Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

niçin honda yerine sym aldım?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu konuyu niye açtım çünkü benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim farkedemedigim bir motor olmuştur.
    kendim hep bu güne kadar hızlı seri motorlara hasta olmuşumdur. bana yavaş yavaş kalkıp 200 yapan motor degil hızlı kalkıp adranalin yüklü 100 km hız yetmiştir. hep japon motorlarına binmiş ve fanatik olmuşumdur.92 yılından beri ister kendimin sahip olduğu ister başkalarının motoru olsun çok çeşitli motora binmişligim var.endurusundan REYZİNKİNE benim için motor tartışılmaz olmazsa olmazlarından biridir,hayatımda
    hepimizin motora başlarken empoze edilen 4 yada 5 motor vardır çogunlukta ybr-cbf-apaçhe-cbr125 gibibir süre sonra yetmez arayış içine gireriz çünkü araçların ortalama gittigi sürat kadar giderler bu motorlar üzerine yatmadan yerine göre 100 yerine göre90 a kadar düşer süratleri ve içimizden ah az daha hızlı oluversen yokuşlarda daha da düşer hızımız yeri gelir yüksüz kamyonlar bile sollar uzun yolda 2 kişi seyahet zevkten çok acıya dönüşür.az daha hızlı ve güçlü olsun isteriz motorlarımızı işte 15,5 hp lik gücü ile çogu kimsenin tanımadıgı yollarda görmedigi görse bile bu tip motordan beklenilmeyen birgüç sergileyen HD 200 ---170 cc lik seramik silindiri ile su sogutmalı 16 cantlık tekerleri ile ister uzun yolda ister kısa yolda virajları ile 2 kişi düz yolda 110 km hızdan aşagı düşmeden gidebilen bir motor artı çok dayanıklı vibrasyondan eser yok arkadaşım 37 binde dag taş dere tepe kullanıyor motorda tık yok bu güne kadar benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim tanımadıgım bir motor du binene kadar cbf 250 vardı bende 0 -100 e 12 sn de ulaşıyordu bunu da ölçtüm bu motorda 12sn de 100 e ulaşıyor yokuşları iniş iner gibi çıkması çok hoş oluyor. bu motoruda ben arkadaş sayesinde tanıdım ve şimdi bende hd sahibi oldum
    600 f den bu kadar haz almamıştım çünkü 600 f i gören ya bu yarış motoru deyip yenilgiyi kabul ediyordu ama bunu bilen yok araçlar sola çıkıyor ve benim gazlamam la yerine tekrar giriyor vahşi egomu böyle tatmin etmek çok hoşuma gitti saygılar. SYM nin başarılarından kareler

    ne kadar çeşit motor arasından sıyrılıp 5000 km boyunca yarışmak her motorun harcı degil


    servise giren motorlar.

    vespa gt 200 deki sorun











    Amerikada Patrick OWENS isimli bir sürücü , "2008 coast-to-coast scooter race " isimli yarışmayı SYM HD 200 ü ile kazandı. Bu yarış yaklaşık 5000km ve 10 gün sürüyor , yarışta Vespa GTS ve GT200, Piaggio MP3 gibi üst düzey scooterlar da varmış , SYM tüm yol boyunca hiç motor sorunları ile karşılaşmamış diğerlerine nazaran. Bunun nedeni tabiki de dayanıklılığını seramik silindir ine borçlu olması.




    bir arkadaşın yazısıdır bunu da kopyaladım buraya herkese hayırlı kazasız sürüşler dilerim.



    Selam Arkadaşlar Sym Hd200 Modeli Ile Yazdıklarınızın Hemen Hemen Hepsını Okudum Honda Ve Dıger Marka! Kullanıcılarından Genel Bır Acaba Yaklasımı Var Ben Kendımden Yola Cıkarak Sunu Soyleyebılırım Bendede Hd200 Var Ve Ben Gumruk Kuryesıyım Motorla ıstanbuldakı Tum Gumruklere Gıdıp Gelıyorum Ve ınanınkı Hd200'e Toz Kondurtmam Benı Hıc Ama Hıc Uzmedı Yolda Bırakmadı Suanda Motorum 70.000km Cıvarında Ve Sadece Hava Fılıtresı,yag,bujı Vb.perıyodık Bakımlarla Sorunsuz Calıstı Gercı Son Zamanlarda Yag Eksıltme Gıbı Bır Sorun Var Ama Normal Karsılıyorum Parca Sıkıntısı Da Yok Ben Pıston Sekman Sılındır Takımını ızmırde Merkezlerınden Telefonla Arayarak Ellerınde Oldugunu Ve 280-300 Lıra Gıbı Bır Fıyat Oldugunu Ogrendım Ve Bana Gayette Normal Bır Rakam Geldı Honda Dylanı Olan Ama Bu Km.de Olanını Gormedım Yada Motor ısteyen Bır Hondanında Bu Fıyatın Altına Cıkacagını Sanmam Tabıı Buna Servıs ıscılıgınıde Yansıtsak Olsun Olsun 500lıra Gıbı Bır Rakam Cıkar.ben Kuryelık Yappmama Ragmen Fıyat Ve Kalıtesınden Memnunum Normal Bınıcı ıcın Bakımlarını ıhmal Etmezse Ortalama Bu Km'yı Acaba Kac Senede Yapar?gunde 200-ıla-300km Yola Dayanabılıyor Daha Ne Olsun Heheheheheh


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Mart 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Asya Motor 150T
    benim tarzım değil ama ne diyelim öyle görmüşsün öyle yapmıssın Hayırlı olsun abicim

  3. #3

    Üyelik
    13 Mart 2009
    Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.

  4. #4
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    ilginç bir yaklaşım, saygı duymak lazım.

    sen 125 cc honda titan kullandın mı? biz titanik deriz 100.000 km öncesinde iyi bir kullanıcı asla anahtar vurmamıştır 250.000 km öncesinde krank arıza vermemiştir. bunları göz ardı etmeyin. cbf 150 sınıfında çok iyi cbr 125 honda honda ps 150 veya dylan kullandın mı daha eski sh 150 max hızlarını biliyormusun.

    üzerine alınma ata sözü gibi olmuş bir cümle vardır.,
    kargaya yavrusu şahin gibi gelirmiş.
    sym de beğendiğim marka ama türkiyede eveliyatı derin markalar içinde değil.

  5. #5
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Şimdi yiğidi öldürelim ama hakkınıda yemiyelim. 110bin kmde dylan var bildiğim ve motor yapılmamış. Aynı şekilde bir kurye tarafından kullanılan. Ben 40bin km ye dayandım henüz en maliyetli değiştirdiğim parça kayış. 40bin kmde ikinci el satılan birsürü dylan var piyasada. 150 cc ama hd 200 gibi 15.6 bg. 250lik, 500lük scooterlar ile beraber neredeyse Ankara'nın batısında kalan heryeri görmüştür. İnsan yapısı sonuçta bunlar, burdan tekirdağa giderken 10 motorluk grubun içinde tek hd 200 evoya elektrik sorunu yüzünden 4 kere takviye yapmak zorunda kaldık. Ne bu takviye yapmamız sym kötü motor demek için bir göstergedir ne de kurye arkadaşın 70bin km yapmış olması çok dayanıklı motor demek için yeterlidir. Sym de dayanıklı olabilir ama hondadan daha dayanıklı demek için önce honda dan daha çok bu ülke şartlarında kendini ispatlaması gerekir. Gerçekten iyi olup olmadığını markaların gerek genel anlamda sağlamlığına gerekse yaşanan sorun ardından çözmeye nekadar gayret gösterdiklerine bakarak karar vermemiz lazım. 5000 kmlik yolu 1. tamamlayan motorun Sym olması bir üstünlük göstergesi tabikide ancak diğer motorlardan üstün motordur demek için yeterli değil bence. Sonuçta silindirin seramik olması teker bilyasının dağılmasını engellemeyecektir.
    Benim düşüncem eğer bir firma motor üretiyorsa ve bunu binlerce km ötedeki bir ülkede satıyorsa bütün desteğini vermeli ve zaten motorlar belirli bir dayanıklılığın üzerinde olmalıdır.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  6. #6
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    sym ve kymco scooter üretim kalitesinde Hondayada Yamahayıda rahatlıkla sollar...

    Her markanın amiral gemileri vardır...SYM ve Kymconun amiral gemileride hd 200 ve xcıtıng modelleri bence...

    ama bir vespayı doğal olarak ayrı tutarım bu hususta...vespa bile zonghsenle anlaşma yaparak bazı modellerini ÇİN de yaptırma kararı aldı...yani markalar ekonomik kararlarıyla aslında kendilerine darbe vurup intihar etme yoluna gidiyor...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #7
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Metehan abi yapma gözünü seveyim hd 200, xciting amiral gemisiyse tmax, silverving ne ? Kymco ve Sym Korede veya Tayvanda yaşıyor olsaydık Hondadan daha iyi olabilirlerdi belki ama Türkiyede bence biraz zor. He Türkiyede kaç kişi Tmaxe biniyor diyeceksin o konuda haklısın.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  8. #8
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    hacı abi düşük ccde kalitesi üst düzeyde...Honda Yamaha o ccyi Çinde ürettiği sürece kaybeder...

    ps 150 i 6000 de krank değişirmi hacı yağ eksiltmeden olurmu böyle bişey...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #9

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
    daha önceden honda cg 125 kullandıgım devirde hondanın aküsü bitmişti garanti kapsamına sokmamak için elinden geleni yaptı daha sonraki cbf 250 motorumda bir sürü motor sorunu yaşadım orası ayrı hikaye ama yine honda bayi ye motoru teslim ettigimde motorun yagı ve filitresi degişti deyip degiştimedigini ve hatta benzinimi çektiginin farkına ben vardım bunu da kendilerine söyledim. bumudur serviscilik parça desen ateş pahasıcg 125 in far çerçevesi sadece bu parça 113 tl veren ben cbf 250 nin yanlışlıkla yere düşüp ibresi kırılsa 1300 lira insaf be abi
    bu arada benim şu andaki aldığım motorun uygunluk belgesine şase numarası tek harfi yanlış yazılmış motoru aldıktan 1 sene sonra bunu fark ettim ruhsata da bu böyle işlenmiş bunu yetkili satıcı korlas ve suzuki ye bildirdim anında ilgilenildi yeni uygunluk belgesi ve yapılan ruhsat degiştirme masraflarını dahi yolladılar. burdan ilgilendikleri için SUZUKİ firma yetkililerinden volkan beye teşekkürlerimi bir borç bilirim.yedek parça konusunu da motoran firmasında bol vaziyette bulmak mümkün telefon edip teyit ettim.

  10. #10
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
    zaten hondayı önde götüren etken de budur ama suzukinin teknolojisi bana hep daha farklı ve üstün görünüyor
    belki de suzuki bu üstünlüğünü bildiği için servis rezilliğini devam ettiriyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önceden honda cg 125 kullandıgım devirde hondanın aküsü bitmişti garanti kapsamına sokmamak için elinden geleni yaptı daha sonraki cbf 250 motorumda bir sürü motor sorunu yaşadım orası ayrı hikaye ama yine honda bayi ye motoru teslim ettigimde motorun yagı ve filitresi degişti deyip degiştimedigini ve hatta benzinimi çektiginin farkına ben vardım bunu da kendilerine söyledim. bumudur serviscilik parça desen ateş pahasıcg 125 in far çerçevesi sadece bu parça 113 tl veren ben cbf 250 nin yanlışlıkla yere düşüp ibresi kırılsa 1300 lira insaf be abi
    bu arada benim şu andaki aldığım motorun uygunluk belgesine şase numarası tek harfi yanlış yazılmış motoru aldıktan 1 sene sonra bunu fark ettim ruhsata da bu böyle işlenmiş bunu yetkili satıcı korlas ve suzuki ye bildirdim anında ilgilenildi yeni uygunluk belgesi ve yapılan ruhsat degiştirme masraflarını dahi yolladılar. burdan ilgilendikleri için SUZUKİ firma yetkililerinden volkan beye teşekkürlerimi bir borç bilirim.yedek parça konusunu da motoran firmasında bol vaziyette bulmak mümkün telefon edip teyit ettim.
    mersinde ise tam tersi, honda bu işi sanki öz çocuğuymuş gibi yapıyor.
    1 seneyi geçti, parasını verdiğim parça gelmedi, açıp suzuki firmasına durumu anlattım, adamlar bana " bizim işimiz değil servise müdehale etmek" anlamında bir sürü şey söylediler...
    fabrikasından tutun da, servisine kadar 3 kağıtçı izlenimi var bende ama ne yapayım abi, seviyorum suzuyi. ama adana ise bekir usta var, adam parçayı getirtip takıyor parayı öyle alıyor...

    ne desem boş, işin içind einsan var
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #11

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilginç bir yaklaşım, saygı duymak lazım.

    sen 125 cc honda titan kullandın mı? biz titanik deriz 100.000 km öncesinde iyi bir kullanıcı asla anahtar vurmamıştır 250.000 km öncesinde krank arıza vermemiştir. bunları göz ardı etmeyin. cbf 150 sınıfında çok iyi cbr 125 honda honda ps 150 veya dylan kullandın mı daha eski sh 150 max hızlarını biliyormusun.

    üzerine alınma ata sözü gibi olmuş bir cümle vardır.,
    kargaya yavrusu şahin gibi gelirmiş.
    sym de beğendiğim marka ama türkiyede eveliyatı derin markalar içinde değil.
    honda cg kullandım. 2 sene kadar. bilirmisin honda cg nin eksozundan gelen çin motorlarından dahi gelmeyen demir sesini yani bir parça 5 bin km kadar sonra koptugunu ve içeride şakırtı yaptığını. biraz motoru sıkıştırınca 5 viteste dogan ların şaftından gelen bir ses misali sesin geldigine şahit oldun mu hiç kardeşimle aynı zamanda 2 tane cg aldık ve kardeşimin motorunda bir sorun çıktı . garanti garanti ugraştı sıfır motorun sagı solu açıldı ve kardeşim bu motoru 3000 km de içi almadığı için sattı.volant takılırken yere düşmüş biraz balans var dendi servisten.cbr 125 kullandım her yerinden zarıltı geliyor ve bu zarıltı yaoan yerlerden bagalit tozu çıkıyor. ibresi tek noktayı göstermiyor bir 100 ü bir 110 gösteriyor salllanıyor. titremesinden oldugunu zandediyorum dylan150 kullandım sym kadar seri degil.sh 150 sym ile aynı diye kullanandan duydum ama kullanma şansım olmadı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:38 ----------


  12. #12
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    mete_han,
    nerde ve kimin üretiği önemli değil. üretim firmasının başında kendi mühendisleri ve kendi kalite şartları dahilinde üretim yapılır.
    cbf 150 çinde
    activa hindistanda
    titan delüx brezilyada üretiliyordu vs. vs.
    ybr 125 de ise çin malı diye etiket var sonuçta yamaha,
    sym kymko türkiyeye yeni gelmedi eski modellerini türkiyede göremezsiniz, parça ya çok pahalı veya yok sonuçta belli bir yaştan sonra motorun gideceği yer mezarlık.

  13. #13
    ünlümotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2009
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    kayseri yamaha bayii
    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
    bence sym de bu konuda tartışılamaz (aynı zamanda sym bayiisiyim buna dayanarak konuşuyorum)
    Yüksek Kalite Üstün Performans

  14. #14
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    acunO,
    sen serviste problem yaşamışsın, honda türkiyeye şikayet etseydin,
    ayrıca honda 125 cc serilerinde ekzos larında perde koparma sorunu çıka biliyor ama servis bire bir değişiyor yani sattığının arkasında. sen servisine düşmemişsin.
    bu dediğin marka ile alakalı değil usta ile alakalı.

  15. #15
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete_han,
    nerde ve kimin üretiği önemli değil. üretim firmasının başında kendi mühendisleri ve kendi kalite şartları dahilinde üretim yapılır.
    cbf 150 çinde
    activa hindistanda
    titan delüx brezilyada üretiliyordu vs. vs.
    ybr 125 de ise çin malı diye etiket var sonuçta yamaha,
    sym kymko türkiyeye yeni gelmedi eski modellerini türkiyede göremezsiniz, parça ya çok pahalı veya yok sonuçta belli bir yaştan sonra motorun gideceği yer mezarlık.
    önemli abicim hemde çok önemli...adi Honda üretim şartları maliyet düşüklüğü ve bilanço kaygılarıyla cbfyi Çindeki fabrikasında üretirse kalitede bir o kadar düşüyor...tamam kötünün iyisi diyelim ama al sana basit bir örnek...Brezilyada üretilen Titanla efsane iken(şu an Honda servisimde İbrahim ve Ali ustamdada var) daş gibi banamısın derken ÇİN de üretilen cg ler neden evlere şenlik...keşke Çini yok etme veya Çinde üretimi yasaklama gibi bir fantazimiz olsaydı...ama bu seferde üretim Romanyaya Çeklere veya Türkiyeye kayacaktı...yani bu mantık değişmezse bu sürümden kazanalım kaliteyi düşürelim vs ticari anlayışı bitmediği sürece bu markalar kan kaybetmeye devam edecek...

    Ben Çinde üretilen hiçbirşeyi kullanmak istemiyorum...markay apara verdim ama beni kandırdılar...Honda fabrika bir gecede parçalarının önemli kısmına %300 zam yaptı...dolandırıcılık yapıp fahiş fiyat politikalarını bizlere dayadılar...zorlamı mal sattılar bana...hayır...ama ben marklaya güvenmenin bedelini ödüyorum...bir krank 30 liradan 160 liraya fırlarmı hacı abi 1 gecede...bu ticaret değil etik değil...

    10 yıl önce üretilen Titan daha motor kapağını açmazken(sübap ayarı hariç) ben çok sıkıştırıldığı için cbf150 nin 40.000 kmde krankını niçın elime aldım sence...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #16
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acunO,
    sen serviste problem yaşamışsın, honda türkiyeye şikayet etseydin,
    ayrıca honda 125 cc serilerinde ekzos larında perde koparma sorunu çıka biliyor ama servis bire bir değişiyor yani sattığının arkasında. sen servisine düşmemişsin.
    bu dediğin marka ile alakalı değil usta ile alakalı.
    PM ine bak.
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.

  17. #17
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    sym 150 kullanmıştım. güzel ve seri bir motor.
    servis ve parça konusunda çekinmeden edemiyorum.
    Başlığı açan arkadaşa sym artık sponsor olmalı

    Asya notorun da aynı bunun kasasında bri motoru var o da 200 lük sanırım. onu kullanmıştım.. ince ve büyük teker oluşu denge olarak çok iyi..
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  18. #18

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    4 tane honda motorsikletim oldu şahsıma cg125,cbf250,9RR,CBR 600 F 2006 MODELve 3 tane servis degiştirdim. burda isim vermek istemiyorum. servis den memnun olmadım hatta istanbulda serviste adamlar. 600 f in arka firen hidrolik deposunu kırmışlar. ve krıktı dı ye itta ediyorlar kırık olsa sallanır ve motorun arka tekerine kaçar ya cepten çıktı bunun parasıda parçalar da ateş pahası zaten orjinal parça takamıyoruz HONDA da cg nin eksozunu paramızla degiştirdik 210 tl ye bu mu garanti

  19. #19

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    yarışlara mı katılacaksın peki ?
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]

  20. #20

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    100.000 km aynı motoru sürecek olanlar el kaldırsın


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler