SUZUKI DL650 V-STROM vs KAWASAKİ KLE650 VERSYS
Reklamlar
-
Bir yanda Türkiye yollarının tartışmasız lider modeli
Sport Enduro Touring Suzuki DL650 V-Strom
General information
Model: Suzuki V-Strom 650
Year: 2007
Category: Naked bike
Rating: 79.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 645.00 ccm (39.36 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Compression: 11.5:1
Bore x stroke: 81.0 x 62.6 mm (3.2 x 2.5 inches)
Fuel system: Injection
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital/Transistorized
Starter: Electric
Lubrication system: Wet sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 194.0 kg (427.7 pounds)
Seat height: 820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,390 mm (54.7 inches)
Overall length: 2,290 mm (90.2 inches)
Overall width: 840 mm (33.1 inches)
Ground clearance: 165 mm (6.5 inches)
Wheelbase: 1,555 mm (61.2 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension: Telescopic, oil damped, adjustable preload
Rear suspension: Link-type, adjustable spring preload and rebound damping
Front tyre dimensions: 110/80-R19
Rear tyre dimensions: 150/70-R17
Front brakes: Double disc
Rear brakes: Single disc
Speed and acceleration
Other specifications
Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons)
Color options: Blue, Gray
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Ask questions Join the 07 Suzuki V-Strom 650 discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs
Diğer yanda Sport Enduro Touring sınıfında güçlü ciddi bir rakip
General information
Model: Kawasaki Versys
Year: 2007
Category: Touring
Rating: 77.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 649.00 ccm (39.60 cubic inches)
Engine type: Twin
Stroke: 4
Power: 63.02 HP (46.0 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 61.00 Nm (6.2 kgf-m or 45.0 ft.lbs) @ 6800 RPM
Compression: 10.6:1
Bore x stroke: 83.0 x 60.0 mm (3.3 x 2.4 inches)
Fuel system: Injection. Fuel injection: ø38 mm x 2 (Keihin)
Valves per cylinder: 8
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital
Starter: Electric
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Physical measures
Dry weight: 181.0 kg (399.0 pounds)
Seat height: 840 mm (33.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,315 mm (51.8 inches)
Overall length: 2,125 mm (83.7 inches)
Overall width: 840 mm (33.1 inches)
Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)
Chassis and dimensions
Frame type: Diamond, high-tensile steel
Rake (fork angle): 25.0°
Trail: 108 mm (4.3 inches)
Front suspension: 41 mm inverted telescopic fork with stepless (right-side) adjustable rebound damping and adjustable preload
Front suspension travel: 41 mm (1.6 inches)
Rear suspension: Offset laydown single-shock with 13-way adjustable rebound damping and 7-way adjustable preload
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 160/60-17
Front brakes: Double disc. Dual semi-floating 300 mm petal discs
Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
Rear brakes: Single disc. Single 220 mm petal disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.3482 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)
Color options: Ebony, Atomic Silver, Candy Burnt Orange
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Ask questions Join the 07 Kawasaki Versys discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs
Evet ne yapalım ?
Kıyaslayalım, buyurun...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
-
İkisinin de farları çok çirkin,Versys egsozu gösterişten uzak ve kayalık zeminde darbeyi direk alabilir,arka süspansiyon yine daha modern görünüyor,ancak işlevselliğini kullanıcı yorumu söyler,13 kg daha hafif.V-storm'un güç tork bilgisi yok.
Güce bağlı son hızı V-storm alır,hızlanmalarında fark atacaklarını sanmam.
-
DL-650
Teknik Özellikler
Motor Tipi :4 zamanlı,Sıvı ve yağ soğutmalı
,90 derce V2 silindir,D.O.H.C ,8 subap
Hacim :645cc
Sıkıştırma Oranı :11.5:1
Piston Çapı XStroke :81,0mmX62,6mm
Maksimum Beygir Gücü:67hp/8.800dd
Maksimum Tork :60Nm/6.400dd
Vstorm'a Karşı her zaman bir antipati beslemişimdir. Çok sevdiğim , gerek tasarımı olsun gerek gücü olsun çok yeterli bir makine gibi görünüyor. Üstelikte oldukça ekonomik olduğunu duyuyoruz. Kawasaki bana biraz supermoto havası veriyor nedense. Suzuki ile yolunuz ne kadar uzunda olsa yorulacağınızı sanmıyorum ancak kawasaki uzun yolda biraz yorabilir. Ayrıca versys biraz daha kısa olduğundan , şehir içi manevraları daha keskin olabilir. Ben olsam suzukiyi tercih ederdim.
suzi
kawa
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
motorhocası adlı üyeden alıntı
İkisinin de farları çok çirkin,Versys egsozu gösterişten uzak ve kayalık zeminde darbeyi direk alabilir,arka süspansiyon yine daha modern görünüyor,ancak işlevselliğini kullanıcı yorumu söyler,13 kg daha hafif.V-storm'un güç tork bilgisi yok.
Güce bağlı son hızı V-storm alır,hızlanmalarında fark atacaklarını sanmam.
Hangi Kayalık zemin? Sport Enduro ne zamandır kayalık zeminlerde yol alıyor?
-
UmARsIZ adlı üyeden alıntı
Hangi Kayalık zemin? Sport Enduro ne zamandır kayalık zeminlerde yol alıyor?
Ben gireceğim kayalığa var mı
-
Endurom varsa bende girerim dağ taş dinlemem Hep asvalt diye düşünülürse touring alınmalı . Enduro'ya ne hacet ? VFR800 mesela tam asvalt canavarı. FJR de aynı şekilde.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Vstrom daha etli butlu görünüyor ben de az kalsın vstrom alacaktım bir kere üzerine oturdum 1km ye yakın kullandım ama ahkam ahkam kesmem mantıklı olmaz. Versys piyasaya yeni çıktı kim nasıl bir yorum yapacak merak ediyorum.
-
Bu makineler kayalık zeminden ziyade bozuk toprak yollar yada stabilize yollarda düşünülmeli. Yok Honda Xl200 gibi hoplayıp zıplayacak motorlar değil.
Bu arada Kawasaki her zaman sempatimi çekmiş bir model. V-Strom kusursuz bir makina iken bence bu model ile rakipsiz olmadığını gösterdi.
V-Strom'um önüne çok hemde çok ciddi bir rakip KLE650. Dar şase ki V-Strom'a göre konuşuyorum şehir içinde dar yollarda avantaj iken uzun süreli ve mesafeli sürüşlerde DL ye göre dezavantaj. Ekonomik motoru artı ama Suzukinin V motoruda çok fazla müsrif değil...
Bence zor bir durum..
Fiyat konusunda aynılar...
Oysa Türkiye'de V-Strom saadetini kırabilmek için KLE650'nin daha ekonomik rakamlar ile piyasaya çıkması gerekirdi.
Yoksa tüketici aynı rakama sürpriz yapacak bir model yerine daima daha tutulana gönlü kayacaktır.....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Endurom varsa bende girerim dağ taş dinlemem
O lastiklerle dağ tepe çıkacak olan varsa buyursun kimsenin tutacağına inanmıyorum
-
Yol bitti diye bu tip motor alıp yoldan geri dönenler oluyor, bir iki kaya parçası bu aleti yoldan çevirmemeli,hoplayıp zıplamak için üretilmediği belli,konu dışı.
-
V-storm Versys ve F650 ile ilgili bir test buldum . Paylaşayım dedim.
http://www.youtube.com/watch?v=dreoYlnlVQw
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
-
F650 hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bence en büyük eksisi tek silindir olması.. Bu yüzden uzun yol yorar diye düşünüyorum.
Motor
Tipi : Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
Çap/strok : 100 mm x 83 mm
Silindir hacmi : 652 cm2
Motor gücü : 6500 d./d.’da 50 bg (37 kW) (5000 d./d.’de gücün 34 bg’ye (25 kW) düşmesi mümkündür
Azami tork : 60 Nm / 4800 d./d. (performans düşüşü: 4000 d./d.’da 51 Nm)
Kompresyon oranı : 11.5 : 1
Karışım kontrolü / motor yönetimi : Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMW motor yönetimi sistemi çift ateşleme
Emisyon kontrolü : Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör
Performans /Tüketim
Azami hız : Yaklaşık 170 km/s (güç düşüşü ile: yaklaşık 145 km/s)
90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 3.2 l
120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 4,3 l
--------------------------------------------
50 bg gücü yanlızca 6500 devirde vermesi çok güzel. 60nm de torku var gayet güzel değerler.
Görüntüsü kargayı mı andırıyor biraz ne
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
muratcan7 adlı üyeden alıntı
F650 hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bence en büyük eksisi tek silindir olması.. Bu yüzden uzun yol yorar diye düşünüyorum.
Uzun yolda yormak ne kelime daha çok zinde tutar,rahatsız edici bir titreşimi yoktur,keyifli keyifli homurdanır,titretmez.
-
Size deseler şimdi avrupa turu yapıcaksın . Benzini de MT karşılıyor desler Bu 3 motordan hangisini seçersin ?
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Size deseler şimdi avrupa turu yapıcaksın . Benzini de MT karşılıyor desler
Bu 3 motordan hangisini seçersin ?
Bmw seçtik diyelim de bu motoru alsam kimseden bişey istemeye yüzüm olmaz
-
Yalnız o resimdeki F650 tek silindirli değil, çift silindir ve 71 HP güç veren bir motoru var...
V-Strom 67 Hp dır...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
Türkiyeye getirilenler demekki tek silindirli. Sanırım BMW 'de japonları örnek almış bu konuda.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
bence versys görünüş olarak en çekicileri v strom bence hantal görünüyor. 650 gs is belli bi zamana kadar tek silindir sora çift silindir oldu diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin. ve 650 gs nin şu üstteki halide pek ilgimi cezbetmedi kawasakinin tasarımları bi ayrı güzel oluyor bence. japonyanın ducatisi
-
muratcan7 adlı üyeden alıntı
50 bg gücü yanlızca 6500 devirde vermesi çok güzel. 60nm de torku var gayet güzel değerler.
Görüntüsü kargayı mı andırıyor biraz ne
Çok güldüm ya... Ama gerçekten öyle....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler