maxi scooter tercihi için yardım...
Reklamlar
-
X9 500 düşünebilirsin. Burgman ve Silverwing'e göre daha hafif ve daha kısa olduğu için şehiriçine çok uygun. Yükseklik ayarlı rüzgarlık ile rüzgar sıkıntını da rahatça bertaraf eder. Oturuş şekli ve selesi sayesinde saatlerce yol yapabilirsin, çok rahat. 39 beygir seni kesmeyebilir ama tek silindirin torku sayesinde kesinlikle hantal hissetmezsin.
Reklamlar
-
Yamaha Xmax 250 derim ben. Bir yıl kullandım. Şehir içinde muhteşemdir, çok az yakar (3-4 lt arası). Benim bildiğim kadarıyla bulabileceğin en büyük bagaja sahip (2 full face + dizlikler + eldivenler vs. vs. alıyor). Bulabilirsen topcase'li alırsın, daha da rahat edersin.
Çok rahat 150'ye çıkar, otobanda da üzmez. Orta devirleri çok çok iyidir.
Ben genelde 300-350 km'lik geziler yapıyordum, hiç sorun yaşatmadı. 2006-2007 modelleri alırken elektrik sistemini serviste kontrol ettirmekte fayda var. Başka da bir problemi yoktur. Fiyatları da nispeten iyidir.
-
CanTR adlı üyeden alıntı
bende yaz kış biniyorum motora sadece kar varken yerde binmiyorum o yüzden biraz daha kapalı birşeyler arayışındayım birazda... ilk mesajımda "rüzgar koruması" derken aslında onu demek istedim ama tabi detay vermediğim için anlaşılmamış olabilir...
maxi üstüne bide dizleri örten örtülerden düşünüyorum zaten mont keser gerisini diye ümit ediyorum ama tabi _UnReaL_ ın dediği gibi hertürlü yavaş gelicek maxi...
başlığı değiştirelim ozaman
CBF1000 mi maxi mi diye
Boşver maxiyi filan, al bir CBF1000, aslanlar gibi bin senelerce. İyi şekilde giyinirsin olur biter.
-
CanTR adlı üyeden alıntı
bende yaz kış biniyorum motora sadece kar varken yerde binmiyorum o yüzden biraz daha kapalı birşeyler arayışındayım birazda... ilk mesajımda "rüzgar koruması" derken aslında onu demek istedim ama tabi detay vermediğim için anlaşılmamış olabilir...
maxi üstüne bide dizleri örten örtülerden düşünüyorum zaten mont keser gerisini diye ümit ediyorum ama tabi _UnReaL_ ın dediği gibi hertürlü yavaş gelicek maxi...
başlığı değiştirelim ozaman
CBF1000 mi maxi mi diye
Açıkcası bende kar dışında yağmur varken bile motorumu severek kullanıyorum, ön ellerim dışında rüzgar almıyorum, ama şunu söylebilirim kesinlikle örtü kullanmıyorum. X9 dan önce Tvs apache kullnıyordum, ellerim dizlerim buz kesiyordu. Şimdi çok mutluyum, yaz geldi şeytan diyor çıkar kaskı tadını çıkar ) Ama dinleyen yok....
Şaka bir yana Aprilla 500 ü test etmeni şiddetle tavsiye ediyorum. Burgman 400, ve siverving 650 kullandım test amaçlı ama aprilla da ki denge ve ataklığın tadını alamamıştım, belkide italyan sevgisidir. Dediğim gibi aprilla 500 mutlaka test et. Piggio x9 kullıyorum memnunum, ama fazer da istiyor bu gönül
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
-
boyraz adlı üyeden alıntı
X9 500 düşünebilirsin. Burgman ve Silverwing'e göre daha hafif ve daha kısa olduğu için şehiriçine çok uygun. Yükseklik ayarlı rüzgarlık ile rüzgar sıkıntını da rahatça bertaraf eder. Oturuş şekli ve selesi sayesinde saatlerce yol yapabilirsin, çok rahat. 39 beygir seni kesmeyebilir ama tek silindirin torku sayesinde kesinlikle hantal hissetmezsin.
italyanlarda güzel ama yedekparça ve servis olayını tam bilemiyorum, japon veya uzakdoğu diyelim nerdeyse her ustayı her satıcıyı tanıyoruz, işin gerçeği ustalarda daha çok japonu tanıyor.. X8 ve X9 lara başta bakıyordum ama bu nedenle eledim, beygir ve cc olarak tatmin ediciler ama kesinlikle... italyan konusunda tecrübeniz varsa bakım onarım yedek parça maliyeti yani yaşatma maliyeti konusunda fikir verirseniz çok sevinirim.,
emrello adlı üyeden alıntı
Yamaha Xmax 250 derim ben. Bir yıl kullandım. Şehir içinde muhteşemdir, çok az yakar (3-4 lt arası). Benim bildiğim kadarıyla bulabileceğin en büyük bagaja sahip (2 full face + dizlikler + eldivenler vs. vs. alıyor). Bulabilirsen topcase'li alırsın, daha da rahat edersin.
Çok rahat 150'ye çıkar, otobanda da üzmez. Orta devirleri çok çok iyidir.
Ben genelde 300-350 km'lik geziler yapıyordum, hiç sorun yaşatmadı. 2006-2007 modelleri alırken elektrik sistemini serviste kontrol ettirmekte fayda var. Başka da bir problemi yoktur. Fiyatları da nispeten iyidir.
cc biraz düşük gibi geliyordu başta ama buradaki arkadaşlarında saolsunlar fikirleri ve paylaşımları ile sanırım 250cc civarına inicem maxi tercihim olursa... Xmax 250 için sahibindende biraz bakındım, 2008 modelleri fiyat olarak uygun duruyor. hem dediğiniz elektirik problem ihtimalini atlatmış oluruz hemde çok eski bir model almamış oluruz gibi... teşekkürler bilgiler için...
_UnReaL_ adlı üyeden alıntı
Açıkcası bende kar dışında yağmur varken bile motorumu severek kullanıyorum, ön ellerim dışında rüzgar almıyorum, ama şunu söylebilirim kesinlikle örtü kullanmıyorum. X9 dan önce Tvs apache kullnıyordum, ellerim dizlerim buz kesiyordu. Şimdi çok mutluyum, yaz geldi şeytan diyor çıkar kaskı tadını çıkar
) Ama dinleyen yok....
Şaka bir yana Aprilla 500 ü test etmeni şiddetle tavsiye ediyorum. Burgman 400, ve siverving 650 kullandım test amaçlı ama aprilla da ki denge ve ataklığın tadını alamamıştım, belkide italyan sevgisidir. Dediğim gibi aprilla 500 mutlaka test et. Piggio x9 kullıyorum memnunum, ama fazer da istiyor bu gönül
yukarıda belirttiğim nedenlerle italyanlardan biraz uzak durma niyetimdeyim ama size kullanıdığınız için yedek parça maliyeti ve bakımları ile ikinci el piyasasıı nasıl acaba bunların?
dreamdark adlı üyeden alıntı
Boşver maxiyi filan, al bir CBF1000, aslanlar gibi bin senelerce. İyi şekilde giyinirsin olur biter.
yaaaaa bu işin sonu oraya gidiyordaaa........ niyetim motoru verip daha ucuza bişiler alıp hem para kalması elime hemde yeni aldığım aletle daha ucuza ulaşımımı sağlamak........
-
Selamlar,
Kymco'nun yeni modeli "downtown 300i" de dikkate alınabilir bu konuda. Avrupa'da 10.000 adet satıldığı söyleniyor. Ülkemize ABS'li modelini getirmemişler ama, yine de 12.000 tl'lik fiyatı ile ciddi bir alternatif olabilir.
http://www.kymco.com.tr/html/downtown300.html
-
Hocam senin alacağın motor Beverly 500. Motorda Vitesli Enduro Havası var. 5 saniyede 100e çıkıyor Son hızı olan 180 ( http://www.facebook.com/video/video.php?v=1326925366966 )e kadarda zorlanmadan aniden ivmelenip her hızda gazı açtığında tepki veriyor. Fren performansıda çok iyi.
İncelemek istersen ilgili Yazım: http://www.hayatonda.com/index.php/piaggio-beverly-500
Bir uzun yol deneyimim : http://www.hayatonda.com/index.php/i...erali-yolculuk
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
akinosan adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Kymco'nun yeni modeli "downtown 300i" de dikkate alınabilir bu konuda. Avrupa'da 10.000 adet satıldığı söyleniyor. Ülkemize ABS'li modelini getirmemişler ama, yine de 12.000 tl'lik fiyatı ile ciddi bir alternatif olabilir.
http://www.kymco.com.tr/html/downtown300.html
açıkçası en başta XCITING 500 Ri ile başladı bu maxi scooter düşüncem sonrasında XCITING 250 i de olabilirmi diye baktım ama DOWNTOWN 300i ye hiç bakamamıştım, teşekkürler bilgi için...
-
sym gts 250 i
kymco dind 200 i
çok para verme zaten yazdıgına göre yazın 200 km yolculuklar yapıyormuşsun bence hem ucuz hemde işe ğidip gelmek için ikiside çok ideal fazla lükse kaçma derim
-
2.el 500cc scooterlar oldukça uygun fiyatlara.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
CanTR adlı üyeden alıntı
italyanlarda güzel ama yedekparça ve servis olayını tam bilemiyorum, japon veya uzakdoğu diyelim nerdeyse her ustayı her satıcıyı tanıyoruz, işin gerçeği ustalarda daha çok japonu tanıyor.. X8 ve X9 lara başta bakıyordum ama bu nedenle eledim, beygir ve cc olarak tatmin ediciler ama kesinlikle... italyan konusunda tecrübeniz varsa bakım onarım yedek parça maliyeti yani yaşatma maliyeti konusunda fikir verirseniz çok sevinirim.,
Aldıktan sonra direkt olarak 12,000 bakımını yaptırdım ve kayışı değiştirdim. Usta arkadaşım olduğu için indirim yaptı sağolsun ama normalde bu işlemler 300 TL civarı tutar. Bakımlarıın 6,000 km'de bir olduğunu hatırlatırım. Ayrıca kayış değişiminin 12,000'de bir olarak tavsiye edilse bile 18000 - 24000 km aynı kayışı kullananlar var. Yani 12,000 km boyunca servis maliyetin 450 TL civarında olur. Yetkili serviste bu rakama 700-750 TL çıkar.
Yedek parça japonlardan pahalı değil, zaten kaza haricinde kolay kolay parça ihtiyacın olmaz. Onun içinde zaten kasko yaptıracaksın.
Tercih konusunda belirleyici kıstas yedek parça olmasın, çünkü hepsi pahalı.
Kararın ne olursa olsun hayırlı olsun. Maxi scooter rahatına alışınca başka motor aramayacaksın. Adrenalin konusunda bişey diyemeyeceğim.
-
boyraz adlı üyeden alıntı
Aldıktan sonra direkt olarak 12,000 bakımını yaptırdım ve kayışı değiştirdim. Usta arkadaşım olduğu için indirim yaptı sağolsun ama normalde bu işlemler 300 TL civarı tutar. Bakımlarıın 6,000 km'de bir olduğunu hatırlatırım. Ayrıca kayış değişiminin 12,000'de bir olarak tavsiye edilse bile 18000 - 24000 km aynı kayışı kullananlar var. Yani 12,000 km boyunca servis maliyetin 450 TL civarında olur. Yetkili serviste bu rakama 700-750 TL çıkar.
....
Şuandaki B500 kayışım tam 24.000KM de ve haftaya değiştireceğim. Orjinali 200TL, Japon Malı Kayış işse 170TL civarında.
Yağ + Yağ Filtresi değişimi = 70-80 TL
Lastikler = Pirelli ( takma dahil 340 TL )
Iridum Buji = 35 TL
Her 6bin bakımı minimum 100TL tutuyor. Ben 22binde aldım
24bin bakımı = 110TL
30bin bakımı = 140 TL
36bin bakımı = 400TL (civarında tutacak )
42bin bakımı = 100TL... diye devam ediyor...
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
fiyatlar ve açıklamalar için çok teşekkürler..
-
250 km civarındaki gezilerde 250 cc sorun çıkarmaz, konu şehir içi ise 250 cc yeter de artar bile. 400 ve üzeri daha masraflı ve hantal kalır, hele şehir dediğimiz istanbul ise.
250 cc bakmanızı tavsiye ederim.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
Deryali adlı üyeden alıntı
Şuandaki B500 kayışım tam 24.000KM de ve haftaya değiştireceğim.
Zaten seni kastetmiştim Ali
Lastik için Metzeller fiyatı da al. Anes Motorun bize özel indirimi var.
-
-
selamlar tekrardan...
dün (cumartesi) kızıltoprağı dolaştım maxiler için, x7 250 sıfırı 4000€ ve kredikartına 7 taksit yapabiliyorlar ama malesef bagajı benim için çok küçük (1 full face zor sığıyor)
beverly500 ün tipi pek hoşuma gitmedi -- tabi renkler zevkler tartışılmıyor.......
ama piyada çok motor yok gördüğüm kadarı ile, esnafta pek alım satım olmadığını söyledi.......
nerede acaba bu motorlar ???????????????????
-
CanTR adlı üyeden alıntı
selamlar tekrardan...
dün (cumartesi) kızıltoprağı dolaştım maxiler için, x7 250 sıfırı 4000€ ve kredikartına 7 taksit yapabiliyorlar ama malesef bagajı benim için çok küçük (1 full face zor sığıyor)
beverly500 ün tipi pek hoşuma gitmedi -- tabi renkler zevkler tartışılmıyor.......
ama piyada çok motor yok gördüğüm kadarı ile, esnafta pek alım satım olmadığını söyledi.......
nerede acaba bu motorlar ???????????????????
Kullanan bırakmıyor 250 lik işinizi görecektir zaten gsr dan sonra 500 250 aynı şey .
Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
"htmetin"
-
param var diyosan burgman 650 yok diyosan sw 600 ben modifiye de yaparım diyosan nexus 500
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
-
CBR700F adlı üyeden alıntı
zaten gsr dan sonra 500 250 aynı şey .
evet oda doğru......
zaten kızıltoprakt motorumu gördüm fena oldum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------
anılyuksel adlı üyeden alıntı
param var diyosan burgman 650 yok diyosan sw 600 ben modifiye de yaparım diyosan nexus 500
valla GSR ım için 3000TL harcadım ekstradan aksesuvar ve modifiye için şimdi görüyorumki hiçbir değeri yokmuş (satarken yani)
bilmiyorum modifiye yaparmıyım bundan sonra alıcağım aletlere..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler