http://img527.imageshack.us/img527/7...e884kj4nq0.jpg
http://motorbike-search-engine.co.uk...es/FZ6%201.jpg
ikiside tarz olarak hemen hemen aynı motorlar cc farkıda fazla yok ama karar veremedim hangisini önerirsiniz neden ?
http://img527.imageshack.us/img527/7...e884kj4nq0.jpg
http://motorbike-search-engine.co.uk...es/FZ6%201.jpg
ikiside tarz olarak hemen hemen aynı motorlar cc farkıda fazla yok ama karar veremedim hangisini önerirsiniz neden ?
Her 2 motosikleti kullanmadım ama üzerlerine oturma fırsatım oldu. Tek söyleyebileceğim ki benim için önemli bir kriterdi , artçı ile uzun yol yapmayı düşünüyorsan FZ6 daha rahat bir seleye sahip.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------
Unutmadan aralarında vergi farkı da var.
bence z750 , daha hoş duruyor , performans olarak da kawa daha iyi galiba , bir ara 3 motorun karsılastırması vardı , öyle yazmıslardı ...
kardeşim, senle yaşadığımız süreçler başından beri aynı ve yaklaşık 2 yıldır da birbirimizi tanıyoruz. senin için yanlış yönlendirme yapmayacağımı da biliyorsun, çünkü karakterini az çok biliyorum...
1- z 750 hayallerimin motoru idi, ankarada çok şıkışmış bir satıcıdan 9000tl ye 2007 modeli için anlaştık am almadım. neden? çünkü yakıtı, vergisi fazla idi..
2- fazer için ( enginer de tanır ve aynı süreçten o da geçti ) adanada fazer muzaffer abimiz vardır, türkiyedeki tüm fazerları bilir, alır-satar ( abartmıyorum, biliyor. engin de inanmadı ama şehir söylediğin anda oradaki fazerları sayıyor. engin de şok olmuştu).ancak ben ısrarla gsr600dedim. enginer de denedi ve gidip bir gsr aldı
3- fazer ve z 750 karakteri çok farklı motorlar, z 750 denemedim, üstüne oturmadım ama afzer ile deneme sürüşümde ( fazer 2008-abs) viraja yaıp gazı kısınca arka teker kilitledi ve ben kıç attırdım. ben bunu gs 500 ile 1. vites devir sonunda vitesi 2. ye atmayıp debriyajıbırakınca yaşıyordum, sende de aynı motor var, başına gelmiştir. yani 2003-2005 yıllarının eski teknolojisinde bu aksaklık vardı. ancak gsr de ben bunu hiç yaşamadım. kesiciye bile girse yapmıyor.
4- ne alırsan al özellikle abs özelliğini ara. gsr ile şehir içinde bisiklet kullanıyormuş hissini alacaksın. abartı değil, kullananlara sor...
hakkında hayırlısı olsun
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Öncelikle her 2 motosikletide kullanma şansı ve halen z750s kullanıcı olarak izlenimlerim
Önce kava malum az torpil geçelim çıplak olarak tarzı ve kullanışı inanılmaz keyiflidir çok seksi görünür her yerde dikkat çeken ve kıskanılan bi makinedir motoru bir yere parketmenin keyfi ayrıdır fazer e göre nispeten ağırdır fakat buna rağmen kendinden beklenmeyecek kullanım kolaylığı performans ve inanılmaz bir dengeye sahiptir.Virajıda çok güzeldir. Bence dez avantajlarına gelirsek devir saati aklını başından alır fakat her 4000 devirde yakıtı katlar ve fazere göre fazla yakar çünki daha performanslıdır zevkin karşılığını bekler kısacası. Çanta aparatı yoktur uygulamakta iğrençe yakın olur depo üstü çantayla idare etmek zorunda kalırsın fakat piyasada güzel çözümler de yok değil bir kappa çanta aldım 40lt kapassiteye kadar ulaşılıyo kask ve mont sığdırdığım oldu. Frenleri kendince yeterlidir fakat fazerinkini daha güzel bulduğumu söylemeden geçemicem. Malesef Z750 ye koruma demiri takılamıyo iğrenç bir durum dandiğe yakın bulduğum bir koruma takozu takılmasına rağmen pekte tatmin edici değildir ve allah korusun yattığınızda gidon depoyu çizer egzost keza aynı şekilde ezilir büzülür s versiyonuysa eğer daha maliyetlidir 2000-3000 ine patlar.Çokmu kötüledim ne eeeee neden biniyosun desen haklısın şimdi tarz stil ve zevki çok ama çok farklı dır
Fazere gelince enteresan bir hafifliği var hafif derken açıklamakta fayda var ağırlık noktası farklı olduğundan kawadan çok daha hafif fissettirir ki benim gibi z750 den inip binince ben neyle uğraşmışım dedirecek kadar hemde seri bir makinedir fakat kawadaki saf gücü hissedemezsin hafiçe ve yeterince hızlı ve atak hızlanır olmasına rağmen oturuş pozisyonu daha tuoring e yakındır ve çanta aparatı ve 3 çantayı taktınmı birçok touring makineyide aratmaz hani fren performansı hatrı sayılır şekilde iyidir. Kava kullanıcılarının aşina olduğu 2. vites geçişi nötür geçişleri sorunsun ve seridir camsız epey yorucu bir makinedir 140larda kasacak derecede hemde. Bununda çözümü aynı depo üstü çanta olabilir kaskı dayarsın çantana rüzgardan dayak yemekten kurtulursun Koruma demiri sis farı ve çanta uyulanılabirliği en güzel tarafıdır bence z750 ye göre niyemi yatınca kaldırırsınız bekli çanta demiriniz biraz koruma demiriniz biraz yamulur 2 tekme ve 5 liralık siyah sprey boyayla kendiniz bile çözersiniz de ondan, sis farı gece sahil yollarında virajlarda göremeden gitmeye çözüm olur az sağa sola ve aşağı sisleri verirsin ohh deymeyin karanlıkta viraj rahatlığına nerdeyse heryeri görüp daha verimli yol alırsın neyse daha fazla uzatmadan sadede geleyim görülkdüğü gibi daha çok kullanım ve sebep ve sonuçlarını karşılaştırdım seçim yaparken aynı şeyleri karşılaştırarak alırsan sonuç ne olursa olsun seni tatmin edecektir
Bu kadar çok ve uzun uzun yazınca sonuca gelelim yeter diyenler için 2 kişi ve uzun yolda kullanırım dersen fazere bak. O kadar çok uzun yolum artçım olmaz keyfime bakarım asi motorcuyum kafama ne eserse yaparım dersen bence z750 ye bak derim
Fazer mi Z750 S mi deseydin kesinlikle Fazer derdim ama;
Bu iki motor arasından her zaman kawasaki diyorum. Z750 her zaman aklımda olan bir motor. Mükemmel bir görüntüsü ve gidişi var
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Vergi farkı, benzin tüketimi, distribütörden kaynaklanan mide bulantısı senin için sorun olmayacaksa, ben kesinlikle sadece karizması için Z-750 alırdım. Hemen hemen hiçbir Naked'da yok onun karizması bence.
yürekçe hocam eline sağlık tabiki yakıt tüketimi benim için önemli sen gsr600 al diyosun gibi geldi bana ?
sinan_canÖncelikle her 2 motosikletide kullanma şansı ve halen z750s kullanıcı olarak izlenimlerim
Önce kava malum az torpil geçelim çıplak olarak tarzı ve kullanışı inanılmaz keyiflidir çok seksi görünür her yerde dikkat çeken ve kıskanılan bi makinedir motoru bir yere parketmenin keyfi ayrıdır fazer e göre nispeten ağırdır fakat buna rağmen kendinden beklenmeyecek kullanım kolaylığı performans ve inanılmaz bir dengeye sahiptir.Virajıda çok güzeldir. Bence dez avantajlarına gelirsek devir saati aklını başından alır fakat her 4000 devirde yakıtı katlar ve fazere göre fazla yakar çünki daha performanslıdır zevkin karşılığını bekler kısacası. Çanta aparatı yoktur uygulamakta iğrençe yakın olur depo üstü çantayla idare etmek zorunda kalırsın fakat piyasada güzel çözümler de yok değil bir kappa çanta aldım 40lt kapassiteye kadar ulaşılıyo kask ve mont sığdırdığım oldu. Frenleri kendince yeterlidir fakat fazerinkini daha güzel bulduğumu söylemeden geçemicem. Malesef Z750 ye koruma demiri takılamıyo iğrenç bir durum dandiğe yakın bulduğum bir koruma takozu takılmasına rağmen pekte tatmin edici değildir ve allah korusun yattığınızda gidon depoyu çizer egzost keza aynı şekilde ezilir büzülür s versiyonuysa eğer daha maliyetlidir 2000-3000 ine patlar.Çokmu kötüledim ne eeeee neden biniyosun desen haklısın şimdi tarz stil ve zevki çok ama çok farklı dır
Fazere gelince enteresan bir hafifliği var hafif derken açıklamakta fayda var ağırlık noktası farklı olduğundan kawadan çok daha hafif fissettirir ki benim gibi z750 den inip binince ben neyle uğraşmışım dedirecek kadar hemde seri bir makinedir fakat kawadaki saf gücü hissedemezsin hafiçe ve yeterince hızlı ve atak hızlanır olmasına rağmen oturuş pozisyonu daha tuoring e yakındır ve çanta aparatı ve 3 çantayı taktınmı birçok touring makineyide aratmaz hani fren performansı hatrı sayılır şekilde iyidir. Kava kullanıcılarının aşina olduğu 2. vites geçişi nötür geçişleri sorunsun ve seridir camsız epey yorucu bir makinedir 140larda kasacak derecede hemde. Bununda çözümü aynı depo üstü çanta olabilir kaskı dayarsın çantana rüzgardan dayak yemekten kurtulursun Koruma demiri sis farı ve çanta uyulanılabirliği en güzel tarafıdır bence z750 ye göre niyemi yatınca kaldırırsınız bekli çanta demiriniz biraz koruma demiriniz biraz yamulur 2 tekme ve 5 liralık siyah sprey boyayla kendiniz bile çözersiniz de ondan, sis farı gece sahil yollarında virajlarda göremeden gitmeye çözüm olur az sağa sola ve aşağı sisleri verirsin ohh deymeyin karanlıkta viraj rahatlığına nerdeyse heryeri görüp daha verimli yol alırsın neyse daha fazla uzatmadan sadede geleyim görülkdüğü gibi daha çok kullanım ve sebep ve sonuçlarını karşılaştırdım seçim yaparken aynı şeyleri karşılaştırarak alırsan sonuç ne olursa olsun seni tatmin edecektir
Bu kadar çok ve uzun uzun yazınca sonuca gelelim yeter diyenler için 2 kişi ve uzun yolda kullanırım dersen fazere bak. O kadar çok uzun yolum artçım olmaz keyfime bakarım asi motorcuyum kafama ne eserse yaparım dersen bence z750 ye bak derim
^^hocam şimdi her 4 binde naısl yakıtı 2 ye katlıyor onu anlamadım + vergisi ne kadar bunun ? çanta vs takmaktan nefret ederim koruma takozu önemli bir konuda önce kafamdaki soruları cevaplarsanız sevinirim birde şehirler arası ne kadar yakıyor ?
kava yı eminim çoğu kişi tavsiye etmez nedenide servis ve yedek parçada sorun olması :::
UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE
cok güzel motordu yazık oldu o zaman fz6 ya devam =)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)