GS500-ER5 arasındayım... Yardım arkadaşlar Lütfen...
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz sezon geliyor. 2007'den beri ybr kullanıyorum. Artık yavaştan büyük cc'ye geçme zamanım geldi gibi. 5000-5500 kadar bir bütçem olucak Ybr'yi satınca. Şu an gözümde iki tane motosiklet var. Biri Suzuki GS 500, diğeri Kawasaki er-5... Bu tip motorları seviyorum... Arkadaşlarım temiz bir cbf250 al diyorlar fakat ben cc'sini düşük buluyorum. 3 yıl bekledim artık değiştirme zamanı geldi diye düşünüyorum büyük bir cc'le. Kawasaki er-5 benim kafama daha çok yatıyor. Bu fiyata temiz bir er-5 bulabilirmiyim acaba. Modeli 2002'den yukarı olsun yeter... Gs500'de Er-5'e göre biraz daha uygun fiyatları... Boyum 1.82, yaşım 22... Motosikletle uzun yola da çıkmayı düşünüyorum. Hangisi ile rahat ederim acaba...? Bunlarız hızları hakkında bilgi almak istiyorum. Konforu,seriliği, yakıtı, yedek parçası ,son hızları nedir? vs... Bu modelden başka bu tarzda motorlar varsa önerebilirsiniz... Şimdiden hepinize teşekkürler.
Reklamlar
-
seninle aynı şeyleri düşünürken daha ağır bir yol çizdim kendime hyosung gt 250 aldım ybr den sonra. çok da memnunum. kafan karışmasın ,benimki bir öneri değil sadece 1 ay önceki halimi aklıma getirdin.
-
Hyo aklımda yok ama olabilirde. Nasıl rahat mı yolculuğu, çıktın mı biyerlere? yakıt, hız vs. nasıl? Birde ne kadar aldın kardeşim?
-
Boşver hyoyu kardeşim.Japondan şaşma.CBF250'yi es geçmekle çok iyi yapmışsın.Senin ybr 10 beygir ve cbf250 20 beygir.Yapacağı son hız 125.Seni kesmezdi yani.er5 ve gs500 rahatlıkla 160 km hızların üzerine çıkabilecek motorlar.cbf250 parasının üzerine 1-2 daha koyarak 500 cc'ye atlamak daha mantıklı.Hız açısından seni uzun yolda üzmezler.Kawasaki yedek parça ve servis konsunda sorunlu bir marka.Suzuki alsan daha iyi edersin.
-
Kawasaki'nin yedek parça sorunu var diyorsun yani Suziki'ye göre...? Hımm.. Bunu yazıyorum bir kenara... Yok mu bu aletleri kullanan arkadaşlar bir yardım etseler.. Aydınlatsalar beni.
-
konu ile ilgili açılmış çok başlık var onlara bakmanı tavsiye ederim
ayrıca cbf 250 son hız 125 yapmıyor ( +30 km/s ) ... zikir sahibi olmadan önce, fikir sahibi olunması doğru olandır
-
-
Baktım ama göremedim kardeş.. Teşekkürler.
-
absolit adlı üyeden alıntı
Kawasaki'nin yedek parça sorunu var diyorsun yani Suziki'ye göre...? Hımm.. Bunu yazıyorum bir kenara... Yok mu bu aletleri kullanan arkadaşlar bir yardım etseler.. Aydınlatsalar beni.
Parça bulmayı bilmeyenler için büyük sorun Suzukide parça bolluğundan ölüyor maşallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------
ufuktan adlı üyeden alıntı
konu ile ilgili açılmış çok başlık var onlara bakmanı tavsiye ederim
ayrıca cbf 250 son hız 125 yapmıyor ( +30 km/s ) ... zikir sahibi olmadan önce, fikir sahibi olunması doğru olandır
Hadi 150 yapsın hadi 180 yapalım şunu kaç günde çıkıyor o hıza acaba
-
sysroot adlı üyeden alıntı
ER5 Gücüne yakın bir motor düşünüyorsan lütfen aklında HYO olmasın
ER5'e hakaret olur bu veya GS500'e
-Yakıt konusunda cimrilik arıyorsan GS500
-Güç ve uzun yol yapmak istiyorsan ( su soğutmalı olması uzun yolda avantaj ) ER5
-Benzinin ne kadar kaldığını çakmakla kontrol etmek istiyorsan GS500 , istemiyorsan ER5
-Disk manyağıysan GS500 , Kampanacıysan ER5
vs. vs..
ikisininde birbirine göre üstünlükleri var anlaşılan. ama er-5 daha ii gibi... Fren sistemi tabiki önemli benim için... İnce eleyip sık dokumam lazım ki sonra pişman olmayayım...
-
senin gibi bende çok düşünmüştüm ama en ideali bence GS 500 2000 modelin üzerini 5000-6500 arası değişiyor fiyatları ama 2 motordan da piyasada satılan temiz fazla yok.neden çünkü sahibi memnun satmıyor.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
cbf 250 - er 5 e göre 0-150 km hızlanmada en fazla 5-6 saniye farkeder
ona bakarsan cbf 500 er5 i döver -----
** açıklayayım madem
er5 mi - gs500 mü ?? ben olsam er5 alırım er5 nedeni ise ilk sırada soğutma sistemi , gs500 de sübap sesinden kafan şişer er5 de sorun yaşamazsın çünkü er5 su soğutmalı - gs500 yağ soğutmalı , er5 in arka amortisör sistemi çift helezondur o nedenle daha konfolu ve yumuşak bir seyahat yaparsın , parça sıkıntısı ne suzukide ne kawasakide olmaz yeter ki paradan haber ver .... yakıtları 3 aşağı 5 yukarı aynıdır .... ( iki modelinde cbf250 den daha pahalı yedek parçası olacağını düşünmüyorum ) işin temeli bu yani er5
-
absolit yakalış olarak aynı durumu paylaşıyoruz desek yanlış olmaz...
motor tecrübene güvenerek cc yükseltmek istiyorsun tıpkı benim gibi,
ben cbr125 kullanıyorum sen ybr,
sen 22 yaşındasın ben 23,
sende 5500TL civarı motor arıyorsun bende üç aşağı beş yukarı...
naked vb fark etmez,performanslı olsun cebimizi yormasın kaliteli olsun istiyoruz,
aklımdaki ilk motor hyosung gt250r ama er5 te olabilir gs 500 belki...
umarım aradığımızı buradaki tecrübeli dostlarımız sayesinde buluruz bende bu konuyu takip ediyorum...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
iki makinayı da iyi tanırım bana kalırsa birçok açıdan gs500 derim hava soğutmalı olması bir dezavantaj gibi görülebilir fakat bana hiç sorun çıkarmadı zaten sorunlu bir makina olsa 10 seneden fazla süre boyunca aynı motoru kullanmazdı suzuki! 88-89 lardan günümüze kadar gelebilmiş milenyumu görmüş geçirmiş sayılı makinalardandır! ama aldığın makinaya çok dikkat et temiz bulursan al zorlanmış gs e bulaşma her ay bir köşesine 200-300 lira sıkışabilir aynı şey kawa içinde geçerli şahsi fikrim budur hayırlı olur inş senin için!
-
Açıklamalarınız için sağolun arkadaşlar. Benim durumumda olan arkadaşlar da varmış.. Bir hız bakımından bir kıyas yaparsak..? Son hızları nedir mesela bu makinelerin. Aşırı hız düşkünü değilim. Fakat her insan merak eder bineceği motorun hızınu. Ben denedim, şu hızı gördüm diyen var mı?
-
190 görür 200 zorlar gs için konuşuyorum er-5 te aynı aşağı yukarı pek birşey oynamaz aralarında. yanlız tork olarak gs daha iyidir. ama bu yüzden uzun tutulan vites aralıkları sebebiyle kalkışlarda çok az bir farkla geçilebilir (denemiştir!) ayriyetten hız konusuna fazla takılma tecrübeli ellerde fz6 ile gsxr 600 k7 tokatlayan arkadaşım var. :D
-
GS500 ile GSXR 600 ve FZ6 tokatlanıyorsa helal olsun diyorum.Sanırım biri motora yeni binmeyi öğrenmiş GSXR600 sürücüsü diğeride yıllardır kullanan GS500.
Başka türlü imkansız saçmalıktan öte değil.
Her iki motoruda tanıdığını söylemişsin hiçbir bilgiye sahip değilsin.
Bir kere ER5 kalkışta fark atar denenmiştir.
İkincisi son hızda ER5 üstündür 215 KM hıza çıkmak mümkündür, denenmiştir.
GS500 ile bu hıza ulaşamassınız.
Ne zamandan beri GS500 tork olarak ER5'ten üstün ?
Kullandığın motoru şehir efsanesi yapma , 160 gören YBR'lere çevirme , 190 Gören CBR125'lere çevirme ; en önemlisi araştırmadan yazma.
99 KAWASAKI ER5 TORK DEĞERLERİ:
45.00 Nm (4.6 kgf-m or 33.2 ft.lbs) @ 7200 RPM
2003 SUZUKI GS500E TORK DEĞERLERİ:
Torque: 41.20 Nm (4.2 kgf-m or 30.4 ft.lbs) @ 7500 RPM
99 SUZUKI GS500E TORK DEĞERLERİ:
40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) @ 7400 RPM
Kaynak:
Bikez.com
-
slm dostum bende er-5 almayı düşünüyordum bir aralar motosiklet servisinde çalısan bi arkdasıma sordum yukarıda arkdaşların da yazdığı gibi er-5 de yedek parça sorunu olduğunu söyledi haberin olsun.
-
sysroot adlı üyeden alıntı
GS500 ile GSXR 600 ve FZ6 tokatlanıyorsa helal olsun diyorum.Sanırım biri motora yeni binmeyi öğrenmiş GSXR600 sürücüsü diğeride yıllardır kullanan GS500.
Başka türlü imkansız saçmalıktan öte değil.
Her iki motoruda tanıdığını söylemişsin hiçbir bilgiye sahip değilsin.
Bir kere ER5 kalkışta fark atar denenmiştir.
İkincisi son hızda ER5 üstündür 215 KM hıza çıkmak mümkündür, denenmiştir.
GS500 ile bu hıza ulaşamassınız.
Ne zamandan beri GS500 tork olarak ER5'ten üstün ?
Kullandığın motoru şehir efsanesi yapma , 160 gören YBR'lere çevirme , 190 Gören CBR125'lere çevirme ; en önemlisi araştırmadan yazma.
99 KAWASAKI ER5 TORK DEĞERLERİ:
45.00 Nm (4.6 kgf-m or 33.2 ft.lbs) @ 7200 RPM
2003 SUZUKI GS500E TORK DEĞERLERİ:
Torque: 41.20 Nm (4.2 kgf-m or 30.4 ft.lbs) @ 7500 RPM
99 SUZUKI GS500E TORK DEĞERLERİ:
40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) @ 7400 RPM
Kaynak:
Bikez.com
bu ne şiddet ne celal birde adresimi vereyim gel beni döv allah allah önceki mesajda genel bir örnek olarak vermek istediğim değerlendirmedeki ""fz6 ile"" kelimelerine koymayı unuttuğum tırnak işaretlerini sana 4 yaptım agaya beleş hesabı ayriyetten denediğin makina ne kadar standart orası da cabası km saatin ne kadar doğru orası da ayrı bir muamma her makinadan makinaya kullanıcıdan kullanıcıya değişen motor performans mevzularını herkes bilir! burasının arkadaşımızın öneri almak için açtığı bir topik olduğunun da farkındamısın emin değilim marka ve model fanatikliği yapacağın bir topik olduğunu da sanmıyorum mt de! amaç birbirine giydirmekse biraz daha mantıklı ve algılayıcı yaklaşmanı ve illa birini yaracaksan da bunu toplum içinde yapmamanı öneririm bu arada gs in motoru daha az yakar ve daha dayanıklıdır . arka disk frendir! arka süspansiyon monoshocktur ayriyetten çakmak ile yakıt miktarını kontrol edebilmek senin için hoş olmasada herkes öyle düşünmeyebilir anlayabilme seviyenin ne denli düşük olduğunu hesaplayamayıp tırnak işaretlerini koymayı unuttuğum için ayriyetten özür dilerim iyi geceler tatlı rüyalar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------
edüt : pek fazla fark olmadığını kanıtlamak amacıyla kapak niteliğinde video http://www.youtube.com/watch?v=uJ4XfWMUO2o
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler