez umarım ama buda performanstan ödün vermek olabilirmi?
250cc ler genelde 180kg larda 400 ler 230kg larda........
valla test sürüşü olayına bende %100 katılıyorum ama bunu yapabileceğim yer yok sanırım... ben 1 gün bile rağzıyım...
-
Selamlar,
Piaggio X9 250 kullanıcısıyım, bütün kış boyunca kahrımı çekti motorum ve şimdi fazer veya cbf 600 almak istiyorum Sanırım scooter a geçince çok yavaş gelicek...
Sana tavsiyem yakıt ekonomisi istiyorsan Piaggio X9 250 almandır, şehir içinde çok yeterli bir makine. Nedenlerine gelince ekonomik, bagajı büyük ve çok rahat bir makinedir.
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
-
CBF600 ya da CBF1000 uzun yol için çok kullanışlı bir makina kesinlikle. Çantaları ve Topcase ile de tam bir touring.
-
-
hyosung ms3 250 güzel bi makinaya benziyor fakat iyi yorumlar duymadım hakkında, bi bilginiz var mı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler