Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

XL 650 V TRANSALP mi yoksa F 650 GS Enduro mu ????

    REKLAM ALANI
  1. #161
    locco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Acıbadem
    Motosikleti
    Keeway Sl 150
    bmw kesinlikle daha şık.honda transalp ise dingin goruntusune rağmen hepimizin begendiği bir alet.bmw tek silindir.gs si değil ama f650 için bana soylenen bir kaç tane guvendiğim ustadan ''aman uzak dur''.bana dediler ki eski bmw ler gibi sakın düşünme.enduro hastasıyım.honda transalp e o kadar para veremiyorsam alırım bir r80 bmw toplarım diyte dusunuyorum ben.ama f650 gs bana cok uzak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    transelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    honda transalp / SH300i /cb125e
    bu eskisi yenisini var sen düşün kardeşim;

    rahatlığının üstüne tanımam;

    biraz benzin yakıyorsa ne olmuş (parça ve servis fiyatlarıyla ara kapanıyor)
    aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....

  3. #163
    tugsev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2006
    Motosikleti
    Piaggio X8 200
    Avatar da gözüktüğü üzere kardeşimde 2000 model f650 gs var. Ben de arada sırada kullanıyorum. O da motor alırkan transalp le f650 arasında gidip gelmişti. Motor özellikleri bakımından farkları diğer arkadaşlar yazmış zaten. transalp kullanmadım hiç ama f650 nin titreşimi fazladır. Ama sesi ve titreşimi itibariyle gücü hissedersin. Çünkü motor, gücünü belli ediyor ve gösterişini artırıyor. Zaten üzerindeki BMW amblemi bile buna yeter. Hondanın görünüşü birçok motor markasında ve tipinde var. Ama f650 sadece BMW ye özgü bir dizayn. Yol tutuş olarak Hondanın daha iyi olduğunu söylemişlerdi. Ama bu iki motor arasında kalıp, hondanın teknik ve servis özellikleri bakımından avantajlı olduğunu bildiği halde f650 alan birçok insan tanıyorum.

    Bence sen öncelikle beklentilerini belirlemelisin. Servis ya da yedek parça anlamında para sorunum pek olmaz, Hondaya harcadığımdan biraz daha fazla harcayabilirim diyosan (Arıza açısından değil, pahalı parça fiyatı açısından) ve ilgi ve görüntü istiyosan f650 al derim. Motor kesinlikle BMW olduğunu belli ediyor ve gücünü gösteriyor. Ama görüntü normal olsun servisi yedek parçası daha bulunur olsun, birkaç teknik özelliği (o da 2 silindir vs olması) de olsun dersen Honda al.

    * Bu arada bir ek bilgi vereyim. Sadece 2000 model ve üstü f650 lerde ABS ve elcik ısıtma var.

  4. #164
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Valla herkes fikrini söylemiş. Enduro tarzım değil seçim yapamam ama benim motorum BMW ve bekleriz 50. yaşgününe
    İşte benim açımdan durum budur. Bu sene motoru indirdik orijinaj şanzıman bilyalarını ve keçelerini değiştirdik. Benden önce çok hor kullanılmış olmasına rağmen şanzıman diferansiyel motor çok iyi durumdaydı. Servisi için bişey diyemiyorum çünkü benim motoruma borusan servis vermiyo zaten.

  5. #165
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    transalp su an polis motoru olarak kullanılmya baslandı vardır bi bildikleri önceki motolar bmw di transalp her kosulda gider abi.

  6. #166
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    bu yararlı başlığı tekrar ortalığa çıkarmakta fayda var.

    +geçen TA kullanan bir arkadaşım servisinde 92 model 320.000km civarında km'si bulunan ve debriyaj takımını (balatalar ve karşılıkları) değiştirmek dışında "motor kapağı hiç açılmamış" bir TA görmüş. sahibi satmaya pek de niyetli değilmiş üstelik.

    +benim motorum yaklaşık 35.000km'de, 2001 model ve ben 3. sahibiyim. geçen ay karbüratör ayarlarını kontrol ettirmek için kendi servisime götürdüm. üzerindeki vidaların durumundan motorun hiç bir yerine tek bir tornavida dahi değmediği belliydi.

    +titreşim ve kullanım rahatlığı açısından bence TA f650gs'e göre açık farkla öndedir. sürücü ve artçı rahatı bakımından da öyle. belli hızlarda ilerlerken aynalardan görülen görüntülerin ne olduğunun seçilebilmesi gerekir.

    +katalog bilgilerinde yer alan 162 km/h maksimum hız kesinlikle yanlış. ibreyi kesinlikle sona kadar dayayabiliyor.

    +görünüş açısından belirtilen görüşler elbetteki zevk meselesidir. bence de TA nın heybetli görünüşü çok daha güzel.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  7. #167
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Daha once yazmis miydim emin degilim ama, bu sinifta bence Suzuki DL 650 V-Strom

    Ne de olsa benimkinin kardesi V2 motoru war. Gayet de shik.
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  8. #168
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı scorpi0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha once yazmis miydim emin degilim ama, bu sinifta bence Suzuki DL 650 V-Strom

    Ne de olsa benimkinin kardesi V2 motoru war. Gayet de shik.
    TA'da da Vmotor bulunuyor
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  9. #169
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Bence BMW'ye o kadar para vermeye değmez. Ben TA ile VS arasında karşılaştırma yapmayı tercih ederim. 2 motoruda kullandım. Şu an V-Strom sahibiyim.

    Sürüş Tarzına Göre: Arazi ağırlıklı kullanacaksanız Transalp. Asfalt ağırlıklı kullanacaksanız V-Strom. V-Strom'un lastikleri asfalt ağırlıklıdır ve daha konforludur. Ancak ağır arazi şartlarında performansı kötüdür. Süspansiyon VS'te daha settir. Asfaltta daha iyi tutunma özelliği sergiler. TA daha çok araziye yatkın bir motordur.

    Teknoloji: V-Strom TA'ya göre daha yeni teknoloji kullanır. ABS opsiyon listesindedir. Motor enjeksiyonludur. Ayrıca motorun sürüş dinamiği spor kullanıma daha yatkındır.

    Tercihinizi kullanıp da yapabilirseniz çok daha iyi olur. Ben V-Strom'un bana daha uygun olduğunu düşündüm.

    görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  10. #170
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı crato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TA'da da Vmotor bulunuyor
    Evet ama malum DL650'deki motor SV650'ninkiyle ayni. O da Hyosung GT650'ninkiyle kardes sayilir. O yuzden daha yakin hissettim

    Honda'nin saglamligina ve sorun cikarmayisina hic bi lafim yok. Hakikaten takdire sayan. Otomobil olarak da Honda'lari severek kullanmisimdir.

    Ama V-Strom'u bu sinifta cok basarili buluyorum. Yakisikli, performansli, rahat, saglam, tepe tepe kullanilabilecek bir makine.
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  11. #171
    MeTaL_MoRguE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2006
    Şehir
    Artvin\Istanbul
    Motosikleti
    Gsx-r 1300 Hayabusa
    TRANSALP tabiiki dostum hiç düşünme bile....
    ''her şey zehirdir,mühim olan dozdur.'' kızıldereli atasözü
    Alttan Motorgaçli Çifttekersel Dengelik Götürgeci.

  12. #172
    mes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Sadece Mondial HYENA 100 herşeye yeter
    Bmw'yi geç.TA ile VS arasında cok gittim geldim.Sonuç: VS....çünküüüü teknik üstünlükleri var.Herkese sevgiler

  13. #173
    CAMEL_SOFT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Arkadaşlar BMW seven transalp kullanıcıları. bir de transalp denemek istiyorum. takasa yanaşan varsa yazsın. kaansann@hotmail.com 97 model kazasız. temiz. motorum bu.

    http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2781674


  14. #174
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    kesinlikle honda derim çünkü honda fanatiğiyim ayrıca hondanın servis ve yedek parçası bmw' ye göre daha uygun ama bmw nin de havası ayrı çok şekilli yani bende almak istesem kesinlikle arada kalirdım nekadar fanatikte olsam :S
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  15. #175

    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    geçende bizim burda bi trafik polisi ile konuştum F650 GS var kullanıyo
    vibrasyon olayını sordum valla hoca 150 km ye kadar bendensin ondan sonrası vibrasyon dedi
    yani 150 km hıza kadar bi sorun yok dediki zaten türü itibariyle daha ne yapacak bu alet yani 200 km ilemi gidecek zaten yapılış amacı ağırlıklıarazi amaçlı değilmi bence bmw nin vibrasyon olayı o kadarda abartıldığı gibi değil herhalde her ne kadar trasalp dan yana oy kullansamda
    tüm motorcu dostlara Allah hata kaza vermesin
    [

  16. #176
    Serpico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    07
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Aklın yolu HONDA diyor ama, BMW nin tek silindirli, ekonomik olması düşündürüyor...Artısı, ABS, elcik ısıtma, alçak sele, tüm ebatlarıyla kısa (bu bazen dezevantaj da yaratabilir)...

    ama 2. el, yedek parça, bayii ve servis ağı ve Alman mı Japon mu derseniz Çekik Gözlüler Bu İŞİ Bİliyorlar derim...
    İNSANOĞLUNUN İCAT ETTİĞİ EN GÜZEL ŞEY MOTORSİKLETTİR...........

  17. #177
    polygram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    F650 tek silindir transalp 2 silindir. transalp uzun yolda daha rahattır. aldıktan sonra yedek parça sorunu yaşamak istemiyorsanız (BORUsan) ve uzun yolu seviyorsanız transalp derim.Ama ben herikisinide seçmem Suzuki V-strom alır keyfime bakarım.hem engebeli arazide (tam bir enduro keyfide olmasada)hem asfaltta yağ gibi giderim hem de şehir içinde sıkıntıya girmem.sürüş keyfi mükemmel tavsiye ederim.

  18. #178
    foglamp51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Motosikleti
    yamaha r6
    vallahi kararzızım abi__ama honda derim

  19. #179
    BuR.K.O. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Bakırköy / Istanbul
    Motosikleti
    AS 125 T VARMI LEEMMM..!!..
    ...transalp forever...
    [B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Navy"]M[/COLOR]otosiklet [COLOR="navy"]İ[/COLOR]çin [COLOR="navy"]Y[/COLOR]aşamak [COLOR="navy"]...[/COLOR] [COLOR="navy"]S[/COLOR]onsuzadek[COLOR="navy"]...[/COLOR]
    [COLOR="Navy"]B[/COLOR]u[COLOR="navy"]R[/COLOR]a[COLOR="navy"]K[/COLOR] [COLOR="Red"]0 Rh +[/COLOR] [COLOR="navy"]...[/COLOR]55-62 [COLOR="navy"]G[/COLOR]emisinin [COLOR="Navy"]T[/COLOR]ayfası[COLOR="Navy"]...[/COLOR][/COLOR][/B]

  20. #180
    gdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    06 YBR idi .2014 cbr250r simsiyah
    ben ABS

    ve az yakittan , yanayiim ikisinide barindiran hangisi ise ondan al

    ikiside satabilecegin motorlar bence bmw yi kiyaslayarak kucumsemissin
    Ege Dis Hek Fak


9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler