niçin honda yerine sym aldım?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
benim tarzım değil ama ne diyelim öyle görmüşsün öyle yapmıssın Hayırlı olsun abicim
-
Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
-
ilginç bir yaklaşım, saygı duymak lazım.
sen 125 cc honda titan kullandın mı? biz titanik deriz 100.000 km öncesinde iyi bir kullanıcı asla anahtar vurmamıştır 250.000 km öncesinde krank arıza vermemiştir. bunları göz ardı etmeyin. cbf 150 sınıfında çok iyi cbr 125 honda honda ps 150 veya dylan kullandın mı daha eski sh 150 max hızlarını biliyormusun.
üzerine alınma ata sözü gibi olmuş bir cümle vardır.,
kargaya yavrusu şahin gibi gelirmiş.
sym de beğendiğim marka ama türkiyede eveliyatı derin markalar içinde değil.
-
-
sym ve kymco scooter üretim kalitesinde Hondayada Yamahayıda rahatlıkla sollar...
Her markanın amiral gemileri vardır...SYM ve Kymconun amiral gemileride hd 200 ve xcıtıng modelleri bence...
ama bir vespayı doğal olarak ayrı tutarım bu hususta...vespa bile zonghsenle anlaşma yaparak bazı modellerini ÇİN de yaptırma kararı aldı...yani markalar ekonomik kararlarıyla aslında kendilerine darbe vurup intihar etme yoluna gidiyor...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Metehan abi yapma gözünü seveyim hd 200, xciting amiral gemisiyse tmax, silverving ne ? Kymco ve Sym Korede veya Tayvanda yaşıyor olsaydık Hondadan daha iyi olabilirlerdi belki ama Türkiyede bence biraz zor. He Türkiyede kaç kişi Tmaxe biniyor diyeceksin o konuda haklısın.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
-
hacı abi düşük ccde kalitesi üst düzeyde...Honda Yamaha o ccyi Çinde ürettiği sürece kaybeder...
ps 150 i 6000 de krank değişirmi hacı yağ eksiltmeden olurmu böyle bişey...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
anesmotor adlı üyeden alıntı
Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
daha önceden honda cg 125 kullandıgım devirde hondanın aküsü bitmişti garanti kapsamına sokmamak için elinden geleni yaptı daha sonraki cbf 250 motorumda bir sürü motor sorunu yaşadım orası ayrı hikaye ama yine honda bayi ye motoru teslim ettigimde motorun yagı ve filitresi degişti deyip degiştimedigini ve hatta benzinimi çektiginin farkına ben vardım bunu da kendilerine söyledim. bumudur serviscilik parça desen ateş pahasıcg 125 in far çerçevesi sadece bu parça 113 tl veren ben cbf 250 nin yanlışlıkla yere düşüp ibresi kırılsa 1300 lira insaf be abi
bu arada benim şu andaki aldığım motorun uygunluk belgesine şase numarası tek harfi yanlış yazılmış motoru aldıktan 1 sene sonra bunu fark ettim ruhsata da bu böyle işlenmiş bunu yetkili satıcı korlas ve suzuki ye bildirdim anında ilgilenildi yeni uygunluk belgesi ve yapılan ruhsat degiştirme masraflarını dahi yolladılar. burdan ilgilendikleri için SUZUKİ firma yetkililerinden volkan beye teşekkürlerimi bir borç bilirim.yedek parça konusunu da motoran firmasında bol vaziyette bulmak mümkün telefon edip teyit ettim.
-
09 Aralık 2009, 12:35
#10
Mersin İl Temsilcisi
anesmotor adlı üyeden alıntı
Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
zaten hondayı önde götüren etken de budur ama suzukinin teknolojisi bana hep daha farklı ve üstün görünüyor
belki de suzuki bu üstünlüğünü bildiği için servis rezilliğini devam ettiriyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 ----------
acun0 adlı üyeden alıntı
daha önceden honda cg 125 kullandıgım devirde hondanın aküsü bitmişti garanti kapsamına sokmamak için elinden geleni yaptı daha sonraki cbf 250 motorumda bir sürü motor sorunu yaşadım orası ayrı hikaye ama yine honda bayi ye motoru teslim ettigimde motorun yagı ve filitresi degişti deyip degiştimedigini ve hatta benzinimi çektiginin farkına ben vardım bunu da kendilerine söyledim. bumudur serviscilik parça desen ateş pahasıcg 125 in far çerçevesi sadece bu parça 113 tl veren ben cbf 250 nin yanlışlıkla yere düşüp ibresi kırılsa 1300 lira insaf be abi
bu arada benim şu andaki aldığım motorun uygunluk belgesine şase numarası tek harfi yanlış yazılmış motoru aldıktan 1 sene sonra bunu fark ettim ruhsata da bu böyle işlenmiş bunu yetkili satıcı korlas ve suzuki ye bildirdim anında ilgilenildi yeni uygunluk belgesi ve yapılan ruhsat degiştirme masraflarını dahi yolladılar. burdan ilgilendikleri için SUZUKİ firma yetkililerinden volkan beye teşekkürlerimi bir borç bilirim.yedek parça konusunu da motoran firmasında bol vaziyette bulmak mümkün telefon edip teyit ettim.
mersinde ise tam tersi, honda bu işi sanki öz çocuğuymuş gibi yapıyor.
1 seneyi geçti, parasını verdiğim parça gelmedi, açıp suzuki firmasına durumu anlattım, adamlar bana " bizim işimiz değil servise müdehale etmek" anlamında bir sürü şey söylediler...
fabrikasından tutun da, servisine kadar 3 kağıtçı izlenimi var bende ama ne yapayım abi, seviyorum suzuyi. ama adana ise bekir usta var, adam parçayı getirtip takıyor parayı öyle alıyor...
ne desem boş, işin içind einsan var
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
09 Aralık 2009, 12:41
#11
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
ilginç bir yaklaşım, saygı duymak lazım.
sen 125 cc honda titan kullandın mı? biz titanik deriz 100.000 km öncesinde iyi bir kullanıcı asla anahtar vurmamıştır 250.000 km öncesinde krank arıza vermemiştir. bunları göz ardı etmeyin. cbf 150 sınıfında çok iyi cbr 125 honda honda ps 150 veya dylan kullandın mı daha eski sh 150 max hızlarını biliyormusun.
üzerine alınma
ata sözü gibi olmuş bir cümle vardır.,
kargaya yavrusu şahin gibi gelirmiş.
sym de beğendiğim marka ama türkiyede eveliyatı derin markalar içinde değil.
honda cg kullandım. 2 sene kadar. bilirmisin honda cg nin eksozundan gelen çin motorlarından dahi gelmeyen demir sesini yani bir parça 5 bin km kadar sonra koptugunu ve içeride şakırtı yaptığını. biraz motoru sıkıştırınca 5 viteste dogan ların şaftından gelen bir ses misali sesin geldigine şahit oldun mu hiç kardeşimle aynı zamanda 2 tane cg aldık ve kardeşimin motorunda bir sorun çıktı . garanti garanti ugraştı sıfır motorun sagı solu açıldı ve kardeşim bu motoru 3000 km de içi almadığı için sattı.volant takılırken yere düşmüş biraz balans var dendi servisten.cbr 125 kullandım her yerinden zarıltı geliyor ve bu zarıltı yaoan yerlerden bagalit tozu çıkıyor. ibresi tek noktayı göstermiyor bir 100 ü bir 110 gösteriyor salllanıyor. titremesinden oldugunu zandediyorum dylan150 kullandım sym kadar seri degil.sh 150 sym ile aynı diye kullanandan duydum ama kullanma şansım olmadı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:38 ----------
-
09 Aralık 2009, 12:44
#12
mete_han,
nerde ve kimin üretiği önemli değil. üretim firmasının başında kendi mühendisleri ve kendi kalite şartları dahilinde üretim yapılır.
cbf 150 çinde
activa hindistanda
titan delüx brezilyada üretiliyordu vs. vs.
ybr 125 de ise çin malı diye etiket var sonuçta yamaha,
sym kymko türkiyeye yeni gelmedi eski modellerini türkiyede göremezsiniz, parça ya çok pahalı veya yok sonuçta belli bir yaştan sonra motorun gideceği yer mezarlık.
-
09 Aralık 2009, 12:50
#13
anesmotor adlı üyeden alıntı
Otomatik şanzuman sevenler için iyi bir alternatif. Acaba satış sonrası ( servis - yedek parça ) hizmetleri nasıl ? Bu konuda Honda bir ikon bence.
bence sym de bu konuda tartışılamaz (aynı zamanda sym bayiisiyim buna dayanarak konuşuyorum)
Yüksek Kalite Üstün Performans
-
09 Aralık 2009, 12:51
#14
acunO,
sen serviste problem yaşamışsın, honda türkiyeye şikayet etseydin,
ayrıca honda 125 cc serilerinde ekzos larında perde koparma sorunu çıka biliyor ama servis bire bir değişiyor yani sattığının arkasında. sen servisine düşmemişsin.
bu dediğin marka ile alakalı değil usta ile alakalı.
-
09 Aralık 2009, 12:54
#15
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
mete_han,
nerde ve kimin üretiği önemli değil. üretim firmasının başında kendi mühendisleri ve kendi kalite şartları dahilinde üretim yapılır.
cbf 150 çinde
activa hindistanda
titan delüx brezilyada üretiliyordu vs. vs.
ybr 125 de ise çin malı diye etiket var sonuçta yamaha,
sym kymko türkiyeye yeni gelmedi eski modellerini türkiyede göremezsiniz, parça ya çok pahalı veya yok sonuçta belli bir yaştan sonra motorun gideceği yer mezarlık.
önemli abicim hemde çok önemli...adi Honda üretim şartları maliyet düşüklüğü ve bilanço kaygılarıyla cbfyi Çindeki fabrikasında üretirse kalitede bir o kadar düşüyor...tamam kötünün iyisi diyelim ama al sana basit bir örnek...Brezilyada üretilen Titanla efsane iken(şu an Honda servisimde İbrahim ve Ali ustamdada var) daş gibi banamısın derken ÇİN de üretilen cg ler neden evlere şenlik...keşke Çini yok etme veya Çinde üretimi yasaklama gibi bir fantazimiz olsaydı...ama bu seferde üretim Romanyaya Çeklere veya Türkiyeye kayacaktı...yani bu mantık değişmezse bu sürümden kazanalım kaliteyi düşürelim vs ticari anlayışı bitmediği sürece bu markalar kan kaybetmeye devam edecek...
Ben Çinde üretilen hiçbirşeyi kullanmak istemiyorum...markay apara verdim ama beni kandırdılar...Honda fabrika bir gecede parçalarının önemli kısmına %300 zam yaptı...dolandırıcılık yapıp fahiş fiyat politikalarını bizlere dayadılar...zorlamı mal sattılar bana...hayır...ama ben marklaya güvenmenin bedelini ödüyorum...bir krank 30 liradan 160 liraya fırlarmı hacı abi 1 gecede...bu ticaret değil etik değil...
10 yıl önce üretilen Titan daha motor kapağını açmazken(sübap ayarı hariç) ben çok sıkıştırıldığı için cbf150 nin 40.000 kmde krankını niçın elime aldım sence...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Aralık 2009, 12:55
#16
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
acunO,
sen serviste problem yaşamışsın, honda türkiyeye şikayet etseydin,
ayrıca honda 125 cc serilerinde ekzos larında perde koparma sorunu çıka biliyor ama servis bire bir değişiyor yani sattığının arkasında. sen servisine düşmemişsin.
bu dediğin marka ile alakalı değil usta ile alakalı.
PM ine bak.
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
-
09 Aralık 2009, 12:58
#17
sym 150 kullanmıştım. güzel ve seri bir motor.
servis ve parça konusunda çekinmeden edemiyorum.
Başlığı açan arkadaşa sym artık sponsor olmalı
Asya notorun da aynı bunun kasasında bri motoru var o da 200 lük sanırım. onu kullanmıştım.. ince ve büyük teker oluşu denge olarak çok iyi..
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
09 Aralık 2009, 13:00
#18
4 tane honda motorsikletim oldu şahsıma cg125,cbf250,9RR,CBR 600 F 2006 MODELve 3 tane servis degiştirdim. burda isim vermek istemiyorum. servis den memnun olmadım hatta istanbulda serviste adamlar. 600 f in arka firen hidrolik deposunu kırmışlar. ve krıktı dı ye itta ediyorlar kırık olsa sallanır ve motorun arka tekerine kaçar ya cepten çıktı bunun parasıda parçalar da ateş pahası zaten orjinal parça takamıyoruz HONDA da cg nin eksozunu paramızla degiştirdik 210 tl ye bu mu garanti
-
09 Aralık 2009, 13:01
#19
yarışlara mı katılacaksın peki ?
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
09 Aralık 2009, 13:02
#20
100.000 km aynı motoru sürecek olanlar el kaldırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler