niçin honda yerine sym aldım?
Reklamlar
-
09 Aralık 2009, 13:09
#21
Reklamlar
-
09 Aralık 2009, 13:14
#22
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
mete_han,
[/COLOR]
çin sayesinde kullanmıyoruz. anahtar değince satıp yenisini alıyoruz
yani kurye değilsek ve bir motoru alıp 5 sene binip satmayı planlıyorsak kalite kadar fiyat da devreye girer.
yada bir motor alayım ömür boyu kullanayım tam istediğim özelliklerde olsun, klasik olur ilerde dersek kalite ararız
şimdi ben cbf 150 yi kaliteli olduğu yada olmadığı için almam özellikleri beni karşılıyormu diye alırım alırsam. yoksa 5 sene sonra satacağım moto kalitesizse banane adı sattırıyor zaten 2. elde
o yüzden made in japan yazan ninja 250 den şaşmam. made in china made in ora bura yazan motoda kalite aramam olmaz da japon gibi. italyan japon kadar gidebilir ama onu da 15 sene binersen alım bakım ve 2. el satışta iflas ettirir adama
-
09 Aralık 2009, 13:16
#23
teşekürler cümleten gülerek kullanalım şu an motoru alalı tam 1 yıl oldu. 2 kişi tek seferde 600 km lik yolun 550 km sini tam gaz ile gittim. ve hararet yerinden oynamadı .maşşallah diyelim bu arada 10000 hep uzun yol kullandım. şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı. ama tekerlerini beyenmedim.biraz sert geldi.metzeller ile degiştirdim. şu an süper durumda artık mart ayını bekliyoruz sezon açılsa da yine yollara çıksak diye yakıtından da bahsedeyim.1 lt ile 30 km gidiyor.110 120 gidersen bastırısan 1 lt ile27 ye düşüyor. yada işin yok sa dayana bilirsen 70 ile sabit uzun yolda 40 gitti bir sefer denedim. ama ben devamlı basıyorum orası ayrı tabi
-
09 Aralık 2009, 13:16
#24
ne olursa olsun , ybr modelini Türkiye'de bilmeyen yok , 750 tl masraf açan bir motoru 3 günde sıfır yaptı usta , parçaları bulmak ayrı dert vs.
yamaha bu konuda önde parçalar jet hızıyla bulunabiliyor , bulunamazsa yan sanayisi var , yan sanayide de orijinal ayarında yada orta kalitede parçalar var.
şayet kyomco olsaydı bende en aşağı 2-3 hafta yatardı motor.ama şükür 3 günde toplandı.
demek istediğim motor alırken yakıt , yedek parça , servis , hataların çözümleri gibi bir sürü etkeni düşünmek lazım.çünkü hayabusa'da alsam ben acil işlerimde en fazla 8km gidiyorum , muhasebeciye faturaları hayabusaylamı götüreyim ? örnek olarak yani.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
09 Aralık 2009, 13:17
#25
bencede sym
-
09 Aralık 2009, 13:23
#26
acun0 adlı üyeden alıntı
teşekürler cümleten gülerek kullanalım şu an motoru alalı tam 1 yıl oldu. 2 kişi tek seferde 600 km lik yolun 550 km sini tam gaz ile gittim. ve hararet yerinden oynamadı .maşşallah diyelim bu arada 10000 hep uzun yol kullandım. şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı. ama tekerlerini beyenmedim.biraz sert geldi.metzeller ile degiştirdim. şu an süper durumda artık mart ayını bekliyoruz sezon açılsa da yine yollara çıksak diye yakıtından da bahsedeyim.1 lt ile 30 km gidiyor.110 120 gidersen bastırısan 1 lt ile27 ye düşüyor. yada işin yok sa dayana bilirsen 70 ile sabit uzun yolda 40 gitti bir sefer denedim. ama ben devamlı basıyorum orası ayrı tabi
şu küçük moto ile diğer kişilerle kapışma olayına aynen katılıyorum . cbr 600 den herkes tırsıyor
ama tahminen benim 165 cc 15 hp 5 vitesli çinli senin motoru deler abi
-
09 Aralık 2009, 13:26
#27
aSuBaYaH adlı üyeden alıntı
mete_han,
en son sorduğumda cbf 150 sıfır anahtar teslimi 4.400 tl idi sen bu parayı verirmisin ben vermem. ybr 125 2000 yılında türkiyeye geldi orijinal japon üretimi ama o dönemde hatırlayan varsa titan 2200 tl lerde fiyatı varken 4.000 tl civarında fiyatı vardı.
japonyada işçilik ücretleri pahalı olduğu için alternatif üretimleri yapmak zorundalar.
2000 yılı sonrası ve 2001 model titanları türkiyede üretiliyor diye satıyorlardı ama sadece montajı gebzede exzosu dudulluda üretiliyordu[COLOR="Silver"]
bencede büyük hata olur o paraya alınmaz...yahu Honda ÖTV indiriminde fiyatı 10 gün aşağı çekmek zorunda kaldı...baktı kendisine yakışacak bir erdemsiz hareketle zam yapıp eski fiyata yükseltti zam yaparak.ç..bu kadarmı adice bir düşünce tarzı olabilir...resmen ÖTV zoruna gitti ve zamla eski fiyata sonra 4200 liraya kadar çıkardı küçük zam aralıklarıyla...Allahtan korkun be...sırf kalıbım yüzünden iri cüssem yüzünden cbfye binmek zorundayım...yoksa 2005 te ybrem vardı...vs vs...2.el temiz almak şu ara en mantıklısı...
ama konumuz scooter ve SYM nin kalitesi...ben markalara takılan arkadaşlar için bunları yazdım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Aralık 2009, 13:27
#28
acun0 adlı üyeden alıntı
teşekürler cümleten gülerek kullanalım şu an motoru alalı tam 1 yıl oldu. 2 kişi tek seferde 600 km lik yolun 550 km sini tam gaz ile gittim. ve hararet yerinden oynamadı .maşşallah diyelim bu arada 10000 hep uzun yol kullandım. şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı. ama tekerlerini beyenmedim.biraz sert geldi.metzeller ile degiştirdim. şu an süper durumda artık mart ayını bekliyoruz sezon açılsa da yine yollara çıksak diye yakıtından da bahsedeyim.1 lt ile 30 km gidiyor.110 120 gidersen bastırısan 1 lt ile27 ye düşüyor. yada işin yok sa dayana bilirsen 70 ile sabit uzun yolda 40 gitti bir sefer denedim. ama ben devamlı basıyorum orası ayrı tabi
büyük motorun faydaları işte 1 lt benzinle 40km yol gitmek benim için bi hayal benim t1 kasa büyük motor küçük 1lt benzinle 22km gidebiliyorum ancak nerdeyse yarıyarıya bu motoru yapan mühendis hangi akla hizmet bunu yapmış anlamadım
motorumu değiştirebilirsem aklımda iki marka var kymco ve sym burgman desen uçuyor hayatta vermem o makinaya okadar para bana en cazip gelenler bunlar ...
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
-
09 Aralık 2009, 13:41
#29
REYZİNK olarak hangi motora bindin acaba
-
09 Aralık 2009, 13:44
#30
mete_han adlı üyeden alıntı
sym ve kymco scooter üretim kalitesinde Hondayada Yamahayıda rahatlıkla sollar...
Her markanın amiral gemileri vardır...SYM ve Kymconun amiral gemileride hd 200 ve xcıtıng modelleri bence...
ama bir vespayı doğal olarak ayrı tutarım bu hususta...vespa bile zonghsenle anlaşma yaparak bazı modellerini ÇİN de yaptırma kararı aldı...yani markalar ekonomik kararlarıyla aslında kendilerine darbe vurup intihar etme yoluna gidiyor...
mete aklımdan geçenleri satırlara dökmüssün.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
09 Aralık 2009, 14:21
#31
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
şu küçük moto ile diğer kişilerle kapışma olayına aynen katılıyorum . cbr 600 den herkes tırsıyor
ama tahminen benim 165 cc 15 hp 5 vitesli çinli senin motoru deler abi
22 hp lik çinliler delemiyor
22 hp lik honda cbf 250 delemiyor
19 hp lik runner delemiyor.
19hp lik mz 250 delemiyor.
21 hp lik x8 delemiyor.
şansını zorlama istersen yada bir sym ye bin sonra kendin karar ver daha ne diyeyim
-
09 Aralık 2009, 14:41
#32
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
100.000 km aynı motoru sürecek olanlar el kaldırsın
bir çinli motorumla bu gereksız olan inadımı sürdürmek istıyorum kendımce test edıyorum kımseye faydası yok ama kendımı kandıracağım bu çinli motor ile 100. bın yada işte 60 bın devırdım dıyeceğim şu an 30 bınde
scooter konusunda ise bu gun bır activa ya modelını yakından inceleyıp fiatını bır sorarmısınız valla ben ona beş kuruş vermem gıder farklı markalar secerım hondaysa honda
-
09 Aralık 2009, 14:43
#33
Alıntı:
mete_han Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sym ve kymco scooter üretim kalitesinde Hondayada Yamahayıda rahatlıkla sollar...
Her markanın amiral gemileri vardır...SYM ve Kymconun amiral gemileride hd 200 ve xcıtıng modelleri bence...
ama bir vespayı doğal olarak ayrı tutarım bu hususta...vespa bile zonghsenle anlaşma yaparak bazı modellerini ÇİN de yaptırma kararı aldı...yani markalar ekonomik kararlarıyla aslında kendilerine darbe vurup intihar etme yoluna gidiyor...
mete aklımdan geçenleri satırlara dökmüssün.....
bende katılıyorum buna.sym ve kymco özellikle scooter üretimine yoğunlaşmış ve diğer tarz modellerde pek fazla ürün gamına sahip olmayan firmalar.her cc de kaliteli scooterlar ve cup lar üretiyorlar...sym ye binme şansım olmadı ama xciting 250 yi kullandım ve hayran kaldım diyebilirim...
bu arada sym hd 200 iyi bir seçim kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
-
09 Aralık 2009, 14:48
#34
scooter delmek ya da delinmek için yapılmış bir tür değil.
bazıları uç örnekler olabiliyor, gilera modelleri gibi.
scooterın asıl amacı şehir içi ulaşımda pratiklik.
bunu kavrayamadığınız sürece bir anlamda "delinmiş" sayılırsınız.
sym diğer marka motorlar gibi bir markadır. yok suzukiye parça yapıyormuş yok şuymuş buymuş gereksiz laflar. belki referans oluşturabilir ama motoru ülkemizdeki imaknlar ile değerlendirmek gerekli.
gts 250 kullandım. 43.000 km kadar. sorun yaşadım ama yolda kalmadım. en büyük sorunum elektirik tesisatında idi. benim dikkatsizliğim neticesinde. bundan başka normal bakımlar harici parça değiştirmedim.
çinlilerle bilmem neyin arasında gibi bir tanımlaması var ülkemizde.
başka makina kullanmadım kıyas yapmam hata olur. ama "ayı görmediysek izini gördük". kronik sorunu olmayan makina. emsallerinden daha ağır ve nisbeten daha yavaş. konforlu, yola çıktığım zaman güven veriyor.
kimse yoğurdum ekşi demez ama kendi adıma konuşayım bu yoğurt ekşi değil. hatta yeni getirecekleri modelleri bekliyorum. 400 ve 600 cc sınıfında scooter ve diğer sınıflarda vitesli makinalar yapmaya başlamışlar. umarım motoran fuarda akıllı davranır da bu makinaları standına koyar.
bunları kulaktan dolma bilgi ile değil bizzat kullanımlarım neticesinde yazdım. benim nazarımda bir çok daha kaliteli olduğunu söyleyen makinadan çok gömlek üstün. sebebi ise çok basit benim ihtiyacımı gayet net bir biçimde karşılıyor.
motoran akıllı bir fiyat stratejisi uygular ise bu markayı yollarda çok görürüz.
umuyorum günün birinde biz de bu makinalardan yapabiliriz.
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
09 Aralık 2009, 15:42
#35
acun0 adlı üyeden alıntı
22 hp lik çinliler delemiyor
22 hp lik honda cbf 250 delemiyor
19 hp lik runner delemiyor.
19hp lik mz 250 delemiyor.
21 hp lik x8 delemiyor.
şansını zorlama istersen yada bir sym ye bin sonra kendin karar ver daha ne diyeyim
tırstım heeeee neredeyse 500cc lik makineleride yazacan zannettim
-
09 Aralık 2009, 16:43
#36
Valla kardeşlerim kulananlara hayırlı olsun, güle güle kulansınlar. Kaza, bela, sorun vermesin Allah.
Lakin ben markacıyım. Nasıl arabada Alman/japon dışında tercihim yoksa motorda da Japon/İtalyan dışında istemem. Gözlükleri, mobilyaları neden İtalyan istiyoruz, veya Elektroniğineden Japon alıyoruz. Neden Mekanik'te 1 numara Almanya.. Her işin 1 piri vardır. Dolayısıya ister statükoculuk diyin ister kazıklanma; motorun adresi bellidir..
bu konuda tek parametre paradır. Herkesin yeterli parası olsa Japon ya da İtalyan alır. yok almam diyen varsa da fantezi yapmış olur.
@Metehan, abi sen Honda'dan çekmişsin baya. Kızmışsın. anlıyorum seni. bu Honda'daki arkadaşlar işlerini düzgün yapsalarmış keşke. 1 kişiyi kazanmak aslında daha fazlasını kazanmaktır.
Insan paranin sahtesini yapar, para da insanin...
Ne güzel demiş büyük şair David Guetta: tHe wOrLD is MinE
http://derinpoker.blogspot.com/
-
09 Aralık 2009, 17:05
#37
motorun hayırlı olsun güle güle kullan altında bile eskimesin
yorumların birçoğunu okudum herkesin motoru kendine göre güzeldiir ama bi gerçek varki bunu herkes kabul eder honda titana laf attırmam abi 2000 yılında sıfır aldım 6 sene kullandım sadece arka lastiği değiştirdim hemde yaylada toprak yolda bindim motoa asfalt yola çok nadir çıktı bu bi gerçek ki titanı bozmak istesenizde bozamazsınız.şu anda cbr 125 kullanıyorum..yok efendim heryerinden ses geliyomuş yok efendim ibre 100 le 110 arasında gidip geliyomuş yok öyle bişey. ayrıca her zaman en iyi motoru honda çıkarır diye de birşey yok...her markanın kendine göre güzeli güzellikleri var
-
09 Aralık 2009, 17:26
#38
mete_han adlı üyeden alıntı
hacı abi düşük ccde kalitesi üst düzeyde...Honda Yamaha o ccyi Çinde ürettiği sürece kaybeder...
ps 150 i 6000 de krank değişirmi hacı yağ eksiltmeden olurmu böyle bişey...
Dedecim Senin Motorsikletin ufak cc li ve sen motoruna güvenmiyor olabilirsin ama Kalkıpta Honda cbr 125 ime bir sym kymco toz yutturucak diye ortaya bir laflar atılırsa işte burda. bilgiden yoksun bir insan görürüm. senin motorun çinde üretiliyor olabilir ama Benimki tamamıyla Japon. hı çinde üretiliyor diyede kalitesiz olucak diye birşey yok çinde çok kaliteli ürünlerde çıkıyor ama Japon kalitesi kadar Dayanıklı değil. Nasıl bir italyan motorsikletinin malzemedeki işçiliği En kaliteli ise Buda öyle. uzakdoğu malı ile. Japonu bir tutman. Bizim KOÇ un doğanı türk malı diyip motorunu fiattan alması gibi birşey demiş oldun kesinlikle kınıyorum ve 2500 bakım paramı sana ödettiriyorum Ergüne söylüyorum hesabına yazsın ..
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...
-
09 Aralık 2009, 17:35
#39
Veniversum adlı üyeden alıntı
@Metehan, abi sen Honda'dan çekmişsin baya. Kızmışsın. anlıyorum seni. bu Honda'daki arkadaşlar işlerini düzgün yapsalarmış keşke. 1 kişiyi kazanmak aslında daha fazlasını kazanmaktır.
valla çekmedim işin aslı...amka Honda fabrikanın tutumu rahatsız ediyor ...yeni model getirmeyişi...
www.honda.br
bu siteye bakarsan Brezilya fabrikasındaki ürünlerle bizimkiler arasında dağlar kadar fark var...sanki buna layıkmışı zgibi antipati oluştu...
cihan_34_ist adlı üyeden alıntı
Dedecim Senin Motorsikletin ufak cc li ve sen motoruna güvenmiyor olabilirsin ama Kalkıpta Honda cbr 125 ime bir sym kymco toz yutturucak diye ortaya bir laflar atılırsa işte burda. bilgiden yoksun bir insan görürüm. senin motorun çinde üretiliyor olabilir ama Benimki tamamıyla Japon. hı çinde üretiliyor diyede kalitesiz olucak diye birşey yok çinde çok kaliteli ürünlerde çıkıyor ama Japon kalitesi kadar Dayanıklı değil. Nasıl bir italyan motorsikletinin malzemedeki işçiliği En kaliteli ise Buda öyle. uzakdoğu malı ile. Japonu bir tutman. Bizim KOÇ un doğanı türk malı diyip motorunu fiattan alması gibi birşey demiş oldun kesinlikle kınıyorum ve 2500 bakım paramı sana ödettiriyorum Ergüne söylüyorum hesabına yazsın ..
la haco konumuz scooter...neye atladın hemen...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Aralık 2009, 17:53
#40
mete_han adlı üyeden alıntı
valla çekmedim işin aslı...amka Honda fabrikanın tutumu rahatsız ediyor ...yeni model getirmeyişi...
www.honda.br
bu siteye bakarsan Brezilya fabrikasındaki ürünlerle bizimkiler arasında dağlar kadar fark var...sanki buna layıkmışı zgibi antipati oluştu...
Arkadaşın başlığını kirletmiyim abi ama bu konu tamamen şirketin Türkiye Ofisine kalmış bişey. ben de yabancı bir şirketin Türkiye ofisinde çalışan biri olarak şunu söyleyebilirim ki ülkeye getirilecek ürünler her zaman kısıtlı tutulmaya çalışılır ve şeytanın aklına gelmeyecek değişkenler rol oynar.
mesela diyoruz ya neden SH değil de PS getirdiler. Eğer Honda Profesyonel bir firma ise (öyle olduğuna inanmak isterim); bütün pazarlama, satış ve planlama ekipleri bir araya gelip bir karara varırlar. Vardır bi bildikleri (umarım )
Insan paranin sahtesini yapar, para da insanin...
Ne güzel demiş büyük şair David Guetta: tHe wOrLD is MinE
http://derinpoker.blogspot.com/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler